Diskuze o Tomiu Okamurovi

Přidat nový příspěvek.
11
  • Stát jako firma Reagovat (20.3.2011 12:44) Aleš

    Dokud nebude mít prezident pravomoce díky nimž by mohl prosadit své, tak je v podstatě jedno jaká loutka bude hlavou státu. Jedno je jisté. Když se budou vládnoucí politici chovat ke státní pokladnici jako k bezedné mošně s penězi a nebudou brát stát jako svou firmu, kterou chtějí mít ziskovou. Tedy dostat jí do černých čísel a udržet jí. Tak to s naší zemí půjde od 10 k 5. Pan Okamura je odchodník, který ví jak se starat o svůj "business", aby vzkvétal.

  • Tomio Okamura - prezidentem ČR Reagovat (20.3.2011 09:26) Pepa

    Přečetl jsem si náhodně příspěvek Tomia Okamury ohledně trestu smrti za zabití zlodějě svého majetku. Plně s ním souhlasím. Zákon chrání zlodějě a poctiví občané na to doplácí. Je to člověk konstruktivního myšlení a nezáleží odkud je. Naše občanka českého původu byla také zvolená mynistryní zahraničí U.S.A. Myslím si, že by byl velkým přínosem pro Českou Republiku. Hlavně v boji proti korupci a rozkrádání státního majetku.

  • Tomio Reagovat (19.3.2011 12:20) Lucka

    Tomio je super člověk, a vubec by mi nevadilo, kdyby byl prezidentem. Je to chytrý člověk, který má morální zásady na správném místě. Fandímu mu!

  • to snad ne!!! Reagovat (19.3.2011 08:35) vlasta

    To přece není ani možné,že toho pána vůbec někdo navrhl,nobo dodal na tuhle stránku!Namyšlenec nic víc,který nerespektuje ostatní.Posadit na vlak a poslat tam odkud přijel.Přesný obraz naší společnosti.ještě nějakého vietnamce jako poradce a bude to hotový..

    • Re: to snad ne!!! Reagovat (24.3.2011 02:07) Josef

      Tady je namyšlenec někdo jiný, ale máte na svůj názor právo

    • Re: to snad ne!!! Reagovat (20.3.2011 13:23) Jirka Pádlo

      Nechte si svoje náckovský bláboly a radši si přečtěte něco z jeho názorů.
      http://okamura.blog.idnes.cz/

    • Re: to snad ne!!! Reagovat (20.3.2011 12:24) Karel

      Vážená paní,asi se Vám nelíbí lidé,kteří nejsou dosud nakažení tou současnou zkorumpovaností,bezohledností.Pan Tokamura na rozdíl od nich se zdá být člověkem naprosto čestným.A ty Vaše ostatní bláboly,no promiňte......

    • Re: to snad ne!!! Reagovat (19.3.2011 11:36) Michal

      Vážená paní,
      pan Okamura je moravák s japonskou krví (možná je to naopak, ale to není podstné).
      My se po zhlédnutí záběrů z Japonska můžeme pouze uklonit tomuto národu, stejně jako osobě, které se dotkla tamější výchova.

      • Re: Re: to snad ne!!! Reagovat (20.3.2011 16:29) Jirka Pádlo

        Tady je stručně popsáno,jak a z čeho se vypracoval:
        http://www.tomio.cz/o-mne/

  • Odvážný prezident Reagovat (18.3.2011 21:14) Eva

    Ano, jsem pro pana Okamuru,
    protože je ochoten své názory říci na pravých místech a ne jen někde "za rohem". Má také i tolik potřebnou čest a ta už v českém národě vymírá. O vlastenectví už ani nemluvím, to začíná být zcela neznámým pojmem.

  • Vidí vše, co vidím já Reagovat (18.3.2011 18:06) Hana Pridalova

    Pan Okamura vidí a krituzuje vše, co vidím já a ostatní spoluobčané, kteří vše co nás trápí neumí tak dobře a výstižně sdělit ostatním jako ON. Vážím si ho za zcela normální a logické projevy, kterými si získává všechny slušné občany této země. Ano, chci ho za prezidenta.

  • Překvapil mne zde Reagovat (18.3.2011 17:56) Bedra

    Nebudu se ukvapovat, všechny si ještě promyslím několikrát, ale momentálně mi imponuje pan Tomio nejvíce. Hlavně také proto, že je při tom všem - jak by si o sobě mohl myslet, japonsky skromný. Je pro mne trvalým nositelem vlastnosti zvané pokora, která se ze společnosti nežádoucím způsobem vytrácí což má neblahé důsledky v morálce lidí. Už jen ty stromy klaní se pokorně k zemi... bmprojekt.blog.cz

    • Re: Překvapil mne zde Reagovat (19.3.2011 20:22) Vladimír Plachý

      Se vším mohu jen souhlasit,často navštěvuji blog Tomia a myslím že je větší čech a vlastenec než 99,9% poslanců a senátorů kteří za dvacet let pro obyčejné lidi nic neudělali a nechali rozkrást co se dalo.

  • Pan Okamura je borec Reagovat (18.3.2011 13:51) dajmona

    Pan Okamura je pracovitý, chytrý, mladý, nejsem si jista že je to ale právě on kdo by nás z toho bahna, kam nás dostali, vytáhnul. Ale věřím taky tomu, že je jeden z těch co k těm kvalitám má schpnost dorůst. Držím palce a přeju hezký den, pane Okamuro.

    • Re: Pan Okamura je borec Reagovat (18.3.2011 19:50) matka

      Je borec,byl by vynikající poradce,kdyby o to stál.

      • Re: Re: Pan Okamura je borec Reagovat (25.3.2011 17:01) ing.krejčová helena

        chytrý člověk se zdravým rozumem

  • věřím mu volím ho Reagovat (18.3.2011 12:45) Katy Amal Ilgnerová

    Po zhlédnutí Hydeparku pan Okamura velmi stoupl v mých očích.
    Myslím, že právě on by se hodil na Hrad.

    • Re: věřím mu volím ho Reagovat (1.4.2011 11:19) Marcela

      Volím pana Okamuru a děkuji Bohu,že takový člověk u nás žije.Kdyby v lidech bylo více lásky, víry a soucitu, kdyby stále neplatilo komunistické heslo,,kdo nekrade,okrádá rodinu", měli bychom všechno. Dnes máme akorát rozkradenej stát a dluhy.Krade se stále a veřejně--jinak by nebylo možný, aby měl někdo od ledna do října 32milionu a ještě se s tím chlubil.Plat ministra rozdává potřebným a VV.Zato bude předseda a s úsměvem říká, že se nestydí za to,že rozdával stotisícové odměny. A kde na to na vše vezmou???? Zruší všechny výhody,vypíšou nové daně a zase daně. A na vše! Ať platí! TAK SI ŽÍJEME JAKO V POHÁDCE. Vytřískat je všechny a vše jim vzít, né je odsoudit a majetek jim nechat. A to by dokázal jen Ivan Bohatýr. Máme ho tady, jen má trochu japonské krve. Držím mu pěsti,ať má štěsí. JEN ABY TO VZAL. Všichni svatí ať mu pomáhají. Dříve bylo heslo BEZ BOŽÍHO POŽEHNÁNÍ-MARNÉ LIDSKÉ NAMAHÁNÍ. To nám komunisti zrušili a tak to ani jinak nemohlo dopadnout. Bůh není ale kostel-BŮH JE V KAŽDÉM Z NÁS, TO VŠE JE O SRDCI. Marcela

    • Re: věřím mu volím ho Reagovat (18.3.2011 13:15) Slávka

      Snaží se a také překvapil ale takových už bylo a kde jsme dnes?

  • Pan Okamura Reagovat (18.3.2011 08:08) jarek

    je zajisté schopný mladý muž ve svém oboru. Vadí mi ale ta "internetová Okamarie", kde různí pisálci vymýšlejí na jeho konto různé návody na vyvolání neposlušnosti apod.

  • Pan T. Okamura Reagovat (17.3.2011 14:43) Dana

    Jako člověk je inteligetní, mluví přímo a měl by být i čestný jako pravý Japonec. Ale právě jeho původ Japonce by ho určitě sváděl k přespříliš velkému cítění se svým národem a touze mu finančně pomoci, především teď po jejich současné celonárodní katastrofě, kdy jejich ekonomika prudce poklesne a veškerý jejich průmysl se soustředí na příští roky jejího nového rozkvětu. Mohli bychom začít platit drahé peníze za dovoz zboží z Japonska a vyvážet tam příliš levně, umožňovat Japoncům trvalé pobyty zde, aby tu mohli oni i jejich děti zdarma studovat a pracovat, mohlo by to dopadnout jako s vietnamci, přišlo jich sem chudých v 80 letech pár pomáhat stavět Metrostavu metro a dnes jsou tady všude, jsou bohatí, pašují zboží a neplatí daně a nikdo na ně nemůže. Myslím, že to by našemu chatrnému schodkovému hospodářství opravdu neprospělo.

    • Re: Pan T. Okamura Reagovat (20.3.2011 13:29) Jirka Pádlo

      Nepodléhejte českýmu folklóru v podobě hysterickýho hltání přemrštěných médií.V Japonsku byla zničená pouze maličká část území s malým dopadem na celostátní ekonomiku.V porovnání s naším uspořádáním by to u nich nebyl ani jeden okres.S jejich ekonomikou nám ještě sakramentsky natrhnou zadek!Spíš bych hleděl na to,jakou šanci na zakázky mají naše firmy při rekonstrukci zničenýho území.

      • Re: Re: Pan T. Okamura Reagovat (24.3.2011 21:00) Dana

        Trošku se pozapomíná, že to poničené území je radioaktivní, tak se tam asi delší dobu nic budovat nebude, že.

    • Re: Pan T. Okamura Reagovat (18.3.2011 09:22) Ach joo!!

      Paní Dano, Vám se asi nechce pracovat a bojíte se, že by nás to chtěl Japonský národ naučit a zrychlil by nám krok?? Pokud jste xenofobní, tak já teĎ budu taky troch a snad mě všichni pochopí jak to myslím a že nejsem rasista. Japonec by jistě nerozuměl tomu, proč máme tolik nepřizpůsobivých spoluobčanů-nemluvím o barvě ale o nechuti pracovat. Taky by Japonec ušetřil hoooodně velké peníze na dávkách a také by si možná pozadil i s lidmi, co rádi jezdí v MHD a mrdí hůž než zvířátka. A taky asi Japonec když přijede k nám, tak je v šoku jak je ve městech špinavo+všude nedopalky+vše posprejované a pak odjede do Rakouska a tam je čisto. No prostě potřebujeme někoho kdo nás naučí se opšt chovat a lidem vysvětlí, aby i poučili své děti, že je slušnost zdravit. Naši politici slušnost prostě nemají a to ani tu základní.

    • Re: Pan T. Okamura Reagovat (18.3.2011 09:03) Kateřina

      Jasně paní Dano, i kdyby se ta Vaše úvaha takhle uskutečnila (čemu nevěřím!) raději budu platit vyšší daně aby ty peníze pak šli na pomoc Japonsku, kde je nyní opravdu potřebují! Než abych platila vyšší daně pro naše politiky aby měli možnost tunelování a okrádání svých lidí v zemi, kteří je konec kocnů zvolili!(snad se z chyb poučejí). Navíc od Japnoska by jsme naopak mohli mít výhody my, jsou bohatší, chytřejší a hlavně pokornější! Nemyslím si, že Japonci by naopak chtěli něco od nás, ani pomoc od nás nepřijali !asi vědí proč"?!. To jen k Vaší úvaze o nepravděpodobném. Pam Okamura má mozek na správném místě.

      • Re: Re: Pan T. Okamura Reagovat (18.3.2011 23:53) Petr

        Dobrý den,paní Kateřině,ale i jiným kteří se to snaží paní Daně vysvětlit,dávám plně zapravdu.Někteří lidé jsou občas malinko natvrdlí,nebo nechcou chápat správnou podstatu věci,ale je dosti možné,že trpí zaslepenosti.Můj názor je ten,že p.Okamura,by byl opravdu dobrý vůdce,ale musely by se napřed opět předělat zákony aby tam nebyl jen jako loutka,ale aby měl tu pravomoc co měl kdysi Vašek,když začínal než si to upravili.Teď nemyslím ohledně amnestie,kterou uděloval neuváženě,ale aby mohl zatočit taká s někým z vládních činitelů,pokud by si to zasloužil.Myslím si,že tady z těchto nynějších mocipánu(mafiánu),by se jich tam moc neudrželo.Chtělo by to opravdu někoho se železnou rukou aby se to zlato vrátilo tam kam patří.
        Přeji hezký víkend všem.

        • Re: Re: Re: Pan T. Okamura Reagovat (20.3.2011 13:33) Jirka Pádlo

          Ano,je to tak,
          Jeden jedinec nezmůže nic proti velice silné mafii,která má podplacenou policii,armádu a justici.

    • Re: Pan T. Okamura Reagovat (18.3.2011 08:22) snufina

      Paní Dano, Vy si protiřečíte!!! Je inteligentní, přímý a v zápětí máte pochybnosti???? Jaký je tedy Váš skutečný názor? Můj je ten, že pan T.Okamura je náš příští president a hotovo.

    • Re: Pan T. Okamura Reagovat (18.3.2011 08:13) LiborK

      To přeci nemůžete myslet vážená Dano vážně to co jste zde napsala. Zkuste se nad tím ještě jednou zamyslet.

  • fenomén Okamura Reagovat (17.3.2011 14:15) Michal

    Obdivuji lidi, kteří dokázali, že umějí.
    Obdivuji lidi, kteří neznají význam krádež.
    Obdivuji lidi, kteří svému otcovi říkají tatínek.
    Obdivuji lidi, kteří znají svět.
    Obdivuji pana Okamuru.

    • Re: fenomén Okamura Reagovat (17.3.2011 19:50) Máňa

      Už se na pana Okamuru za hoďinku těším na ČT1 ve dni ,,D".

  • reprezentace Reagovat (17.3.2011 14:02) jarka

    Nejvíc hlasů z navržených kandidátů bych dala panu Okamurovi. Je to člověk velice intelinetní,znalý problémů českého národa.Má to v hlavě velice dobře srovnané a ví,co lidé potřebují. Není mu lhostejná špatná situace v kterékoliv jiné zemi na světě. Na druhé straně ale by ho možná jako prezidenta -tedy bez větší pravomoci- bylo škoda.

  • Pan T. Okamura Reagovat (17.3.2011 10:31) MUDr. Antonín Janák

    je občanem České republiky - zde vyrůstal a zde má své kořeny. Uznává zákony a zvyklosti této země.
    Jako president by nepochybně zájmy této země velmi tvrdě hájil. Jako velmi schopný manager by ji jistě vedl velmi dobře.

    • Re: Pan T. Okamura Reagovat (19.3.2011 00:02) Petr

      Dobrý den,pane Doktore,konečně čtu rozumný názor od člověka s tímto krásným titulem.Možná budete také vyjímečný člověk.Mějte se hezky a dík za krásná slova

    • Re: Pan T. Okamura Reagovat (18.3.2011 08:28) Karel

      S tím se dá jenom souhlasit.

    • Re: Pan T. Okamura Reagovat (17.3.2011 11:05) Martin

      Jen jestli by nebyl lepší jako premiér, protože ti de.... u koryta ořezávají pravomoce prezidenta tak, že to bude skutečně jenom loutka na nic nemající vliv (protože se svobodné vůle lidí bojí) a pak by ho jako prezidenta bylo škoda :-(

    • Re: Pan T. Okamura Reagovat (17.3.2011 10:37) Máňa

      Plně s Vámi souhlasím. A ještě by se mi k němu šikl velice rozumný Tomáš Sedlák - je mladý velice ekonomicky fundovaný a je součástí NERVu-jen ho ti dnešní panáci nechtěj poslouchat a to je škoda.

  • To snad ne Reagovat (17.3.2011 10:24) rejpalek

    Rád si ho poslechnu v TV i když občas s jeho názory nesouhlasím. Ale na Hradě nemá co dělat !

    • Re: To snad ne Reagovat (20.3.2011 13:36) Jirka Pádlo

      Zatimco pan kníže je Čech jako poleno!
      Ani pořádně česky neumí.

      • Re: Re: To snad ne Reagovat (24.3.2011 21:03) Dana

        To je pravda, když mluví, trpím.

    • Re: To snad ne Reagovat (17.3.2011 10:34) Prďola

      Pusťte si na nettu včerejší Hyde Park. Je tam pan Okamura a celou hoďku pohotově odpovídal a bez vytáčení. J eto chlap, co to má v hlavě srovnané!

  • volba prezidenta Reagovat (17.3.2011 09:54) Maruš

    Jsem pro raději čestného Japonce, než Čecha - zloděje.A tomu věřte, pokud ještě není tak by se z něho určitě stal, češi ztratili dávno svoji čest, lásku k vlasti a postivost.

    • Re: volba prezidenta Reagovat (17.3.2011 10:12) novak

      dalsi blbecek cesky co nevi co pise a zavist jej uziŕa natolik ze zaviti lidem co neco dokazali

      • Re: Re: volba prezidenta Reagovat (22.3.2011 23:43) apis

        Bohužel, takovýchto Nováků máme v republice víc než dost.A protože i oni mají ze zákona možnost volit i být voleni,naše politická kultura podle toho vypadá.Od ní se pak odvíjí vše,čeho jsme dnes svědky

      • Re: Re: volba prezidenta Reagovat (17.3.2011 10:27) Protiva protivný

        Nováku, už zase jste vulgární a urážíte. Sakrblé, chlape - uklidněte se!

        • Re: Re: Re: volba prezidenta Reagovat (20.3.2011 13:40) Jirka Pádlo

          To nic. Na všech politických diskuzích na netu se takhle chovají VŠICHNI diskutující,co se hrdě hlásí k pravicovým voličům. On neni vulgární,on je "pravicovej".

          Ještě nikdy se mi nestalo,že by někdo vysvětlil,na základě čeho zjistil,že někomu něco závidíme. Ten blábol o závidění používaji automaticky a mechanicky uplně všichni,ale vysvětlit to nedokážou.

          • Re: Re: Re: Re: volba prezidenta Reagovat (4.1.2012 11:29) Tonda Prádlo

            Pane Pádlo, generalizace je špatná věc. Já s reakcí pana Nováka nesouhlasím, Okamuru bych jako prezidenta klidně uvítal a přesto bych se zařadil spíše k pravici. Takže prosím, příště vypusťte slova jako "všichni" "pravicovej". Díky:)

  • Jsem pro Reagovat (17.3.2011 08:18) Jarda

    Pan Okamura je japonsko-český milionář, který své peníze získal poctivou prací; může to některý z českých milionářů říct o sobě bez uzardění také? S čistým svědomím jsem zcela pro to, aby politikům v čele ukázal, jak se mají chovat.

  • to už trochu národe český přeháníš Reagovat (17.3.2011 07:58) Marika

    Nepopírám, může být slušný, vzdělaný, mluvící česky, mohl se v Čechách narodit nebo vyrůst, Ale už nám začně vládnout někdo kdo je jiné mentality jako český lid. Kde je to pravé české. Předpověď zní : když muž bude chodit jako žena a žena jako muž, tuto krajinu zaplaví žlutá rasa atd. ..., bude táto krajina srovnaná se zemí .....
    proto se ptám kde je ten hrdý český národ, který se nikdy svým umem ve světě nestratil ?!
    Nebo těžko se vyjádřující Schwarzenberg? Proboha jak by mluvil k národu ? Rozuměl by mu někdo ? Myslete národe !!

    • Re: to už trochu národe český přeháníš Reagovat (19.3.2011 00:31) Petr

      Paní Mariko,vy jste asi také pěkně zaslepená.Kdysi chodily ženy jen v sukních a také vám nevyčítáme,že chodité v kalhotách.Já myslím,že p. Okamura,by měl docela jiné starosti než aby nás muže přesvědčoval,abychom nosili ta jejich kimona ve kterých podle vás vypadá muž jako žena.doufám,že jste vdaná a jistě vám nevadí když muž vyleze z koupelny v županu a vypadá tak trochu jako žena.Skotové,také nosí a to přímo sukně a kde to dotáhli? Při velké vodě u nás a dá se říct,že to nebylo ani procento z toho co se stalo v Japonsku a našli se tací,které bych hned stavěl nemilosrdně ke zdi.Vy nevidíte,že náš stát pomalu ale jistě začíná ovládat jistá menšiná?Po revoluci je vystrnadili a chvíli na to už byli zpět.Podívejte se na Karl.Vary.Ptáte se "kde je ten hrdý český národ..."Ten už milá dámo dávno vymřel a těch pár jedinců,kteří ještě zůstali,tak ti potřebují někoho jako je p.Okamura,aby se mohli za něho postavit a pomoc mu pokud by to bylo zapotřebí. Dnes jsme pro svět jen "banda zlodějů a hlupáků",protože si to necháme líbit.Přemyšlejte trochu,nebo si přečtěte nějakou hezkou knihu např.od Ludmily Vaňkové,ale tu správnou i když tato spisovatelka má všechny knihy krásně psané,třeba"Král železný,král zlatý".Mějte se hezky a otevřte konečně oči.

      • Re: Re: to už trochu národe český přeháníš Reagovat (20.3.2011 17:22) Protiva protivný

        Petře, ona se nám ale paní Marika snačila citovat z knihy : Proroctví Sibyly královný ze Sáby o XX.Století. No i náboženští fanatikové sem rádi napíší. Ono nejde o modu, ale o lidské chování. V každém případě by mě vstup T. Okamury do politiky potěšil. Snad by se dokázal obklopit kvalitními lidmi.

    • Re: to už trochu národe český přeháníš Reagovat (17.3.2011 10:31) Martin

      Myslíš umem všechno rozkrást? Vždyť jsme ostudou bílé rasy :-( Kéž by tady bylo více takových Čechů, jako je Tomio Okamura!

    • Re: to už trochu národe český přeháníš Reagovat (17.3.2011 10:14) novak

      chytracku kdyz cesi nikdy nedrzeli pospolu a meli bychom se hodne ucit od takovychto lidi.Kritizovani by cechackum slo a nejradeji by ridili cely svet,ale nikdo ve svete nestoji o takovou spinavou luzu jak jsou cesi

    • Re: to už trochu národe český přeháníš Reagovat (17.3.2011 09:47) Kateřina

      Za posledních cca 10 let " vtom našem jádru českém" nevidím nic dobrého! akdyž vidím nyní Japonsko jak se chovají při tom co je strašného potakalo.. vubec by mi nevydil prezident s japonskými kořeny, který ví jak se chovat, narozdíl od většiny čechů! Věřím že by pan Okamuro se právě snažil Českou Republiku dát zas do té správné latě! protože ted je to jen bída a hnus co se všude dějě a co každému projde

  • Volte Okamuru! Reagovat (17.3.2011 07:56) jarmilek

    To je jediný šlověk, který není s níkým z té partičky rozkrádačů spřažen!

    • Re: Volte Okamuru! Reagovat (17.3.2011 09:46) Kateřina

      Za posledních cca 10 let " vtom našem jádru českém" nevidím nic dobrého! akdyž vidím nyní Japonsko jak se chovají při tom co je strašného potakalo.. vubec by mi nevydil prezident s japonskými kořeny, který ví jak se chovat, narozdíl od většiny čechů! Věřím že by pan Okamuro se právě snažil Českou Republiku dát zas do té správné latě! protože ted je to jen bída a hnus co se všude dějě a co každému projde

  • coze ? Reagovat (16.3.2011 22:19) ja

    no nic proti nemu ale v cechach prezidentem japonec ???? To sand ne ??!!

    • Re: coze ? Reagovat (17.3.2011 09:56) Protiva protivný

      V kterém století jste se zasekl? Nebo jste od někud z vidlákova? I průměrný trouba zná např. zákoník práce a tam je jasně dané, že se nesmí posurovat : národnos, rasa, věk, pohlaví, náboženské vyznání, sexuální orientace. Lidi co to ve vás je? Jste tak xenofobní a rasistyční, nebo co jako?? Snad jde o to kdo je schopný a slušný a to je měřítko!!!

      • Re: Re: coze ? Reagovat (18.3.2011 10:14) klacek

        to co tady hlásáš je jak ze sionistické příručky.
        Podívej se na to takhle. Čím více si otevřený světu, tím více máš v zemi lidí, kterým na tvé zemi nezáleží. Do funkcí(ted nemyslím zrovna prezidenta) se dostávají lidé, kteří kopou za jejich národ, který není tak otevřený světu. A právě tito nejvíce šíří ve svých médiích řeči o otevřenosti národů. Bodejť, aby je mohli infiltrovat a ovládnout. A rádoby moderní hlasatelé pravdy (přisluhovači) jim v tom vědomě/nevědomě rádi pomáhají.

        Neříkám, že Okamura ne. Ale vyslyšme i názory proti a nesnažme se je hned zesměšňovat jako že nejsou "in". Protože to co je "in" je tady od těch špatných.

        Trochu myslete,než začnete být "děsně moderní"...

    • Re: coze ? Reagovat (17.3.2011 05:38) XXXL

      Zvláštní. Čechojaponec ti vadí a židi ne? Jen se podívej kolem, kam nás tihle Klausovi hamižní souvěrci dovedli.

  • slušný člověk Reagovat (16.3.2011 21:29) Mrázková Miluše

    Pan Tomio svým jednáním a postoji k životu splňuje mé představy o důvěře,o tom, že si ho mohu vážit a že on se bude chovat slušně a zodpovědně k nám- těm obyčejným lidem.

  • Ano jsem pro Reagovat (16.3.2011 19:41) Irena

    Myslím,že by ho národ miloval,je to fér člověk a moc slušný

  • volba Reagovat (16.3.2011 18:14) Čep Oldřich

    Je mi jedno jaké národnosti je ,ale jeho chování a postoje napovídají že je to slušný člověk.Žádný náboženský fanatik ani jiný pomatenec jako p. Kocáb a jemu podobní. Taky asi nekrade a neříká tomu politika nebo byznis,

  • jsem určitě pro něj Reagovat (16.3.2011 12:07) fanda

    Jeho články doslova pisují situaci u nás bez přikrašlování a reálně. Je obdivuhodné jak to dokáže popsat.Určitě leží mnohým politikům v žaludku. Okamura má úžasný přehled o politické i hospodářské situaci nejen u nás ale i ve světě. Konečně by byl ve vládě člověk ktrý je upřímný a vidí svět bez růžových brýlí. Byl by obrovským přínosem pro naší zem. Je jedno jestli je bílý, nebo černý nebo asiat....podstatné je, co má v hlavě a jak je spravedlivý a čestný.To že má majetek je jen k dobru, nebude mít žádnou potřebu dál rozkrádat naši zem, jak to doteď dělají naši politici.

    • Re: jsem určitě pro něj Reagovat (16.3.2011 12:12) JP

      stoprocentní pravda

      • Re: Re: jsem určitě pro něj Reagovat (16.3.2011 12:44) Hanka

        Zcela souhlasím s Fandou. Vyslechla jsem besedu s Okamurou. Je to velice inteligentní člověk s ohromným přehledem, otevřený,hlasovala bych pro něho. Škoda že takových lidí není víc.

  • Josef Reagovat (16.3.2011 11:59) Josef J.

    Vietnamců je tady více , bude alespoň z čeho vybírat

    • Re: Josef Reagovat (19.3.2011 07:41) Zdenka

      Je rozdíl mezi Vietnamcem a Japoncem, a i od těch Vietnamců bychom se mohli učit pracovat.

    • Re: Josef Reagovat (16.3.2011 12:11) Jarka

      Zcela s váma souhlasím

    • Re: Josef Reagovat (16.3.2011 12:06) Zdena

      Jeho maminka je Češka

  • Josef Reagovat (16.3.2011 11:57) Josef J.

    Ať táhne do japoncka , co se sere do české politiky milionář divné ..........

    • Re: Josef Reagovat (18.3.2011 07:27) Jiří

      Ten kdo ho nazývá Japoncem, nečetl historii jeho těžkého mládí. Nezáviďte!!Vypracoval se svojí pílí, asi jako Baťa a má to v hlavě srovnané Tento pracovitý člověk, jenž má přímé a čestné jednání, není snad jediný s těch kandidátů spřažen s lobisty a rozkrádači. Po matce z Moravy by jistě dobře reprezentoval naši zem i v zahraničí. Je jednoznačným nepřítelem tunelování majetku státu. Za svou otevřenou kritiku si zaslouží být presidentem. Bohužel si myslím, že až zaprodaní politici zjistí, že na post se dostane člověk, který udělá přítrž rozkrádání republiky, tak přímou volbu neodhlasují.

    • Re: Josef Reagovat (17.3.2011 10:45) Ach joo!!

      Tož to bude asi náš Dědek Josef!! Vrať se do filmu. Nebo, že by Pepan Z Ulice?

    • Re: Josef Reagovat (17.3.2011 10:41) Alena

      Ty by jsi měl táhnout do..., protože takových jako jsi ty je plný parlament a nezapomeň si je vzít s sebou.

    • Re: Josef Reagovat (16.3.2011 18:38) fyfa

      blbe

    • Re: Josef Reagovat (16.3.2011 18:14) xxx

      Ty jsi divné Moravák, že jo

  • den D Reagovat (16.3.2011 11:52) golem

    Pro Okamuru to by byl den D......jak se do te kandidatury dostal? Kdo ho tu nominoval?

    • Re: den D Reagovat (16.3.2011 18:02) jirka

      Přes 600 lidí ...

      • Re: Re: den D Reagovat (16.3.2011 20:02) Jarka P

        Já ho nominovala, i když pan Kliment váhal. A nestydím se za to

        • Re: Re: Re: den D Reagovat (16.3.2011 20:52) Redakce

          Navrhovatelů bylo více a děkujeme za ně. 7. místo a spousta hlasů mluví za sebe.

          • Re: Re: Re: Re: den D Reagovat (18.3.2011 22:41) Sas

            Právě jsem si lámal hlavu, jakým způsobem kandidaturu pana Okamury přes Internet navrhnout (předtím jsem zaslal na s ním spojenou agenturu e-mail, zda by kandidaturu zvážil a týž den dostal odpověď, že v případě široké podpory ano). Zcela náhodou jsem se dostal až sem na tyto stránky a jsem rád, že cesta k jeho podpoře je otevřená. Za to navrhovatelům děkuji a všechny prosím o kultivovanou diskusi. Záporné hlasy jsou také součástí výběrového procesu, ale ty vulgární by mohly kandidáta znechutit, což není fér.

            • Re: Re: Re: Re: Re: den D Reagovat (19.3.2011 00:57) Petr

              Odpověď panu pod zkratkou Sas.
              Můj názor je ten,že inteligentního člověka jako je p.Okamura,by záporný názor,lépe řečeno vulgární jen tak nerozhodil.Každý přece víme,že v každém stádě se najde nějaká černá ovce"hlupák".
              A člověk jako Okamura,by se aspoň ujistil v tom,že někteří potřebují mít nad sebou opravdu někoho,kdo nekrade,nelže lidem do očí,ale mysli to s těmi co mu věří opravdu dobře.
              Paní Jarce,děkuji za nominaci p.Okamury.

  • Okamura Reagovat (16.3.2011 11:05) Jiří

    Japonec,který se takhle naučil česky a jak se zdá má v sobě i kus češství, by mě nevadil ani na českém hradě, brazilský prezident měl taky české jméno

    • Re: Okamura Reagovat (17.3.2011 08:19) J@rka

      Zrovna včera říkal, že je z půlky Čech a jen z jedné třetiny Japonec a z druhé třetiny Korejec, ale že se cítí být Čechem. Česky se naučil automaticky od narození.

  • dobrá volba Reagovat (15.3.2011 21:32) Jirk@

    Se svými názory se netají a je vidět , že ví o čem mluví. Dovede problémy pojmenovat pravými jmény a nabídnout i řešení . K tomu , aby se dalo vše do pořádku , by zde muselo být Okamurů ve vedení tohoto státu nejméně dvacet .

    • Re: dobrá volba Reagovat (21.3.2011 09:46) Michaela

      Dobrá volba, souhlasím !!! Je schopný, pracovitý, inteligentní a navíc bychom šli s dobou. Američani mají Afričana, Argentina má Bulharku, Francie má Maďara, tak proč by Česká republika nemohla mít Japonce !!! Vždyť z těch postkomunistických Čechů se nedá nikdo vybrat !!!!

  • miloš Reagovat (15.3.2011 19:55) To už může vládnout kde kdo tady

    Myslím si, že pan Okamura je hrdý Japonec. Jak jej poslouchám nyní v televizi jak vychvaluje disciplinu Japonců ( to uznávám )jen nechápu proč žije tady a ne v Japonsku. Když jej vidím v televizi jako jednoho z pěti investorů jak si hraje na pánaboha tak je mě z něj špatně. Přece by jste nechtěli aby tady vládli lidé se vzláštním očním výrazem

    • Re: miloš Reagovat (16.3.2011 13:32) Růžena

      Japonci jsou prý xenofóbní a rasističtí.

    • Re: miloš Reagovat (15.3.2011 19:58) Jarka

      Oční výraz mi nevadí. Podívejte se na výrazy současných politiků...

      • Re: Re: miloš Reagovat (16.3.2011 13:28) Lucie

        Třeba Kocáb, ten má hodně zvláštní oční výraz.

        • Re: Re: Re: miloš Reagovat (16.3.2011 20:56) xxx

          Nejde jen o oční výraz

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor