Diskuze na téma "Jak vysoké školné na vysokých školách akceptujete?"

Přidat nový příspěvek.
81
  • TOP 07 Reagovat (28.1.2013 00:51) rodic

    Jat bych to nechal platit tunelare a samozrejme dobrovolniky,take by to meli doplatit poslanci,co to tak prosazuji a nazaplatili za studia ani korunu.

  • chybi moznost nesouhlasim Reagovat (9.11.2012 20:21) Andy

    V ankete chybi zasadni polozka a to je odpoved NESOUHLASIM SE SKOLNYM. Takto jde o anketu s nulovou vypovidaci hodnotou.

    • Re: chybi moznost nesouhlasim Reagovat (20.11.2012 14:31) Milan

      Hele, muzeš volit komunisty, normálně zdravě uvažující dospělý člověk ví, že v životě není nic zadarmo. Před více jak 23 lety to už tady lidi zkoušeli, výsledkem byla zdevastovaná země, města a lidské morální hodnoty.

      • Re: Re: chybi moznost nesouhlasim Reagovat (15.1.2013 18:19) Pavel

        Vážený pane, vy si neuvědomujete, že systém za posledních dvacet let znehodnotil sílu koruny 11x, a za stejnou donu nám platy vzrostly 4x. Rozumíte? Jestli to takhle půjde dál, tak si za nějakej čas budeme muset brát úvěr i na koupi hajzlpapíru. A ten nebyl za komančů zadarmo. Jestli byla za komančů zdevastovaná ekonomika, tak dnes je zdevastovaná 95% populace. Nevím co je lepší.

  • Příspěvky na školné pouze pro poslance Reagovat (27.10.2012 21:56) Jiří Oliva

    Vzhledem k tomu, že mnoho lidí volených z našich středů si myslí, že školy a tituly se pouze kupují, pak tito ať platí, ale ti co si to svojí píjí a aktivitou vydřou, tak těch by se to nemělo týkat, ono stačí si projít sekci naši politici a až jsem se divil, co všechno jsou tito schopni činit, Langex 2 vysoké školy a to mně jen teď napadlo, pak ti snaživí poslanci, co za dvě odpoledne si koutí tituly, které se minulého režimu ani nepoužívaly a to tem moci pán, co ještě sedí na hradě, tedy Klaus, měl ve svých začátcích tisíce připomínek k těm různým za socialismu používaných titulů, teď je jich trojnásobek, mnohdy se to dá koupit za úplatu na místech, kde by člověk nevěřil, že by někde vysoká škola mohla sídlit, však ta úroveň tedy značně klesla, ono to už začílá na střední škole tou slavnou státní maturitou a pak to pokračuje na mnohých pochybných soukromých ale i státních vysokých školách, jen tak pokračujme, páni a paní poslanci i senátoři.

  • z platu když né při studiu Reagovat (10.5.2012 07:49) zuzana

    nedokážu si předst. proč by měly být další represe - ted muže studovat každý díky že to není jak za komanče . ale fin. nato každý nemá tak , ano kdo muže at přispívá , ostatní mohou až po stud. nebo přílež. až budou pracovat pak ano to má logiku , ale při studiu né nestačí učebnice a ostatní ?jednat s rozumem - líbí se mi že ti vládn. mohly stud. a zadarmo - jsou vubec lidmi když dnešní stud. by ruinovaly a odrazovaly od zvládnutí cílu i sluš. a klidnějšího života ?

    • Re: z platu když né při studiu Reagovat (15.5.2012 20:51) David

      Jednou ten komunizmus, kdy my, daňoví poplatníci dotujeme Vaše studia skončit prostě musí. V US/UK se za kvalitní studium platí, a to hodně, desítky tisíc ročně. Školné, tak, jak jej navrhuje vláda je jen pár tisíc za semestr, a to je velmi sociálně citlivé, možná až moc.

  • Absolventi VŠE berou 51 000, umělci a zemědělci půlku, tj 25 000 Reagovat (20.2.2012 17:47) TOP Kníže, Sociální Darwinista

    A my, daňový polatníci se na ně ze svých těžce vydřených peněz skládáme. Jsou to PARAZITI, ŠKOLNÉ OKAMŽITĚ A NE ODLOŽENÉ!!!

  • Zeptejte se Reagovat (12.2.2012 10:38) krtek

    svých rodičů kolik stálo studium před 1989. Také nebylo zadarmo, bylo v intencích dnešních 2000,- Kč za měsíc.

    • Re: Zeptejte se Reagovat (13.2.2012 11:00) Milan

      Tak to je husty, srovnavat studium pred rokem 89 a ted :)

      • Re: Re: Zeptejte se Reagovat (13.2.2012 11:43) krtek

        Možná pro tvůj mozek je to hustý, ale tenkrát školy měly úroveń. A né takový bordel jak nyní.

        • Re: Re: Re: Zeptejte se Reagovat (14.2.2012 11:03) Milan

          Pane Krtku, verejne se Vam omlouvam.

          Mate pravdu, tehdejsi skolstvi bylo vyborne. Hlavne obcanska vychova, kde nam jako malym detem rikali o zlych kapitalistech. Srandovni byly prednasky o technologickem naskoku z vychodu.
          Dlouho jsem nechapal proc vyrobky ze zapadu jsou tak nejak lepsi, barevnejsi a vonavejsi.
          Vrcholem skolstvi tehdejsi doby byla praxe na stredni skole ve fabrice. Hned na zacatku nam rekli, nekde se na 8 hodin zasijte at vas nikdo nevidi.

          Jsme si rikali, jak dlouho tohle muze vydrzet. Nastesti vydrzelo uz jen 2 roky....

          • Re: Re: Re: Re: Zeptejte se Reagovat (17.2.2012 15:03) krtek

            A nyní je to vymývání mozku a oblbování z druhé strany. Ještě k tomu absence jakých koliv hodnot krom peněz.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Zeptejte se Reagovat (17.2.2012 17:51) ferda

              Jasne, treba hodnot VRSR

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zeptejte se Reagovat (18.2.2012 13:33) Jarka

                Přesně tak, dřív do nás cpali bláboly z Ruska a teď z Ameriky. Uroveň znalostí českého jazyka a pravopisu je šílená. Z diktátu, ze kterého má vnučka dvojku, bych tenkrát dostala nejméně čtyřku.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zeptejte se Reagovat (20.2.2012 08:58) JAK

                  To by me zajimalo, kde a do koho cpou blaboly z Ameriky. stejne jako z dob SSSR, o leninismu, tridnim boji apod.

    • Re: Zeptejte se Reagovat (12.2.2012 18:04) David

      Naprosto s Vámi souhlasím, nic nebylo nikdy zadarmo, vždy to musí někdo zaplatit. Není sebemenší důvod přispívat ze svých daní na pseudopravicové lemply, kteří si pletou program TOP 09 s programem KŠČM.

  • Skolné? Ano!!! Reagovat (11.2.2012 15:18) Odpovědný pravicový volič

    Mladí, pravicově odpovědní voliči ve svobodných volbách vyjádřili svou vůli být odpovědni za veškerá svá rozhodnutí. Nenechali se oklamat Paroubkem a jeho populistickýmy sliby, které by nás přivedli ke státnímu bankrotu. Bylo to velmi moudré a odpovědné rozhodnutí a já chci věřit, že vláda rozpočtové odpovědnosti jim tento závazek ve velmi krátké době splní.

    • Re: Skolné? Ano!!! Reagovat (13.2.2012 10:59) Pepa

      By me zajimalo, zda chodis po vecerech na brigady a rano do skoly. Neni to zadna prdel, pokud te rodice nesponzorujou...

  • Skolne nechci Reagovat (10.2.2012 19:19) Zdenda

    Proc mam platit skolny, kdyz politici si nechavaji platit za bydleni, cestovani a ruzne dalsi nahrady? Arbitraze za miliardy, kde je odpovednost?

    • Re: Skolne nechci Reagovat (14.4.2012 14:51) petra

      souhlasím, školné by bylo zbytečné, kdyby vláda lépe přerozdělovala peníze

    • Re: Skolne nechci Reagovat (10.2.2012 19:21) Jana

      Souhlasim, staci kdyz se vysetri kauzy jako opencard, Dopravni podnik, Skoda Plzen apod, pak bude penez i na skolny. Mimochodem, vydaje na studiu jsou uz nyní vic jak 2tis. mes.

  • xxxx Reagovat (9.2.2012 19:58) xxx

    Ztrácejí se tady příspěvky, je tu nějaká cenzura?

    • Re: xxxx Reagovat (10.2.2012 02:12) admin

      Cenzura zde není. O jakém příspěvku mluvíte?

  • Školné mělo být zavedeno kiž dávno Reagovat (2.2.2012 15:11) Ing. Petr Novotný

    Myslím, že školné 20000-30000/rok je sociálně únosné až až. To co "leze" z našich VŠ je odpad. Nemá cenu si namlouvat, že naše VŠ je na vysoké úrovni, opak je pravdou. Leč neobviňoval bych z toho vyučující, ale právě studenty, kteří znají jen konzumní způsob života, mládež si chce pouze užívat a nástupní a odpovědnost žádná. Takové líné, a hloupé parazity je třeba vyelimovat. Je třeba, aby si mladí studia začali opět vážit, naštěstí, nakonec k tomu dali ve svobodných volbách mandát stranám, které to mají ve svých volebních programech. Pokud jej nečetli a jsou překvapeni, tak to jen dokazuje jejich nevzdělanost. Proto čím dříve bude školné zavedeno, tím lépe a studující si budou vzdělání opět vážit.

    • Re: Školné mělo být zavedeno kiž dávno Reagovat (14.4.2012 14:55) ivana

      pro někoho to únosné je, ale pro hodně lidí vůbec ne!.... přece nebudou studovat vysokou jen děti "bohatších" rodičů!?

    • Re: Školné mělo být zavedeno kiž dávno Reagovat (9.2.2012 17:24) Iveta Šebková

      Jistě i vy jako všichni kdo se podílejí na vedení stát jste měl vysokou školu zdarma. Já sama žiji jen s otcem a na to aby mi finančně pomáhal ve studiu na vysoké škole v řádech desetitisíců nedojde, ne že by nechtěl ale prostě to při výši jeho platu nejde.

  • Pohodicka Reagovat (2.2.2012 08:45) Simon

    Znam nekolik lidi co dela dve vysoke skoly a jeste u toho maji praci :-)

    Bud jsme nadprumerne inteligentni narod, nebo stoji vysoke skoly za hovno.

    • Re: Pohodicka Reagovat (2.2.2012 19:48) xxxx

      Mladí si toho možná neváží, ale, kde to mají rodiče brát, když matka má 15OOO otec dvacet a nájem s poplatky dělá 14 tisíc. Asi jste bohatej

      • Re: Re: Pohodicka Reagovat (3.2.2012 09:38) xxx

        spis nejsem vychcanej jako vetsina tohoto naroda, mama s tatou nehulej a nechlastaj, do prace jezdej MHD. Spocitej si kolik stoji mesicne koureni,chlast a provoz auta.

        • Re: Re: Re: Pohodicka Reagovat (9.2.2012 17:51) Vlasta

          Ty si pako, asi nevíš, jak se lidi musí dneska ohánět. A děti ze zbohatlickejch rodin študujou vysokou třeba osm let a klidně využívají studentské výhody. Jsi mimo mísu

  • školné Reagovat (1.2.2012 16:46) jindřich

    Pro některé rodiny je i 1000 korun neúnosných. Dnešní hlavouni taky studovali zadarmo

    • Re: školné Reagovat (2.2.2012 08:39) mirek

      Sice zadarmo, ale taky tomu odpovida kvalita, Profesori ucili v totalite nebo v ni studovali, nemohli cestovat,jsou to vetsinou jen chodici encyklopedie

  • neni to tolik Reagovat (1.2.2012 16:34) jirka

    Vzdyt to zas neni takova hruza. Misto do hospody pujdou 3x do mesice na brigadu.

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor