Diskuze na téma "Přejmenování pražského letiště"

Přidat nový příspěvek.
80
  • Okrádání lidí Reagovat (13.1.2013 13:16) Ludmila

    Zbytečně vyhozené peníze, které mohly jít např. do zdravotnictví. V š i c h n i máme nárok na slušnou zdravotní péči, když si ještě navíc platíme zdravotní pojištění.

  • letiště V.Havla???? Reagovat (21.10.2012 21:37) azrael 152

    letiště Ruzyně - přistáváme na letišti Ruzyně = Praha ,žádné Havlovo- bez komentáře

    • Re: letiště V.Havla???? Reagovat (13.1.2013 13:16) Ludmila

      Sohlasím.

  • Reakce Reagovat (5.10.2012 13:00) Mirek

    Chtěl jsem původně napsat něco smysluplného, ale po přečtení části příspěvků se mi udělalo špatně. Jsem po obědě tak odcházím

  • Bezvýznam Reagovat (18.9.2012 10:06) lada

    Pokud bude levnější nafta a ostatní potřebné věci, tak ať se letiště klidně přejmenuje. Proboha, kdo věčně vymýšlí tyhle píčoviny. Kdyby tam nahoře radši vymysleli něco prospěšného pro lidi. Jde to tady do hajzlu a budeme se rozcapovat s přejmenováním letiště. Tak nevím jestli to je k smíchu nebo k pláči???
    Lada

  • Darebák Havel Reagovat (14.9.2012 07:30) Radola

    Havel byl obyčejná politická prostitutka.Pokud už by se mělo letiště jmenovat po nějaké významné osobnosti navrhoval bych Maršála Janouška.

  • Ne ééé Reagovat (6.9.2012 17:02) Petr

    Pojmenovat letiště po držiteli ceny Emanuela Moravce se mi zdá D.O.S.T. alternativní !!!

  • Kamarádi Havla Reagovat (8.6.2012 05:05) Jára

    Ano ať si to přejmenují,ale za svý a uvidíte jak se kamarádíčkové budou kroutit.
    Je to kravina.

  • nemá to logiku Reagovat (10.5.2012 07:53) zuzana

    né zbytečné rozhazování dnes není na místě to se mělo udělat hned a né celos. pohř. p. Husák taky měl ? vždyt né vše bylo zlé Vy co jste studov. tak Vám bylo dobře vždy

  • hrobaři národa Reagovat (29.4.2012 09:21) Dufek

    Plýtvání penězi v této smutné době -
    stejně bychom to za pár let přejmenovali.
    Spíš se soustřeďte na náš majetek a komu ho svěřujete - myzí nenávratně a stále rychleji - lidé nebděte otevřete oči...
    pusy cožpak to nevidíte.Kradou tiše a ve velkém okrádají nás a poředevším naše děti.
    Nedejme jim šanci udělat z nás otroky!!!
    Kde jsou peníze jsou pak i Právníci,rádobypolitici.....volby VOLBY
    VOLBY - Vybírejte moudře !!!

  • Životopis Reagovat (17.4.2012 12:48) Míla

    Doufám, že všichni co tady diskutujete jste nečetli Havlův životopis, ani životopis pana knížete, Klause a těch ostatních. Jsou to všichni takoví gaune-ři že by zasloužili obžalobu za vlastizradu, a né stavět pomníky.

  • V.H. 2012 Reagovat (27.2.2012 09:08) zdenda

    Vetsina diskutujicich si odpovida sama sobe. Po vetsine co tu stekaji, za par let "nestekne ani pes" o V.H. se budou ucit generace .... :-)

    • Re: V.H. 2012 Reagovat (24.1.2013 17:05) mirek

      Havel byl jen loutka a mimo to ještě blbá,která věděla jak se spolu se Šláfenberkem napakovat.

    • Re: V.H. 2012 Reagovat (13.1.2013 13:18) Ludmila

      Jedině, když to bude povinné!!!!!!!

    • Re: V.H. 2012 Reagovat (18.8.2012 15:26) mirďa

      Havel nebyl nic jiného než loutkaa ajeho zásluhy jsou nulové.nebýt Gorbačova tak nám ani deset Havlů nepomohlo

    • Re: V.H. 2012 Reagovat (27.2.2012 21:23) Hendrix

      ...a co se jako budou učit ?? Jako Čech nevidím NIC EXTRA co by pro národ uděl. Naopak jsem si všim, že za posledních 22 let je morálka čechů tak degradovaná a politika prohnilá, že se o něm dost možná jednou budou učit jako o jednom z těch, kteří to tu celé ....zničily ! Husovo PRAVDA VÍTĚZÍ mělo duchovní a morální rozměr. Havlovo PRAVDA A LÁSKA ZVÍTĚZÍ NAD LŽÍ A NENAVISTÍ je, jak na ten dnešní svět koukám, jen bezduchá fráze.

  • kozodoj Reagovat (6.2.2012 21:12) Řehák.Petr

    Přátelé,všechny zdravím a chci jenom napsat,že jsou doleko důležitější věci,které nás téměř všechny trápějí.A tady se dočtu od nějákého o tom,zě mám plné obchody mandrarinek a nevážím si toho.Milej pane,ale každá druhá je shnilá,ale vám to asi nevadí.......nebo jo.....

    • Re: kozodoj Reagovat (10.2.2012 21:24) Josef

      Hospodsky keci o mocipanech, jsou to obycejni lidi, ktery jsme ve volbach zvolili. Zvedni prdel a zacni neco delat, muzes to zmenit! Letiste bude, driv nebo pozdeji, nest jmeno V.H.

      • Re: Re: kozodoj Reagovat (3.1.2013 19:34) J.P.

        Máš pravdu. Má jméno toho, který se jmenuje Velké Hovno. To je přesně to, co pro čechy udělal. Víte že do roka obnovil židozednářské lóže??. Na to prostředky byly.

      • Re: Re: kozodoj Reagovat (12.2.2012 18:04) řehák petr

        Nemám nic proti panu HAVLOVI,byl to slušný člověk a moc si vážím.On nebyl mocipán,byl to rozumný a nearogatní pán,cž se nedá říct o tobě.....

        • Re: Re: Re: kozodoj Reagovat (20.12.2015 22:49) Martin

          viď jeho všadehrané veľdiela

    • Re: kozodoj Reagovat (9.2.2012 18:45) Jiřina

      Přesně tak, to ovoce není k jídlu. Nakupují svinstvo, co by se jinde neprodalo. Citrony a pomeranče vyschlé, mandarinky druhý den plesnivé atd atd

      • Re: Re: kozodoj Reagovat (10.2.2012 17:20) petr řehák

        Děkuji za souhlas,snad nás bude více.Chci žít v tomto státě,narodil jsem se tu a chci tu i umřít.Pakliže naši MOCI PÁNI budou takto vládnout dál,asi půjdu umřít někam do bažiny,jako mamuti.Budu moci jít kam se mi zachce,protože máme otevřené hranice do celého světa.

        • Re: Re: Re: kozodoj Reagovat (10.2.2012 21:13) Gusta

          Nevim proc to pisem zrovna u tohodle dotazu, jinak souhlasim, vsechno stoji za hovno. Ale je pravda, ze jako malej si nepamatuju, ze bych nekdy mel kiwi nebo pomelo ...

          • Re: Re: Re: Re: kozodoj Reagovat (3.1.2013 19:38) J.P.

            Protože jsi neměl pomelo, tak jsi nemohl vyrůst. Já jsem starej a vyrostl jsem bez něj. To je divné viď!!

  • Doba temna Reagovat (3.2.2012 09:57) Karel IV

    Polovina naroda se na sebe nemuze podivat do zrcadla. Pokud je V.H. tak obycejna osoba, proc nebyli stovky nebo tisice podobnych osob. Proc se nechala ekonomika propadnout na dno. Proc trvala totalita 40let az do 89 roku, co jste delali v 68 roce? To jste vsicni chteli manadarinky jednou rocne vystaty ve fronte?

    • Re: Doba temna Reagovat (29.12.2012 17:56) mirďa

      Havel byl jen loutka na oblbnutí národa a ty jeho kecy o lásce a pravdě,že zvítězí iomu sám nevěřil

  • Eda je chudák Reagovat (31.1.2012 15:57) Milan

    Nekteri lidé jsou poznamenání komunismem více nez je zdravo. Boji se vyjadrit nazor i 20let po padu totality.

    Petice znamena, ze lidi svobodne vyjadruji podporu nejake myslence. Nikdo nikoho nenuti.

    Za totality za projev svobodne myslenky ihned zavirali a serezali. Clovek s rodinou si pak rozmyslel, zda bude priste za hrdinu.

    Avsak nasli se nekteri, kteri riskovali a nevzdali se, tem patri hluboka poklona i po smrti ...

    • Re: Eda je chudák Reagovat (21.4.2012 21:43) Ferda

      A ty si myslíš, že já se dnes nerozmýšlím, jestli jít na demonstraci proti reformám, nebo vládě? Zítra bych také mohl být bez práce.Tak v čem je rozdíl. A to exot. ovoce se opravdu jíst nedá.

    • Re: Eda je chudák Reagovat (1.2.2012 11:29) Jana

      Petice znamena, ze lidi svobodne vyjadruji podporu nejake myslence. Tady je: http://www.petice24.com/proti_prejmenovani_letiste_ruzyne_na_letiste_v_havla

      • Re: Re: Eda je chudák Reagovat (2.2.2012 08:50) milan

        Tak vidis Edo, Jana ti poradila, tady se muzes realizovat, sice bezduvodne, ale muzes bejt PROTI. Udelej petici Vsichni proti vsem a vsemu...

  • Budování kultu osobnosti V.H. Reagovat (27.1.2012 18:49) Eduard Novák

    Ten, kdo podepsal petici za přejmenování letiště je vlastizrádce a stejná zrůda jako komunisté a nacisté.Tohle je jejich typická praktika - likvidace zavedeného systému a přejmenování čehokoliv. Mnoho lidí určitě pamatuje dobu, kdy každé město mělo náměstí Klementa Gottwalda, v Praze stanice metra Gottwaldova... celé město bylo přejmenováno na Gottwaldov. Nechci, aby se znovu páchaly takovéto zrůdnosti.

    • Re: Budování kultu osobnosti V.H. Reagovat (28.1.2012 14:59) jirka

      Prosím, zamyslete se. Sice jsem zatím nepodepsal, ale nerozumím vašim argumentům. Co je špatného na přejmenování čehokoliv po významných osobnostech? Dělá se to všude na světě a jen vás napadne spojitost s komunismem.

      • Re: Re: Budování kultu osobnosti V.H. Reagovat (30.1.2012 13:05) Jana

        Já chci pro změnu Letiště Gustáva Husáka :)

        • Re: Re: Re: Budování kultu osobnosti V.H. Reagovat (21.4.2012 21:45) Ferda

          Já Jiřího Rašky!

        • Re: Re: Re: Budování kultu osobnosti V.H. Reagovat (31.1.2012 15:47) Valada

          Rika se, ze blbost a dane jsou vecne ...

          • Re: Re: Re: Re: Budování kultu osobnosti V.H. Reagovat (2.2.2012 15:31) David

            Mate naprostou pravdu:)))

            • Re: Re: Re: Re: Re: Budování kultu osobnosti V.H. Reagovat (3.2.2012 09:46) vlada

              Ze jsme narod radoby vtipnejch zavistivcu, ktery si neumi vazit osobnosti je spis k placi.

  • Letiště Václava Havla Reagovat (25.1.2012 16:08) jiří hradecký

    Kdo popírá význam Václava Havla, popírá i vznik nekomunistického státu v roce 1989.
    Jeho myšlenky jsou trvale platné, není jeho vinou, že je všichni nepochopili nebo pochopit nechtějí. Jeho heslo pravda a láska
    je nadčasové, kéž bychom se jím řídili!

  • Svejkovci Reagovat (18.1.2012 10:00) Josef

    Vazeni, jako potomci Josefa Svejka umime dobře zlehcovat a delat si ze vseho srandu. Aby toho nebylo,jeste podporujeme komousoviny,kdy je vsechno spatny. Ti co kritizuji, nebo nesouhlasi at teda neco navrhnou a zkusi navrh prosadit, to uz takova pohodicka neni. Jednodussi je kritizovat a sedet doma na prdeli, nebo remcat v hospode.

    • Re: Svejkovci Reagovat (20.12.2015 22:56) martin

      Ty si snáď prišiel z variete

  • Hanba Pražákům Reagovat (14.1.2012 13:54) Ing. Pavel Karst

    Vždyť celá jeho rodina kolaborovala s gestapem a synáček Havel byl konfident STB - s krycím jméno "Prase" .

    • Re: Hanba Pražákům Reagovat (14.1.2012 21:58) Strejdu

      valka byla svinstvo, tezky soudit, divny je ze se nechal zavrit a dlouha leta honit estebakama

  • Je to podvod Reagovat (14.1.2012 13:20) Ing . Pavel Karst

    Tohle již není právní stát, ale zločinecká organizace, která krade přes všechny strany ODS, ČSSD a začíná zavírat oponenty. Volte Babiše a ty kteří jsou proti korupci.!!!

    • Re: Je to podvod Reagovat (14.1.2012 21:59) martan

      Vsechno, vsude, vsichni je spatne volte martany

  • 15 milionů Reagovat (13.1.2012 17:29) Šimon

    Kalousek odhadl náklady na přejmenování (souvisejíci) hodně nízko a to na cca 15 milionů Kč. Tak jestli měl pan Fenič Havla tak rád, na rozdíl od většiny národa, tak ať to zaplatí ze svého. Pak bych souhlasil s tím aby se letiště jmenovalo "Havlovo letiště - finacováno Feničem". Možná ale, ře by p.Fenič mohl ty peníze dát raději dvěma východočeským obcím,(k čemuž ho tímto vyzývám), které pořádaly pochod mezi sebou VÁCLAVICE - HAVLOVICE. Za ty peníze by to mohly obnovit a viděli bychom, kolik lidí by se dnes zůčastňovalo!!!

    • Re: 15 milionů Reagovat (14.1.2012 21:42) Svejk

      Jasne, at to Fenic zaplati, nejakej Havel, sice mu tleskala pulka sveta, no a co levnejsi chleba nebude, at se staraj o sebe

  • Odvaha pisálků Reagovat (12.1.2012 09:25) Mateo

    Najde se nekdo, krome nesmyslu a tlachani ruznych "kozlu", a napise jediny rozumny argument,proc nepojmenovat letiste Praha po panu prezidentu Havlovi?

    • Re: Odvaha pisálků Reagovat (12.1.2012 21:43) mk

      Pro zmanipulované zaslepence jsou veškeré argumenty zbytečné.Pokud vám nevadí "humanitární bombardování",schvalování válek USA,rozpory mezi tím,co hlásal a pak dělal...Nebo jsou to všechno tlachy?

      • Re: Re: Odvaha pisálků Reagovat (17.1.2012 12:48) Mira

        Pane jdete do politiky, Vas je skoda, my o voze vy rovnou o americe a bombardovani.:-)

      • Re: Re: Odvaha pisálků Reagovat (16.1.2012 23:35) jirka

        A co genocida a Husajna? Nic neni cernobile...

        • Re: Re: Re: Odvaha pisálků Reagovat (17.1.2012 20:53) mk

          http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/2508-obcan-havel-nejvetsi-skudce-polistopadoveho-vyvoje.aspx

  • Veznice Reagovat (7.1.2012 08:45) Mara

    Dobrej nápad. Klidne at prejmenujou jeste veznici, at mladi a pristi generace vedi, ze komunisti zavirali politické vezne a manadarinky byly jednou rocne...

  • V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (6.1.2012 22:39) Jan

    Na tomto webu v diskusích najdete názorné příklady české povahy "v Čechách se úspěch neodpouští" pokud nepomlouváme přímo, děláme si "jako" legraci i z vážných věcí. Rádi se pak oháníme smyslem pro humor, ale je to jen maskovaná závist a "švejkovství" po česku.

    • Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (6.1.2012 23:15) mirkozel

      Můj návrh nemá nic společného se závistí,ani "švejkovstvím".
      Spíš mám více informací o zmiňované osobě V.H.,a proto si ji nemohu vážit.To jméno na Pražském letišti by mi opravdu vadilo.Na věznici už tak moc ne,jako symbol ztráty svobody naší země.

      • Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (7.1.2012 22:05) jirka

        Tak se s nami podelte o informace? Nebo je to tajne?

        • Re: Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (7.1.2012 22:30) mirkozel

          Tajné to není,informace jsou volně přístupné na netu,stačí trochu snahy.A nehledat na idnes a pod...

          • Re: Re: Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (8.1.2012 00:17) jirka

            Cekam na neco konretniho!

            • Re: Re: Re: Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (8.1.2012 19:41) mk

              Ne každý čekající se dočká.Radši hledejte,spousta konkrétních článků je k dispozici,já nehodlám nikoho ovlivňovat.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (8.1.2012 22:16) jirka

                Tak si priste nechte chytre proslovy pro sebe.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (8.1.2012 22:24) mk

                  Na tom nebylo nic chytrého ani hloupého.
                  Když se chci něco dozvědět,tak si to najdu.Když nechci,zůstávám neinformován,tím pádem nic nevím a nemám právo se k něčemu vyjadřovat.Tak se podle toho laskavě řiďte!

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (8.1.2012 23:02) jirka

                    Pokud mam nejaky nazor, tak ho preci umim zduvodnit - myslim si to a to, mam k tomu ty a ty duvody.
                    Vas prispevek mi prijde ve stylu - myslim si to a to, protoze jsem chytry.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (9.1.2012 00:07) mk

                      Ne proto že jsem chytrý,ale proto,že jsem informovaný.A tuhle možnost má každý.
                      Pokud nevíte,o čem je tahle diskuse,tak proč se v ní angažujete?
                      Měl jsem dojem,že je o p.V.H.,ale nechci nikomu podsouvat svoje názory a pokud máte zájem o objektivní informace,tak si je najdete taky,opravdu to není problém.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (8.1.2012 23:00) jirka

                    Hlaska "mam vice informaci" vypada jen jako hloupe tlachani, proto jsem se slusne zeptal. Vy se podelit nechcete (nemuzete). Ja si mohu najit dostatek informaci, ale vlastne ani nevim o cem ... neznam vase "vice".

      • Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (7.1.2012 12:35) Husa

        Takovejch co maji vice informaci je hodne,smula pro cesky narod je, ze kdyz je potreba konat, at uz hlasovat ve volbach, nebo vyjit do ulic, tak sedi doma na prdeli

        • Re: Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (7.1.2012 22:36) mirkozel

          To je pravda,s tím souhlasím.Snad jsem výjimka,oboje jsem podstoupil,ale je nás málo...

    • Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (6.1.2012 22:41) Dodatek

      Letiště mělo být dávno jednomyslně bez trapných petic přejmenováno

      • Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (7.1.2012 12:28) Pudl

        Klasika, vsichni si honej triko, stejne jako s primou volbou prezidenta

      • Re: Re: V čechách se úspěch neodpouští Reagovat (7.1.2012 08:45) Jan

        Dobrej nápad. Klidne at prejmenujou jeste veznici, at mladi a pristi generace vedi, ze komunisti zavirali politické vezne a manadarinky byly jednou rocne...

  • věznice Reagovat (6.1.2012 22:24) mirkozel

    A co takhle přejmenovat věznici v Ruzyni na "Věznice Václava Havla"? To sedí přesněji k jeho "zásluhám".

  • Letiště Reagovat (6.1.2012 12:59) Josef N

    Jsem rozhodně PRO

  • Poseroutkove Reagovat (5.1.2012 20:48) Jan

    Dobrej napad, ktery mel byt davno realizovan.Kdo je proti ma mindraky.

  • Hodně lídí chce přejmenova letiště! Reagovat (5.1.2012 18:24) Luco

    Koukně te kolik lidí chce přejmenovat letíště! http://letistevaclavahavla.cz/seznam-signataru

    • Re: Hodně lídí chce přejmenova letiště! Reagovat (5.1.2012 19:33) jirka

      78 295

  • meno letiska Reagovat (5.1.2012 17:31) MVDr. Edita Černíková

    Premenovať Ruzyně na letište V.Havla je hrúzostrašný nápad. Nebolo dosť 3 dni štátneho sviatku????Nejde o Krasomilu. Ide o minulosť p. Havla..... ide o morálku p. Havla...

  • "přejmenování letiště" Reagovat (5.1.2012 17:09) Kozlová Anna

    já nesouhlasím v žádném případě,proč bychom měli přejmenovávat ,když svůj název už má.

  • ne Reagovat (5.1.2012 17:00) béda

    aby za to ta jeho krasomila zas brala prachyod státu

    • Re: ne Reagovat (5.1.2012 19:33) jarda

      A na to jste přišel jak?

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor