Diskuze o Miloši Zemanovi

Přidat nový příspěvek.
6
  • Chceme-li mít dobré vztahy se sousedy, nemůžeme volit pana Zemana Reagovat (16.1.2013 07:22) pana Hvížďala:

    "Karel Schwarzenberg má větší mezinárodní zkušenost a může proto na všeobecné výroky uvádět konkrétní přesvědčivé příklady. Jde o souboj šumlujícího a ráčkujícího ostříleného starého barda s mazlivě podbízivým podučitelským lidovým vypravěčem, který to umí s davem, ale který v souboji muž proti muži se dostává do nevýhody, a to přesto, že se velice krotí a soupeř je starší. Jeho líbeznost je ale příliš hraná.
    Naproti tomu Schwarzenbergova střídmost a uměřenost je přirozená, takže bedlivější pozorovatel nejspíš dojde k závěru, že zvítězí-li Schwarzenberg, bude se takhle chovat i na Hradě, zatímco bude-li na druhém největším hradním komplexu po Vatikánu sedět Zeman, mohlo by dojít "nejen k pokračování, ale i vystupňování a zvulgárnění politiky, oslabování právního státu a odmítání vyrovnat se s minulostí," jak na to upozornil slovenský deník SME. Kvůli tomu Miloš Zeman později prohlásil, že nebude se slovenskými novináři hovořit a asi si taky nevšiml, že ho nepodpořil ani slovenský premiér Fico. A to ještě neví, že někteří polští novináři o něm smýšlejí podobně jako SME.

  • Proč také ne pana Zemana Reagovat (15.1.2013 11:09) Honza

    Kromě opoziční smlouvy je jedním z hlavních důvodů kritiky někdejší Zemanovy vlády privatizace. Zeman, sám kritik "projedení" předchozích příjmů z privatizace, umožnil rozpuštění příjmů v rozpočtu.

    Zeman byl během svého působení v čele ČSSD zasažen řadou afér - mj. se účastnil jednání s česko-švýcarskými podnikateli o půjčce pro ČSSD výměnou za možnost ovlivňovat ekonomický vývoj v ČR po volebním vítězství ČSSD (Bamberská aféra), operoval s podvrženými dokumenty, které měly zdiskreditovat BIS a vnitro (tzv. kauza Zemanův kufřík), jeho spolupracovníci sbírali materiály k možné diskreditaci vlivné členky ČSSD Petry Buzkové (kauza Olovo).

  • Co Klaous pro ODS to Zeman pro ČSSD Reagovat (14.1.2013 16:05) Adam

    Tak jako Klaus na hradě byl hrobníkem ODS, tak i Zeman bude hrobníkem ČSSD. Pěkně pomalu si vychutná sladkou mstu, okope ČSSD kotníky a nakonec jí srazí vaz něčím podobným, jako byla Klausova amnestie.

    Pak už nám, poctivým komunistům, nebude nikdo stát v cestě a konečně tu uděláme pořádek!

    Miloši do toho!!!

    • Re: Co Klaous pro ODS to Zeman pro ČSSD Reagovat (14.1.2013 16:16) Libor

      Adame, vrať se do hrobu.

      • Re: Re: Co Klaous pro ODS to Zeman pro ČSSD Reagovat (15.1.2013 12:11) Adam

        Libore, je vidět, že se o politiku moc nezajímáte. Dnes potvrdil má slova i místopředseda ČSSD.

        Cituji: "(Miloš Zeman) ... dělal vše pro zničení ČSSD. Pokud bude zvolen, nepochybně bude chtít dokončit svou pomstu a rozložit ČSSD, případně ji přes své lidi ovládnout. Pokud někdo chce silnou moderní levici v České republice, je Zeman na hradě jejím bezprostředním ohrožením. Příkladem budiž vztah Klause k ODS, která je dnes zcela v troskách."

        http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-59119920-jiri-dienstbier-na-ihned

        Takže ODS v troskách, ČSSD v troskách a u vesla mafiani s komunistama. To se nám to bude žít ;)

        • Re: Re: Re: Co Klaous pro ODS to Zeman pro ČSSD Reagovat (15.1.2013 17:41) Libor

          Fajn, budem volit rakušáky.

        • Re: Re: Re: Co Klaous pro ODS to Zeman pro ČSSD Reagovat (15.1.2013 17:40) Marie

          To citujete toho pravýho. Proč ho dáváte dohromady se Zemanem. Ten kdyby s nima souhlasil, tak by od nich neodcházel.

  • Za Zemana Reagovat (14.1.2013 11:34) Jan

    To si nikdo nepamatuje, jaké korupční prostředí bylo za Zemana?

    • Re: Za Zemana Reagovat (14.1.2013 14:21) Pavel Natal

      Netvrdím, že nebylo korupční prostředí, ale jeho bujení určitě nebylo dílem pana Zemana. Ono chtít po jednom člověku, aby rozběhl národní hospodářství po Klausových "balíčcích" a ještě zametl s korupcí, je přecejen trochu moc. Nemyslíte? Troufnul byste si na to Vy?

      • Re: Re: Za Zemana Reagovat (14.1.2013 18:56) Luboš

        S opoziční smlouvou to šlo samo, ne? Amnestie se vztahuje na 8 a více let vedené a šetřené kauzy - za jakého vedení - vlády že to bylo?

        • Re: Re: Re: Za Zemana Reagovat (15.1.2013 07:12) Fanda

          A kdo umožnil, že ruka ruku myje ? Zemanova opoziční smlouva.

        • Re: Re: Re: Za Zemana Reagovat (14.1.2013 20:59) no

          no za Klause, Paroubka a hlavně Topola.

  • Pět prezidentů Reagovat (14.1.2013 07:58) ganymedes

    Jednoduché povolební počty: Franz + Fischerová + Roithová =15%
    tito tři slušní občanští kandidáti+přijatelný levicový kandidát Diensrbier =31%
    přidáme-li Zemana, občanského kandidáta levice, pak celkový součet hlasů = 55%
    a máme zvoleno v prvním kole <3
    těchto pět prezidentů by se mohlo na Hradě střídat po dvou měsících a přes letní prázdniny bychom si jako národ udělali samosprávu <3
    nejjednodušší řešení bývá i nejgeniálnější
    <3 <3 <3 <3

    • Re: Pět prezidentů Reagovat (14.1.2013 11:40) Jana

      Bylo by to možná vybruslení z opoziční smlouvy, ale ne z marastu, který tady ta opoziční smlouva zanechala. Takže raději volte změnu a to pana Schwarzenberga.
      Minimálně za pokus to stojí.

      • Re: Re: Pět prezidentů Reagovat (14.1.2013 16:14) Líba

        Pokud chcete aby zůstalo vše při starém, máte pravdu.

  • od našich stromů... Reagovat (14.1.2013 07:44) ganymedes

    OTEVŘENÝ DOPIS PRO PANA MILOŠE ZEMANA na Facebooku
    autor :Ing Jiří Čálek-Ing Jiří Čálek-Ganymedes

    Pane Miloši Zemane, zdravím Vás z Kladna a chtěl bych vám popřát ke zvolení českým prezidentem ve druhém kole. Až se to stane, a ONO SE TO STANE, PAK VY BUDETE MÍT DVĚ MOŽNOSTI:

    1, PŘIJMETE SVŮJ MANDÁT A STANETE SE CELKEM DOBRÝM PREZIDENTEM ČR

    2, SVŮJ MANDÁT PŘEDÁTE ČLOVĚKU, KTERÝ JAKO JEDINÝ MÁ ŠANCI POZVEDNOUT SVÝM OSOBNÍM PŘÍKLADEM A ŽIVOTEM UPADLÉ MORÁLNÍ HODNOTY TOHOTO NÁRODA A PROTO VÁS TÍMTO VEŘEJNĚ PROSÍM A ŽÁDÁM, ABYSTE PO SVÉM ZVOLENÍ V DRUHÉM KOLE ZVÁŽIL DRUHOU MOŽNOST, ŠEL DO LESA NASLOUCHAT MOUDROSTI STROMŮ A POTÉ ROZHODL SVÝM SRDCEM. POKUD TAK UČINÍTE, BUDOU SE DALŠÍ GENERACE O VÁS UČIT VE ŠKOLE JAKO O ČLOVĚKU, KTERÝ DOKÁZAL TÉMĚŘ NEMOŽNÉ: ODHODIL SVOJE EGO A POSLECHL HLAS SVÉHO SRDCE.

    Děkuji Vám pane prezidente a ať už se rozhodnete jakkoliv,přeji Vám a vaší krásné dceři štěstí a spokojenost v dalších letech.

    p.s. Až do chvíle, kdy jsem měl tu čest osobně poznat paní Táňu Fischerovou, tak jste byl Vy mým jediným možným kandidátem, protože i přes všechno, co se v této zemi stalo za posledních 23 let si Vás stále vážím jako člověka, odborníka i politika. Přeji všem voličům Miloše Zemana krásné pondělní ráno...<3 <3 <3 <3

  • Akt morální katarze Reagovat (13.1.2013 09:14) ganymedes

    Pane Miloši Zemane, zdravím Vás z Kladna a chtěl bych vám popřát ke zvolení českým prezidentem ve druhém kole. Až se to stane, a ON SE TO STANE, PAK VY BUDETE MÍT MÍT DVĚ MOŽNOSTI: 1, PŘIJMETE SVŮJ MANDÁT A STANETE SE CELKEM DOBRÝM PREZIDENTEM ČR
    2, SVŮJ MANDÁT PŘEDÁTE ČLOVĚKU, KTERÝ JAKO JEDINÝ MÁ ŠANCI POZVEDNOUT SVÝM OSOBNÍM PŘÍKLADEM A ŽIVOTEM UPADLÉ MORÁLNÍ HODNOTY TOHOTO NÁRODA
    A PROTO VÁS TÍMTO VEŘEJNE PROSÍM A ŽÁDÁM, ABYSTE PO SVÉM ZVOLENÍ V DRUHÉM KOLE ZVÁŽIL DRUHOU MOŽNOST, ŠEL DO LESA NASLOUCHAT MOUDROSTI STROMŮ A POTÉ ROZHODL SVÝM SRDCEM. POKUD TAK UČINÍTE, BUDOU SE DALŠÍ GENERACE O VÁS UČIT VE ŠKOLE JAKO O ČLOVĚKU, KTERÝ DOKÁZAL TÉMĚŘ NEMOŽNÉ: ODHODIL SVOJE EGO A POSLECHL HLAS SVÉHO SRDCE.
    Děkuji Vám pane prezidente a ať už se rozhodnete jakkoliv,přeji Vám a vaší krásné dceři štěstí a spokojenost v dalších letech.
    p.s. Až do chvíle, kdy jsem měl tu čest osobně poznat paní Táňu Fischerovou, tak jste byl Vy mým jediným možným kandidátem, protože i přes všechno, ce se v této zemi stalo za posledních 23 let si Vás stále vážím jako člověka, odborníka i politika. Přeji všem voličům Miloše Zemana krásnou neděli...

    • Re: Akt morální katarze Reagovat (13.1.2013 10:02) Líba

      Koho máte na mysli?

      • Re: Re: Akt morální katarze Reagovat (13.1.2013 20:59) ganymedes

        prezidentku mého srdce, paní Táňu Fischerovou <3 <3 <3 <3

        • Re: Re: Re: Akt morální katarze Reagovat (14.1.2013 09:14) Líba

          Pokud si myslíte, že by s tímto marastem, který u nás je, něco udělala, tak jste velký optimista. Je to krásný člověk a já si ji velice vážím, mám ji ráda. Ale pokud chceme opravdu vymést, špínu a korupci, na to musí být silný muž. Pan kníže je spjatý s dnešní korupční vládou a už i dost v létech, aby na to stačil. A také si myslím, že je dost ovlivnitelný, a co dokáže Kalousek, to už všichni víme. Proto zůstává jeden člověk, nekompromisní pan Zeman.

          • Re: Re: Re: Re: Akt morální katarze Reagovat (15.1.2013 07:15) Fanda

            Dnešní korupční vláda alespoň v tomto smyslu něco dělá. Co dělal pan Zeman, když byl premiérem?

            • Re: Re: Re: Re: Re: Akt morální katarze Reagovat (15.1.2013 08:42) Martin

              Máš pravdu , dělá, krade, ale už pomalu není co.

  • Kdo nesouhlasí ani s Karlem ani s Miloškem? Reagovat (13.1.2013 00:22) Milena

    Já k volbám do druhého kola půjdu, ale oba kandidáty tam vložím a přetrhnu, aby byl můj hlas neplatný, tomu se říká pasivní odpor :) Nenavádím nikoho, jen je to můj druh odporu.

    • Re: Kdo nesouhlasí ani s Karlem ani s Miloškem? Reagovat (14.1.2013 10:06) Blanka

      To je pěkná blbost, raději pana Zemana než Rakušáka s TOP09 v zádech.

      • Re: Re: Kdo nesouhlasí ani s Karlem ani s Miloškem? Reagovat (16.1.2013 11:11) Petr Kvákal

        http://www.youtube.com/watch?v=eW9uOwIA6Sk

    • Re: Kdo nesouhlasí ani s Karlem ani s Miloškem? Reagovat (13.1.2013 08:39) el

      No to je vytrestáš.

  • Nejchytřejší Reagovat (12.1.2013 19:44) Grizzly na Hrad

    Kdo má aspoň trošku nadprůměrně IQ, pochopí, že nikdo z kandidátů není tak chytrý a navíc osobnost, kdyby tam bylo takových deset, bylo by z čeho vybírat, ale není. Klaus je taky nadprůměrně inteligentní a osobnost, nikdo jiný by se na prezidenta ani hlásit neměl.

    • Re: Nejchytřejší Reagovat (13.1.2013 08:19) Venda

      Já s Vámi naprosto souhlasím, že je opravdu chytrý. Svědčí o tom i jeho opoziční smlouva a to, v jaký okamžik se do vysoké politiky vrací. Ale kdo má trošku nadprůměrné IQ, jak píšete, tak se nad jeho chytrostí musí zamyslet a bude mu jasné že 1+1=2. Pokud chceme změnit hrad, nemůže tam být pan Zeman.

      • Re: Re: Nejchytřejší Reagovat (14.1.2013 10:08) Blanka

        To chcete pokračování minulého roku a ještě s rizikem zaprodání?

      • Re: Re: Nejchytřejší Reagovat (14.1.2013 07:33) Jindra

        Opoziční smlouva byla největší zradou na celém našem národě. ODS a ČSSD tak podepsali svojí krví, že si vládu budou předávat a nedopustí, aby někdo jiný jejich mafiánské struktury narušil. Takže volbou Zemana volíte pokračování opoziční smlouvy.

      • Re: Re: Nejchytřejší Reagovat (13.1.2013 08:36) Luboš

        Milý Vendo, pokud by vaše IQ, dosahovalo poloviny jeho, nikdy byste nemohl psát takové bláboly.

  • zeman je na hovno Reagovat (12.1.2013 17:04) Karel Sokol

    musí jít do píči

    • Re: zeman je na hovno Reagovat (12.1.2013 18:54) Líba

      A ty mu budeš svítit

  • NIKDY Reagovat (11.1.2013 22:57) Světlana Glaserová

    Pan Zeman už měl možnost předvést co je zač. Navíc nechápu, jak může někdo dát hlas kandidátovi, kterého podporuje Klaus! V případě, že nedejbože vyhraje, bude to z bláta do louže!

    • Re: NIKDY Reagovat (14.1.2013 10:16) ganymedes

      Klausovrah a vlastizrádce už Zemana nepOdporuje. Zaplaťpánbůh...pokud vyhraje android, co má v hlavě mikročipy s ovládáním z Bilberbergu a spol., tak se připravte na OSUN ČESKÝCH OBYVATEL ze SUDET S VYVLASTNĚNÍ ČESKÉ ŠLECHTY VE PROSPĚCH TÉ ŠVARCNBERKOVÉ

    • Re: NIKDY Reagovat (14.1.2013 10:10) Blanka

      Světlano a co vyhrajeme s K.S. a TOP09 v zádech. Rok 2012 byl snad nejhorší. K.S. odsouhlasil vše, proti čemu obyčejní lidé brojí. Takže je lepší zaprodat vlast?

      • Re: Re: NIKDY Reagovat (14.1.2013 18:27) Jarmila

        :D, Dobrý!!!!!

  • Něco z pravdy Reagovat (10.1.2013 12:55) Eva

    " Kdo jsi bez viny, hoď kamenem."

    • Re: Něco z pravdy Reagovat (11.1.2013 22:17) jirka

      ale nemusis byt prezidentem

  • nechci nic rikat Reagovat (9.1.2013 00:21) Martina

    ale splaces nad vydelkem....Vzdyt si precti jenom o tom jak lhal i v televizi pri te debate s Fisherem. Nerikam ze ten je lepsi.
    Jinak jestli posuzujes podle tech reci...tak ja se hlasim na prezidenta. Domluvim se rusky dostatecne, anglicky vyborne a na rozdil od Zemana jsem nebyla v prognostaku s Klausem ani v KSC.
    Volite mne?????
    Jo a jsem straasne ukecana;)))))

    • Re: nechci nic rikat Reagovat (14.1.2013 10:26) VOLÍM TĚ

      věřím, že bys byla mnohem lepší prezidentem než oba dohromady, ale mojí paní prezidentkou je již od neděle paní Táňa Fischerová, absolutní morální vítěz těch zkorumpovaných voleb, které stejně Evropský soudní dvůr V Haagu navrhne Evropské unii zrušit a vyhlásit nové <3

      • Re: Re: nechci nic rikat Reagovat (14.1.2013 18:28) Líba

        A ještě naivní.

    • Re: nechci nic rikat Reagovat (11.1.2013 13:46) Lenka

      Na to, že nechcete, nic říkat, jste toho napindala dost.

  • Trochu rozumu by neškodilo Reagovat (8.1.2013 21:43) PetrS

    Ejhle. Rád bych slyšel pány a dámy kritiky pana Zemana jak hovoří s novináři správnou angličtinou či ruštinou. A to je asi to nejmenší. Člověk, který jako jediný před revolucí veřejně v České televizi přesvědčil národ o potřebě změny (prognostik). To, že Postavil levicovou stranu "na nohy" a dovedl ji k vládnutí mne přesvědčilo i o jeho vůdčích schopnostech. Nakonec bych popřál panu Zemanovi v prezidenském úřadě mnoho zdraví. Poslední volba dopadla tak, jak dopadla (jediný hlas lidovce Josefa Kalbáče)- však si vzpomenete. http://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Kalbac). A tak bychom si mohli povídat o mnohém. Srovnávat s ostatními kandidáty se jeví jako pověstné mlácení prázdné slámy. Takže pokud budu přemýšlet o tom, kdo je schopen pro tuto zem a občany tohoto státu "něco pořádného" udělat, potom vidím jako jedinou volbu právě Miloše Zemana.

    • Re: Trochu rozumu by neškodilo Reagovat (10.1.2013 07:42) Jára

      A Vám nepřipomíná ani v nejmenším chování pana Klause? Vy se nepozastavujete nad výtvorem opoziční smlouvy? Není lednová amnestie důkazem podstaty opoziční smlouvy? Pojďme všichni o tomto diskutovat. Doporučuji raději v případě pana Zemana více opatrnosti.

      • Re: Re: Trochu rozumu by neškodilo Reagovat (10.1.2013 07:49) Franta

        Také jsem o tom přemýšlel. Odchod na odpočinek, když pan Klaus získal nitky pevně do svých rukou a návrat v době, když by se nitky mohly přetrhat. Budete mít možná pravdu.Také bych nabádal k opatrnosti. Myslím, že mnoho lidí po amnestii procitne, alespoň doufám.Bylo by potřeba více indicií.

  • neni opravdu koho vybrat Reagovat (8.1.2013 18:44) Martina

    http://www.youtube.com/watch?v=8RWc40XRRms&feature=player_embedded

  • Cigáro a becherovka. Reagovat (8.1.2013 16:55) Martin Zvoníček

    Důchodce, který má v jedné ruce cigáro a v druhé becherovku, to by byl prezident !!!
    NEVOLTE DUCHODCE PREZIDENTEM /obecně/.

    • Re: Cigáro a becherovka. Reagovat (12.1.2013 17:13) Karel Sokol

      moje řeč

      • Re: Re: Cigáro a becherovka. Reagovat (13.1.2013 08:41) el

        A tak plácám a plácám

  • Pozor!!!! prectete! Reagovat (7.1.2013 23:29) martina

    Václav Klaus má v úmyslu udržet si svůj vliv a moc , a proto vehementně podporuje Miloše Zemana do pozice prezidenta. Václavem Klaus již jednou společně s Milošem Zemanem dotáhl republiku na hranici kolapsu díky opoziční smlouvě . Žádáme všechny voliče, aby před svým rozhodnutím o volbě prezidenta si nejdříve shlédli reportáž Erika Taberyho: Vládneme nerušit."

    Zmiňovanou reportáž naleznete v internetovém archivu České televize na následujícím odkazu:

    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10123147075-vladneme-nerusit/

  • Ne Reagovat (2.11.2012 20:01) Evina

    Zeman je trapnej jak přemoudřele pokyvuje a říká, co by chtěl udělat. Léta byl u vesla, tak proč už nezačal?

    • Re: Ne Reagovat (8.12.2012 23:35) Miki

      Souhlasím.Tento vychytralý patron když měl možnost o čem nyní básní,tak zklamal.Pod jeho vedením začala se rozvíjet korupce a svinstvo s dalšími podvraťáky jako Špidla a Gross.Fuj.Chce se mi z něj zvracet.

      • Re: Re: Ne Reagovat (12.1.2013 17:06) Karel Sokol

        taky souhlasím

  • humanitární bombardér Reagovat (18.10.2012 08:20) Petr186

    Zeman není nic jiného, než další humanitární bombardér. Asi se mu líbí roztrhané a spálené muslimské dětičky, když vyzývá k bombardování Iránu, který nikoho nenapadl, ani nenapadne.

  • Zemana nikdy! Reagovat (9.7.2012 16:03) Josef N

    Šlouf a opoziční smlouva= naše tragedie.

    • Re: Zemana nikdy! Reagovat (12.1.2013 17:07) Karel Sokol

      ze zemamana je mi divně

    • Re: Zemana nikdy! Reagovat (10.10.2012 10:10) Josef

      Dalík před vyšetřovateli ukázal na tehdy vládnoucí sociální demokraty. Ti podle něj za zakázku dostali peníze. Tohle je záměr opoziční smlouvy. Ta se dohodla, aby ODSáci a ČSSĎáci mohli veselé krást.

    • Re: Zemana nikdy! Reagovat (9.10.2012 11:54) Jarda

      Ani mi tu opoziční smouvu nepřipomínejte, největší podraz všech dob a bohužel on je hlavním aktérem.

      • Re: Re: Zemana nikdy! Reagovat (12.1.2013 17:02) Léňa

        Vy jste ji čet?

    • Re: Zemana nikdy! Reagovat (14.8.2012 21:06) Iveta

      Ano, pan Zeman je oživením politiky určitě. Po jeho odchodu naše politická scéna tak nějak zesucharovatěla. Je dobře, že se vrací, ale na hrad? Plně souhlasím. Opoziční smlouva zdevastovala pravici i levici a je naprosto jasné, proč vznikla. Takže ať si pan Zeman zastupuje svoji nově založenou stranu, svým humorem nás občas obšťastní, ale na hrad ne.

  • Zavzpomínejme si na éru pana Zemana Reagovat (26.6.2012 10:59) Adam Toman

    Ano, pan Zeman určitě umí být vtipný, ví kolik stojí rohlíky, umí si spostě zanadávat, holduje alkoholu, JE JEDNÍM Z NÁS! A nepochybně je i velice inteligentní, má přehled a možná i nadhled.

    Bohužel si nemyslím, že tyto vlastnosti využívá pro blaho této země.

    Jeho nejgeniálnějším tahem bylo to, že se na deset let uklidil z veřejného života. Vsadil na to, že člověk po určité době na to špatné zapomíná. Aby se na něj nezapomnělo zcela, sem tam vypustil do světa vtipnou glosu.

    Za těch deset let dospěla řada mladých lidí, kteří v době Zemanovy vlády procházela pubertou a politika je pranic nezajímala. Dnes vidí v panu Zemanovy bodrého chlapíka, se kterým je spousta legrace.

    Připomeňme si tedy některé věci z časů vlády pana Zemana. Internet je úžasné medium, a tak jsem zkusil dohledat zprávy z dobového tisku:

    1, Čisté ruce - Heslo, s kterým vstupoval pan Zeman do voleb. Místo toho, aby se něco vyšetřilo, vytvořily se podmínky, aby se toho vyšetřilo ještě méně než dříve.
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Akce_%C4%8Cist%C3%A9_ruce

    2, Stavba dálnice D47, Dodavatel Housing & Construction vybrán bez výběrového řízení.

    Jak to začínalo:
    http://ekonomika.idnes.cz/zeman-zahajil-stavbu-petatricetiny-dalnice-fem-/ekonomika.aspx?c=A020528_171044_ekonomika_klu

    A jak to dopadlo:
    http://ekonomika.idnes.cz/schling-je-mezi-podezrelymi-z-uplatku-u-d47-fix-/ekonomika.aspx?c=A030827_183026_ekonomika_ven

    Vyřešilo se něco? Kdeže. V té době byl ministrem vnitra pan Gross. Typickým znakem jeho úřadování bylo zametání kauz pod koberec, odchod mladých policistů nezatížených předlistopadovým klimatem, které nahrazoval předlistopadovými kádry.

    3, OLOVO - vymyšlený materiál, který vznikl na úřadu vlády a měl zdiskreditovat ministryni jeho vlastní vlády Petru Buzkovou. Viz ž dříve.
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Af%C3%A9ra_Olovo. Aféra se nikdy "nevyřešila", nicméně všeobecně se má za to, že za vznikem materálu stál Miroslav Šlouf, i v dnešní době hlavní Zemanův našeptávač. Že by o tom pan Zeman opravdu nevěděl?

    4, Bamberg, Aféra o které opět nic oficiálního nevíme, zpráva BIS zůstala tajná: viz:
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Af%C3%A9ra_Bamberg,
    jak o aféře referovala idnes: http://zpravy.idnes.cz/vysetrovani-causy-bamberg-skoncilo-nikdo-nevi-jak-fsr-/domaci.aspx?c=990831_180138_domaci_itu

    5
    ,

    5, Opoziční smlouva - ve které se opozice (ods) zavázala neházet vládě (pod vedením pana Zemana) klacky pod nohy. Odměnou za to dostala opozice významné funkce a křesla ve správních radách. Jak vláda tak opozice měli skvělou příležitost si rochnit ve svých korýtkách, čehož náležitě využívali. Nikdo netoužil po tom, aby se v jejich chlívcích zametalo (= aby policie něco vyšetřila).
    Přátelství mezi panem Klausem a Zemanem bylo zpečetěno tzv. tolerančním patentem.

    6. A připomeňme si i kdo byl ve vládě Miloše Zemana:

    Stanislav Gross - nedokázal vysvětlit, jak se dostal k penězům, za které si koupil byt a zejména pak jeho neuvěřitelné zbohatnutí díky akciím Moravia Energo (cena cca 300 milionů korun), viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Stanislav_Gross

    Jaroslav Tvrdík - Proslavil se naprosto nekoncepčním řízením ministerstva dopravy. Připomňme např. Gripeny. Po skončení svého angažmá dostal trafiku - stal se prezidentem ČSA. který jde od jeho šéfování o existenci.

    http://finexpert.e15.cz/potopil-tvrdik-csa

    Jan Kavan - Vzpomeňme např. na jeho "referování" švédským novinářům o kaze Gripen,
    http://www.cs-magazin.com/index.php?a=a2009082049

    Egon Lánský - článek z roku 1999:
    http://zpravy.idnes.cz/vicepremier-egon-lansky-ve-vlade-nejspis-konci-flj-/domaci.aspx?c=991009_112731_domaci_itu

    http://zpravy.idnes.cz/policie-se-chysta-obvinit-lanskeho-za-danovy-unik-fvp-/domaci.aspx?c=991128_224440_domaci_pch

    http://www.britskelisty.cz/9909/19990910g.html

    Jaroslav Bašta - Skončil po aféře se vízy na Ukrajině, viz http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=658164
    Během akce "Čisté ruce" přišel s falešným obviněním na Tomáše Ježka, což se posléze obrátilo proti němu a trestní oznámení bylo podáno právě na pana Baštu.

    Karel Březina - vděčná hvězda bulváru. V Zemanově vláde předložil pouze jeden zákon a jednu novelu. Byl znám spíše jako playboy a záletník. Jeho hvězda opět "zazářila", když se stal místopředsedou ČSSD v Praze a ukul koalici s ODS po volbách, které vyhrála TOPka

    Jaromír Schling - viz výše zmíněná D47,
    Shrnutí jeho éry na ministerstvu dobovým tiskem:
    http://zpravy.idnes.cz/domaci.aspx?r=domaci&c=A020523_222444_domaci_pol&l=1&t=A020523_222444_domaci_pol&r2=domaci

    http://zpravy.idnes.cz/ministr-pomohl-sve-firme-0xb-/domaci.aspx?c=A020214_22183
    aci_pol

    Ivo Svoboda - Odsouzen k pěti letům za vytunelování společnosti Liberta, a. s.


    Ne, pan Zeman neměl špatnou ruku pouze při výběru pana Grosse.

    Zkusme občas trochu zavzpomínat .



    • Re: Zavzpomínejme si na éru pana Zemana Reagovat (12.1.2013 17:09) Karel Sokol

      homo sapiens zrovna není odhadoval bich ho na neandrtálce zloděje jednoho

      • Re: Re: Zavzpomínejme si na éru pana Zemana Reagovat (13.1.2013 18:11) el

        Koukám, že tobě to sapiens, bylo odepřeno.

      • Re: Re: Zavzpomínejme si na éru pana Zemana Reagovat (13.1.2013 18:10) Libor

        Bože, Kadle rači nepiš, co slovo to perla. Jsi opravdu tak vylízanej?

    • Re: Zavzpomínejme si na éru pana Zemana Reagovat (14.8.2012 07:21) Eliška

      Vidím, že jste znalý a máte můj obdiv, čtení je to zajímavé. A protože , máte velký přehled a leckterého obyčejného člověka, zaujmete a poučíte, zkuste nám napsat ,co pro tuto zemi a lidi, DOBRÉHO, udělala dnešní vláda. Díky

  • Jedině Zeman Reagovat (28.5.2012 18:43) Josef

    Chcete člověka, který tu bídu ukočíruje a připraví pro další, již slušné volby ?
    Tak jedině Zeman.
    Vy víte, do jakého Augiášova chléva leze a ještě mu to závidíte nebo nepřejete ? Buďte rádi, že to chce udělat. Ten si nenechá předkládat popsané papíry, které jen zastírají kradení v tomto státě, hnusnou společnost, do které nepatří a patřit nebude. Léta ? Někdo má vrchol za mlada, jiný na konci života. Zeman ho má teď a teď. Už to pochopte a zkusme to prosadit. To chcete na trůně raději cizáky ? Jednoho i druhého, kteří přísahali jinému státu ? O Habsburcích psát nebudu, to je snad jasné. Chcete prezidenta, který hned při prvním pohledu na věc ví, co s tím udělat, aby nás to nezničilo ? Volte Zemana.

    • Re: Jedině Zeman Reagovat (16.1.2013 11:13) Petr Kvákal

      http://www.youtube.com/watch?v=eW9uOwIA6Sk

    • Re: Jedině Zeman Reagovat (7.6.2012 19:15) Jamrila

      Tento člověk není odtržen od reality, jako celá naše vláda. On ví kolik stojí rohlík a s kolika penězi hospodaří ti nejnuznější. Já věřím, že toto je jediné , jediné řešení. Ctí naše předky, historii a je to čech, který miluje tuto zemi, je jeden z nás.

      • Re: Re: Jedině Zeman Reagovat (12.1.2013 17:11) nikdo

        blbost

    • Re: Jedině Zeman Reagovat (31.5.2012 12:57) Šejna

      Pane! Zeman má jednu z největších zásluh na současném marazmu.V srpnu 89 vystrašil národ svým článkem v technickím magazinu, "že vymřeme na nekvaliní potraviny, zaostalé školství atd.." Perfektně připravil nástup "listopadu" Dnes k tomu že jsme v potravinách a pod. odpadkovým košem evropy ani nešpitne. "Prognostik!!" Když se dostal do čela ČSSD prognozoval, že do deseti let bude komunistů pod formanskou plachtu. Je jich více než ČSSD (já k nim nepatřím). Vždy podporoval klause a ODS - viz společné vládnutí - oposmlouv. Potom pomáhal Topolánkovi, když přesvědčil svého dobrého přítele Melčáka ke hradě soc.dem. On vytáhl do politikky Grose, Špidlu, Březinu a pod. Jeho dnešní líbivým kecům se věřit n e d á !

      • Re: Re: Jedině Zeman Reagovat (1.6.2012 12:24) Josef N

        Pane Šejno, moje řeč!!!

  • to né prosím Reagovat (10.5.2012 07:41) zuzana novotna jandova

    Dobrý den , po spotech co byl v tel. v polit. kdy spíše vypadal jako lehce zmožen jen to né tohle není reprez. republ. jako by měl být , ani omylem jen to né

    • Re: to né prosím Reagovat (14.8.2012 07:27) Slávka

      Znám profesora , přednáší na VŠ v Brně, je to velice moudrý člověk, kapacita , uznávaná ve světě. A když ho vidíte mluvit s někým , třeba o obyčejných věcech, máte dojem, že má 3 v žíle. Pokud dáte na dojem, není to vždy to správné

  • Žádný Zeman Reagovat (28.3.2012 17:42) Jiří K

    Tento člověk, ač možná bez velkých hříchů přitáhl do polityky takový zmrdy, jako křišťálového Grosse, kamárádil se se samými starými strukturami, jeho čas už odplul, nechť si dožije v bačkorách a v gumovém člunu na Vysočině a nechá už pokoj, budoucnost patří mladým a ne žádným zvětralým pařezům s vypitou hlavou, máme na víc, než si dát do čela a na známky tuto personu, stačí Klaus, na běho se bude dlouho vzpomínat, co sem všechno natáhl a rozsel plevel jménem ODS.

  • Mějte rozum! Reagovat (24.10.2011 23:12) Pavel

    Zeman, který zradil po volebním neúspěchu vlastní lidi, kteří bojovali za stranu s jeho jménem, a zalezl zbaběle do nory na Vysočinu? Zeman, který po minulých neúspěšných prezidentských volbách jako podělaný vyklidil politiku a sám sebe udělal politickou mrtvolou? Tohohle sraba a stárnoucí karikaturu sebe sama chcete za prezidenta ČR? Chraň Bůh naši zemi.

  • koho jiného ? Reagovat (21.5.2011 09:11) realista

    M. Zeman je jediný kvalifikovaný, zkušený ,morální a nezkorumpovaný. Neumím si představit nikoho jiného na postu prezidenta republiky. Je v dobrém věku a tak jak se nemusíme stydět za V. Klause, nemuseli bychom se stydět ani za M. Zemana. Jsou to, bohužel, jediní dva naši státníci, vygenerovaní za posledních 20 let. A to ví každý. M. Zeman po desetileté přestávce a regeneraci sil je na svém vrcholu a připraven vnést nový vítr do zatuchlé stoky naší politiky.

    • Re: koho jiného ? Reagovat (12.1.2013 17:16) nikdo

      neni

    • Re: koho jiného ? Reagovat (31.5.2012 13:00) Šíma

      Jednoznačně : profesora Jana Kellera. V anketě "Národ sobě" se s T. Okamurou a pí V. Dvořákovou umísžuje dlouhodobě na předních místech. A ten věcem rozumí. Studival i na západě., takže zná problémy kapitalismu.

    • Re: koho jiného ? Reagovat (23.6.2011 19:27) Julie

      ZE KTERÉ PLANETY JSTE PŘISTÁL? MY SE MUSÍME STYDĚTZA KLAUSE, A JESTLI VY SE NESTADÍTE, TAK JSTE ASI TVRDÁ POVAHA - PREZIDENT = ZLODĚJ A VELMI AROGANTNÍ A HLOUPÝ NÁZOROVĚ, SVĚT JÍM POHRDÁ A DOUFÁM, ŽE HODNĚ ČECHŮ TAKY. ZEMAN ZŮSTANE U SVÉHO POHODLÍ, TEN MĚL ZA UŠIMA, ŽE SÁM ODEŠEL.

      • Re: Re: koho jiného ? Reagovat (12.3.2012 23:40) siola

        julie, julie, vy musíte být velká kráva a sakra to budu muset jít do kravína a krávám se omluvit

      • Re: Re: koho jiného ? Reagovat (15.7.2011 15:44) Josef N

        Přesně tak! Jestli je pravda, co říká STEM o jeho oblíbenosti, tak jsme národ paplbů. Ale já tomu nevěřím. Výsledky si asi zadává Jakl, nebo sám velkomožný.

  • nebylo by to od věci Reagovat (25.4.2011 18:08) Kapalová M.

    Docela bych ho brala

    • Re: nebylo by to od věci Reagovat (12.1.2013 17:17) nikdo

      já ne

      • Re: Re: nebylo by to od věci Reagovat (13.1.2013 08:38) Luboš

        Nikdo ti ho nenutí

    • Re: nebylo by to od věci Reagovat (12.5.2011 13:38) Julie

      Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš,...Koho napadá stará a ještě ke všemu politikou protřená garnitůra - president, přeci vůbec nemá být politik, ale moudrý reprezentant

    • Re: nebylo by to od věci Reagovat (26.4.2011 10:40) He,he,hi,hi,cha,cha,cha!

      Tak jste si rasisticky ke každému kandidátovi napsala proč jeho nevolit. No a tady k dědákovi Zemanovi tak málo? Ale asi ani nevíte, proč by jste ho chtěla, že?? On už v téhle zemi vládl a stálo to za prdlajs. Musíte si najít starší informace z té doby a trochu si je osvěžit. Pak by vás taková hloupost jistě nenapadla.

  • ABL-VV Bárta Reagovat (11.4.2011 13:31) Trdlo

    Copak asi pěkného minulý týden pekl na setkání s šéfem ABL ferdou mravencem Bártou?

  • Důchodce Reagovat (9.4.2011 23:32) Koloťuk

    Vládne Vysočině, to stačí...

  • jsem pro Reagovat (5.4.2011 08:39) svobodova

    myslím si ,že je chytrý,rozumí politice a snad se nenechá tak moc odsunout do kouta jako Klaus

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor