Diskuze o Miloši Zemanovi

Přidat nový příspěvek.
6
  • Co jsme to za stát !!! Reagovat (19.2.2013 12:40) Ufo

    Nikdy se nesmířím s tím, že někdo může 3x porušit volební zákon při volbě prezidentana a stejně tato volba zůstane platná. Co je to za zprávu českým občanům? Co jsme to za národ!!!!!

    • Re: Co jsme to za stát !!! Reagovat (27.3.2013 16:20) Martin

      Právě proto se musíme přestat kritizovat- jako národ. Musíme se zmobilizovat a spojit, ne se pořád kritizovat a nadávat si. Pokud je něco, co Zeman řekl a co uznávám, tak je to to, že "... je hezké říkat, že tato země je krásná, ale je důležitější říkat, že tato země krásní. ... Kdo všechno toto dokázal? A odpovídám si: Lidé , kteří tady žili a žijí! A přispěli k tomu... politici...? ... Ne."

      • Re: Re: Co jsme to za stát !!! Reagovat (27.3.2013 16:22) Martin

        https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=UwL0uUg4XC4#t=491s

        • Re: Re: Re: Co jsme to za stát !!! Reagovat (5.4.2013 23:19) Bára

          Dnes krásní a zavzpomínejme jak bylo dříve.:)

          Balada československá
          Ivo Jahelka
          http://www.akordytexty.cz/index.php?id_skladby=qz521lab&act=detail



  • Portrét Reagovat (10.2.2013 22:49) Zeman

    Takto bych se vám líbil, co?

    http://imageshack.us/photo/my-images/69/zemanpouta.jpg/

  • OBAVA Reagovat (7.2.2013 08:16) Martin

    Tak jsem se obával, co teď přijde a zatím Zeman nepřekvapil. Sliby, že bude vystupovat, jak se na prezidenta sluší, se zatím neplní. Použil bych slova Jiřího Dienstbiera, nezbývá nám nic jiného, než doufat. Trochu mne ale stále více a více děsí představa ruské kolonie. Jednu už máme v Karlových Varech a asi to našim občanům nestačí.

  • rozpaky Reagovat (4.2.2013 11:38) Dana

    Měli bychom konečně respektovat vítěze voleb a ne stále ho urážet v mediích,v okolí.Chtěli jsme přímé volby prezidenta a nyní se domnívám, zda vůbec přímé měli být, když se neumíme vzájemně vůči sobě chovat a tolerovat se.Zvolila ho většina, měla jistě k tomu důvody, tak proč menšina stále uráží. Už mě to nebaví stále poslouchat nechutné poznámky k vítězi. Je mi smutno z takového národa a někdy se stydím, že jsem Češka.

    • Re: rozpaky Reagovat (5.2.2013 16:07) Květa

      Máte samozřejmě teoreticky pravdu, ale Všimla jste si, že urážky jsou stále i na straně druhé?
      Myslíte si, že bychom je měli ignorovat?
      Myslíte si, že by média snad neměla už zveřejňovat nikdy nic, co by na pana prezidenta vrhalo špatné světlo?
      Myslíte si, že snad máme nyní projevovat jen spokojenost s tím, kam se naše země možná bude ubírat, i když s tím nesouhlasíme a máme z toho i velký strach?
      Prohra přeci neznamená, že teď s radostí budu přijímat možný nástup třeba komunistů, pokud jsou mou noční můrou:(
      A připomínám jen, že před revolucí byla hóóódně NESPOKOJENÁ VĚTŠINA lidí!!!!
      Jak mám být klidná a tvářit se, že je vše v pořádku, když mi nepřijde rozumné, že dnes asi polovina lidí říká, že se měla dříve dobře, zatímco dříve nadával úplně každý?? To přeci není normální.:(

      • Re: Re: rozpaky Reagovat (28.3.2013 07:04) Sváťa

        Rozumím vám, tento strach (a ne bezdůvodný), prožívá spousta lidí, již několik roků, při vládnutí, této vlády a bývalého prezidenta. Zřejmě to nebude lepší, protože za rok se nespraví, to co se deset let ničilo. Ale určitě nebude hůř. Vím, že euforie , vyvolané médii, udělají z lidí zfanatizovaný dav. Medialní kampaň měl kníže nejlepší, jakou jsem kdy viděl. Lidé se nadchli a už je nezajímali protiargumenty a proto je prohra to co nemohou přijmout. Urážíme se navzájem, jak primitivové, místo abychom použili mozek , přestali si vyčítat minulost a koukali dopředu .Kritizujme co se nám nelíbí, buďme odbojní, ale prosím vás slušní.

        • Re: Re: Re: rozpaky Reagovat (5.4.2013 22:37) Květa

          Neděsí mě a nikdy mě neděsila vláda Petra Nečase.
          Pod slovem neignorovat si představuji reakce slušné, neafektované, nezávistivé, nemstivé vyjadřující můj názor, souhlas a nesouhlas.
          S prohrou jsem se smířila, i když jsem svůj názor nezměnila a také jsem zjistila, že s nejméně polovinou národa si nerozumím, nesouhlasím s ní.
          To neznamená, že pro ni nemám pochopení, že pravda má je jen ta jediná, že co je dobré pro mne je i pro ostatní a že názory ostatních nerespektuji.
          Neházím lidi do jednoho pytle a už vůbec ne bezdůvodně do toho horšího a ten samý přístup očekávám i od ostatních.
          Myslet si o někom, že je fanatik se mi zdá v pořádku, tvrdit to o tak velkém množství lidí s jistotou se mi zdá už neuvážené.
          Nic s tím ale nenadělám, myslete si co chcete :)….

  • zvratky Reagovat (29.1.2013 15:26) Emil

    Po delší době jsem navštívil tyto zvratkové stránky a nezklamal jsi lide český, všude nablito.

  • vítězství? Reagovat (29.1.2013 09:57) antifašista a cynik

    Pan prezident Klaus se správně vyjádřil, že dobře, že zvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí. To bylo krásně řečeno – a záruka je právě v tom, že slušnými, rozumnými a hlavně vzdělanými lidmi byl zvolen pan M.Zeman, který oplývá opravdu zvláštní grácií a noblesou.
    V demokracii se často hovoří o většinovém rozhodnutí. Ale z historie je patrno, že většina často nemívala pravdu a chovala se jako ohlouplé stádo řítící se za něčím, co bylo cestou do pekel. Viz např. francouzská revoluce - Napoleon se nakonec prohlásil císařem. V Německu v 1933 nastoupil k moci Hitler, který ovládl masy svou působivou rétorikou a sliby. Málokdy si všímáme jeho odstrašujícího způsobu zmanipulovávání mas národa jeho prohlášeními - všichni přeci známe otřesné dopady Hitlerova režimu na celý svět.
    Hitlerův projev při jmenování kancléřem byl v 1933:…vyvedu tento národ z morální a hospodářské krize, dám lidem práci, stojím za chudáky, udělám pořádek ve státě …a v jiném doslova pokračuje: ....dokud nebude státními opatřeními dosaženo změny vztahu zaměstnavatele k zaměstnanci… nebude dosaženo národní pospolitosti a sociální spravedlnosti, dokud budou mezi podnikateli takoví lidé, kteří nejenom že nemají naprosto žádný smysl pro povinnosti, ale ani pro základní lidská práva, …..NACIONÁLNĚ SOCIALISTICKÉ HNUTÍ, KTERÉ SI ZA CÍL VYTYČILO NACIONÁLNĚ SOCIALISTICKÝ STÁT, nesmí pochybovat o tom, že všechny budoucí instituce takového státu musí vzejít z tohoto hnutí, … rozkazem lze například na státní organizmus diktátorsky našroubovat vůdcovský princip … nacionálně socialistický stát by měl převzít právní péči a právní ochranu obou skupin - zaměstnanců a zaměstnavatelů… A Hitler jinde doslova uváděl: Nevěřme tomu, že by se francouzská revoluce uskutečnila prostřednictvím filozofických traktátů, kdyby nenašla armádu srdcí vedenou demagogy velkého stylu, kteří vybičovali vášně celkově trpícího lidu… stejně tak jako revoluce v Rusku nebyla vyvolána Leninovým psaním, ale nenávistnou řečnickou činností nesčetných malých a velkých apoštolů štvaní. Národ analfabetů se nenadchl pro komunistickou revoluci následkem čtení jakéhosi Marxe, nýbrž následkem působení tisíců agitátorů ve službě jedné lživé ideje, jež byla neustále masám předříkávána. Tak tomu bylo vždy a tak to navždy zůstane. Tolik připomenutí sentencí z projevů Hitlera, který byl zavrženíhodný zloduch.

    • Re: vítězství? Reagovat (5.2.2013 11:31) flv

      Co tím chtěl tento mudrlant říci? Že neoplývaje řečnickou činností a působením tisíců lživých agitátorů se nemůže jistá skupina analfabetů smířit s porážkou?

      • Re: Re: vítězství? Reagovat (5.2.2013 12:50) UFO

        Nic jste nepochopil Vážený. Právě lží a rétorickými schopnostmi lze ovládnout masy pracujících. My se s prohrou vypořádáme. Jde o to, zda se vy vypořádáte s výhrou.

        • Re: Re: Re: vítězství? Reagovat (10.2.2013 20:14) milo

          Nikdy se s tím nevypořádáte.

    • Re: vítězství? Reagovat (29.1.2013 10:49) UFO

      Jen jestli tomu všichni rozumí.

  • :))) Reagovat (27.1.2013 18:51) Aleš

    Svěráci a jeho adoranti:) Je šokující, jak málo, či spíše vůbec nedokážete pochopit natož uznat, že v této republice nejsou jenom herci, umělci, bohémové žijící si na vysoké noze za každého režimu, ale též skutečně milióny neznámých hrdinů, kteří od samého rána do pozdního večera bojují o svůj chléb vezdejší, mnohdy i o holé přežití. Život v tomto státě není jen plesová sezóna zbohatlíků, kteří povětšinou nabyli svých monstrózních majetků nikoli poctivostí a důvtipem, ale prachmizernou zlodějnou posvěcovanou gigazloději tvářící se jako vláda ČR. Není divu, že se začínáte kroutit jako červíci, byť jen při pomyšlení na to, že by hypoteticky mohlo být do vašich polistopadových čachrů nahlédnuto. Smutné konstatování je ze soudku páně Cimrmana, po demasku vlastně Zimmermana, kdy svěrákovský rádoby intelektualizmus vyvstal ve své chudé nahotě zhrzrného pána. Musíte si uvědomit, že žít v klidu a relativním dostatku chtějí i ti, jejichž hlas nebyl záměrně nikdy slyšen a dokonce programově umlčován. Nejsem naivní, že se mávlo kouzelným proutkem, ale tak jako mnohokrát v dějinách ČECHŮ svitla alespoň jiskřička naděje. A jak je psáno v závěrečných titulcích obrozenecké fresky F.L.Věk - tak jiskřička by nám neměla vyhnasnout.

    • Re: :))) Reagovat (28.1.2013 13:56) Marcel

      Aleši, ten, kdo neumí přijmout porážku, není hoden mým koním vodu podat. Asi Sokrates už nevím. Já si dokonce myslím, že to ani není jejich iniciativa, vidím to tak na nějaká zaprodaná média.

      • Re: Re: :))) Reagovat (29.1.2013 07:11) UFO

        Každé zlo, je k něčemu dobré a my se rádi poučíme. Takže vody si podáme raději sami sobě. Ta vaše je totiž trochu přiotrávená.

        • Re: Re: Re: :))) Reagovat (29.1.2013 08:25) ema

          Vaše přímo otrávená.

  • Ano Reagovat (27.1.2013 15:26) Leo

    Naučme se brát věci, tak jak přicházejí. Zvítězila většina a to je demokratické. Tak jak dnes přijmou svoji prohru, příznivci knížete, by ji přijali i příznivci Zemana. Zvítězila polovina, poloviny našeho národa, kde byli ostatní? Doma, aby mohli remcat at zvítězí , ten nebo ten.Držme palce této zemi a lidu, věřme, že bude líp a udělejme ,proto, každý co je v jeho moci. Díky všem, kteří volili.

  • Smíšené pocity Reagovat (27.1.2013 13:19) Dáša


    http://tn.nova.cz/zpravy/prezidentske-volby/podivne-oslavy-noveho-prezidenta-veseli-se-realizuje-jen-pro-kamery.html?utm_source=blog&utm_medium=odp

  • Rodina by měla být pohromadě Reagovat (26.1.2013 10:30) volič

    Břeštan Boj o Hrad a informace k nezaplacení
    SLOUPEK: Současnému prezidentovi Václavu Klausovi nejde jen o to, aby Hrad neovládl kníže. Jde mu o to dosadit pokračovatele linie, myslí si Robert Břešťan, šéfkomentátor týdeníku Ekonom.
    Rodina má držet při sobě. Říkal to prezident v novoročním projevu, tak to musí být pravda. V dojemné shodě tak rodina Klausových ve službách Miloše Zemana hraje v prezidentské kampani na obehrané struny xenofobie a nacionalismu. Václav Klaus junior dotáhl k dokonalosti dědičnou vinu a odpovědnost dětí za své rodiče a předhodil Karlu Schwarzenbergovi to, že jeho tchán (!) byl sympatizant nacismu. Což má být cejch i pro zetě.
    Livia Klausová se zase nechala slyšet, že nechce první dámu, která by mluvila jen německy. Můžeme ji ale uklidnit. Potenciální první dáma mluví i svahilsky, což je jazyk zřejmě velmi blízký češtině, protože plynně svahilsky tu často mluví ve svých projevech i čeští politici.
    Václavu Klausovi seniorovi nelze upřít konzistenci. O Schwarzenbergovi hanlivě mluvil coby o Rakušákovi, už když ho měl v roce 2007 jmenovat ministrem zahraničí. Podobně vždy dle potřeby tahá z rukávu hrozbu nároků sudetských Němců a pasuje se do role strážce právně vyhaslých Benešových dekretů. Co kdyby zase vzplály. Úplně je slyšet, jak si Václav Klaus s Milošem Zemanem notují, naprosto čistě a samozřejmě správně česky, Kde domov můj.
    V až hysterické podpoře jíž Klaus a tábor jeho věrných podporuje Miloše Zemana, jako by šlo ale o něco jiného, než je politický boj, jehož naplněním má být podle Klause především souboj idejí. Ten se nekoná. Nejde jen o to, aby Hrad neovládl kníže. Jde o to dosadit pokračovatele linie, souvěrce, někoho, kdo v tom jede s námi. V čem přesně? To je právě to, co má zůstat skryto. Mezi pravomoci prezidenta, o nichž se příliš nemluví, patří fakt, že může úkolovat Bezpečnostní informační službu. Informace z BIS se k němu sbíhají, má přehled i o tom, co od kontrarozvědky dostává vláda a může si tyto zprávy vyžádat. Informace to mohou být doslova k nezaplacení.
    Robert Břešťan
    šéfkomentátor týdeníku Ekonom

  • státní bezpečnostní prověrka Reagovat (25.1.2013 23:39) pochybovač

    Jak je ošetřena státní bezpečnostní
    Prověrka u kandidátů?
    Čistě hypoteticky - co by se stalo, kdyby byl prezidenem zvolen V.Franz a později by se zjistilo, že je napojený na např.CIA?
    Hypoteticky - což když se v průběhu těch 10 let absence v politice Miloš Zeman dostal o kontaktu s nějakou cizí rozvědkou?
    Když vezmme v úvahu, že Prognostický ústav byl založen z popudu Moskvy orgány STB a KGB a když vezmeme v úvahu, že M.Zeman byl vyhozen z KSČ, ale potom se dostal do takto exponovaného ústavu, tak tam muselo být něco zlomového?!
    Pro zajímavost - v ústavě přebýval také špion K.Koercher.

  • Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 15:33) Bořek

    Tak to je vrchol všeho!!!
    Na Vysočinu jezdní autobusy lidí, kteří jsou příznivci KS, mají vyřízené voličské průkazy a volí v určitých městech, aby zvýšily procenta KS na Vysočině a nebyl zde takový rozdíl mezi oběma kandidáty.
    Protože na Vysočině jednoznačně vede pan Zeman.
    To jsem ještě neviděl, kam až jsou lidé schopni zajít. Je mi z toho špatně!!!!

    • Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 19:58) David

      To je přece úplně jedno, zda budou volit tam a nebo tam. Důležitější je, že nevolí podvodníka a lháře, ale slušného člověka.

      • Re: Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 20:06) Antonín

        přečtete si tenhle odkaz a nafackujte si před zrcadlem http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Toto-se-nemelo-dostat-ven-Svedectvi-odkryva-sokujici-slova-Schwarzenberga-260756

        • Re: Re: Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 20:51) David

          Zase nějaký plagiát Toníčku? Že se nebojíte Pána Boha!

          • Re: Re: Re: Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 23:26) Serjoža

            Některé články uveřejňuje ruská dezinformační agentura.

  • Vrácení majetku šlechtě Reagovat (25.1.2013 11:52) Antonín

    voliči karla přečtety si na parlamentních listech rozhovor s ředitelem zatím státního zámku Sychrov, kdy v 90. letech původní majitelce Rohanové v kanceláři Havla Schwarzenberg řekl, že, až nebudou mít lidi co žrát, tak jim bude jedno komu se co vrátí.. A když zapřemýšlíte, tak se tomu tak stalo..

  • Příznivci KS přečtěte si to!!! Reagovat (25.1.2013 10:11) Jan

    Pan Vladimír Klapal (publicista a novinář)napsal tento zajímavý příspěvek. Prosím přečíst až do konce!

    Z České televize se mi chce zvracet

    Ale nejen z ní, ze všech celostátních médií ovládaných převážně německým kapitálem. A proč? Přece proto, jak především Česká televize informovala o průběhu prvního kola prezidentských voleb.


    Ihned po ukončení a spočítání výsledků prvního kola prezidentské volby, a po zjištění, že se do rozhodujícího klání dostal jak očekávaný kandidát Zeman, tak i Schwarzenberg, což jsem opravdu nečekal, jsem prohlásil, že teď nastane mediální masáž národa, aby se volil do funkce prezidenta České republiky Rakušan se švýcarským a českým pasem, Schwarzenberg.

    Očekával jsem to, ale způsob jakým k mediální masáži přistoupila Česká televize, mi zvedl žaludek. Ihned, jen několik minut po oficiálním vyhlášení výsledků, se v hlavních televizních zprávách na veřejnoprávní televizi, která by měla být objektivní, objevily šoty s vehementní podporou právě tohoto proněmeckého a profederalistického, evropského Rakušana.

    V celém rozsáhlém bloku šotů s voliči se neobjevil jeden jediný, který by podporoval Čecha jak poleno, Zemana. Ani jediný, a to vyhrál. Pro televizi, placenou všemi občany republiky, to byla vhodná příležitost, jak národ co nejvíce oblbnout, aby volil právě Schwarzenberga.

    Toho člověka, kterému pomalu není rozumět, člověka, který pořádně neumí ani česky, stačilo jenom poslouchat jeho skloňování a časování, kdyby se takto vyjadřoval žáček v páté třídě základní školy, musel by dostat pětku. Veřejnoprávní televize, prý česká, jak se uvádí v jejím názvu, a její redaktoři se přímo rozplývali nad nečekaným volebním úspěchem současného ministra zahraničí, který po celou dobu působení ve vládě českému národu jenom škodil.

    V jednom ze šotů jakási mladinká dívenka, nevím, zdali byla zaplacená nebo tak neskutečně nezkušená a hloupá, prohlásila, že bude volit jenom Schwarzenberga, protože je přece dobrý hospodář. Opravdu? Já bych s ní nesouhlasil. Vždyť z debat vyplynulo, že tenhle mumlající stařík nemá ani potuchu o tom, kolik se jenom za jeho působení ve funkci utratilo peněz na jeho ministerstvu, na většinu otázek odpovídal, že ho to nezajímá, že to pro něj není podstatné a že to neví. Jak může být dobrý hospodář člověk, který se nezajímá ani o vlastní náklady?

    Média národ masírují pro jeho zvolení, vědí vůbec ti, kdož ho volili, co by to znamenalo? Vědí vůbec co to je skupina Bildenberg? Co to je Nový světový řád? To vše totiž tento člověk podporuje. Co by asi na zvolení tohoto slinty řekl lesník, který byl v jeho službách nakažen boreliózou a byl propuštěn, protože marodil?

    Kdykoliv celoplošná média někoho tak masivně podporují, je na místě položit si otázku, komu to prospěje. Německým majitelům většiny médií, lidem, kterým vůbec nejde o vlast, národ, o lidi, ale jen a pouze o vlastní osobní prospěch.

    To chtějí opravdu ti, kteří ho volili a chtějí volit, abychom museli platit dluhy evropským bankám, které špatně investovaly? Chtějí, abychom byli ještě většími cizinci ovládanými zahraničními mocipány ve vlastní zemi? To chtějí, aby nás Němci a další cizinci vyhazovali z práce a dokonce z bytů? Asi ano, neboť právě k tomuto stavu by plynula Schwarzenbergem prosazovaná přísná federalizace Evropy, jakési Spojené státy Evropské.

    Schwarzenberg rád nadává na komunisty v minulém režimu. Kde po celou dobu jejich vlády žil? U nás? Trpěl snad? Nikoliv, žil si poklidně ve Švýcarsku a těšil se ze svých majetků, které jeho rod získal bůhvíjak. Do naší vlasti přijel až když už bylo po všem a teprve se učil česky, a jak jsem podotkl, neumí to pořádně dodnes.

    Naše řiťolezecká média ho nazývají tvrdošíjně a neustále knížetem. Jak to, že nejsou trestány? Vždyť v našem právním řádu dodnes platí zákon o tom, že používání šlechtických titulů je trestné. A tento zákon vznikl a byl podepsán tak oslavovaným prezidentem Masarykem.

    Karel Swarzenberg, podle mého názoru, není demokratem, byl, je a zůstane feudálem, který by ve funkci prezidenta republiky s námi nakládal stejně. Tedy jako s poddanými a lůzou.

    Ve druhém kole budu volit Zemana. Měl jsem tu čest se s ním v minulosti několikrát setkat a hovořit a nebyl jsem z něj příliš nadšený, ale volit ho budu. I proto, že by prosazoval, jak několikrát prohlásil, zákon o majetkových přiznáních a všem, kdož by nebyli schopni prokázat legální a zákonné nabytí majetku, by byl majetek sebrán a začleněn do státního rozpočtu.

    A to se přece majitelům médií, ale i vedení České televize, nemůže hodit do krámu, v případě prezidentování Schwarzenberga by si všelijací tuneláři, vyžírkové a megazloději, mohli svůj nakradený majetek vesele užívat dál. A lidé by museli platit stále vyšší a vyšší daně, aby se podobní vyžírkové beztrestně mohli mít na náš úkor dobře.

    Nejnenáviděnějším politikem posledních let je Kalousek. A přitom lidé volili jeho poskoka, neboť faktickým vůdcem této partaje je právě on, nikoliv Schwarzenberg. To se lidem žije pod vládou této protilidové partaje tak dobře žije, že jí chtějí ještě posílit?

    Je mi zle z České televize, je mi zle z německých médií, je mi zle i z tohoto národa. Už nyní většina lidí padá na ústa. To chtějí ještě rýt držkou v zemi, jak to zpíval kdysi Kryl?

    Asi ano, jinak by ho přece tolik lidí nemohlo volit.

    Doufám, že národ si toto vše v příštím kole uvědomí a zvolí Čecha a nikoliv Rakušana.

    Pokud se tak nestane, pak to bude znamenat konec české národní hrdosti. Alespoň pro mne.

    • Re: Příznivci KS přečtěte si to!!! Reagovat (30.1.2013 14:23) Leo

      Jane, kníže byl nastrčená figurka ODS a Kalouse. Taktiku zvolili velice dobrou, hlavně oblbnou tu nejmladší a nejméně zkušenou skupinu. Spoléhali na to , že Zeman je dosti neoblíben, právě proto jak je otevřený a nekompromisní. Toť vše , nešlo o žádnou politiku, pouze o koryta a bezmezné pokračování (nad)vlády.

      • Re: Re: Příznivci KS přečtěte si to!!! Reagovat (30.1.2013 15:01) UFO

        Jste dokonalý Leo, vaše logika je úžasná!!!!

    • Re: Příznivci KS přečtěte si to!!! Reagovat (25.1.2013 11:27) sejměte brýle mámení

      Schwarzenberg mumlá a díky vadě řeči je mu špatně rozumět. Jeho manželka také špatně mluví česky. Názor některých přispěovatelů, že potřebujeme prezidenta hlavně v českých poměrech a nikoliv pro zahraničí je totálně špatný. Karel S. má styk, je uznávaný a respektovaný.
      Zeman má oproti tomu v zahraničí velké minus svým vyjářením o odsunutí Palestinců způsobem, jakým to udělali Češi s Němci, je však dobrý rétorik na české scéně, ale také velký ješita, arogant a autokrat, je sečtělý, ale to všechno je konec jeho plusů, které umažou jeho minusy a jeho škůdcovství České republice, o kterém se zmínili po pravdě i slovenští novináři - a Zeman hned zadělal na mezinárodní průšvih.
      O Zemanově nepřijatelnosti se může každý přesvědčit: http://zpravy.idnes.cz/video-jan-urban-o-zemanovi-dc0-/domaci.aspx?c=A130118_143643_domaci_jw
      VIDEO: Chartista Urban sčítá Zemanovy kauzy. Milošku, žaluj mě, vzkázal
      19. ledna 2013 15:50
      Chartista, disident a novinář Jan Urban natočil klip, v němž vypočítává hříchy z doby vládnutí Miloše Zemana. Připomíná mu řadu případů včetně IPB, bamberské aféry, špionážních kufříků či Sevapharmy. "Jestli něco z toho není pravda, tak mě, Milošku, žaluj," vyzval Zemana.
      Jan Urban se na prezidentského kandidáta Miloše Zemana obrátil ve familiárním tónu, protože, jak sám říká, znají se 24let.
      "Pavel Rychetský třeba v knize, kterou teď vydal, píše, jak si tvůj kamarád Mirek Šlouf dokázal říct o sto milionů při privatizaci Českéspořitelny. A jak jste přes vládu jmenovali takzvané "strejčky", svoje lidi, do státních podniků. Asi taky zadarmo," pouští se do Zemana Urban.
      Pokračuje v ostrém tónu, zatímco má před sebou rozložené cedule s řadou případů z minulosti: Mostecká uhelná, Český dům, dálnice D47, deblokace ruského dluhu, Olovo, Sevapharma ...
      U té se zastavuje. "Zprivatizovali jste ji za 50 milionů, usnesení připravoval kdo jiný než Mirek Šlouf. Koupil ji jeho kamarád,fotbalovýpodvodník Jan Gottwald. Jen pozemky měly cenu přes miliardu, Gottwald nesplnil žádné podmínky, které jste v usnesení měli a Česká republika přišla o vlastní výrobu vakcín a sér a od té doby se musí dovážet ze zahraničí. Obratem ruky ten pozemek prodal za 350 milionů firmě Sekyra Group. Dnes má ten projekt hodnotu 1,5 miliardy. Zhodnotit 50 milionů na 1,5 miliardy, to nejde bez korupce, Miloši, jestli si rozumíme," říká.
      Úředníky Zemanovi dělala jen "parta Šloufových kamarádů", pokračuje Urban a zmiňuje například Zemanova "osobního tajemníka Jana Heřmana, dříve okresního tajemníka OV KSČ naPraze4" či "usvědčeného pomlouvače a vyděrače Jaroslava Novotného a specialistu ÚV SSM na propagandu Vratislava Šímu".
      "Buď jsi o tom, Miloši, jako premiér věděl a to by bylo strašné. Nebo jsi o tom nevěděl, ale pak jsi 'hlópé jak ondatra v říji'," jak se říká na Moravě. V žádném případě ale nemůžeš být prezidentem. A jestli cokoliv z tohohle nebyla pravda, tak mě, Milošku, žaluj. Ale na to ty nemáš odvahu," uzavírá Urban.
      Mluvčí Zemanovy kampaně iDNES.cz Hana Burianová řekla, žecelouvěc nechají bez komentáře. "Je to názor jednoho člověka a každý člověk má na vyjádření svého názoru právo," uvedla Burianová. Podle ní je situace stejná jako v případě videa herce Tomáše Hanáka (na spot se podívejte zde). "Na něj jsme ale reagovali a to z toho důvodu, že z jeho strany zazněla žádost o vysvětlení," doplnila Burianová.
      Zda viděl Urbanovo video Miloš Zeman, Burianová neví. "Video jsem mu předala, aby se na něj v průběhu víkendu podíval, takže uvidíme, zda se k tomu na začátku příštího týdne vyjádří," doplnila s tím, že případné právní kroky včetně žaloby jsou čistě na Miloši Zemanovi.
      Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/video-jan-urban-o-zemanovi-dc0-/domaci.aspx?c=A130118_143643_domaci_jw

      To se vám, co berete několik desítek tisíc korun měsíčně neotvírá kudla v kapse, když slyšíte o desítkách milionů pro Šloufa? TO SE VÁM CHCE VOLIT Miloše Zemana, který to všechno podporoval a nyní má tu drzost hájit Šloufa, spojit se s KSČM a být podporován ruskou firmou Lukoil. Jediný cíl - být u toho, když se bude jednat o rozšiřování Temelína za 500 miliard korun. Je vám to už jasné? Žádné léky za přijatelnou cenu pro nemocné - to už se Šloufem prokázali.

      TO BUDETE DO NEKONEČNA OMÍLAT KARLOVU ČEŠTINU, KYŽ U ZEMANA JSOU DALEKO ŠÍLENĚJŠÍ MINUSY?
      To vám amnestie Klause nic nenapověděla? To chcete za deset let řešit zase něco podobného se Zemanem?
      ZEMAN a KlAUS JSOU KÁMOŠI!

      • Příznivci KS přečtěte si to!!! Reagovat (25.1.2013 15:39) Zemanovec

        Pan Zeman není kamarád pana Klause, ale jeho odpůrce, takže tady nematte hlavu lidem a pan Zeman už několikrát říkal, že by AMNESTII NIKDY NEVYHLÁSIL!!!
        Co se týče pana Urbana, jsou to nevěryhodné informace, protože pan Zeman mu nechtěl poskytnout finanční kompenzaci v době, kdy byl ještě premiér.
        Zeman na hrad!!!

        • Re: Příznivci KS přečtěte si to!!! Reagovat (25.1.2013 22:07) Mili

          Jsou to kámoši o tom vůbec není pochyb

          • Re: Re: Příznivci KS přečtěte si to!!! Reagovat (29.1.2013 08:27) Líba

            Vy víte něco víc, nejste vědma?

  • Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 10:08) Igor

    Národe, přeci nebudeme podporovat Nečasovu vládu, když se proti ní dodnes bouřili lidé, pokud vyhraje KS, tak se jim podaří prosazovat další šílené zákony.
    ZABRAŃME TOMU A VOLME ČECHA PANA MILOŠE ZEMANA!!!

    • Re: Zeman na hrad Reagovat (24.6.2013 21:11) David

      V životě ho nevolit.
      je to jen jediná možnost jak zachránit naší celou českou republiku!!!

    • Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 22:09) Mili

      To jste Zemanovi opravdu vše zapomněli? Oba kandidáti jsou děs a běs, ale to lidi máte tak krátkou paměť a dovolíte Zemanovi aby si dělal co chce? To mě opravdu hodně mrzí, ale máme holt svobodu :-)

      • Re: Re: Zeman na hrad Reagovat (27.1.2013 18:19) Bože

        Bože, bože, komus to duši dal.

  • Neodpovědi Miloše Zemana Reagovat (25.1.2013 08:45) Sas

    Vážení příznivci pana Zemana. Chtěl bych Vás upozornit, že řada reakci pana Zemana na otázky v debatách nikdy nezazněla. Jde o klasický způsob, jak se pana Zeman vyhýbá nepříjemným otázkám. Pro ilustraci uvedu jeden příklad ze včerejšího duelu na ČT. Když se pí. Čáslavská zeptala, proč si pan Zeman přišel pro podporu (jako jeden z mála a možná jako jediný kandidát na prezidenta) do poslaneckého klubu KSČM, dostala odpověď, že ona dala svou medaili panu Dubčekovi. Odpověď tudíž nezazněla. Pan Zeman si vůbec neuvědomuje, že paní Čáslavská udělala gesto (možná ve svém mladické naivitě) za určitých okolností nadšení z Pražského jara a hlavně nekandidovala na prezidenta ČR. Navíc není rok 1968, aby byl pan Zeman nucen s KSČ komunikovat, pokud by tak nechtěl udělat dobrovolně, což učinil. Pan Zeman je ješitný demagog, který sice nepostrádá inteligenci (ostatně stejně jako jeho protikandidát) a jeho uplatnění v politice bych si dovedl představit, ale ne na funkci prezidenta. Mám, a myslím si, že oprávněné, obavy, že pan Zeman nebude schopen potlačit svou ješitnou povahu a nebude v roli hlavy státu náležitě reprezentovat naši zemi. Není a nebude schopen se oprostit od svých, mnohdy nevhodných, bonmotů a hlavně není a nikdy nebude schopný uznat svůj přehmat, špatnou formulaci nebo omyl, což jeho protikandidát v průběhu posledních několika dní jasně prokázal. Přestože není pan kníže kandidátem mých snů, domnívám se, že má daleko vyšší předpoklady pro plnění funkce prezidenta s ohledem na rozsah pravomocí, které jsou této funkci v současné době svěřeny či spíše nesvěřeny. Veškerá tvrzení odpůrců pana knížete o tom, že je pan Zeman daleko více ekonomicky erudovaný, že pan kníže je Rakušan s českým pasem apod. v mých očích neobstojí, protože i kdyby to nakrásně vše byla pravda, je to pro plnění funkce hlavy státu v ČR zcela irrelevantní s ohledem na omezené pravomoci. V průběhu druhé kola pan Zeman deklaroval, že bude realizovat řadu kroků v různých oblastech a druhé straně strašil občany ČR, co vše může pan kníže ČR jako prezident způsobit. Vše je jen rétorika, kterou pan Zeman vskutku ovládá, ale fakticky není nic z toho pravda. Hlavní je, jak bude prezident schopen plnit funkce jemu svěřené, především reprezentativní a v tomto ohledu má pan kníže jasnou převahu. Sice hrozí, že si někdy občas dá "šlofíka", ale je to pořád lepší než když bude prezident ČR na Youtube vrávorat v bujaré náladě a, nedej bůh, něco nevhodného vypustí z úst, což u pana Zemana reálně hrozí. Jak sám pan Zeman řekl ve včerejší debatě na ČT - Starého psa novým kouskům nenaučíš......

    • Re: Neodpovědi Miloše Zemana Reagovat (25.1.2013 09:42) Janina

      Přesně, snažil se tak vyhnout odpovědi i paní Čáslavské a ta jej pěkně naštvala, když se nedala. Jý myslím, že ten, kdo si umí dát dohromady, že 1 + 1 = 2, tak ví co si lišky u Zemana na chalupě povídají.

      • Re: Re: Neodpovědi Miloše Zemana Reagovat (25.1.2013 10:52) k Čáslavské

        Paní Čáslavská má sama máslo na hlavě. Ať nikoho nemoralizuje, když její syn zabil svého vlastního otce. A byl za to později omilostněn!!!

        • Re: Re: Re: Neodpovědi Miloše Zemana Reagovat (25.1.2013 22:11) Mili

          Myslím, že jste měli vidět dokument o paní Čáslavské a pak by jste se hodně dlouho styděli.

          • Re: Re: Re: Re: Neodpovědi Miloše Zemana Reagovat (26.1.2013 01:00) Vanda

            Přesně tak, já ho viděla a před paní Čáslavskou jen smekám!!!

    • Neodpovědi Miloše Zemana Reagovat (25.1.2013 09:36) Zemanovec

      Toto je Váš názor, já mám zase jiný. A proto budu volit Miloše!!!

      • Re: Neodpovědi Miloše Zemana Reagovat (24.6.2013 21:12) David

        Nikdy nevolte miloše zemana!!!
        Jestli chcete aby naše celá ČR byla zachráněná, a konečně normální volte Karla!!!

  • Stručně Reagovat (25.1.2013 02:21) Serafín

    Vůbec se u K.S. v TV diskuzích, nezeptali:
    - poslouchá-li raději Bilderberg, Izrael, USA nebo ČR
    - jakou přísahu složil řádu Maltézských rytířu, která je výš než přísaha (prezidentská) jiná - bude poslouchat tajný spolek
    - jestli by jiný člověk s třemi pasy majetkem ve čtyrech státech, manželkou z nacistické rodiny dostal bezpečnostní prověrku - je ohrožením naší suverenity - má zájmy jinde
    - proč podporuje Kosovské Albánce - teroristy a muslimy v Kosovu proti Slovanům/Srbům a jiné muslimy nejen teroristy nechá vraždit - podporou strany která to vykonává, podpořil nový stát na cizím ukradeným územím, ale sudetské němce jako hitlerovy říšské němce, kteří chtěli Slovany vyhladit lituje
    - nestydí se kandidovat do funkce, když sice umí více jazyků, ale ani v jednom mu nikdo nerozumí, ošklivé holky také neberou za modelky
    - v pracovní době spí - máme platit starého spícího breptala s bypassy?

    • Re: Stručně Reagovat (25.1.2013 07:13) Honza

      Jdi do háje Serafíne, toto už nás opravdu nudí.

      • Re: Re: Stručně Reagovat (25.1.2013 08:52) pro Serafina

        Když už se tolik Serafin výše stará, tak bych se zeptal, čistě hypoteticky, jestli má Miloš Zeman státní bezpečnostní prověrku, jakou musí mít každý politik. Za těch deset let, co nebyl v politice mohl být kontaktován cizí rozvědkou a přistoupit ke spolupráci.
        On totiž v prognostickém ústavě, který byl založen na popud z Moskvy organizacemi STB a KGB (viz Wikipedie),seděl špion Karel Koecher.
        Jen tak hypoteticky, co ty na to, když už máš takové starosti o Karla Schwarzenberga?

  • Infografika v PDF Reagovat (25.1.2013 02:05) Hulda

    Ahoj, podívejte)stáhněte se na malé pdf, kde je názorně vyobrazeno, jaké nekalé metody používá TOP09 a Schwarzenberg - PROPAGANDU
    http://leteckaposta.cz/168639558

    • Re: Infografika v PDF Reagovat (25.1.2013 08:46) na uvedené adrese nic není

      Velice průkazně, adresně a jasně mluví naopak video od J.Urbana, který by si jistě proti M.Zemanovi nedovolil nějakou pomluvu, za kterou by mohl být žalován, kdyby to nebyla pravda. Po shlédnutí videa na níže uvedené adrese by snad pochopilo i malé dítě, že volit Karla Schwarzenberga je stokrát menší zlo (nevýrazná mluva pro vadu řeči, ale vyvážená jeho styky na diplomatické půdě a respekt, který má již NYNÍ),než volit zloducha, vlka v beránčím rouše, Miloše Zemana.
      http://zpravy.idnes.cz/video-jan-urban-o-zemanovi-dc0-/domaci.aspx?c=A130118_143643_domaci_jw
      VIDEO: Chartista Urban sčítá Zemanovy kauzy. Milošku, žaluj mě, vzkázal
      19. ledna 2013 15:50
      Chartista, disident a novinář Jan Urban natočil klip, v němž vypočítává hříchy z doby vládnutí Miloše Zemana. Připomíná mu řadu případů včetně IPB, bamberské aféry, špionážních kufříků či Sevapharmy. "Jestli něco z toho není pravda, tak mě, Milošku, žaluj," vyzval Zemana.
      Jan Urban se na prezidentského kandidáta Miloše Zemana obrátil ve familiárním tónu, protože, jak sám říká, znají se 24let.
      "Pavel Rychetský třeba v knize, kterou teď vydal, píše, jak si tvůj kamarád Mirek Šlouf dokázal říct o sto milionů při privatizaci Českéspořitelny. A jak jste přes vládu jmenovali takzvané "strejčky", svoje lidi, do státních podniků. Asi taky zadarmo," pouští se do Zemana Urban.
      Pokračuje v ostrém tónu, zatímco má před sebou rozložené cedule s řadou případů z minulosti: Mostecká uhelná, Český dům, dálnice D47, deblokace ruského dluhu, Olovo, Sevapharma ...
      U té se zastavuje. "Zprivatizovali jste ji za 50 milionů, usnesení připravoval kdo jiný než Mirek Šlouf. Koupil ji jeho kamarád,fotbalovýpodvodník Jan Gottwald. Jen pozemky měly cenu přes miliardu, Gottwald nesplnil žádné podmínky, které jste v usnesení měli a Česká republika přišla o vlastní výrobu vakcín a sér a od té doby se musí dovážet ze zahraničí. Obratem ruky ten pozemek prodal za 350 milionů firmě Sekyra Group. Dnes má ten projekt hodnotu 1,5 miliardy. Zhodnotit 50 milionů na 1,5 miliardy, to nejde bez korupce, Miloši, jestli si rozumíme," říká.
      Úředníky Zemanovi dělala jen "parta Šloufových kamarádů", pokračuje Urban a zmiňuje například Zemanova "osobního tajemníka Jana Heřmana, dříve okresního tajemníka OV KSČ naPraze4" či "usvědčeného pomlouvače a vyděrače Jaroslava Novotného a specialistu ÚV SSM na propagandu Vratislava Šímu".
      "Buď jsi o tom, Miloši, jako premiér věděl a to by bylo strašné. Nebo jsi o tom nevěděl, ale pak jsi 'hlópé jak ondatra v říji'," jak se říká na Moravě. V žádném případě ale nemůžeš být prezidentem. A jestli cokoliv z tohohle nebyla pravda, tak mě, Milošku, žaluj. Ale na to ty nemáš odvahu," uzavírá Urban.
      Mluvčí Zemanovy kampaně iDNES.cz Hana Burianová řekla, žecelouvěc nechají bez komentáře. "Je to názor jednoho člověka a každý člověk má na vyjádření svého názoru právo," uvedla Burianová. Podle ní je situace stejná jako v případě videa herce Tomáše Hanáka (na spot se podívejte zde). "Na něj jsme ale reagovali a to z toho důvodu, že z jeho strany zazněla žádost o vysvětlení," doplnila Burianová.
      Zda viděl Urbanovo video Miloš Zeman, Burianová neví. "Video jsem mu předala, aby se na něj v průběhu víkendu podíval, takže uvidíme, zda se k tomu na začátku příštího týdne vyjádří," doplnila s tím, že případné právní kroky včetně žaloby jsou čistě na Miloši Zemanovi.
      Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/video-jan-urban-o-zemanovi-dc0-/domaci.aspx?c=A130118_143643_domaci_jw

      To se vám, co berete několik desítek tisíc korun měsíčně neotvírá kudla v kapse, když slyšíte o desítkách milionů pro Šloufa? TO SE VÁM CHCE VOLIT Miloše Zemana, který to všechno podporoval a nyní má tu drzost hájit Šloufa, spojit se s KSČM a být podporován ruskou firmou Lukoil. Jediný cíl - být u toho, když se bude jednat o rozšiřování Temelína za 500 miliard korun. Je vám to už jasné? Žádné léky za přijatelnou cenu pro nemocné - to už se Šloufem prokázali.

      • Infografika v PDF Reagovat (25.1.2013 09:48) Jirka

        Toto video od pana Urbana je nevěryhodné, pan Urban se mstí panu Zemanovi za to, že mu v době jeho vlády neposkytl finanční kompenzaci.

  • VOLTE ZEMANA Reagovat (24.1.2013 20:16) Michal

    Lidi snad máte rozum a budete volit Miloše Zemana,kníže není čech a není mu absolutně rozumět,tak snad při Vašem rozhodování budete mít zdravý rozum.

    • Re: VOLTE ZEMANA Reagovat (25.1.2013 07:17) Jenda

      Nebudeme volit pan Zemana, protože je liška podšitá a nebezpečná.Věřím lidem vzdělaným, ale současně s morálním kreditem, který panu Zemanovi chybí.

      • Re: Re: VOLTE ZEMANA Reagovat (24.6.2013 21:15) David

        Zeman je úplná nula, nic neumí je to nejhorší idiot ze všech idiotu!!!
        já doporučuji opravdu jediné, volte karla, buďte všichni levičáci, a bude to 10000X lepší!!!

  • Zemanovci Copy centrum, n. p. Reagovat (24.1.2013 19:42) Lucie

    To samý jako na stránce K.S. ZAHLTIT!!! ZAHLTIT!!! ZAHLTIT!!! ZAHLTIT!!! To nemáte na své klávesnici jiné klávesy nežli Ctrl, C,V a Enter? P. S. Jo, a jdu volit Karla. Zkuste mě zastavit!!!

    • Re: Lucie. Reagovat (25.1.2013 19:14) Kris

      Ctrl+c a ctrl+v... To je opravdu pádný argument. Něco novějšího by nebylo, z hlavy bohaté a inteligentní, krásné a mladé voličky K.S. ? Máte navíc?

  • Miloš na hrad Reagovat (24.1.2013 18:04) Jindřich

    Já volím Miloše Zemana, je to Čech a to hraje v mém rozhodování velkou roli. Kníže ať se vrátí, odkud přišel.
    A také proto: ŽE NEBUDU PŘECI TÍMTO PODPOROVAT VLÁDU NEČASE, TO BYCH JE JEN UTVRDIL V TOM, ŽE SE MI JEJICH VLÁDNUTÍ LÍBÍ a PAK BY SI DÁLE MOHLI S KARLEM SCHVALOVAT DALŠÍ ŠÍLENÉ ZÁKONY!!!

    Něco o Milošovi:
    MZ byl úspěšným předsedou vlády ČR v nelehké době konce 90. let a počátku nového tisíciletí. Zemi převzal ve složité situaci, kdy na rozdíl od dneška Evropa vesměs solidně ekonomicky rostla, avšak v ČR jsme zažívali první výraznou krizi ekonomiky od vzniku samostatného státu. HDP ve stálých cenách klesl v roce 1997 o 0,9% a v roce 1998 se opět snížil o 0,2%. V následujících letech se podařilo obnovit ekonomický růst, v roce 1999 dosáhl růst HDP +1,7%, v r. 2000 +4,2%, v r. 2001 +3,1% a konečně v r. 2002 +2,1%.
    Značnou zásluhu na obnovení kondice české ekonomiky měla úspěšná aktivita vlády na podporu investic založená na systému investičních pobídek. Zde zdůrazňuji, že tato pravidla, běžná v celém vyspělém světě, podporovala veškeré přímě investory, kteří splnili předepsaná kriteria, především tedy minimální velikost investice. Díky silnému přílivu těchto investic (logicky v podkapitalizované zemi zejm. zahraničních) v následujících cca 5 – 7 letech vnikla v ČR robustní zejm. průmyslová základna, díky níž si dodnes česká ekonomika vede velmi dobře.
    MZ a jeho vláda připravili a realizovali privatizaci a s tím spojenou restrukturalizaci velkých polostátních bank. Mimo jiné díky tomu a díky tehdejšímu jistě bolestivému oddlužení těchto bank máme dnes patrně nejzdravější bankovní sektor v Evropě.
    Dokázal se vehementě postavit za energetickou suverenitu ČR. Přes tuhý odpor zejm. Rakouska dokázal prosadit dobudování a spuštění JE Temelín.
    Za vlády MZ se Česká republika stala plnoprávnou členskou zemí NATO a byly de facto ukončeny přístupové rozhovory vedoucí k našemu členství v EU. Pokud někdo hovoří o nejasné zahraničně politické orientaci MZ, nemá asi především jasno ve své vlastní orientaci.
    MZ je mimořádně inteligentní a vzdělaný muž, ekonom, státník. Člověk, který se skvěle orientuje v politickém řemesle a složitostech dnešního světa ať už jde o domácí politiku či zahraniční vztahy. Člověk pevných zásad a přesvědčení. Současně vlastenec a bytostný demokrat.

    Jedním z nejdůležitějších opatření vlády Miloše Zemana bylo zavedení podpory zahraničních investic. Lákání investorů do naší země bylo podrobeno velké kritice ze strany pravice. Prý se v naší zemi budou stavět montovny. Jaký byl výsledek? Desítky a stovky velkých zahraničních investic, investice do velkých moderních automobilek, investice do moderních provozů tvořících desítky tisíc pracovních míst. Kdo si tuto dobu pamatuje, dá mi za pravdu. Po nástupu Topolánka v roce 2007 byla podpora zahraničních investic okleštěna a důsledky jsou jasné. Dnes už u nás velké firmy neinvestují, nová místa nevznikají, HDP neroste. Vím, že možnosti prezidenta ovlivňovat zákony budou omezené, ale určitě nebudou nulové.
    jedním z nejdůležitějších opatření vlády Miloše Zemana bylo zavedení podpory zahraničních investic. Lákání investorů do naší země bylo podrobeno velké kritice ze strany pravice. Prý se v naší zemi budou stavět montovny. Jaký byl výsledek? Desítky a stovky velkých zahraničních investic, investice do velkých moderních automobilek, investice do moderních provozů tvořících desítky tisíc pracovních míst. Kdo si tuto dobu pamatuje, dá mi za pravdu. Po nástupu Topolánka v roce 2007 byla podpora zahraničních investic okleštěna a důsledky jsou jasné. Dnes už u nás velké firmy neinvestují, nová místa nevznikají, HDP neroste. Vím, že možnosti prezidenta ovlivňovat zákony budou omezené, ale určitě nebudou nulové.

    Druhým významným faktorem rozvoje ekonomiky je podpora a růst exportu. Byl to právě Miloš Zeman, který znovu otevřel českým exportérům dveře na naše kdysi tradiční trhy. Byl to on, který pragmaticky podporoval český průmysl při opětovném vstupu na trhy Ruska, Ukrajiny, Vietnamu, nebo Číny. A to je určitě úloha, ve které bude Miloš Zeman jako prezident pokračovat. Ekonomická diplomacie, tak propagovaná americkými politiky nebo třeba Angelou Merkelovou je u nás dnes ve zbědovaném stavu. Zejména díky dnešnímu vedení Ministerstva zahraničních věcí. Miloš Zeman jako prezident je člověk, který naší ekonomice dá další významný růstový impuls. Od jeho protikandidáta, místopředsedy dnešní vlády to jistě čekat nemůžeme!

    Nejen proto, ale i proto volím Miloše Zemana ve druhém kole prezidentské volby. A prosím všechny Čechy, kteří uvažují stejně jako já – pojďte i ve druhém kole k volbám. Pojďte a volte Miloše Zemana prezidentem České republiky.

    • Re: Miloš na hrad Reagovat (24.6.2013 21:16) david

      Ty lidé kteří volí toho největšího blbce na světě zemana, se budou mít v životě hodně ale opavdu hodně špatně!!!
      Budou nevzdělaný, a akorát to budou ty nejhoršíí zkurvený idioti na celém světě!!!!!

  • dotaz Reagovat (24.1.2013 15:50) Jaroslav myšák

    Když už p. Zeman vytahuje celou rodinu p. Karla - otce, dědu, strýce, tchána apod - tak by mě zajímalo kdy konečně začně mluvit i o své rodině - co kdy dělali tyto osobnosti jeho rodu - včetně vyženěných- za okupace a po válce. O těchto lidech nevím zatím NIC - ale o příbizenstu p. Karla se z jeho úst dovídáme polopravdy mnohé.

    • Re: Myšák Reagovat (25.1.2013 19:15) kris

      Je smutné, že si informace neumíte sehnat sám.

    • Re: dotaz Reagovat (24.1.2013 17:45) xxx

      Tak ono, když se Váš otec bude jmenovat Adolf von Schwarzenberg, tak vás to chladným nenechá.. Přečtete si Tyrolské elegie, píseň Čechů a budete vědět, proč to Miloš řekl.. Už před 150ti lety byli Schwarzenbergové asi pěknej ksindl.

  • NAŠE Karlovy Vary Reagovat (24.1.2013 13:32) Nataša a Sergej

    My živjom v našich Kalovych Varach spakojno i my ne chočem Karla Čjornograda za presidenta, patamučto on negovorit po ruskom no po germanskom jazyke katoryj esť jazykom fašistov. My chočem prodolžat v podderžke češskoj ekonomiky i sochraněniju mira v etoj vsjo bolše i bolše komunističeskoj straně. Češskaja respublika dolžna primykaťsa k Russkoj federacii, patamučto byla polnostju osvobožděna Krasnoj armijej i v něj živut mnogie ljudija poklonniki našemu presidentu Vladimiru Vladimiroviči Putinovi. Takoj poklonik esť Miloš Miloševič Zeman.

  • Začíná létat bahno Reagovat (24.1.2013 12:40) Jan Sokol, bývalý kandidát na prezideta ČR

    "Ve skutečnosti nám škodí docela jiní lidé, totiž autority nemravné, které předvádějí, že lhát a podvádět se vyplácí." Filozof Jan Sokol polemizuje s názorem Miloše Zemana, že morální autoritou člověk nemůže být, dokud žije.
    Když jsem zde před časem argumentoval proti přímé volbě presidenta, možná jsem podcenil oživení zájmu veřejnosti o politiku, který je skutečné pozitivum. Jinak se moje obavy spíše naplňují a v presidentské kampani začíná létat bláto. Jak to tak už bývá, kousek vyletí i mimo hřiště. Tak se v minulém týdnu Miloš Zeman s nečekanou vehemencí obul do těch, kdo se „cítí jako morální autority", a nejen já jsem získal dojem, že míří na zemřelého Václava Havla.
    Souhlasil bych s ním v tom, že jakousi morální „definitivu" může mít člověk až po smrti - a ještě kdoví. Jenže naštěstí se občas vyskytnou i lidé, kteří morální autoritu mají už zaživa, a Václav Havel byl jedním z nich. Možná to nejsou ti, kdo se tak „cítí", ale v žádném případě to nejsou ti, kdo by se na ni chtěli pasovat sami. Morální autoritu jim totiž dávají ti ostatní.
    Jak říkají herci, krále musí hrát ti druzí. Nestačí klaka přívrženců, ba ani vítězství ve volbách - stačí se rozhlédnout po české politice.
    Jenže podle Zemana jsou ti, kdo se tak cítí, „namyšlení zločinci", jako kdyby nás takové domnělé mravní autority nějak ohrožovaly. Ve skutečnosti nám škodí docela jiní lidé, totiž autority nemravné, které předvádějí, že lhát a podvádět se vyplácí. Místo obtížného a riskantního Masarykova „nebát se a nekrást" nabízejí pohodlnější a přitažlivější verzi - nebát se a krást.
    Tady by se ovšem měl ozvat i ekonom, který ví, jakou roli hraje v hospodářství spolehlivost, dobrá pověst a důvěra, moderně řečeno „goodwill". Lží a podvodem se člověk může obohatit, ale společnost v každém ohledu chudne: je to hra se záporným součtem.
    Pro otevřenou ekonomiku, jako je právě ta česká, to platí i v zahraničních vztazích. Kdekdo si dnes klade otázku, proč se naše ekonomika vyvíjí hůř než polská nebo slovenská, když máme pevnou měnu, menší zadlužení a dobrou bankovní soustavu. Není to právě pošramocená pověst u našich západních partnerů, kam směřují tři čtvrtiny našeho vývozu? Jankovité až furiantské politice České republiky není zvenčí rozumět a nedá se na ni spolehnout. Právě tady by mohl budoucí český president významně pomoci i našemu hospodářství.
    Neměl by ale ani náznakem budit dojem, že morálku považuje za ohrožení, protože to nás chtě nechtě tlačí směrem na východ.

  • Příznivci KS přečtěte si to až do konce Reagovat (24.1.2013 11:45) Ladislav

    Pan Vladimír Klapal (publicista a novinář)napsal tento zajímavý příspěvek. Prosím přečíst až do konce!

    Z České televize se mi chce zvracet

    Ale nejen z ní, ze všech celostátních médií ovládaných převážně německým kapitálem. A proč? Přece proto, jak především Česká televize informovala o průběhu prvního kola prezidentských voleb.


    Ihned po ukončení a spočítání výsledků prvního kola prezidentské volby, a po zjištění, že se do rozhodujícího klání dostal jak očekávaný kandidát Zeman, tak i Schwarzenberg, což jsem opravdu nečekal, jsem prohlásil, že teď nastane mediální masáž národa, aby se volil do funkce prezidenta České republiky Rakušan se švýcarským a českým pasem, Schwarzenberg.

    Očekával jsem to, ale způsob jakým k mediální masáži přistoupila Česká televize, mi zvedl žaludek. Ihned, jen několik minut po oficiálním vyhlášení výsledků, se v hlavních televizních zprávách na veřejnoprávní televizi, která by měla být objektivní, objevily šoty s vehementní podporou právě tohoto proněmeckého a profederalistického, evropského Rakušana.

    V celém rozsáhlém bloku šotů s voliči se neobjevil jeden jediný, který by podporoval Čecha jak poleno, Zemana. Ani jediný, a to vyhrál. Pro televizi, placenou všemi občany republiky, to byla vhodná příležitost, jak národ co nejvíce oblbnout, aby volil právě Schwarzenberga.

    Toho člověka, kterému pomalu není rozumět, člověka, který pořádně neumí ani česky, stačilo jenom poslouchat jeho skloňování a časování, kdyby se takto vyjadřoval žáček v páté třídě základní školy, musel by dostat pětku. Veřejnoprávní televize, prý česká, jak se uvádí v jejím názvu, a její redaktoři se přímo rozplývali nad nečekaným volebním úspěchem současného ministra zahraničí, který po celou dobu působení ve vládě českému národu jenom škodil.

    V jednom ze šotů jakási mladinká dívenka, nevím, zdali byla zaplacená nebo tak neskutečně nezkušená a hloupá, prohlásila, že bude volit jenom Schwarzenberga, protože je přece dobrý hospodář. Opravdu? Já bych s ní nesouhlasil. Vždyť z debat vyplynulo, že tenhle mumlající stařík nemá ani potuchu o tom, kolik se jenom za jeho působení ve funkci utratilo peněz na jeho ministerstvu, na většinu otázek odpovídal, že ho to nezajímá, že to pro něj není podstatné a že to neví. Jak může být dobrý hospodář člověk, který se nezajímá ani o vlastní náklady?

    Média národ masírují pro jeho zvolení, vědí vůbec ti, kdož ho volili, co by to znamenalo? Vědí vůbec co to je skupina Bildenberg? Co to je Nový světový řád? To vše totiž tento člověk podporuje. Co by asi na zvolení tohoto slinty řekl lesník, který byl v jeho službách nakažen boreliózou a byl propuštěn, protože marodil?

    Kdykoliv celoplošná média někoho tak masivně podporují, je na místě položit si otázku, komu to prospěje. Německým majitelům většiny médií, lidem, kterým vůbec nejde o vlast, národ, o lidi, ale jen a pouze o vlastní osobní prospěch.

    To chtějí opravdu ti, kteří ho volili a chtějí volit, abychom museli platit dluhy evropským bankám, které špatně investovaly? Chtějí, abychom byli ještě většími cizinci ovládanými zahraničními mocipány ve vlastní zemi? To chtějí, aby nás Němci a další cizinci vyhazovali z práce a dokonce z bytů? Asi ano, neboť právě k tomuto stavu by plynula Schwarzenbergem prosazovaná přísná federalizace Evropy, jakési Spojené státy Evropské.

    Schwarzenberg rád nadává na komunisty v minulém režimu. Kde po celou dobu jejich vlády žil? U nás? Trpěl snad? Nikoliv, žil si poklidně ve Švýcarsku a těšil se ze svých majetků, které jeho rod získal bůhvíjak. Do naší vlasti přijel až když už bylo po všem a teprve se učil česky, a jak jsem podotkl, neumí to pořádně dodnes.

    Naše řiťolezecká média ho nazývají tvrdošíjně a neustále knížetem. Jak to, že nejsou trestány? Vždyť v našem právním řádu dodnes platí zákon o tom, že používání šlechtických titulů je trestné. A tento zákon vznikl a byl podepsán tak oslavovaným prezidentem Masarykem.

    Karel Swarzenberg, podle mého názoru, není demokratem, byl, je a zůstane feudálem, který by ve funkci prezidenta republiky s námi nakládal stejně. Tedy jako s poddanými a lůzou.

    Ve druhém kole budu volit Zemana. Měl jsem tu čest se s ním v minulosti několikrát setkat a hovořit a nebyl jsem z něj příliš nadšený, ale volit ho budu. I proto, že by prosazoval, jak několikrát prohlásil, zákon o majetkových přiznáních a všem, kdož by nebyli schopni prokázat legální a zákonné nabytí majetku, by byl majetek sebrán a začleněn do státního rozpočtu.

    A to se přece majitelům médií, ale i vedení České televize, nemůže hodit do krámu, v případě prezidentování Schwarzenberga by si všelijací tuneláři, vyžírkové a megazloději, mohli svůj nakradený majetek vesele užívat dál. A lidé by museli platit stále vyšší a vyšší daně, aby se podobní vyžírkové beztrestně mohli mít na náš úkor dobře.

    Nejnenáviděnějším politikem posledních let je Kalousek. A přitom lidé volili jeho poskoka, neboť faktickým vůdcem této partaje je právě on, nikoliv Schwarzenberg. To se lidem žije pod vládou této protilidové partaje tak dobře žije, že jí chtějí ještě posílit?

    Je mi zle z České televize, je mi zle z německých médií, je mi zle i z tohoto národa. Už nyní většina lidí padá na ústa. To chtějí ještě rýt držkou v zemi, jak to zpíval kdysi Kryl?

    Asi ano, jinak by ho přece tolik lidí nemohlo volit.

    Doufám, že národ si toto vše v příštím kole uvědomí a zvolí Čecha a nikoliv Rakušana.

    Pokud se tak nestane, pak to bude znamenat konec české národní hrdosti. Alespoň pro mne.

    • Re: Příznivci KS přečtěte si to až do konce Reagovat (24.1.2013 13:25) Příznivci MZ přečtěte si to až do konce

      Dobře, že se o Karlu Schwarzenbergovi začalo mluvit. Ona totiž veřejnost má zkreslené představy o šlechtě – vyvolané levičáckou demagogií po desetiletí. Od doby krále Karla IV byla řada českých šlechticů něčím jiným, než jak byla vybarvována – to je jdoucím proti zájmům českého národa.
      Omlouvám se za delší text, ale věc není možno odbýt jenom několika povrchními větami.
      Poválečný násilný odsun tří milionů československých občanů německé národnosti, spojený s vyvlastněním jejich majetků, zůstává i téměř sedmdesát let po skončení druhé světové války neuralgických tématem českých dějin, které občanskou veřejnost rozděluje na dva nesmiřitelné tábory.

      Určitě je velmi dobře, že díky charakteru a osobní poctivosti prezidentského favorita Karla Schwarzenberga /1937/, který osobně i se svými rodovými předky prokazatelně patří k českým vlastencům, zásadně vždy odmítajících spolupráci s nacisty a komunisty, je tato otázka opět veřejně otevřena. Konzervativní demokratický prezidentský favorit nesporně jedná správně, protože jak je rozumným lidem známo - problémy se nevyřeší zamlčováním, nýbrž otevřeným poctivým jednáním.
      Poctivého diskutování, nejen problematiky Benešových dekretů, nýbrž také poslední prezidentské amnestie a značného bezpracného osobního obohacení ze spolupráce s Viktorem Koženým a dalšími privatizačními podvodníky, bohužel, není odcházející prezident Václav Klaus /1941/ vůbec schopen.
      Pro charakter amorálního polistopadového zbohatlíka a odcházejícího českého prezidenta je příznačné, že zatímco u sebe utajuje vlastní minulost a způsob jak se po sametové revoluci v politice dobral značného osobního bohatství, na druhé straně naopak zcela poctivého Karla Schwarzenberga v probíhající prezidentské kampani hanobí. Standardně zpochybňuje šlechticovo údajné "nedostatečné češství" a apeluje na primitivní pudy občanské spodiny kvůli Schwarzenbergově charakternímu postoji ve věci u nás neustále kontroverzně vnímaných Benešových dekretů.
      Prezidentův prvorozený syn - Václav Klaus junior /1969/, o tatínkovi nepříjemném prezidentském kandidátovi a jeho předcích, dokonce zveřejnil pomlouvačné nepravdivé výmysly. Médiím uvedl prokazatelné lži o údajné spolupráci Schwarzenbergových předků s nacisty i když seriozní historici o rodných příbuzných prezidentského kandidáta uvádějí důkazy o pravém opaku.
      "Vyčítat Schwarzenbergovi a jeho otci málo vlastenecké postoje, je naprostý nesmysl", míní například Petr Mašek - vedoucí oddělení zámeckých knihoven Národního muzea České republiky.
      "Otec Karla Schwarzenberga odolal za protektorátu tlakům, aby přijal říšské občanství a přestože si víc než snadno mohl zvolit německou národnost, zvolil si národnost českou - tehdy národnost druhé kategorie a s velkým rizikem", dodal tento historik, specialista na české šlechtické rody.
      Pro ujasnění, koho zvolit za třetího prezidenta ČR, si zde něco seriozně zrekapitulujme o šlechtickém prezidentském kandidátovi a jeho předcích.
      Masarykova demokratická Československá republika od svého počátku všem občanům "modré krve" odebrala šlechtické tituly. Byla také provedena pozemková reforma, při které šlechtě byla zabavena spousta majetku.
      Obě rodové větve Schwarzenbergů /k větvím viz dále/ přesto favorizují demokracii nad feudálními rodovými právy a zůstávají k předmnichovské ČSR více než loajální. Před zánikem první republiky v roce 1938 zaplatili ze své kapsy betonové opevnění na hranicích a v nejtěžší době nacistických protičeskoslovenských agresí se prohlašují za Čechy. Vytýkat jim nedostatečné vlastenecké postoje je pomluva a naprostý nesmysl.
      Otec dnešního knížete, Karel VI z orlické větve Schwarzenbergů, vystudoval České vysoké učení technické v Praze a proslul jako významný heraldik. Rozhodl, že za druhé světové války jeho rodina zůstane v rodné zemi. Za Protektorátu jednoznačně zvolil českou národnost. Celou válku odolával tlakům, aby přijal říšské občanství. S velkým osobním rizikem definitivně zvolil národnost českou, tehdy národnost "druhé kategorie".
      Hlubocká větev rodiny, po zřízení Protektorátu, zvolila kvůli hrozbě nacistické perzekuce exil v USA. Jeden její člen, nevlastní syn emigrujícího Adolfa Schwarzenberga - Jindřich, skončil v koncentračním táboře Buchenwald.
      Na majetek orlické větve, která žila v Čimelicích, byla uvalena nucená německá správa. Nucenou správu nacisté dávali každému, komu nedůvěřovali. Potřebovali v první řadě dávky potravin a u „podezřelých" občanů Protektorátu, jako byli Schwarzenbergové, bylo více než pravděpodobné, že nebudou okupantům odevzdávat všechno.
      Otec Karla Schwarzenberga se zapojil do květnového povstání a byl zvolen předsedou Revolučního národního výboru v Čimelicích, v květnu roku 1945.
      Po válce i dnes je otci dnešního prezidentského kandidáta vyčítáno členství ve fašistickém hnutí Vlajka. Byl ale rozdíl v její činnosti před válkou a po začátku války. Organizace původně působila jako národní hnutí proti komunizmu a nacizmu, avšak naprosto jiné konotace začala nabírat v době tzv. "mnichovských událostí" roku 1938 a následně v průběhu války za Protektorátu. Po zabrání Sudet ale Karel Schwarzenberg senior, jejím členem již nebyl.
      Skutečnost, že otec dnešního prezidentského favorita nikdy nesouzněl s nacismem, dokazuje mj. to, že podepsal obě prohlášení, která česká šlechta vydala za války - jedno prezidentu Edvardu Benešovi odešlému z republiky do exilu a druhé dané protektorátnímu prezidentovi Emilu Háchovi. Obsahem zmíněných prohlášení české šlechty bylo - "ať pocházíme z jakékoli země, žijeme tady dlouho a stali jsme se Čechy".
      U těchto českých starých šlechtických rodin, ve vzdálenější historii, se muži věnovali zejména vojenskému řemeslu. Později většinou přecházeli do státní správy a hospodářství. To platí obecně pro dějiny všech evropských šlechtických rodin.
      Slavnou osobností rodu byl Adolf Schwarzenberg, který žil v druhé polovině 16. století. Proslavil se jako válečník v protitureckých válkách. Od té doby mají Schwarzenbergové v rodovém erbu havrana, který stojí na useknuté turecké hlavě.
      Jeho potomek, Jan Adolf, v polovině 17. století vykonával funkci válečného rady a prezidenta říšské dvorní rady, tedy tehdy něco jako dnešní premiér. V roce 1670 byl tento Schwarzenberg povýšen do knížecího stavu a zkupoval majetky v českých zemích, takže získal například Třeboň či Hlubokou. Majetek Schwarzenbergů se pak ještě zvětšil, když zdědil po vymřelém rodu Eggenbergů Český Krumlov. V rámci rakouských dějin je tento Schwarzenberg řazen do pětice předních členů habsburské monarchie.
      Další důležitou postavou rodu je Bedřich, který se v 19. století stal pražským arcibiskupem. Byl velmi štědrý k chudým. Jeho bratr Felix byl diplomat. Po potlačení revoluce v roce 1848 se stal předsedou rakouské vlády.
      Koncem 18. století se rod rozštěpil na dvě větve - hlubockou a orlickou.
      K orlické patří současný prezidentský favorit Karel Schwarzenberg. Ve druhé polovině minulého století se obě větve ale opět spojily. Jejich nejvýznamnějším současným představitelem je právě dnešní ministr zahraničí ČR a favorizovaný prezidentský kandidát.
      Schwarzenbergové vnímají vlastenectví podle zemské příslušnosti v duchu názoru - "Toto jsou Čechy a my jsme čeští vlastenci a je celkem jedno, jakou řečí mluvíme". V 19. století už ale prokazatelně mluvili česky. Členové rodiny v 19. století působili v českých národních spolcích, například přímý předek nám známého Karla Schwarzenberga - Karel III., byl předsedou Vlastenecké hospodářské společnosti a České lesnické jednoty a místopředsedou Společnosti Národního muzea v Praze.
      Pokud jde o vpředu zmíněné, kontroverzně vnímané poválečné Benešovy dekrety, ty se rodu Schwarzenbergů vůbec netýkaly. Nebylo možné je na ně uplatnit, protože se za války proti češství ničím neprovinili, spíš naopak.
      V roce 1947 byl v ještě formálně demokratické ČSR dokonce schválen tzv. "Lex Schwarzenberg", což byl neobvyklý zákon vydaný jmenovitě na příslušníka hlubocké větve tohoto českého šlechtického rodu. Šlo proto o zákon v celém právnickém světě unikátní.
      Gottwaldovské komunisty, deroucí se již od konce války nezadržitelně k moci za Benešovy přímé podpory, střídané s prezidentovou pasivitou, ovládala zášť a závist vůči Schwarzenbergům, protože měli podle "třídního hlediska" majetku příliš.
      Schwarzenbergové sice byli zmíněným zákonem československým státem chráněni, ale po nástupu "prvního dělnického prezidenta" a jeho soudruhů k moci, přestalo právo a demokratická ústava platit. Majetky jim byly odebrány. Po Vítězném Únoru, jako mnoho československých vlastenců - demokratů, proto také Schwarzenbergové orlické větve konec demokracie v ČSR a ztrátu osobních práv řešili odchodem do exilu.
      Schwarzenbergové jsou nejen ve smyslu zemském, ale i národním, historiky považováni za příslušníky české šlechty. Jako většina významné šlechty ve střední Evropě jsou zcela prokazatelně také potomky českých Přemyslovců. Jsou přímými potomky tohoto proslulého českého krále přes rodové příslušníky ženského pohlaví.
      Tolik stručně, ale doufám, že aspoň částečně přehledně, k předkům šlechtického prezidentského favorita z hlediska seriozní historie.
      S ujasněným vědomím o co jde, se nyní vraťme do současnosti.
      "To máme prolhaného prezidenta", něco takového si v těchto dnech snad musí říci každý poctivý český občan a vlastenec, když se Prof. Ing. Václav Klaus, CSc., Dr. h. c. mult., zviditelní na bouřlivé předvolební prezidentské scéně na úkor Karla Schwarzenberga. I když jsem ateista, podotýkám - "Zaplaťpánbůh", že do konce Klausova zostouzení našeho státu a poškozování zájmů českých občanů již zbývá pouhý měsíc a něco málo dnů.
      Je jisté, že Ing. Miloš Zeman, CSc. /1944/, zastává jako Václav Klaus stejné nemorální stanovisko vůči svému charakternějšímu prezidentskému soupeři a stejně nekonstruktivně také hájí ostudnou kapitolu našich moderních dějin - Benešovy dekrety, které Karel Schwarzenberg, v zájmu o plnohodnotné začlenění ČR mezi civilizované demokratické státy, ve volební kampani veřejnosti připomíná.
      Jde o skutečnost, že po osvobození od nacistů, v květnu 1945, byli z ČSR vystěhováni všichni občané německého původu, ať se za III. Říše vůči českým spoluobčanům skutečně něčím provinili, či nikoliv, až na problematické výjimky posuzované "právními odborníky", kteří zakrátko na to "spravedlivě" věznili a popravovali jiné "provinilé" - již občany českého původu, např. generála Heliodora Píku, JUDr. Miladu Horákovou a stovky dalších zcela poctivých československých vlastenců, kteří se vůči vlasti a spoluobčanům prokazatelně nikdy neprovinili vůbec ničím a po pádu komunistické totality byli plně rehabilitováni.
      Všichni provinilí i neprovinilí Němci, odsunutí na základě Benešových dekretů, byli "českými poctivci" také okradeni o veškerý nemovitý majetek i poctivě nabytý a to jak jimi samými, tak jejich veškerými předky, kteří s Hitlerem zpravidla nemohli mít vůbec nic společného, protože v zemích Koruny České žili a pracovali dávno před jeho narozením a vzniku nacizmu.
      Jednalo se přibližně o tři miliony československých občanů, jejichž často jedinou skutečnou "vinou" byla příslušnost k německé národnosti, protože všichni Němci občansko - právně příslušní do ČSR, byli po květnu 1945 násilně vysídleni z vlasti na základě právně nepřijatelného principu "kolektivní viny".
      Samozřejmě, že leckteří z nich a možná mnozí a třeba i většina, skutečně zrádně spolupracovala s nacisty na rozpadu první republiky a při pronásledování Čechů za okupace, ale rozhodně takoví nebyli všichni. Nehledě ke skutečnosti, že před vyhlášením Protektorátu se od předválečné ČSR zrádcovsky oddělil a přidal k nacistům celý tzv. "Slovenský štát" - tedy zhruba pět milionů "zrádců" slovenské národnosti a že vlastizrady a kolaborace s nacisty se dopouštěli i mnozí rodilí Češi a Moraváci.
      K tomuto, objektivně od začátku zpochybnitelnému právnímu aktu, došlo na základě zmíněných, českou i mezinárodní veřejností stále problematicky vnímaných dekretů, vydaných v roce 1945 posledním demokratickým prezidentem ČSR - Dr. Edvardem Benešem, tehdy již těžce nemocným po několika atacích mrtvice. Zmíněnými Benešovými dekrety se, do té doby Západem a demokratickou veřejností respektovaný druhý československý prezident a Masarykův nástupce, objektivně nesporně zpronevěřil své předchozí nezpochybnitelné a světově respektované pověsti příkladného demokrata.
      V dnešní současnosti, dvacet tři let po skončení nedemokratické vlády "státostrany" KSČ, se realisticky vnímající a demokracii favorizující občané ČR chtějí plnohodnotně začlenit mezi vyspělé demokratické evropské státy, mezi kterými přední místo zaujímá úspěšně denacifikované demokratické Německo. Povědomí západoevropanů, zdaleka nejen Němců, nýbrž i Dánů, Švédů, Norů a příslušníků států, které byli za války také Němci okupovány, že Češi neustále lpějí na uznávání morální platnosti Benešových dekretů, právě pokud jde o od začátku právně problematický hromadný odsun Němců, našemu plnohodnotnému přijetí mezi občany civilizované Evropy dosud zčásti brání.
      Přitom u Benešových dekretů jde již desítky let výlučně pouze o sporné náhledy z etického hlediska, protože u nás i v zahraničí je odsun Němců a zabrání jejich majetku považováno za záležitost časem již definitivně potvrzenou a kodifikovanou i podle mezinárodního práva. Veškeré možné myslitelné nároky někdejších odsunutých československých Němců, dnes již spíše jejich potomků několikáté generace, jsou považovány za promlčené, neboli "odeznělé", či "vyprázdněné" a právně nevymahatelné. Ostatně Karel Schwarzenberg, ani demokratičtí právní odborníci z Bruselu to nijak netají.
      Schwarzenbergovo otevřeně sdělované stanovisko k Benešovým dekretům lze jednoznačně označit za správné, protože je poctivé a charakterní a v souladu s platným evropským a civilizovaným mezinárodním výkladem práva. Stejný názor sdílejí poctiví čeští vlastenci, včetně tuzemských i zahraničních realistických právníků a historiků. Žijeme ale v Česku a u nás objektivně jasné věci, často správně pojímané nebývají.
      Schwarzenbergův rival ve finále souboje o prezidentský post, Miloš Zeman a také stávající nejvyšší představitel českého státu - Václav Klaus, proslulý doma i ve světě, jako "Euroskeptik", "Klimatolog", "Tunelář" a "Zloděj plnicích per", zastávají k Benešovým dekretům opačné stanovisko. Toto trvalé české národní trauma, kterým sami sebe stále vyčleňujeme z plnohodnotného přijetí do společenství demokraticky smýšlejících Evropanů, oba přední čeští politici nešťastně označují za "morálně nezpochybnitelný právní základ" našeho polistopadového státu.
      Zeman a Klaus se svým synem, v rámci probíhajícího finále prezidentské kampaně, společně hanobí Karla Schwarzenberga, protože Benešovy dekrety oprávněně kritizuje. Tím iniciují nenávistné pseudovlastenecké pudy a aktivity zmanipulovaných poctivých prosťáčků, jakož i příslušníků patologické spodiny tvořené zejména komunistickými primitivy, či pomatenci, kteří ostudný stalinistický akt z roku 1945, vyhlášený prezidentem Benešem proti provinilým i neprovinilým Němcům, nejsou ochotni, nebo schopni pochopit v relevantních civilizovaných právních a demokratických mravních souvislostech.
      Označení Benešových dekretů za morálně překonané, protože po našem vstupu do EU u nás ústavně platí demokratická Listina občanských práv a svobod, "protiněmecky" zmanipulovaná část českého občanského spektra zatvrzele odmítá. Činí tak sice vášnivě, avšak zpravidla nikoliv rozumově, nýbrž "podprahově" pudově. O hlasy těchto, iracionálními emocemi ovládaných voličů, Klaus i Zeman právě "pseudovlasteneckou kartou" kontroverzně vnímaných dekretů dnes hrají.
      Nejpokleslejší část českého občanského spektra rovněž pochopitelně také ze závisti pudově nenávidí dobře situovaného prezidentského kandidáta - vlasteneckého šlechtice, vlastnícího poctivě nabytý majetek po předcích. Takovým spoluobčanům činí přímo psychické potěšení hanit Karla Schwarzenberga a jeho předky jako údajné "nacistické kolaboranty a zrádce". Je smutné, že se k tomu přidává pokleslým lhaním a pomlouváním čestného českého vlastence také prvorozený prezidentův syn, dokonce profesionálně činný jako majitel a výkonný ředitel gymnazia - vychovatel české středoškolské mládeže, Václav Klaus junior.
      Je dobré si uvědomit, že pokud se jako demokratický stát někdy chceme opravdu plnohodnotně začlenit do společné Evropy, měli bychom si především sami mezi sebou ujasnit vzájemné vnitřní spory aspoň o výklad našich vlastních dějin minulého století. Měli bychom přestat, nejen se nemravně obohacovat okrádáním našeho státu, jak činí námi zvolení státní představitelé a často i řadoví občané mezi sebou, ale také dokázat přestat se vzájemně strašit, podezírat, obelhávat a urážet kvůli Benešovým dekretům.
      Tomu, co je pro poctivé vyjasnění kontroverzních Benešových dekretů skutečně potřeba, bohužel však brání přímo i nepřímo dokonce sám náš nejvyšší státní představitel a nyní i jeho favorit, kterého si přeje po sobě na Pražském Hradě - druhý účastník finálového souboje o prezidentský úřad, Miloš Zeman.
      K nápravě pokleslých politických poměrů ovládajících současnou ČR, neoddělitelně patří historicky poctivě komplexně osvětlit pomnichovskou politiku Dr. Edvarda Beneše, zejména nejednoznačnou roli, kterou sehrál jako prezident naší exilové vlády v Londýně za druhé světové války svými námluvami s komunisty v Kremlu u masového zločince Stalina a vstřícností k československým apologetům největšího komunistického zvrhlíka po svém návratu do osvobozeného Československa.
      Je jisté, že v současnosti, téměř sedmdesát let po uskutečnění problematického odsunu občanů německé národnosti, nikdo nechce měnit stávající mezinárodní i vnitrostátní právní status quo, jak pokud jde o občanství potomků někdejších odsunutých Němců, tak jejich případné majetkové nároky, které jsou již nevratně zaniklé.
      Karel Schwarzenberg ve svých vystoupeních v rámci prezidentské kampaně jasně opakovaně připomíná, pokud jde o materiální dopady Benešových dekretů, že veškeré možné nároky dnešních potomků někdejších občanů odsunutých z ČSR kvůli německé národnosti, že jde o nároky již časem definitivně "odeznělé" a s konečnou platností nevymahatelné.
      Sami potomci někdejších od nás násilně odsunutých Němců - dnešní spokojení občané bohatého německého státu, jejichž přízeň si kvůli snížení nezaměstnanosti a zvýšení našich příjmů přejeme a leckdy trapným způsobem jim nadbíháme, od nás žádné majetkové vyrovnání neočekávají a ani neplánují vymáhání nějakých nároků.
      Přesto však o dnešních příslušnících nostalgických krajanských spolků, zejména patřících k tzv. "sudetoněmeckému landsmančaftu" /SDL/, čeští "vlastenčíci" - zastánci "komunistických pořádků", mezi které bohužel patří jak prezident Klaus, tak Miloš Zeman, občanskou veřejnost neustále straší. Tvrdí českým občanům nesmysly o tom, že Karel Schwarzenberg prý plánuje "prolomení právní platnosti" Benešových dekretů, což nejen v Brně, kde sídlí český ústavní soud, ale i v Bruselu a Haagu není možné.
      Odcházející prezident Václav Klaus v médiích v dnešních dnech dokonce uvedl, že "Česká veřejnost není a nemůže být k pokusům o zpochybnění poválečného uspořádání lhostejná. Výroky našeho ministra zahraničí v české prezidentské kampani dodaly těmto pokusům zcela nový rozměr a mám strach, že jim to dodá i zcela jinou váhu ….. Tyto postoje cítím jako pohrdání českými dějinami, a jako Čech se jimi cítím ohrožen …./citace/".
      Reakce Karla Schwarzenberga na paranoidní slova odcházejícího prezidenta byla jako vždy u tohoto charakterního občana a šlechtice, umírněná, avšak jasná.
      "Doporučuji prezidentu Václavu Klausovi, aby si pozorně přečetl, co jsem opravdu řekl a nemluvil o něčem, co jsem neřekl. Nezpochybňuji poválečné uspořádání, je neměnné, ničí majetek v České republice není ohrožen. Po zločinech nacistů lidé uvažovali jiným způsobem než my dnes. Soud v Haagu byl zřízen k potrestání podobných činů v bývalé Jugoslávii, jaké se tehdy děly u nás…/citace/", odpověděl hlavě našeho státu Karel Schwarzenberg.
      Pro každého myslícího voliče třetího českého prezidenta by mělo být zřejmé, že volba Klausova nástupce nabývá na aktuálnosti pro všechny, kteří si uvědomují potřebu nutných změn k nápravě naprosto nevyhovující vnitrostátní situace a nejasného mezinárodního postavení, ve kterém se náš stát ocitl za působení prezidenta - "Tuneláře".
      Zakonzervování komunistického náhledu na právně vyčpělé Benešovy dekrety, které k neštěstí nás všech svorně prosazují jak Klaus, tak Zeman, by způsobilo, že náprava pokleslých politických a společenských poměrů, které nás ochuzují a jinak poškozují a v civilizované Evropě diskvalifikují, zůstane až jako úkol pro čtvrtého prezidenta našeho státu. Lepší by bylo, kdyby příležitost k nápravě věcí veřejných dostal již Karel.

      Už nechci vidět se Zemanem, podporovaným Klausem – otcem ostudné amnestie, ŽÁDNOU PODOBNOU PREZIDENTSKOU AFÉROU, KTEROU MŮŽE BÝT ZKORUMPOVANÉ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA ROZŠÍŘENÍ TEMELÍNA A NEBO VYHLÁŠENÍ ÚZEMÍ KOLEM KARLOVÝCH VARŮ ZA RUSKOU AUTONOMNÍ OBLAST SE SVÝMI VLASTNÍMI ZÁKONY – RUSKO POŽADUJE BEZVÍZOVÝ STYK (ON TOTIŽ PREZIDENT NENÍ DLE ÚSTAVY ZA NIC ODPOVĚDNÝ).


      Video J.Urbana MILOŠKU, ŽALUJ MĚ, JESTLI MŮŽEŠ, je konkrétním výčtem konkrétních kauz a osob - jestli jste Čech, tak je to otřesné:
      http://zpravy.idnes.cz/video-jan-urban-o-zemanovi-dc0-/domaci.aspx?c=A130118_143643_domaci_jw

  • Koho bude volit Morava? Reagovat (24.1.2013 09:15) občan

    Vždycky jsem si myslel, že osvěta a světlo přicházelo do Čech z Moravy potom, co na Moravu přišel Cyril a Metoděj. Co se však stalo na Moravě, že na Moravě většina (kromě Brna a velkých měst) volili na úřad prezidenta Miloše Zemana? To na Moravu ještě nedorazily skutečnosti a pravdy o minulých korupčních a rozkrádačských kauzách Miloše Zemana (viz video o konkrétních kauzách, konkrétních lidech a konkrétních částkách nazvané MILOŠKU, ŽALUJ MĚ od Chartisty J.Urbana) , který se obklopil tím příšerně nechvalně známým lobbistou Šloufem, osobním tajemníkem Janem Heřmanem, dříve okresním tajemníkem OV KSČ v Praze 4, či usvědčeným pomlouvačem a specialistou ÚV SSM na propagandu Vrastislavem Šímou a dalšími, jako je poradce prezidenta Klause panem Weiglem, kterého si Zeman velmi chválí, a potom JUDr.Koudelkou (ČSSD), který byl prý jeden z těch tří, kteří se podíleli na sestavení textu prezidentské amnestie 2013 a kteří by měli sestavovat texty projevů Miloše Zemana.
    Moravo, jak budeš volit na severu a jak budeš volit na jihu?

    • Re: Koho bude volit Morava? Reagovat (24.1.2013 10:01) Lidé na Moravě mají rozum

      Právě, že lidé na Moravě mají rozum. Ale Vy asi nevíte, že pan Schwarzenberg má spoustu kostlivců ve skříni.
      1. v roce 1997 koupil v privatizaci karlovarskou Becherovku a úplně ji vytuneloval
      2. uplácel (což je mimochodem trestný čin), aby získal v restituci zpět majetek po svých biologických rodičích, na což ovšem neměl podle zákonů ČR nárok, neboť by adotován a tím připravil ČR o majetek v řádech milionů
      3. měl vrátit dotaci na obnovu rybníků ve výši 5 milionů, protože nesplnil podmínky čerpání, ale pan Kalousek mu vrácení dotace milostivě odpustil.
      Pan Scharzenberg svým chováním jasně ukázal, že zákony ČR pro něj neplatí a že se považuje za nadřazeného všem a všemu a navíc je součástí vlády, která svými reformami ničí hospodářství ČR a která panu Klasouvi schválila amnestii.
      A PROTO VOLÍM PANA ZEMANA!

      • Re: Re: Koho bude volit Morava? Reagovat (24.1.2013 13:08) Urbanovo video

        Můžete doložit to, že K.S uplácel?
        Můžete říci,že Zeman je lepší v návaznosti s přečtením následujícího? Je to zcela konkrétní a nkoliv anonymní nařčení!
        http://zpravy.idnes.cz/video-jan-urban-o-zemanovi-dc0-/domaci.aspx?c=A130118_143643_domaci_jw
        VIDEO: Chartista Urban sčítá Zemanovy kauzy. Milošku, žaluj mě, vzkázal
        19. ledna 2013 15:50
        Chartista, disident a novinář Jan Urban natočil klip, v němž vypočítává hříchy z doby vládnutí Miloše Zemana. Připomíná mu řadu případů včetně IPB, bamberské aféry, špionážních kufříků či Sevapharmy. "Jestli něco z toho není pravda, tak mě, Milošku, žaluj," vyzval Zemana.
        Jan Urban se na prezidentského kandidáta Miloše Zemana obrátil ve familiárním tónu, protože, jak sám říká, znají se 24let.
        "Pavel Rychetský třeba v knize, kterou teď vydal, píše, jak si tvůj kamarád Mirek Šlouf dokázal říct o sto milionů při privatizaci Českéspořitelny. A jak jste přes vládu jmenovali takzvané "strejčky", svoje lidi, do státních podniků. Asi taky zadarmo," pouští se do Zemana Urban.
        Pokračuje v ostrém tónu, zatímco má před sebou rozložené cedule s řadou případů z minulosti: Mostecká uhelná, Český dům, dálnice D47, deblokace ruského dluhu, Olovo, Sevapharma ...
        U té se zastavuje. "Zprivatizovali jste ji za 50 milionů, usnesení připravoval kdo jiný než Mirek Šlouf. Koupil ji jeho kamarád,fotbalovýpodvodník Jan Gottwald. Jen pozemky měly cenu přes miliardu, Gottwald nesplnil žádné podmínky, které jste v usnesení měli a Česká republika přišla o vlastní výrobu vakcín a sér a od té doby se musí dovážet ze zahraničí. Obratem ruky ten pozemek prodal za 350 milionů firmě Sekyra Group. Dnes má ten projekt hodnotu 1,5 miliardy. Zhodnotit 50 milionů na 1,5 miliardy, to nejde bez korupce, Miloši, jestli si rozumíme," říká.
        Úředníky Zemanovi dělala jen "parta Šloufových kamarádů", pokračuje Urban a zmiňuje například Zemanova "osobního tajemníka Jana Heřmana, dříve okresního tajemníka OV KSČ naPraze4" či "usvědčeného pomlouvače a vyděrače Jaroslava Novotného a specialistu ÚV SSM na propagandu Vratislava Šímu".
        "Buď jsi o tom, Miloši, jako premiér věděl a to by bylo strašné. Nebo jsi o tom nevěděl, ale pak jsi 'hlópé jak ondatra v říji'," jak se říká na Moravě. V žádném případě ale nemůžeš být prezidentem. A jestli cokoliv z tohohle nebyla pravda, tak mě, Milošku, žaluj. Ale na to ty nemáš odvahu," uzavírá Urban.
        Mluvčí Zemanovy kampaně iDNES.cz Hana Burianová řekla, žecelouvěc nechají bez komentáře. "Je to názor jednoho člověka a každý člověk má na vyjádření svého názoru právo," uvedla Burianová. Podle ní je situace stejná jako v případě videa herce Tomáše Hanáka (na spot se podívejte zde). "Na něj jsme ale reagovali a to z toho důvodu, že z jeho strany zazněla žádost o vysvětlení," doplnila Burianová.
        Zda viděl Urbanovo video Miloš Zeman, Burianová neví. "Video jsem mu předala, aby se na něj v průběhu víkendu podíval, takže uvidíme, zda se k tomu na začátku příštího týdne vyjádří," doplnila s tím, že případné právní kroky včetně žaloby jsou čistě na Miloši Zemanovi.
        Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/video-jan-urban-o-zemanovi-dc0-/domaci.aspx?c=A130118_143643_domaci_jw

        To se vám, co berete několik desítek tisíc korun měsíčně neotvírá kudla v kapse, když slyšíte o desítkách milionů pro Šloufa? TO SE VÁM CHCE VOLIT Miloše Zemana, který to všechno podporoval a nyní má tu drzost hájit Šloufa, spojit se s KSČM a být podporován ruskou firmou Lukoil. Jediný cíl - být u toho, když se bude jednat o rozšiřování Temelína za 500 miliard korun. Je vám to už jasné? Žádné léky za přijatelnou cenu pro nemocné - to už se Šloufem prokázali.

        Pokud by vám to nestačilo, tak si opatřte knihu Taberyho VLDNEME, NERUŠIT. Tam se dozvíte,že základy dnešního stavu hopodářství a korupce byly položeny nikoliv v privatizaci Becherovky, ae v Opoziční smlouvě mezi Klausem a Zemanem, podle níž se ODS vzdala své povinnosti kontrolovat rozhodnutí vládnoucí garnitury a za to odsáci dostávali lukrativní posty ve státních podnicích. Opoziční smlouva však šla ještě dál - s Grebeníčkem bylo dohodnuto, že KSČM nebude vynášet informace o kšeftech a bude to tolerovat a za to budou podporovány preference KSČM na veřejnosti.
        Chcete ještě více podporovat mafii Miloš, Miroslav Šlouf, Livie, Václav, JUDr.Koudelka (ČSSD), Weigl, Vratislav Šíma a budete obhajovat deblokaci ruského dluhu a privatizaci farmaceutického průmyslu a jiné?
        To jste buď velký grázl (obvykle nemluvím neuctivě, ale nenapadá mě jiné spojení)a nebo velký naivka.

        • Re: Re: Re: Koho bude volit Morava? Reagovat (25.1.2013 17:52) Pan Schwarzenberg uplácel

          Já nemusím dokládat, že pan Schwarzenberg uplácel, protože on to v jedné z předvolebních debat sám přiznal. Tehdy řekl, že se nejednalo o uplácení, ale o protislužbu (což je jen jiné slovo pro korupci), aby získal v restituci majetek po biologických rodičích. Také nemusím dokazovat, že uplácel, poněvadž stačí už jen znát tato fakta:
          1. Pan Schwarzenberg byl adoptován občanem Rakouska a získal po smrti svého adoptivního otce dědictvím jeho majetek - což je naprosto v pořádku
          2. Pan Schwarzenberg ale získal zde v ČR majetek po svých biologických rodičích a to i přesto, že na to neměl podle českého zákona o rodině nárok
          3. Závěr si učiňtě sami, jak je to možné.

      • Koho bude volit Morava? Reagovat (24.1.2013 11:39) Franta

        Přesně tak proto a nejen proto volím Miloše Zemana a prosím všechny jeho příznivce a váhavce,kteří také nesouhlasí s touto vládou, ať jdou určitě k volbám a volí jeho!!! Jinak se této vládě ještě 2 roky pěkně povede schvalovat ty degradující a šílené zákony!!!

  • Zeman na hrad Reagovat (24.1.2013 09:05) Štěpán

    Kdo nechce podporovat Nečasovu vládu a to co se v dnešní době děje, volí pana Zemana.
    Rozhodl jsem se pro něj i proto, pokud příští rok lidé zvolí levici, Karel by jim všechny zákony vetoval, zatímco pan Zeman by to nedělal. A konečně by vláda schválila zákony, které neničí rodiny s dětmi, důchodce, chudší obyvatelstvo, atd. Ale bohatí lidé se totiž bojí toho, že by jim levice zavedla větší daň, proto pochopitelně volí pana Karla (viz. Praha, Brno, ....).

    • Re: Zeman na hrad Reagovat (24.6.2013 21:18) David

      Nikdy v životě, zničíte tím naší ČR!!!!!!!!

  • Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 08:32) volím Karla

    S.O.S. Prosím Vás, příznivci a voliči Miloše Zemana, zamyslete se.. Cožpak jste už zapomněli, jak to bylo po roce 90? Jan náš stát pan Zeman s panem Klausem vytunelovali a totálně okradli? Prosím vezměte svůj rozum do dlaně a zamyslete se.. cožpak nevidíte, jak se pan Zeman pořád jen naváží do pana Schwarzenberga, jak je vulgární a totálně nereprezentativní, jeho tým si vymýšlí odporné lži a pomluvy o rodině pana Schwarzenberga.. je to skutečně odporné totho chování a já neztrpím takového člověka jako prezidenta ČR.. Slušní lidé volí Karla!!

  • Prosim, bezte volit !! Reagovat (23.1.2013 23:22) Viktor Furman

    Kamaradi, kamaradky, pratele i nepratele, znami i neznami, vsichni pritomni.
    Prosim, nevys.... se na prezidentske volby a bezte volit. Je to urgentni a pokud mate zdravy rozum, pak vite, koho volit.
    Stacilo snad, jak se Zeman ztotoznil se zemany, kdyz napadl Schwanzerberga kvuli puvodu. Copak je Zeman nejaky zeman?? Takhle bude balamutit narod celych dalsich pet let a my to budeme poslouchat a Ti hloupejsi snad i uveri.
    Jeste, ze se nejmenuje treba Bobek a nebo Pulpytel, to by me zajimalo, jestli by nasel i tak odvahu, ztotoznit se se skupinou, kam ho jeho prijmeni zaradilo a napadl by ze sve pozice aristokracii...

    Diky vsem, kdo mate zdravy rozum!!

  • KORUPČNÍ PRAKTIKY KS Reagovat (23.1.2013 22:35) Michal

    Pan kníže se nám začíná vybarvovat, uvidíme, jakou bude mít zase výmluvu!!!

    http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/1560-video-korupcni-praktiky-na-schwarzenbergove-ministerstvu

    Korupční praktiky na Schwarzenbergově ministerstvu
    Napsal uživatel AC24
    Středa, 23 Leden 2013 14:43
    Jakub Klouzal byl ředitelem na Schwarzenbergově ministerstvu, ze kterého byl vyhozen, díky tomu, že upozornil na korupci.

    Nyní se rozhodl vstoupit do prezidentské volby, ačkoliv byl na něj činěn nátlak, aby tak nečinil.

    "Impulsem k tomuto videu je nátlak, který je na mě v poslední době vyvíjen ze strany volebního týmu Karla Schwarzenberga a jeho příznivců a kamarádů, abych nezveřejňoval dokumenty související s kauzami na ministerstvu zahraničí a nepodával v souvislosti s nimi trestní oznámení, a to ani trestní oznámení na pana Schwarzenberga," říká ve videu Klouzal a výzvu ignoruje.

    Schwarzenberg podle slov bývalého ředitele, kterého ocenil za boj s korupcí i Nadační fond proti korupci, nebude nikdy jako prezident korupci řešit a nic se v této zemi nezlepší.

    • Re: KORUPČNÍ PRAKTIKY KS Reagovat (24.1.2013 09:10) také MIchal pro MIchala shora

      Jestli projevu Jakuba Klouzala věříte, tak jste naivní! Pracoval tam opravdu? Na ověření máte dva dny a potom to bude irelevantní.
      Prohlášení Jakuba Klouzala – uvádí, že působil na ministerstvu zahraničí …zejména za vlády K.S. – neuvádí po jakou dobu, abychom věděli přesně? To je totiž pro naší volbu důležité, Jakube Klouzale! A ne, že (jak říkáte, Jakube Klouzale), to není důležité pro naší volbu. My víme, koho volíme a koho volit nemáme!
      Dalším impulzem k proslovu Jakuba Klouzala je prý nátlak ze strany týmu K.Schwarzenberga - koho jmenovitě byste Jakube Klouzale uvedl? Pokud neuvádíte, tak je to jenom plané nařčení! Asi tak plané, jako když Zeman uvedl, že herečka Bohdalová je obtěžována výhružnými anonymy, přičemž Bohdalová to popírá a říká, že o tom se Zemanem vůbec nemluvila a že to o těch výhružných anonymech není pravda.
      Jestliže jste si jist Jakube Klouzale svými argumenty, tak jistě podáte trestní oznámení na Karla Schwarzenberga. Jistěže ho nepodáte, protože jde jenom o dehonestaci K.S. několik dnů před volbami a o to přeci jde! Jde o prezidentský úřad za dva dny, ale svou pomluvou si vyfásnete tak akorát omluvu a peněžitou pokutu za křivé svědectví.
      Boj proti korupci vás, Jakube Klouzale, stál cca 600 000 korun. Na co jste je vynaložil a jak jste bojoval proti korupci? O tom nic neříkáte! Mohl jste ty peníze dávat na boj proti korupci do rukou přímo panu Šloufovi a nebo Zemanovi, to nevíme? Vždyť pan Zeman byl znám také svým bojem proti korupci - svýma „čistýma rukama“ a jiným.
      Že jste přišel, Jakube Klouzale, o zdraví a hlavně o údajný doktorát, tak to je tak málo průkazné a tak málo k uvěření, Jakube Klouzale, jako ten váš neumělý projev gymnazisty před maturitou při čtení nějakého textu, který vám někdo zcela určitě napsal. Podobně se dá posoudit i to vyhrožování.
      Že Jakub Klouzal zachránil 1,2 miliardy na ministerstvu zahraničí – a za co to bylo, odborníku Jakube Klouzale? Slušelo by se to konkretizovat. Takhle je to vychloubání. To si může myslet každý, že zachránil něco. A ještě že to bylo za vlády Karla Schwarzenberga, jinak to z vašich úst snad vypadnout nemohlo! Jak pro malé děti ! Nebo na podporu vědomí příznivců a voličů Zemana?
      Celé ministerstvo z vás, Jakube Klouzale, prý udělalo lháře? To mi připadá, jako když mluvím s vězni, tak každý vězeň je také nevinen a neprávem odsouzen. Všichni se proti mně spikli! Proč jste se neobrátil dosud na policii při ohrožení, za které je, jak tvrdíte, Jakube Klouzale, odpovědný i Karel Schwarzenberg? Věrohodnost vašeho prohlášení by také podepřelo uvedení jména advokáta, u kterého máte uloženy ty uvedené a ty tak mnoho usvědčující dokumenty a jestliže se soudíte, tak u jakého soudu je věc projednávána? Neuvádíte zase nic! Jak pro malé děti! Jenom obecná pomluva báby na pavlači.
      Dle prohlášení Jakuba Klouzala, je Schwarzenberg údajně špatný manažer, prý dosazuje na klíčová místa lidi (není řečeno koho – ani jedno jméno), kteří se podílejí na finančních machinacích (o jaké machinace na ministerstvu jde – nejmenovány v proslovu žádné) , K.S. se prý obklopuje lidmi, kteří jsou špatnými manažery (zase není uvedeno jediné jméno) a tak to pokračuje dál………K.S. nekoná, neřeší, nerozumí, lidi neodvolává (není uvedeno žádné jméno) ….K.S. korupci neřeší …. A další plky.
      Co říci na závěr k prohlášení Jakuba Klouzala? Člověk, který tvrdí, že přišel o doktorát o něj přišel pravděpodobně svou vlastní vinou a nedostatečnými znalostmi, protože vůbec nepřesvědčivě mluví a uvádí své prohlášení, které se zadrháváním čte, jako kdyby ten text viděl poprvé. Jakub Klouzal se zadrhl při jedné z posledních vět, kterou mu evidentně napsal někdo, protože závěrečné ….Přejí vám… (zde se odmlčel, protože musel zaostřit zrak na to, co tam bylo asi rukou nečitelně napsáno a po krátké odmlce ve svém slaboduchém projevu dodal to, co by býval mohl vyřknout, kdyby proslov psal sám) … šťastnou ruku při volbě.
      Pokud někdo něco anonymně napíše k dehonestaci oponenta a nebo uvede video jako Jakub Klouzal, aniž by uvedl jediné jméno, jedinou kauzu, jediný případ, jediné datum a podobně, tak se to v Česku většinou přijme za bernou minci. Podobně jako s úplatky V.Bárty a podobně. Později však se zjistí, že to tak nebylo a třebas Ústavní soud vynese opačný rozsudek. Jinou usvědčující váhu má video Chartisty J.Urbana, nazvané MILOŠKU, ŽALUJ MĚ (na You Tube), který je jednak známou osobností, uvádí přesně jména, roky, názvy kauz a částky, o kterých šlo v korupci. Video Jakuba Klouzala je čistý účelový amatérizmus pro malé děti a nebo důvěřivé příznivce Zemana.
      Tento účelový proslov Jakuba Klouzala má ovlivnit přesvědčení některých voličů několik dnů před volbami. Taktika anonymního pisatele textu, který Jakub Klouzal přečetl, je jasná. Po volbách, až bude rozhodnuto, po videu a jeho autorovi nikdo ani neštěkne a tudíž ani nezažaluje pro pomluvu. Což by bylo na místě!
      Podobným způsobem tým M.Zemana zabojoval účelovým článkem o tom, že K.Schwarzenberg se údajně stýkal se zastřeleným Mrázkem a dělal s ním jisté kšefty (Mrázek vybrán, protože nemůže potvrdit ani vyvrátit) .
      Stojí také za to připomenout to, že tábor kolem M.Zemana s lobbistou Šloufem má za sebou minulost výroby podobných lživě dehonestujících materiálů – TO JE STYL ZEMANOVA TÝMU. Byla jich řada! V roce 1999 vyšlo najevo vydírání správce Štiřínského zámku jeho poradcem Jaroslavem Novotným, který po správci Václavu Hrubém požadoval vyrobení falešných důkazů na bývalého ministra zahraničí Zielence. Ve stejné době bylo zjištěno, že na zámku Štiřín bylo funkční odposlechové zařízení. V květnu 2000 bylo odhaleno, že v týmu poradců tehdejšího premiéra Miloše Zemana vznikl materiál nazvaný Olovo, který měl zdiskreditovat ministryni školství a Zemanovu stranickou kolegyni Petru Buzkovou - podrobněji Aféra Olovo. Tam se zase mluvilo o otřesné věci, že exministryně školství byla dříve prostitutkou. Známé, ale asi zapomenuté jsou např. tzv.Zemanův kufřík, který Zeman inzeroval jako důležité dokumenty o spiknutí, ale bylo prokázáno, že šlo o falsum. A byly i dopisy další.
      Takže to je Zeman a jeho kumpanie. Byl to naopak Zeman, který připustil první lobbisty do vlády (Šlouf a jiní) a vnesl nebývalou míru hrubosti a arogance. Známé jsou zejména jeho četné urážky novinářů a politických protivníků, ale i nikdy neprokázaná obvinění z korupce např. na adresu novináře Ivana Breziny nebo bývalého ministra zahraničí Josefa Zieleniece. Za jeho působení byla v roce 1998 uzavřena Opoziční smlouva s ODS, za jejíhož trvání došlo podle dokumentárního filmu Vládneme, nerušit (natočeného dle stejnojmenné knihy Erika Taberyho) k poklesu politické kultury, zvýšení míry korupce, k výhrůžkám a pokusu o vraždu novinářky Sabiny Slonkové).
      Pokud tým M.Zemana není schopen vyvrátit skutečnosti uvedené v konkrétních poukázáních na konkrétní kauzy a konkrétní jména, tak se pochopitelně musí uchýlit k něčemu takovému, jako je provolání Jakuba Klouzala, ale absencí čehokoli konkrétného toto musí vyznít jako planá účelová pomluva směřující na jedno jediné jméno, které tam je uvedeno – Karel Schwarzenberg, který může za všechno. Snad jenom ta aféra s metanolem tam chybí a Schwarzenberg z ni není obviněn a potom sníh v Praze. Projev Jakuba Klouzala byl výsledek SKUTEČNÝCH podvodnických machrů, kteří chtějí dotlačit Zemana na Hrad svými metodami.


Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor