Diskuze na téma "Občanská demokratická strana "

Přidat nový příspěvek.
42
  • ODS Reagovat (15.10.2013 00:35) Venca "21"

    Problém ODS(a hlavně TOP09) je v tom, že naprosto zdiskreditovaly pravici. Říkají o sobě, že jsou pravicová strana a pak hlasují úplně levicově. Většině lidí se jejich politika nelíbí, ale protože se v tom moc nevyznají, tak si myslí, že je to pravicová politika, když to samy ty strany říkají, média to říkají, tak to musí být pravda. Ale není, ODS a TOP09 je jen banda socialistů a levičáků. ČSSD a KSČM o sobě aspoň říkají pravdu - že jsou levicoví. Proto je v dnešní době hodně těžké prosazovat skutečnou, nikoli tu mediální pravici, protože si jí většina spojuje právě s ODS a TOP09. Pravice je ale někde úplně jinde. Proto volím pravici - volím Stranu svobodných občanů.

    • Re: ODS Reagovat (15.10.2013 00:59) .

      To už radši Úsvit s Okamurou. Nechce tu multikulti ani nepracující cikorky.

      • Re: Re: ODS Reagovat (18.10.2013 12:57) Roman

        Já myslim, že Okamurova jediná práce bude někde se soudit, na něco, někoho, někomu si stěžovat. Na nic jiného mu asi nezbude čas.

        • Re: Re: Re: ODS Reagovat (20.10.2013 19:51) Jan

          Pro boha, a na co ještě čas, tady jde přece jen o post, né.

  • volby Reagovat (12.1.2013 20:03) Libor

    No, lid promluvil, není to prohra pana Sobotky, ale vaše. Co tam ještě děláte, rvete ještě nějaké peníze, dokud to jde?

    • Re: volby Reagovat (23.8.2013 03:26) Jana

      Kdepak, to jenom Vy nemáte tušení, jak se má
      chovat strana, která se zodpovídá svým voličům.

      • Re: Re: volby Reagovat (28.8.2013 18:14) Jan

        No to jsem rád, že Vy ho máte.

        • Re: Re: Re: volby Reagovat (29.8.2013 14:51) Jana

          Tak to jsme dva.

          • Re: Re: Re: Re: volby Reagovat (1.9.2013 13:05) Jan

            Kdepak, mě jen přesvědčila o tom, jak se chovat nemá.

            • Re: Re: Re: Re: Re: volby Reagovat (18.10.2013 13:02) Jana

              Já jsem ale myslela, že jsme DVA rádi, že já mám to tušení.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: volby Reagovat (18.10.2013 16:15) Jan

                Jano, Jano , že by?

  • Vládo pozor Reagovat (20.11.2012 14:28) Ferda

    Důchodců je mnoho, mají volební právo a na rozdíl od mladších generací k volbám většinou chodí. Pokud budete neustále úsporná opatření opírat o snižování penzí, prodražování léčebné péče a odbourávání dalších sociálních podpor, koho myslíte, že bude tato velká skupina volit? Obdobně - jaký důvod k podpoře současné vlády by měli mít lékaři, nebo učitelé? Půl milionu nezaměstnaných má také volební právo - ve prospěch koho jej asi uplatní? Komunisté nemusí dělat vůbec nic, tak skvělou mobilizaci opozice, jakou proti sobě organizuje současná vláda by jen tak někdo dohromady nedal !!

    • Re: Vládo pozor Reagovat (26.8.2013 15:44) Petr

      Tak na co si teda stěžujete?

    • Re: Vládo pozor Reagovat (24.11.2012 18:29) Jéňa

      Možná by jen stačilo vzít volební právo takovým Ferdům, jako jste Vy. To by si národ oddychnul.

      • Re: Re: Vládo pozor Reagovat (6.1.2013 19:06) psodoj

        Ferdo,prosímtě neber mi volební právo,já budu určitě volit ODS protože se proslíchá,že komunisti nám seberou majetky a dokonce budou znárodněný i ženský.Tak nazdar u voleb......

        • Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (7.1.2013 09:38) Jarmila

          Ty, jo a který majetky?

          • Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (23.8.2013 10:21) Pepa

            Nebojte, to se týká jen těch pracovitejch.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (28.8.2013 18:16) Libor

              No, už jsem se lekl, že vlády.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.8.2013 15:15) Pepa

                Ne, ne, Rusnokovi vlády se to určitě netýká. Ta je sice taky
                pracovitá, přesně jednu miliardu a sto šedesát milionů Rusnokovi ministři utratili v tendrech za necelé čtyři týdny. Ty budou ale ty majetky taky zabavovat.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (4.9.2013 19:30) igor

                  co to je, proti věčnosti

      • Re: Re: Vládo pozor Reagovat (27.11.2012 18:37) Ferda

        Výborně Jéňo ! Ustavíme akční výbor, který bude rozhodovat, komu volební právo vezmeme a komu necháme. Zvolíme Vás za předsedu - ne, budeme Vás jmenovat předsedou - a vypořádáme se zkrátka se všemi kverulanty a nespokojenci, kteří nechápou naše vznešené ideje. Třídní boj jak vyšitý a správně bolševicky řízný.

        • Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (26.8.2013 15:54) Lucka

          Možná by stačilo, neni to samý, jako bude stačit. Tedy ani s úvahou souhlas. To byl ale asi na Vás moc složitej obrat.

          • Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (26.8.2013 21:01) Ferda

            Lucko, už tím, že se v úvahách vydám určitým směrem, naznačuje k čemu inklinuji. Můžu totiž pokračovat .. a když by to nestačilo, tak sáhneme k ostřejším prostředkům.... I cesta do pekla má svůj výchozí bod. Pustit se do úvah, že by se (možná) mohlo omezit něčí právo, na základě toho, že nesouhlasím s jeho názorem, tak to je na mne skutečně silná káva.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (28.8.2013 12:43) Lucka

              Kdyby jste uměl číst, i mezi řádky, tak byste věděl, že pan Jéňa odmítá nedemokratický systém a brání tu celou dobu svobodu,
              na rozdíl od Vás. Nemůže proto ani omylem uvažovat o zrušení volebního práva pro kohokoliv. To, že neskáče blahem, když o jeho životě rozhodujou i hlupáci úplně chápu. Nic méně, to vůbec neznamená, že s tím něco hodláme jakkoliv dělat. O tom v demokracii NEMŮŽE být vůbec pochyb. Za to, že jste natvrdlý, bezdůvodně nedůvěřivý nikdo nemůže. Žijete jen předsudky a nepodloženými úvahami a kdybych byla jako Vy, napadla bych stejně tak já Vás za úvahu - ,, Výborně Jéňo ! Ustavíme akční výbor, který.... atd., atd. Nebo jste taky vyjmenoval všemožné skupiny lidí a tvrdil, že ti všichni jsou nespokojení, což je samozřejmě blbost. Pana Jéňu ale za podobný výrok sám kritizujete (mluvil obrazně za celej národ). Vy třeba napíšete i v oslovení ,,Vážený,, a přitom si pana Jéni vůbec nevážíte. Jste proto snad lhář? Ne, jste jen naštvaný a arogantní. Až bude mět k něčemu pan Jéňa inklinovat, bude o tom muset uvažovat vážně a to se nestalo.
              I když je teoreticky Vaše poznámka z jednoho úhlu pohledu samozřejmě pravdivá, říká se tomu i tzv. „logický klam“ (otázky podvědomí mi nejsou taky úplně cizí), v celku debaty je úplně bezvýznamná.
              Demagogie se dopouští i sociopat, který dokáže mluvit sofistikovaně a rozpozná dobře dobro od zla, přes to, že je amorální a bezcitný. Jinak se jí dopouští člověk hloupý, který bezhlavě komponuje jen jednotlivá moudra ostatních.
              Vy jste pane demagog, aniž byste to tušil.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (28.8.2013 18:00) Ferda

                Milá a rozhořčená paní Lucko.
                Pokud si přečtete celou naši debatu s panem Jéňou (ono se to odehrálo již dosti dávno, ale všechno tu ještě je), tak zjistíte, že jsme si svá stanoviska nakonec docela neemotivně a gentlemansky vysvětlili, s respektem jeden pro druhého. Především jsem se vždycky snažil nikoho předem neklasifikovat a dovedu to ohodnotit i v přístupu jiných. Pokud se týká té demagogie, nevím nic o tom, že bych chtěl někoho někam vést - to je obsaženo v tom slově. Vyjadřuji jen svůj názor a oponuji názoru se kterým nesouhlasím. Používám ilustraci příkladem, pokud se mi zdá lepší než dlouhý výklad. Pokud použiju klišé v oslovení (viz "vážený", nebo "milá" atd.), je to společenská konvence, která umožňuje v kulturní společnosti soužití lidí. Jinak Vás ujišťuji, že nejsem nijak naštvaný a je mi líto, že Vám připadám arogantní. Lidé, kteří se vehementně snaží obhájit svůj názor jsou mi sympatičtí a skutečně si jich vážím. Tedy i Vás. Nic ve zlém, klidně se do mne pusťte, až budou "chlupy lítat".

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (28.8.2013 23:22) ano.

                  Tak se do Vás Lucka obula. Holt máte jiný názor a to se na této diskuzi nebere. Je to tu pořád stejné, nesouhlasíš, hr na tebe. Někdy to tu jen pročítám a nereaguji.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.8.2013 15:28) Pepa

                    Diskuse je tu od toho, aby se diskutovalo, ne proti přesvědčení souhlasilo

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.8.2013 20:45) Ferda

                      Jistě Pepo, diskuse předpokládá rozdílnost názorů, jinak není o čem diskutovat. Podstatné ovšem je, že bych oponenta neměl považovat za svého nepřítele. Je to prostě člověk s jiným názorem, než mám já (a musím připustit, že třeba může mít pravdu). Neměl bych toužit po tom, abych ho umlčel, nebo nějak dehonestoval. Někdy se to nepovede, někteří diskutující se zaměřují na to, svého oponenta "nadzvednout", vykolejit a dělá jim možná dobře, když on potom reaguje podrážděně (a není se čemu divit). Diskusi to ovšem neprospívá a když se přidá i odpovídající urážlivý slovník, tak je lépe z takové diskuse odejít a nechat dotyčnému takédiskutérovi třeba i pocit vítězství. Regulerní a poctivá diskuse je ale přínosem pro obě strany a nezřídka končí nalezením alespoň částečné shody. Snad Vás příliš nepoučuji, dělám to i pro sebe.

        • Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (28.11.2012 08:28) Jéňa

          Zase jste to překroutil. Jen jsem si povzdechl, že má ta demokracie také i slabé stránky. Demagogi nevymítí, že?

          • Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (28.11.2012 08:51) Ferda

            Říkáte, že jsem to překroutil. Přitom svůj názor vydáváte za stanovisko národa, který by si oddychl. Já jsem jen ukázal na to, kam takový postup vede. Právě to, když si jedinec přivlastní právo rozhodnout o právech někoho jiného ( v tomto případě o právu volit) je hrozbou pro demokracii. Zavádět totalitní praktiky pod záminkou ochrany demokracie je cesta do pekel.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (28.11.2012 21:00) Jéňa

              Chytáte mne za slovo. To se přece tak říká „ to si národ oddechne“. Ale koukněme se na to z téhle strany. Všichni, kdo přispívají do společné pokladny, mají nárok rozhodovat o tom, kdo bude jejich daně spravovat, jakým způsobem naloží z rozpočtem a kdo je bude za jejich peníze zastupovat ve státních službách. Kladu si otázku, zda je správné, když o tomto všem mají rozhodovat také ti, kdo se vůbec nijak na výsledku hospodaření nepodílí – nepřispívají do společné pokladny . Je to jen úvaha, ke které jste mi přivedl vy překroucením mého povzdechu. Je to jako kdyby moje sousedka hlasovala, zda si z mých ušetřených peněz mám opravit střechu a nebo sousedce koupit novou televizi.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.11.2012 08:41) Ferda

                Vážený. Stát není vlastnictví jen někoho. Je to Res publica - věc veřejná. Mylíte, že ztrátou zaměstnání by mělo automaticky zaniknou i volební právo? Důchodci (a předcházející generace) vytvořili hodnoty a materiální statky, které další generace mohou užívat, aniž by se na jejich tvorbě podílely. Nemají tedy důchodci právo ovlivňovat chod společnosti, která užívá výsledky jejich práce? Obdobně nezaměstnaný, který před tím desítky let pracoval a vytvářel pro společnost větší hodnoty, než dostával ve své mzdě, není oprávněn od této společnosti požadovat náležitou podporu? Státní formy a fungování státního zřízení mají za sebou staletý vývoj a Francouzská revoluce už v 18. století skoncovala s představami elit - ("Stát to jsem já")a nastolila občanskou rovnost. Kdybychom šli podle představ, že právo se určuje výší příspěvku, skončíme ve feudalizmu, nebo možná ještě v otrokářské společnosti. Musíte se smířit s tím, že budete žít ve státě i s lidmi odlišného názoru a že se někdy budete muset chovat podle vůle většiny.(Což neznamená, že většina má vždy pravdu, ale má právo rozhodovat.)

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (1.12.2012 08:32) Jéňa

                  Děkuju za poučení. Já se chovám podle vůle většiny, ale vy tady šíříte postoje proti vládě, která byla zvolena většinou.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (1.3.2013 22:55) ano.

                    Omyl Jéňo, tato vláda nebyla zvolena většinou !!!! Volby vyhrála ČSSD, zapomínáte nebo nevíte a pak tu píšete bludy a dohadujete se tu. Jak modrý pták z ODS.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (22.8.2013 16:48) Leoš

                      ČSSD sice vyhrála volby, ale s malou
                      převahou nad ODS, že sama vládnout nemohla a jiné
                      strany s ní vládnout nechtěly, pochopitelně,
                      když byly pro Vás možná překvapivě taky
                      středo - pravicové. Takže s klidným svědomím
                      dál můžeme tvrdit, že vyhrála ODS, protože
                      jen ta byla schopna jako druhá vládu
                      sestavit, pokud tedy hodláme dál
                      respektovat ta dnes tolik diskutovaná zaběhlá pravidla
                      a dokonce s klidným svědomím můžeme i dál tvrdit, že
                      tehdá prohrála opravdu levice. Tak tu nedělejte buďte
                      tak laskav hlupáky i z ostatních.


                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (23.8.2013 21:25) Ferda

                        Leoši, vítěz je vítěz. Ve volbách je to ten, kdo dostal nejvíce hlasů. Ostatní jsou konstrukce a výmluvy. Jaká byla ta Vámi prezentovaná sloučená a vítězná "středopravice" ukázal další vývoj, včetně ostudného konce, nedohodli se téměř na ničem a sami sobě byli největšími soupeři. Je mi ovšem jasné, že Vás a Vaši skupinu voličů nepřesvědčí ani sebevětší volební zisk protivníka. No, nic, buďte zdráv.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (26.8.2013 12:30) Leoš

                          Já jsem vítězství voleb ČSSD nepopřel, to nevim, jestli jste si
                          všiml.
                          Vás ústava nezajímá, tedy ani volba pravice tehdá většiny obyvatel, po zkušenostech s panem Paroubkem, stejně jako pana prezidenta.
                          Tak Váš příspěvek i chápu. Taky buďte zdráv.

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (26.8.2013 16:08) ferda

                            Leoši, dovolím si Vás citovat : Takže s klidným svědomím dál můžeme tvrdit, že vyhrála ODS..." to není popření vítězství voleb ? Dále, pokud vím, tak v Ústavě není nic o předkládání listiny se 101 podpisy a nejedná se ani o tzv. ústavní zvyklost, to by to už muselo být předtím několikrát použito. Prostě si pan prezident Klaus vysvětlil ústavu po svém. Pokud se týká schopnosti sestavit vládu, tak o tom jsem se vyjádřil minule. Sahnat partu mocichtivých neumětelů, to se nedá nazvat politickým jednáním. Dopadlo to, jak to dopadlo, doplatili jsme na to všichni. Volby tu prostě nejsou od toho, aby si z nich následně někdo udělal trhací kalendář. Podle Vaší logiky,když např Sparta (nebo jiný klub, nejsem fotbalový maniak) vyhraje ligu, tak vlastně nevyhrála, protože ostatní dohromady mají více bodů. Holt, vítěz je vítěz, to nepřekroutíte. Tečka.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (25.8.2013 02:22) ano.

                          Zdravím Vás Ferdo, dlouho jste tu nebyl -(nepsal).Opět s Vámi souhlas. Je to tu pořád stejné, kdo má jiný názor na pravici.., je "přesvědčován" o opaku. Nemůžou se ti pravičáci s tím vším nějak smířit.

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (26.8.2013 12:33) Lucka

                            Nápodobně

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (25.8.2013 09:41) Ferda

                            Rovněž zdravím. Ona ta diskuze obecně usnula, nebo také ztratila smysl. V zásadě nejde o pravici a levici. To jsou skutečně jen pojmy, které by měly mít obsah, to znamená nějakou myšlenku. U nás se to ale chápe jako fandění klubu ve fotbale. I když ten můj klub hraje "čočku", musím mu zůstat věrný. Takže i když ta strana, kterou jsem volil začne dělat lumpárny, fandím jí dál, místo abych jí dal ve volbách jasně najevo, že s tím nesouhlasím. Ještě bych to chápal u členů té strany, ti se musí uvnitř postarat o nápravu. Ale u voličů - nečlenů - by mělo být normální, že jednou zvolí jednu stranu a jindy jinou, pokud ta první ztratí jeho důvěru. Většinou mám chuť se ozvat, když někdo hájí nějakou neobhájitelnou křivárnu. Tak nějak.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.11.2012 09:58) Jéňa

                  Každá etapa, milý pane, má své období a možná, že ta neše bude brzy končit. A teď nemyslím na 21.12. Prostě jsem přesvědčen, že i tento skvělý demokratismus s lidskou tváří, který nám předvádí EU je u konce. Lidé si sami sobě neumí vládnout, smiřte se s tím.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.11.2012 16:14) Ferda

                    Ale to je v pořádku. Každý lidský výtvor, tedy i stát, má své chyby. Pokud je těch chyb moc, většinou příjde zvrat. Vývoj se nezastaví. Většinou ale směřuje kupředu a nevrací se k překonaným formám. Vláda elit, ať už to byli feudálové, komunisté, nebo jiní diktátoři, je formou překonanou, i když neustále někoho svádí zkusit si to znova a nepohodlné kverulanty odstranit z cesty. Navíc si myslím, že lidé si vládnout umí. Můžete to vidět na menších obcích, kde se lidé znají osobně a nemůžou se schovat za usnesení té nebo oné partaje. Až v té větší a velké politice, kde se pohybuje víc peněz a moci a kde se dá lépe "odklánět", tam začíná to neumění vládnout. Ono to totiž většinou není neumění, ale prachsprostá vědomá lumpárna. Takže nezbývá, než ve volbách ukázat, že holt i ti obyčejní občané, včetně penzistů a dalších přehlížených můžou udělat bohorovným vládcům škrt přes rozpočet. Ale to jsem psal v prvním příspěvku.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.11.2012 18:08) Járin

                      Kdyby si na malých vesnicích lidé uměli vládnout, milý Ferdo, tak by z těch vesnic neutíkali, nemizely by tam školy, obchody.... Je pravda, že občas sem tam malá vesnice zazáří. To asi nebude díky nějaké zapomenuté elitě, že?

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.11.2012 21:10) Ferda

                        No, snad si nemyslíte, že na devastaci vesnice má hlavní vinu místní samospráva?
                        Merito diskuze ovšem, myslím, bylo o tom, kde se dá vládnout bez ohledu na názory spoluobčanů. A to jde na vesnici skutečně hůře, než v anonymitě velkých měst.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (30.11.2012 08:20) Standa

                          Já vám vůbec nerozumím. Hájíte komunistický režim, přesvědčujete nás, že společnost nepotřebuje elity. Nabízíte nový řád – něco jako občanské referendum. To myslíte vážně?

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (30.11.2012 09:33) Ferda

                            To je hrozný omyl, jak jste přišel na to, že hájím komunistický režim ? To si myslíte, že každý, kdo kritizuje současné lumpárny musí být hned komunista? Pokud se týká společenských elit, jejich úloha není v tom, aby své větší schopnosti využily jen ve svůj prospěch. Společnost je skutečně potřebuje. Když se nemorálně a neeticky chová člověk primitivní, je to špatné, ale pochopitelné. Když se však takto chová člověk inteligentní a schopný, je to tragické a odsouzeníhodné. Dnes jsme ovšem svědky toho, že mezi prostými lidmi je více morálky, než mezi lidmi (všeho)schopnými. Jinak podle mého názoru by více referenda neškodilo, není to však všelék.

                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (30.11.2012 10:08) Standa

                              Dobře, oddělme komunismus od socialismu. I když mně to v našich podmínkách trochu drhne. Házíte všechny ze současné vlády do jednoho pytle, uvádíte příklad, že vláda elit je přežitek. Tvrdíte, že obyčejní občané si umí vládnout lépe a mají lepší morálku. Takže co jiného vám mám na to říci?

                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (30.11.2012 10:53) Ferda

                                Stando, při takovéto výměně názorů není možné prezentovat ucelené teorie. Jde vždy jen o vytržené věci bez kontextu. Tedy - co se mi nelíbí, je například postup vlády (jako celku, teď nevytrhuji jenotlivé členy) ve věci vztahu k sociálně slabším skupinám. Ztotožnil bych se s názorem TGM :
                                "Jsem vždy pro sociální spravedlnost, zřídka pro socialism, nikdy pro komunism"
                                Pokud se týká vlády elit (nepřesnost toho výrazu jsem už přiznal)vadí mi bohorovná představa, že když mám jednou moc, tak mi do toho nikdo nemá co kecat - a v postoji současného etablishmentu to velice výrazně slyším (to se ozývá už více než dvacet let od všech vlád, i když jsme si mysleli v osmdesátém devátém, že je s tím konec). Naopak jako pozitivní vidím to, že se lidé už občas umí ozvat, ale skutečně jen občas, chtělo by to "houšť a větší kapky". Z toho mé přesvědčení, že lidé dovedou své věci spravovat (což je lepší termín než vládnout) bez moudrých nedodělků současných opatření vládních neumětelů.

                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (30.11.2012 20:54) Standa

                                  Díky špatnému volebnímu systému, který má za následek opoziční smlouvy a různobarevné koalice, nemůže být pravicová vláda pravicová. Vlivem velkého množství kompromisů vznikají špatné zákony někdy až paskvily, protože do toho už teď kecá skoro každý.
                                  Před více jak 20ti lety již tady byly konkrétní návrhy zdravotní, důchodové i jiných reforem, ale protože pořád do toho kecák kde kdo, tak se nepodařilo zatím žádnou potřebnou reformu prosadit a jsme tam, kde jsme. A hlavně každý oponent kouká jen na svůj žaludek.

                                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (30.11.2012 21:47) Ferda

                                    V principu s Vámi souhlasím. Zejména v tom, že každý oponent - a já bych řekl, že nejen oponent - kouká jen na svůj žaludek. Rozhodně převažují individuální zájmy nad principiálními potřebami. Pokud bude první otázka "co to přinese mně a mojí skupině ?" a až potom teprve jestli to bude obecně správné, tak se nic nezmění ani při změně volebního systému. Současná vláda měla přece tak pohodlnou většinu, že si mohla z opozice dělat legraci - a co "vyrobila"? ODS a TOP jsou přece stejného pravicového zaměření a jdou si často hezky po krku pokud se jim sáhne na jejich pašalíky. Pokud nebudou mít volení představitelé respekt před voliči a nebude jim jasné, že na každou lumpárnu doplatí (nejlépe bezprostředně, ne až za 4 roky), do té doby se to nezmění. Pokud máte na mysli takový volební systém, který tento pořádek zavede, pak jsme ve shodě.

                                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (1.12.2012 07:35) Standa

                                      Nabádáte k defenestraci? Je to první vláda,která konečně našla odvahu dělat nepopulární kroky. Já bych také leccos dělal jinak. Hlavně se to mělo udělat hned po revoluci, to bylo dobře vidět, co nám tady slavný režim zanechal za poklady. Teď se na to moc zapomíná a bohužel z toho mnozí stále těží.

                                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (1.12.2012 08:17) Ferda

                                        Proč k defenestraci? Nebo si myslíte, že jediné, čeho se mocipáni bojí je fyzické násilí? Snahu této vládě neupírám, mám ale asi vyšší nároky na ty, kteří mají řídit můj život. Jestliže mnoho jejich kroků vzápětí vyžaduje opravu, jestliže dokonce přijímají protiústavní opatření, potom nestačí jen říci "kdo nic nedělá, nic nezkazí". Správnější je : neumíš - koukej vypadnout. Takových, co se vymlouvají na vnější okolnosti se najde vždycky dost. Tady se ale jeden neumětel nahrazuje stejným troubou, hlavně, že drží s námi basu. To, bohužel platí zleva i zprava. A lidé to vidí.

                                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (1.12.2012 08:58) Jéňa

                                          No vidíte, jak je důležitá elita, vzdělání a schopnosti. Přečetl jsem si na jiném bloku, jak dle vás schopní musí být tolerantní k neschopným, protože těch podprůměrných je mnohem více. A že morální povinností schopných by mělo být zajištění sociální spravedlnosti. Ano, udělám-li fatální chybu, musím nést zodpovědnost a musím vyvodit důsledky. Ale to musí tak fungovat všude. I mezi občany. Na jedné straně chcete, aby ti nahoře nesli větší zodpovědnost za své činy a s tím já naprosto souhlasím, ale na straně druhé hájíte méně schopné občany a chcete, aby se o ně ti schopní postarali. Tak to je divný metr, ne? Přece v tomto případě musí také platit: Propil a prokouřil jsem si výplatu, tak holt budu spát pod mostem.

                                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (1.12.2012 10:18) Ferda

                                            Zdravím Vás, Jéňo. Myslím, že se v mnoha věcech shodneme. Nerozumíme si především v sociální problematice. Já netvrdím, že se neschopní mají pověsit na krk schopným. Jde o stanovení pravidel a mantinelů. Nikdo není oprávněn žít na úkor druhého. Ale to platí z obou stran. Pokud jste četl mojí diskuzi s dámami na jiném bloku, tak jednu z nich rozčílilo, když jsem tvrdil, že každý má nárok na tolik práva, kolik je ochoten přijmout povinností. Jestliže člověk s většími schopnostmi (řekněme tedy příslušník elity), použije tyto své schopnosti pro získání nezasloužených výhod, je stejným příživníkem jeko ten, kdo propije výplatu a pak křičí, že má nárok na pomoc. Za současné situace mně dráždí spíš ta první skupina. Jejich větší schopnosti by jim měly spíše ozřejmit neudržitelnost jejich postoje, nežli prosťáčkovi, který svůj podíl viny ani nevnímá.

                                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (1.12.2012 11:16) Jéňa

                                              Tu dámu, jak píšete, jste spíše urazil tím, že jste napsal, že nadace a dary jsou ponižující instituce a ona to vnímá tak, že si myslíte, že komunismus se uměl postarat o potřebné lépe. A to se jí musím zastat. Neuměl. A pokud ona přispívá nějaké nadaci a nebo možná i nadaci vlastní, tak se právem urazila.

                                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (1.12.2012 12:21) Ferda

                                                Můžete mít pravdu, že z pohledu dárce se moje stanovisko může vzít jako urážka. Za to bych se upřímně omluvil. Z pohledu příjemce je ovšem situace opačná. Pokud člověk řádně plní své povinnosti ke státu, přispívá ve svých daních a odvodech na všemožné nápady státních úředníků a potom je odkázán na milodary, nemá právo cítit se být ponížený? Já nechci posuzovat jak se o potřebné lidi staral komunizmus a je také zbytečné se vracet desítky let zpátky. Bitva na Bílé hoře dávno skončila a dnes ji už nevyhrajem. Dnešní problémy tu máme dnes, svádět šmahem vše na předchůdce je argumentem slabochů, nebo lidí neochotných postarat se o nápravu. Každý altruizmus a dobrovolné dárcovství je chvályhodné. Měly by ovšem být pouze doplňkem dobře fungujícího systému. A právě ten dobře fungující systém mi chybí. A pokud někdo říká, že tu takový systém je a přitom zavírá oči před křiklavými případy nespravedlností, tak se prostě ozývám.

                                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo po Reagovat (1.12.2012 17:46) Jéňa

                                                  Jaký je rozdíl stát ve frontě na sociální dávky a nebo získat dar od nadace v podobě vozíčku, slepeckého psa či upraveného auta pro invalidy? Pro Vás je ponižující ten dar od nadace? Dar od nadace Vám dají lidé dobrovolně a většinou ze srdce. Já bych se hůře cítil v té frontě na úřadě. To my věřte. Neznám případ, že by někdo platil rád daně, ale přispět na dobrou věc, kde je zřejmý a konkrétní účel, to myslím funguje dobře. Myslím si, že Váš názor je naprosto milný. Mělo by to být právě obráceně. V USA například ženy bohatších mužů a to téměř všechny, jsou zapojeny v těchto nestátních institucích a pomáhají, jak se dá. A funguje to mnohem lépe. Navíc se člověk cítí opravdu užitečný. Jen se zeptejte těch, co takto dobrovolně pracují u nás, co jim to přináší a zda se takto obdarovaní cítí poníženě. Vřele Vám takovou akci doporučuji a určitě změníte názor okamžitě.

                                                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vlád Reagovat (1.12.2012 18:33) Ferda

                                                    Jéňo, rozdíl zde je a to z pohledu příjemce obrovský. Pokud dostávám zákonnou podporu, je to můj spolupodíl na společné věci. Nemusím být nikomu vděčný a zavázán. Jsem rovnoprávný občan, který se momentálně ocitl v těžké situaci, ale na to přece platil zdravotní a sociální dávky ze své mzdy, mnohdy desítky let. Pokud ale jdu na polévku do Armády spásy, tak musím strpět kontrolu, zda náhodou nejsem osoba nehodná pomoci, pochopitelně, že nemůžu vznášet žádné nároky, musím být rád, že si mě někdo laskavě všimne. Všechna čest lidem, kteří ochotně pomáhají potřebným a kterým není lidská bída a neštěstí lhostejné. Mnohdy jsou dárci lidé, kteří sami mnoho nemají. Ale hanba systému, který nechá lidi platit nejrůznější daně a poplatky, nepohlídá společenské prostředky před různými "odkláněči" a šejdíři a nakonec lidem řekne: nemáme. Pokud potom neprávem postiženým nezbývá, než spoléhat na lidské milosrdenství, je jejich rozčarování a hněv oprávněný. Pokud v takovéto situaci prožijí několik let, pak většinou následuje ztráta úcty okolí a co je horší i ztráta sebeúcty. Pak je ještě přinuťte chodit se hlásit na různé úřady jako delikventy, označte je viditelně na veřejnosti a přesvěčte mně, že je to v pořádku. Nepovede se Vám to.

                                                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reagovat (2.12.2012 15:04) Jéňa

                                                      To je asi hrozně složité. Ptal jsem se dcery, která vystudovala sociologii a sociální politiku . Pracuje v jedné „neziskovce“ a stará se o děti ze sociálně slabých rodin. Řekla, že máte pravdu. Většina sociálně slabých má přesně spočítáno, na co má ze zákona nárok a vůbec nemá žádný problém si vystát frontu na úřadě. Opravdu to berou jako samozřejmost.

                                                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reagovat (2.12.2012 21:16) Ferda

                                                        Jéňo, bylo mi ctí a potěšením s Vámi vést diskuzi. Pokud jsem se Vás někde dotkl, omlouvám se, nebylo to úmyslně. Historie asi rozsoudí ty otázky, kde jsme se neshodli. Jak vidíte dole, jsou i lidé, kteří nás ocenili. Hodně zdaru.

                                                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reagovat (3.12.2012 12:36) Béďa

                                                          A to je jako všechno…. čekal jsem nějaké návrhy na řešení. Jsem rád, že jste si tady hezky popovídal. Ono je totiž snadné říci, že to musí zařídit stát. Samozřejmě je nutné na prvním místě přijmout opatření, aby státní peníze nemizely, jako doposud. My si musíme ale uvědomit, že peníze, které zmizely ze státního rozpočtu vlivem korupce apod., se pravděpodobně do rozpočtu nevrátí a kde na to vzít. Takže se mají zvednout daně, abychom měli skvělý sociální systém? To já bych raději investoval do školství, aby těch potřebných bylo co nejméně. A také bych už konečně, jak říká Jéňa, oddělil potřebné od zneuživatelů. Tady ty nadace mají přece jenom trochu výhodu, protože směřují spíše k potřebným a lépe si mohou kontrolovat účel i využití poskytnutých prostředků .

                                                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reagovat (3.12.2012 15:00) Ferda

                                                            Promiňte, že jsem Vás přehlédl, Béďo. Sledoval jsem diskuzi s Jéňou a to řazení příspěvků je trochu nepřehledné.
                                                            Jen těch několik nutných kroků které uvádíte je právě o tom správném fungování státu. Nebo si myslíte, že se dá udělat pořádek bez funkčního státu? Já nepopírám užitečnost osobní soukromé iniciativy dobrovolníků a nadací. Ale nesmí to být náhrada systému, musí to být navíc. Pokud jenom řeknu, že se ztracené prostředky asi nevrátí, tak to jsem si zadělal na to, že se ztratí další. Návrhů může být několik : jako první musí být, "správné lidi na správná místa". Jak je poznám? Podle toho, že neříkají převážně: "to nejde" Kdo chce řešit, hledá způsoby, kdo řešit nechce, hledá důvody. Dále je poznám podle toho, že nemyslí především na kamarády ze své party (nebo partaje). Pokud se týká použití (nebo jak se říká "alokace") zdrojů. Každý podnikatel Vám řekne, že bez úvěru se nedá investovat. Kdyby měl čekat, až si např. na nový stroj vydělá, tak ho konkurence převálcuje nato tata. Úvěr - tedy zadlužení - se ovšem musí vyplatit, musí mít návratnost. Takové investování vyžaduje odbornost a zdá se, že ta v našich vládách zatím chyběla. Jinak by ten velký úvěr, který máme neřešily buď škrtáním, nebo dalším zadlužením. V rodině (jak se často argumentuje) platí, že nejde žít nad příjmy. Ale když škrcení výdajů trvá dlouho, tak mamina řekne : "táto, takhle to dál nejde, koukej vydělávat víc, nebo si sežeň další práci, už nám leze zadek ze všech gatí a já to už flikovat nemůžu". Tkže holt musíme té vládě říci něco podobného. Pánové, když to jde v Německu, Polsku, Slovensku, tak to musí jít i u nás. Je krásné, že máte nejmenší zadlužení, ale máte také nejmenší růst.Říkáte, pánové, že to nejde ? My si myslíme, že to spíš neumíte, nebo, že Vám to vyhovuje. Koukejte vypadnout! Trochu jsem se rozepsal, ale chtěl jste vědět, co s tím.

                                                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reagovat (3.12.2012 20:20) Béďa

                                                              No, tak já to také asi takto chápu. Myslím, že s Vámi mohu souhlasit.Jen mám obavy,kde hledat ty odborníky. Do politiky se jich moc nehrne.Ono spíše více platí " ne každý odborník chce být politik" než že "ne každý politik je odborník".

                                                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reagovat (3.12.2012 20:44) Ferda

                                                                Ono to bude také trochu na tom služebním zákoně. Pokud s každou změnou politické garnitury nastane taká změna na odborných orgánech ministerstev a pokud hlavní požadavek při obsazení funkce je ochota podporovat "správnou" politickou stranu, potom se marně dovoláváme odbornosti. Neodborný ministr je spíše směšná figura, je ke vzteku, ale není to tragedie. Neodborné ministerstvo - a výsledky ukazují, že je to obecný stav - to je teprve ten "průšvih". Už Josef II věděl, že na odborné úrovni v řízení státu velmi záleží a sám se pokládal za prvního úředníka státu. Dobrá byrokracie šetří náklady a nervy občanů, špatná a neodborná je zdrojem nepořádku, korupce a nespokojenosti. Našim pravým i levým politikům to však vyhovuje. Kam bychom jinak umístili všechny kamarády a stranicky věrné kolegy a odkud bychom čerpali peníze na naše partajní a osobní prebendy ? A těch změn by bylo zapotřebí mnohem více. Myslím, že by se v řádně vedeném státě rychle vyřešil i problém sociálních příživníků všeho druhu.

                                                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reagovat (2.12.2012 22:10) Jéňa

                                                          V pohodě. Byl jsem vychován tak, že jsem se musel vždy o sebe umět postarat. Na škole jsem musel chodit na brigády, když jsem chtěl mít nějaké kapesné. Rodiče mi platili jen to nejnutnější. Tak jsem také vychoval i své děti. Nesměl jsem ani já a ani mé děti pohrdnout jakoukoliv prací a všem se nám to vyplatilo. Teď to musím zaklepat, aby nám to vydrželo.

                                                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reagovat (2.12.2012 19:41) Slávka

                                                        Pánové, po dlouhé době jsem si početla, díky. Pravda je na obou stranách i když víc se názorově kloním k Ferdovi.. Držme si a této zemi , palce.. Ale tady vás asi moc lidí nečetlo, tady se hlavně plije a nadává. Ahoj

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.11.2012 17:29) Béďa

                      Podle Vás vládou elit byli komunisté????? Úžas

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.11.2012 21:17) Ferda

                        No ten termín elita skutečně nesedí, máte pravdu. On by ale právě tak neseděl v případě šlechty ve feudálním systému (často negramotní raubíři)nebo v jiných diktaturách. Podstatné je však u všech jejich vlastní přesvědčení o svém právu určovat osudy druhých. A o to šlo. Jéňa se mně snažil přesvědčit, že by si národ oddychl, kdyby takovým jako já bylo odebráno volební právo - na to jsem reagoval. Určitým zkratkám a nadsázce se v takto krátkých textech nelze vyhnout. Nic ve zlém.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vládo pozor Reagovat (29.11.2012 09:57) Ferda

                  Omlouvám překlep - čtvrtá věta měla začínat: Myslíte, že ztrátou...atd.

  • Ne Reagovat (22.10.2012 09:39) Jarka

    Bohužel, nejsou komunisti tak dobří, ale vy jste tak špatní. Proto to dopadlo, jak to dopadlo. Kdybyste nemysleli jen na své bachory, mohlo být všechno jiný. Promrhali jste nám vše, včetně dobrého jména ve světě. Zasloužíte si už jen hodně tvrdý trest a doufám, že bude.

    • Re: Ne Reagovat (25.10.2012 06:55) Béďa

      Ale volit komunisty je nejen zbabělost, ale hlavně krok zpět. Před revolucí Ti co neměli odvahu, také raději do jejich strany vstoupili, ač s nima nesouhlasili. Je to prostě naše hrozná povaha, chtít, aby někdo jiný vše vyřešil za mě a třeba i špatně. Alespoň si u piva hezky zanadáváme. To je vše naše rudé dědictví. A tak tu budeme mít převlečené komunisty, někteří dokonce usilují i o hrad. Nebo nás čeká ještě větší flustrace. Komunisté budou vyhrávat volby a nebudou se muset schovávat do jiných stran. Sametová revoluce proběhla záměrnou snahou některých současných "velkých mužů naší politiky" moc sametově.

      • Re: Re: Ne Reagovat (29.10.2012 12:14) Slávka

        Bojím se , že máte pravdu.

  • skončili jste Reagovat (14.10.2012 18:30) kvazi

    tak jste v prdeli vy kurvy modrý

  • Realita Reagovat (13.10.2012 12:53) Jirout

    Volit ODS můžou jen dva typy lidi. Zloději a nebo blbci.

  • Kmotři Reagovat (27.7.2012 09:47) CH 77

    Nečas je prý komtr všech kmotrů, potvdil to jistý chartista. Tak ne premiér vlády rozpočtové odpovědnosti ??

  • zadlužujme se Reagovat (14.7.2012 20:35) Jaroslav

    Vážení,
    volte ODS - volte zadlužování státu, vždyť pokud vám je 50 a více, tak Vám to je zřejmě jedno, ale myslete na Naše děti a jejich budoucnost. Chápu populární kroky nynější vlády, reformy má každý rád. Jo kdy nekradli, tak by jich muselo být víc, souhlasím s Vámi. Ale ukažte mi člověka, který by si přilepšil. Pokud pevně věřite v to, že jiná vláda, jiní poslanci, nebudou koukat na své peněženky, tak to jste mimo. Nevěřte ničemu a nikomu. Věřte tomu, že naše pravicová vláda, bude pro naše děti mnohem lepší. Ale nechť se každý přesvědčí na vlstní kůži, jen aby nebylo pozdě a nepřišel bankrot, jako v Řecku.

    • Re: zadlužujme se Reagovat (14.10.2012 18:32) kvazi

      nevíš co píšeš tak si vol ty blby modrý a doufej že budeš mít práci protože oni ti nepomůžou

    • Re: zadlužujme se Reagovat (4.10.2012 00:25) Zbyněk

      Vy ten příspěvek máte zkopírovaný snad pod každou diskuzí co? To neumíte vymyslet něco jiného, než tento Váš blikanec????

  • ODS a Klaus Reagovat (5.6.2012 07:57) mirei

    ODS a její bývalí předseda Václav Klaus přivedli tuto zem do sraček jak to nikdo před něma nedokázal měli by být okamžitě pozatýkáni a postaveni před lidový soud svůj podíl nese i Havel kterej posral co mohl

    • Re: ODS a Klaus Reagovat (28.6.2012 00:10) kvazi

      je to tak ale co naděláme chce to revoluci

  • Pravicoví vejcometači Reagovat (31.3.2012 20:43) Drobil PROMOPRO

    http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/silenstvi-v-libereckem-obchode-lide-se-rvali-o-zlevneny-olej-a-nadavali.html

    Volyči ODS a TOP 09 se včera opět vyznamenali :-)

  • ODS=Mafie Reagovat (23.3.2012 21:51) Mazánek Bém

    ODS je zločinecká organizace, která by měla být za své rozkrádačky postavena mimo zákon. Každý, kdo tuto stranu volí, schvaluje její praktiky a je buď hlupák, nebo zločinec.

    Jména nejznámějších kmotrů už i na Wikipedii:
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Kraj%C5%A1t%C3%AD_kmot%C5%99i

    • ods-mafie Reagovat (30.3.2012 16:03) siola

      to by podle Vás fašistická KSČM musela dávno stát mimo zákon, ústava to umožňuje

      • Re: ods-mafie Reagovat (19.4.2012 17:21) siola

        nějaký zakomplexovaný modrovODSer použil neprávem moje jméno , proto se od textu
        Janoušek, Bém, Promopro Vondra, Nagyová, Bém, Novák, Drobil, Řebíček=ODS=mafie distancuji
        toto počínání je velice ubohé, ale já ubohá pičí svedu proti všem.

  • zelení Reagovat (12.3.2012 14:29) radka

    budu volit zelené, protože je to jediná možná alternativa proti rudým, modrým, oranžovým, a nevyzkoušeným !!!!!

  • Nerušit,kradem Reagovat (18.10.2011 10:39) Všichni skoro

    Už je to všechno jedno,jen rychleji e více roh hojnosti bude prázný čas kvapí.

  • ODS Reagovat (1.8.2011 19:48) jan magni

    ODS je nejzločinnější organizace od založení našeho státu-zrušit,zakázat...

    • Re: ODS Reagovat (28.8.2013 13:14) Pepa

      sněte dál

    • Re: ODS Reagovat (6.7.2012 14:07) kvazi

      ODS a TOP 09 to jsou ty největší parchanti a ten blbec kníže chce být ještě prezidentem ale největší sráč co se kdy narodil je Kalousek to je parchant zlodějskej kterej nemá v historii naší země obdoby

      • Re: Re: ODS Reagovat (28.8.2013 13:09) Pepa

        parchanti, blbec, parchant zlodějskej,...pane jo, to sou dneska lidi.

        • Re: Re: Re: ODS Reagovat (28.8.2013 13:12) Pepa

          a to jsem zapomněl ještě na sráče.

    • Re: ODS Reagovat (23.3.2012 13:55) Ivana

      Bez výhrad souhlasím.

    • Re: ODS Reagovat (15.2.2012 00:37) siola

      komu jste to diktoval tento příspěvek, protože takový dement to nemůže zvládnout

  • Vondroprase je čisé jak křištál Reagovat (3.7.2011 14:25) Petr

    To křivohubé prasátko Vondra Promopro - tunel za cca 250 milionů se nám už zase směje do ksichtu, místo toho, aby si šel sednout za katr. Jediná možnost je tenhle spolek mafie a zlodějny spolu s komunisty nechat soudně zakázat!!!

  • Už toho bylo dost! Reagovat (25.6.2011 16:10) Nikodem

    Je nutné, aby tato partaj zmizela z dějin tohoto státu, než jej úplně zdevastuje!!!

  • Myslím si toto Reagovat (11.5.2011 11:39) emeritnísamec

    ODS je mafijánská organizace řízená podle mafijánských zásad zaměřená na tunelování státu.

    • Re: Myslím si toto Reagovat (28.8.2013 12:55) Pepa

      Vy se na televizi už nekoukejte!

  • katastrofa Reagovat (4.5.2011 11:22) Ladislav Malý

    Škoda slov

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor