Diskuze o Karlu Schwarzenbergovi

Přidat nový příspěvek.
10
  • Volíme Karla Reagovat (29.11.2012 06:54) Karlovci

    Chceme jako prezidenta knížete Karla Schwarzenberga. Kdo chce volit s námi a potřebuje se ve svém rozhodnutí utvrdit, že je správné, použijte :www.karelschwarzenberg.cz - pan kníže vám rád vaše otázky zodpoví.

    • Re: Volíme Karla Reagovat (30.11.2012 16:59) nemam slov

      patrne souhlasite is cirkevnimi restitucemi. Vzdycky jsem slysela ze blaznum se nema odporovat. A blbost zustane blbosti. Nakonec...mne je to muze byt opravdu jedno. Neziji tam, nikdy tam nebudou zit ani moje deti..Nastesti!!!!!

  • komentář Reagovat (27.11.2012 10:43) Vlasimil - Karlovec

    Dovoluji si za nás tento komentář k článku informace:
    • V letech 1990 – 1992 působil Schwarzenberg jako jeden z nejbližších spolupracovníků Václava Havla, šéf kanceláře prezidenta. Spolu s Havlem, jeho pěstovaným disidentským kruhem a bleskurychle překabátěnými neokomunisty nám pan Schwarzenberg sametově rýsoval naši budoucnost. Nejprve ale vyřešil budoucnost svoji a brzy po svém návratu z exilu se díky restitucím stal jedním z českých miliardářů. Nelze upřít, že šlo opravdu v mnohých případech o překabátované komunisty, ale pan Václav Havel a pan Karel Schwarzenberg k nim v žádném případě nepatřili.
    • Každý jsme si v té době řešili svou budoucnost a komunisté tyto pány, které uznával a uznává celý svět, okradli o úctyhodný majetek. Vy byste jej také chtěla vrátit.

    Nadace jsou ze zákona neziskové organizace, takže nemohou platit daně. Jste sice obratná v hledání špíny, ale musíte si také pročíst nějaké zákony.

    Ohledně situace Romů naprosto s panem knížetem souhlasím. Vaše kritika je nehorázná a přikláním se k hodnocení předchozího příspěvku – jste zřejmě rasistka.


    Schwarzenberg má být dle dopisu „se svým státem pevně spojen“. Další nepřesnost. Pan senátor je pevně spojen především s elitami, které ho mocensky ovládají. Jejich moc pomáhal nastolovat již od roku 1990 po boku Havla. I tady musím souhlasit s předchozím příspěvkem. Měli bychom být hrdi na to, že ještě nějaké elity vůbec máme.

    Ze statistiky hlasování senátora Schwarzenberga, která je k jeho smůle veřejná, můžeme potom zjistit, že jeho účast na jednání Senátu, aby zde „sloužil občanům“, jak sliboval ve volbách, je více než žalostná. U většiny hlasování u něj najdeme poznámku „nepřítomen“.Vážená, z titulu ministra zahraničních věcí je naprosto zřejmé, že jeho úloha je více méně za hranicemi našeho státu. Je mi líto, že toto nevíte.


    Když pánové Černý, Svěrák a Hřebejk píší, že Schwarzenberg „je příkladem věrné a neokázalé služby ideálům“, je s nimi nutno opět souhlasit. Ovšem ve smyslu jiné interpretace. Pan kníže bezpochyby slouží jistým ideálům, ale určitě ne ideálům ve prospěch nás všech, této země ani jejích obyvatel. Dokazuje to již od svého návratu do Čech po roce 1989. Úzké vazby s režimním disentem, nejužší vazby na Václava Havla, bezvýhradná orientace na EU a NATO, zejm. na USA („USA jsou nejdůležitějším spojencem ČR“, dočteme se v jeho volebním programu).A to kritizujete proč?????? Nechápu.

    Tedy pane Svěráku, Hřebejku, Vieweghu a spol.: Horší to být sice už snad nemůže, ale radši sociálně demokratického baviče (slovo „šašek“ zní příliš hanlivě) Jandáka vyhrožujícího občanům „přes držku, když ho nebudou volit“, než samozvaného elitáře a obhájce komunistů Schwarzenberga. Vaše snaha učinit z této figury akceptovatelnou alternativu do vysoké politiky či dokonce morální autoritu je sice plná vzletných slov a frází, které však tvrdě narážejí do skutečné reality. Opět mne napadá jediná otázka, že by pan Svěrák, Hřebejk a Viewegh byli tak hloupí a zaslepení? Kde berete tu odvahu se povyšovat nejen nad na tyto pány ? Bojíte se pana Schwarcenberga tak, že jste schopna použít i nepravd a takovéto špíny?

  • informace Reagovat (27.11.2012 05:27) Dana

    V letech 1990 – 1992 působil Schwarzenberg jako jeden z nejbližších spolupracovníků Václava Havla, šéf kanceláře prezidenta. Spolu s Havlem, jeho pěstovaným disidentským kruhem a bleskurychle překabátěnými neokomunisty nám pan Schwarzenberg sametově rýsoval naši budoucnost. Nejprve ale vyřešil budoucnost svoji a brzy po svém návratu z exilu se díky restitucím stal jedním z českých miliardářů.

    Stejně jako restituce Václava Havla, jsou i restituce pana Schwarzenberga (které dosáhly výše miliard korun), velmi podivné. Aby zdědil a zrestituoval majetek znějící na jméno Schwarzenberg, neváhal podnikat zajímavá právnická salta. Zatímco byl v 60.letech adoptován do tzv. hlubocké větve Schwarzenbergů, což mu po ní umožnilo v Rakousku dědit o necelých dvacet let později, po roce 1989 se v Čechách naopak velmi aktivně hlásil ke své původní biologické krumlovské větvi, ze které koukaly miliardové restituce.

    Vzhledem k tomu, že podle platného českého práva Schwarzenberg na restituce neměl nárok, kauza došla až k soudu. Světe div se, postupovalo se náhle podle práva rakouského. Případem Schwarzenbergových restitucí se zabývala i tehdejší prokuratura, ale vyšetřování tak velkého přítele prezidenta Havla zkrátka nebylo únosné.

    Ministr kultury má ručit za „nadčasové hodnoty spojené s kulturou“, píší páni umělci. Bezpochyby. Ovšem to opět poněkud vyřazuje pana Schwarzenberga ze hry. Mezi takovou nadčasovou hodnotu můžeme jistě zařadit slušnost a dostávání svým, zvláště zákonným, závazkům. V roce 1992 zřídil Schwarzenberg k bohulibým účelům Nadaci Bohemiae a stanul také v jejím čele. Rok po svém založení přestala nadace platit daně a daňové nedoplatky se vyšplhaly na 3 miliony korun. Nadací prošla velmi zajímavá jména, vezměme namátkou Richarda Salzmanna, Vladimíra Dlouhého, Josefa Zielenice, Michala Lobkowicze, Lucii Pilipovou nebo Jana Švejnara.

    Po vzoru Václava Havla a dalších velkých „humanistů“ je Schwarzenberg zuřivým zastáncem pozitivní diskriminace cikánů (nově Romů). Např. 27. ledna 2006 jej v Senátu rozzuřila možnost novelizace zákona o státní sociální podpoře, limitující přídavky na děti určitým množstvím dětí. Prohlásil k tomu: „Velice rád bych se zde ohradil proti názoru, že příspěvky na děti by měly býti omezeny, je-li příliš vysoký počet dětí. Za prvé znám několik rodin, které mají pět nebo šest dětí a vím, jaká je to zátěž. Za druhé, ale především a zrovna dnes, mám obavy, že tento strop je zamířený proti jedné skupině našeho obyvatelstva. A myslím, že bychom si měli přiznat, zajisté existují problémy, závisí ale spíše nedostatečnou školou a s podmínkami života do těchto dob nikoliv na nich samotných a také na našich vlastních předsudcích, co se týká nabídky práce.“

    Jinými slovy, podle pana Schwarzenberga jsme to my, Češi, kdo má předsudky vůči cikánům, nezajišťuje jim vzdělání a dostatečné podmínky života. Jak bychom si mohli dovolit jim ještě brát přídavky na děti? Že měl na mysli ve svém příspěvku cikány, považuji za nad slunce jasné.

    Tehdejší debata v Senátu pak pokračovala ještě zajímavěji, když senátor Jiří Stodůlka za KDU-ČSL (stranu, kterou Schwarzenberg sponzoroval) dodal: „Mě osobně uráží to hovoření o počtu dětí a omezování sociální potřebnosti vícečetných rodin.... pokud zákon bude určovat, kolik která rodina má mít dětí, je to zákon blížící se holocaustu.“ Takže podle lidovce Stodůlky nebudeme-li platit řádně našim Romům přídavky na děti, pácháme na nich holocaust.

    Když jsme se dotkli hrůzu budícího holocaustu, nelze zapomenout, že holocaust je pro Schwarzenberga významným politickým kapitálem. V Rakousku úspěšně lobboval za nové odškodňování obětí holocaustu po 60 letech a v Čechách pro změnu propagoval nový druh holocaustu, romský holocaust. Dle svého přiznání nechal taky odvézt „památník“, který v Letech u Písku instalovala Národní strana.

    Schwarzenberg má být dle dopisu „se svým státem pevně spojen“. Další nepřesnost. Pan senátor je pevně spojen především s elitami, které ho mocensky ovládají. Jejich moc pomáhal nastolovat již od roku 1990 po boku Havla.

    Autoři dopisu se ohánějí také „prací pana Schwarzenberga pro stát“. Takové téma je velmi zajímavé. Když v roce 2004 kandidoval do Senátu, brojil Scharzenberg proti byrokracii, „zahlcení podnikatelů zbytečným papírováním“ a sliboval stát se jedním z těch, „kteří budou zjednodušovat a zprůhledňovat právní řád“. Realita však vypadá tak, že za dva roky předložil pilný senátor Schwarzenberg dvě novely na změnu ústavy a dalších předpisů týkající se omezení imunity poslanců a senátorů. Těchto několik stran textu podal společně s dalšími sedmi senátory.

    Ze statistiky hlasování senátora Schwarzenberga, která je k jeho smůle veřejná, můžeme potom zjistit, že jeho účast na jednání Senátu, aby zde „sloužil občanům“, jak sliboval ve volbách, je více než žalostná. U většiny hlasování u něj najdeme poznámku „nepřítomen“.

    „Aristokrat věrný demokratickým zásadám i tradicím v hlubším slova smyslu“, čteme v dopise našich umělců. Demokratické právo na svobodu projevu však podle pana senátora platí jen potud, kde jeho výkon ještě nevadí jeho etablovaným elitám. Viz. jeho angažovanost v Letech a jinde.

    Když pánové Černý, Svěrák a Hřebejk píší, že Schwarzenberg „je příkladem věrné a neokázalé služby ideálům“, je s nimi nutno opět souhlasit. Ovšem ve smyslu jiné interpretace. Pan kníže bezpochyby slouží jistým ideálům, ale určitě ne ideálům ve prospěch nás všech, této země ani jejích obyvatel. Dokazuje to již od svého návratu do Čech po roce 1989. Úzké vazby s režimním disentem, nejužší vazby na Václava Havla, bezvýhradná orientace na EU a NATO, zejm. na USA („USA jsou nejdůležitějším spojencem ČR“, dočteme se v jeho volebním programu).

    Někteří méně informovaní mohou považovat pana senátora Schwarzenberga za antikomunistu, resp. člověka, který před komunisty v roce 1948 uprchl za hranice. O to více pak může překvapit jeho snaha umožnit bývalým komunistům přístup do nově zřizovaného Ústavu paměti národa, jehož zřízení zákonem bylo v Senátu letos v červnu projednáváno. Navrhoval proto rozsáhlou amnestii pro „hodné“ komunisty – členy KSČ do roku 1968. Jím navrhovaná formulace zněla „s výjimkou těch, kteří z důvodu odporu proti totalitnímu systému ze strany odešli či byli vyloučeni, a to jak před rokem 1968, tak pro nesouhlas se vstupem vojsk Varšavského paktu do Československa.“

    Pokrytectví Karla Schwarzenberga je v tomto ohledu přesným obrazem pokrytectví Václava Havla. Zatímco oba odmítají kolektivní vinu komunistů, ba naopak jsou k nim velmi vstřícní a shovívaví (oba s bývalými vysokými komunisty spolupracovali již od roku 1990), naopak v případě Sudetských Němců se oba kroutí jako hadi. Ačkoli je vyhnání tří milionů lidí bez rozdílu jasnou ukázkou uplatnění kolektivní viny, její odmítnutí či alespoň odsouzení z jejich úst pro tento případ nikdy neuslyšíte. Za svá mlhavá vyjádření k problematice Benešových dekretů si v roce 2002 Schwarzenberg vysloužil trefného „bobříka vyčůranosti“ od politologa Bohumila Doležala.

    Tedy pane Svěráku, Hřebejku, Vieweghu a spol.: Horší to být sice už snad nemůže, ale radši sociálně demokratického baviče (slovo „šašek“ zní příliš hanlivě) Jandáka vyhrožujícího občanům „přes držku, když ho nebudou volit“, než samozvaného elitáře a obhájce komunistů Schwarzenberga. Vaše snaha učinit z této figury akceptovatelnou alternativu do vysoké politiky či dokonce morální autoritu je sice plná vzletných slov a frází, které však tvrdě narážejí do skutečné reality.

    • Re: informace Reagovat (28.11.2012 07:32) Jarda

      Uvádíte zde informace z podivných zdrojů nepodložené žádnými relevantními fakty a dokonce v mnoha případech se nebojím použít, že jsou záměrně překroucené a lživé. Férovější by bylo, obrátit se přímo na stránky pana Schwarzenberga, rád Vám Vaše iformace uvede na pravou míru. Ale o to Vy asi nestojíte.

    • Re: informace Reagovat (27.11.2012 09:13) Buša

      Kritizujete, že nám vládne elita národa ? Jak nám vládla dělnická třída, to jsme si zažili několik desítek let, Vážená. A děkuji . Váš příspěvek je jen důkazem, jak se komunisté na vládnutí již třesou.

    • Re: informace Reagovat (27.11.2012 09:06) Karlovec

      Je demokracie a máte právo si svůj názor hájit tak, jak umíte. Ale zaplať Pán Bůh, že je Váš názor v menšině. To by to tu vypadalo.

    • Re: informace Reagovat (27.11.2012 08:06) Dáša

      Jste flustrovaná a nebojím se říci, že rasistka. Za Vaším článkem je tuna zloby a nenávisti. Jděte se léčit.

  • Schwarzenberg Reagovat (26.11.2012 08:19) Jirina Hochova


    Je to člověk, který bez mrknutí oka podepsal Kosovo!Co víc dodat?

    • Re: Schwarzenberg Reagovat (26.11.2012 09:02) Karel - Karlovec

      Nevím jestli bez mrknutí oka. Jak by se Vám líbilo, kdyby nám některý ze států EU nechtěl uznat ČR. Nebo spíše Slovákům Slovensko ( protože ti tu samostatnost chtěli).

  • jestli tohle nekomu nestaci.... Reagovat (25.11.2012 13:24) Janina

    https://www.youtube.com/watch?v=W1dnEyRUrvo&feature=related

    • Re: jestli tohle nekomu nestaci.... Reagovat (26.11.2012 12:04) Jéňa

      No to je snad nesmírná čest, ne? A správný Čech by byl na takového Čecha hrdý.

    • Re: jestli tohle nekomu nestaci.... Reagovat (26.11.2012 08:12) Karel

      Vážení,
      sám člově zeď hlavou neprorací. I v Čechách máme různá uskupení např. Lípa. To je naprosto normální. Nejznámější jsou asi Svobodní zednáři. Ale aby jste se stal členem, na to musíte být někdo s velkým N. A bral bych to spíš jako poctu.

    • Re: jestli tohle nekomu nestaci.... Reagovat (25.11.2012 14:47) Vilma

      Můžeme zůstat v lese Řáholci a kritizovat z dálky, tak jak to děláte vy.Já ale volím spíše akci a ta je možná jen za podmínky býti u toho. Takže zaplať Bože, že tam někdo u toho bude. Je to jen pro vyvolené,ale dějinami hýbou jen vyvolení.

  • Slafenberg Reagovat (23.11.2012 20:27) Rumcajs

    Karel Schwarzenberg, v německojazyčném prostředí také Karl zu Schwarzenberg, (* 10. prosince 1937, Praha) – v němčině podle rodinné tradice celým jménem Karl Johannes Nepomuk Josef Norbert Friedrich Antonius Wratislaw Mena Fürst zu Schwarzenberg – je potomek šlechtického rodu Schwarzenbergů – plným titulem kníže ze Schwarzenbergu, vévoda krumlovský, hrabě ze Sulzu a lantkrabě kleggavský[1] – a politik. To mimojiný řiká paní Wikipedie. A dle jeho silnýho stupně degenerovanosti, protože šlechta se množila stylem a v tom zmatku hop na matku pro zachování rodu přičemž vznikaly takovýhle degenerovaný exempláře, bych řekl, že má paní Wikipedie pravdu. Mimochodem, to chrápání tohohle degenerovanýho exota má taky na svědomí ta jeho degenerace. (

    • Re: Slafenberg Reagovat (24.11.2012 07:50) Vítek

      Vy možná skáčete přes kaluže a flámujete až do rána, ale v hlavě máte prázdno. To je rozdíme mezi Vámi a panem knížetem. Kdo myslíte, že je ni bližší?

    • Re: Slafenberg Reagovat (24.11.2012 07:48) Dáša

      To, že nemáte úctu k starším lidem, to se u nevychovanců stává a s tím vlastně souvisí i Vaše hodnoty. Je mi Vás líto.

  • Jen toho ne! Reagovat (23.11.2012 14:27) rass

    Sotva jde. Pořád spí. Tak ten by nás přišel příliš draho!

    • Re: Jen toho ne! Reagovat (25.11.2012 13:30) Rumcajs

      ke starym lidem uctu mam, poustim je sednout v dopravnich prostredcich, nepovazuji je za pritez spolecnosti, ale to neznamena ze by nekdo koho povazuji za darebaka (klidne mne sezerte Karlovaci) by mel usednout na Hrade na miste presidenta!

      • Re: Re: Jen toho ne! Reagovat (25.11.2012 14:54) Jéňa

        Problém je v tom, co vy považujete za darebáctví. Inteligence, vzdělanost, schopnost věnovat se věcem důležitým a neunavovat se malichernostmi ( raději se prospat a neplýtvat zbytečně silami ). .....to je ale darebák ten pan kníže.

  • Volíme Karla Reagovat (19.11.2012 20:11) Karlováci

    " Volíme Karla" pro jeho volební program, pro jeho vlastenectví a dosavadní zásluhy.
    Kdo chce, může se s programem seznámit na jeho oficiálních stránkách a může jej volit s námi

    • Re: Volíme Karla Reagovat (21.11.2012 13:03) Alena

      uz jsem sem nechtela psat ale tohle mne vytocilo...vlastenctvi....to je snad vtip!!!!!

      • Re: Re: Volíme Karla Reagovat (21.11.2012 14:35) Karlovec

        Když je někdo nuceně v 10ti letech ( v roce 1948) vystěhovaný z vlasti a jakmile je to jen trochu možné (a to bylo v roce 1968) se alespoň na krátký čas vrátí a aby mohl alespoň nějak pomoci, tak založí v 80. letech Československé středisko na podporu československého disidentu a hned na podzim po revoluci v roce 1989 se okamžitě do vlasti vrátí natrvalo, tak to je pro mne vlatenec.

        • Re: Re: Re: Volíme Karla Reagovat (22.11.2012 17:21) Eva Hvizdalova

          Je jediny z kandidatu, ktery nas muze dustojne zastupovat.A vi, ze komunisti jsou nepolepsitelni.

  • Proč jsou Jiční Čechy tak krásné? Reagovat (18.11.2012 09:07) Standa

    Varvažovské panství koupil kníže Karel II. Schwarzenberg z orlické větve rodu v roce 1847 za 670 000 zlatých. Rod Schwarzenbergů patřil mezi nejbohatší rody Rakouska. V Čechách vlastnil prakticky celé jižní Čechy a během staletí tento původně německý rod dokonale srostl s domácím českým prostředím krásných jižních Čech. Jeho příslušníci prosluli jako výborní hospodáři a modernizátoři zemědělství, lesnictví a průmyslu, jako vojevůdci, ale uplatnili se i v diplomatických službách. Ve vlastnictví Schwarzenbergů zůstalo Varvažovsko až do konfiskace veškerého majetku rodu v roce 1948. Po roce 1989 byl orlický majetek vrácen v rámci restituce knížeti Karlu Schwarzenbergovi VII.

  • pan klima rika Reagovat (15.11.2012 18:33) ALENA

    u koho nakonec
    skončí majetek, který hodlá Kalousek, Schwarzenberg a spol církvím darovat.

    No kdyz je vam to jedno volte si "pana knizete"

    • Re: pan klima rika Reagovat (19.11.2012 14:29) Slávka

      Milá Alenko, vše co bylo naplánováno, stačili modří ptáci udělat a rozkrást. A ani pan kníže nepřijde zkrátka, stejně jako ostatní přisluhovači.

    • Re: pan klima rika Reagovat (18.11.2012 08:11) Standa

      Chci mít v čele státu Karla s modrou krví. Jsem členem Koruny české a dobře vím, proč jej budu volit.

      • Re: Re: pan klima rika Reagovat (19.11.2012 14:27) Jarka

        To je dobře , že to víte. Ostatní to nevědí a tak ho volit nebudou. Demokracie. Každý řekne co chce a stejně tak udělá.

    • Re: pan klima rika Reagovat (18.11.2012 07:35) Dáša

      Zřejmě máte nějakou osobní zášť. Tak Vám přeji brzké zchlazení, abyste neměla vředy.

      • Re: Re: pan klima rika Reagovat (18.11.2012 20:36) Dáša

        V letech 1984 až 1990 zastával post předsedy Mezinárodního helsinského výboru pro lidská práva. Asi jej dle vás zvolili také z vlastní blbosti, že? Všichni jsou hloupí, jen vy máte patent na rozum.

    • Re: pan klima rika Reagovat (16.11.2012 06:25) Jéňa

      Vážená, co komunisti ukradli, to se mělo vrátit hned po revoluci. Je jasné, že teď je ta méně vhodná doba.

  • Alena Reagovat (15.11.2012 14:43) dneska mu tam nekdo sype hlasy

    jako ti lidi fakt nemaji rozum? Opravdu nevidi ze by byl cely knize jen pro ostudu? A ceskej narod mu muze bejt ukradenej! Cech totiz rozhodne neni..nevyrostl tady jako treba Okamura. Majetek dostal vlastne podvodem, zatico Okamura si musel kazdou korunu vydelat.

    • Re: Alena Reagovat (16.11.2012 06:43) Daša

      Alenko, Karel Schwarzenberg je otcem české a teď už i evropské diplomacie. To neříkám já, ale povolaní. Vy s ním máte problém, protože mu nerozumíte. Snadno... dle Vašich příspěvků rozumíte jen tlachání a pomlouvání u piva.

      • Re: Re: Alena Reagovat (16.11.2012 16:06) alena

        Daso ja u piva v hospode nesedim, protoze jednak nepiju a navic nejsem ani v Ceske republice.Ale vim ze vsichni politici do jednoho co tam ted momentalne jsou jsou darebaci. A proc volit takoveho, ktery nic nezmenil za celou dobu sveho pusobeni? Vzdyt je to jenom ciste logicke....musi tam byt nova krev, ktera s tou starou nema co do cineni. proto se taky vsichni brani vubec mluvit o Okamurovi.Je mi jasne ze vlada udela vsechno na svete, vcetne zfalsovani voleb aby se tam nedostal. Neni jeden z nich ale "pan hrabe" je. Proto by se to nemelo stat!

        • Re: Re: Re: Alena Reagovat (17.11.2012 07:18) Jéňa

          No, spíš se chováte jak pavlačová drbna. O Okamurovi se nikdo nebrání mluvit. Určitě jej ani na těchto stránkách nikdo neuráží tak, ja vy urážíte pana Schwarzcenberga.

          • Re: Re: Re: Re: Alena Reagovat (17.11.2012 17:56) Alena

            od kdy se rikani pravdy rika urazeni nekoho? Krome toho si to muzete precist kdekoliv na internetu, vcetne stranek s jeho zivotopisem.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Alena Reagovat (18.11.2012 01:28) Alena

              nejsem sama (20.3.2011 12:40) papach

              ČT1 A ČT24 zaváhala při vystoupení p. SCHWARZENBERGERA v "OTÁZKÁCH Václava Moravce" 12:00 - 12:30 vložit do TELETEXTU na stránku 888 titulky. Bylo by dobře vědět o čem vlastně hovořil.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alena Reagovat (18.11.2012 07:53) Martin

                Nejste vy dcera komunisty Krupauera? Totiž jen tak si mohu vysvětlit, proč vám vadí toto: K.Schwarzenberg je potomkem mladší orlické větve a poté, co zdědil majetek po svém adoptivním strýci Josefovi, stal se rovněž představitelem starší hlubocko-krumlovské větve. Schwarzenberg v České republice restituoval majetek orlické části svého rodu. Vyhrál soudní spor s někdejším komunistickým prokurátorem Jaroslavem Krupauerem, který mu nechtěl vydat nemovitost ve Smetanově Lhotě s poukazem na to, že adopcí svým strýcem do hlubocké větve ztratil nárok na dědictví po biologických předcích z větve orlické. Soudy v tomto případě upřednostnily rakouské právo, podle kterého adopcí nárok na dědictví po rodičích nezaniká.

    • Re: Alena Reagovat (15.11.2012 18:15) Víťa

      Asi byste se divila, jakou prestiž má pan kníže v mezinárodních kruzích. Určitě jej zná mmoho státníků, prezidentů, ministrů.... a k tomu ještě osobně. To u pana Okamury zatím ani nebudou zahraniční státníci vědět, kdo to vůbec je.

      • Re: Re: Alena Reagovat (18.11.2012 18:04) ciste nahodou

        jsem dcera politickeho vezne z padesatych let Oldricha Soucka odsouzeneho na deset let do Jachymovskych dolu. Mam dve narodnosti, ceskou a kanadskou. Takze mne to muze mit uplne jedno jak si to tam znicite. Bohuzel neni....ale lidi jako vy mne vytaceji vlastni blbosti! Howgh

        • Re: Re: Re: Alena Reagovat (18.11.2012 19:05) Jéňa

          Tak si dejte studenou sprchu, ono se vám uleví.

          • Re: Re: Re: Re: Alena Reagovat (18.11.2012 20:17) jeno

            vy taky treba po ni dostanete rozum! No a kdyz ne...on stejne nema sanci! Vetsina lidi ho totiz nastesti ma!

  • něco z historie-encyklopedie) Reagovat (6.11.2012 07:30) Dáša

    Narodil se v Praze (* 10. prosince 1937, Praha). Je nejstarším synem Karla, VI. knížete Schwarzenberga. Jeho manželka Therese mu porodila v době manželství tři děti: Jana Nepomuka, Annu Karolín a Karla Filipa. Označuje se za Středoevropana se švýcarským a českým pasem, neboť všichni příslušníci rodu Schwarzenbergů mají již od středověku curyšské a tedy švýcarské občanství. Karel Schwarzenberg má i české občanství.
    Karel Schwarzenberg pochází z mladší (sekundogeniturní), tzv. orlické větve rodu Schwarzenbergů, založené Karlem Filipem (1771–1820), mladším synem Jana Nepomuka, 5. knížete Schwarzenberga. Karel Filip byl slavným vojevůdcem napoleonských válek. Po komunistickém převratu roku 1948 byl jeho rodině zabaven majetek orlické větvě a i proto se uchýlili do emigrace do Rakouska. V roce 1962 byl Karel Schwarzenberg členem hlubocko-krumlovské větve Schwarzenbergů.V roce 1957 maturoval ve Vídni a začal studovat práva ve Vídni a poté ve Štýrském Hradci, a lesnictví v Mnichově. Studia ale neukončil, poněvadž se musel věnovat správě rodinného majetku poté, co jeho adoptivní otec předčasně zemřel v roce 1965.
    Roku 1979 Karel získal také dědictví po adoptivním strýci Josefu Schwarzenbergovi. Stal se po jeho smrti hlavním představitelem rodu, přičemž v sobě spojil obě jeho větve i jejich majetek.

    • Re: něco z historie-encyklopedie) Reagovat (14.11.2012 14:20) Daso

      v tom jeho zivotopis chybi ze jeho rodina kolaborovala s Nemci a ze bohatstvi tady v Cesku ziskal porusenim Benesovych dekretu.

      • Re: Re: něco z historie-encyklopedie) Reagovat (14.11.2012 18:20) Pavel

        Pořád opakujete jedno a to samé. Zkuste vymyslet něco jiného a hlavně pravdivého.

        • Re: Re: Re: něco z historie-encyklopedie) Reagovat (15.11.2012 14:49) Pavle

          a co na tom neni pravda?

    • Re: něco z historie-encyklopedie) Reagovat (6.11.2012 07:40) Ládík

      Čili je jasné, že pan kníže je také ČECH a větší třeba než pan Okamura, protože se narodil v Praze, má i částečně české předky ( a to velmi významných jmen viz Nepomucký) a má i české občanství.

      • Re: Re: něco z historie-encyklopedie) Reagovat (14.11.2012 14:24) Alena

        Ladiku taky jeho cestina je daleko lepsi nez Okamurova vid? Pokud teda mu clovek rozumi a pokud neusne:) je ja bych moc chtea videt dopis v cestine napsany timto "vyznamnym" Cechem!

        • Re: Re: Re: něco z historie-encyklopedie) Reagovat (14.11.2012 18:24) Ládík

          Kdo chce, ten mu rozumí. Kdo nechce, tak je slov pana knížete pro něj škoda.

          • Re: Re: Re: Re: něco z historie-encyklopedie) Reagovat (15.11.2012 14:48) jasne Ladiku

            neco jako svinim perly hazet...jenze on by usnul i u toho:)

  • Morální zenit? Reagovat (4.11.2012 23:53) Jana

    Není za morálním zenitem spíš velká část nás ostatních? Jasné celoživotní postoje nepodléhají kritériím vzestupu, zenitu a sestupu, jako tomu může být u výkonnosti, osobní kariéry i laciné popularity. A věk? Který dvacátník si může být suverénně jist, že přežije několikanásobně staršího spoluobčana?

    • Re: Morální zenit? Reagovat (5.11.2012 08:29) Buša

      Napsal jste mi to z duše. Moc děkuji.

  • Zenit? Jaký? Reagovat (4.11.2012 23:35) Karel

    Kladu si otázku: Co je zenit v morální oblasti?

  • Škůdce naší republiky Reagovat (4.11.2012 19:40) Petřík

    Tenhle člověk se snaží jenom škodit naší zemi.Příkladem může být uznání mafiánského Kosova,které provedl na zasedání vlády, když to nikdo předem nevěděl a nepřipravoval. /posloužil tím zlé Madle a mafiánům a hlavně uškodil Srbům, kteří jsou nejlepšími přáteli Československa a tím jeho úhlavními nepřáteli.

    • Re: Škůdce naší republiky Reagovat (5.11.2012 08:28) Buša

      To je váš pohled na velmi složitou věc. Pan Schwarzenberg je diplomat a moc dobře věděl, jak se máme zachovat. To, že uznáme něčí nezávislost neznamená, že s nimi souhlasíme, ale naopak budou si nyní za své činy plně zodpovídat a nebudou se schovávat za Srbsko.

  • Už asi ne Reagovat (2.11.2012 20:03) Viška

    Možná má morální kredit, ale už je za zenitem.

    • Re: Už asi ne Reagovat (4.11.2012 10:30) Vilma

      Někdy i Ti, co si myslíme, že jsou za zenitem velmi překvapí. Nechybí Vám trochu pokora a úcta?

  • Tento Reagovat (31.10.2012 15:57) Slávka

    pan šlechtic, by měl hospodařit na svých statcích, které mu stát vrátil a ve svém pokročilém věku se už nemíchat do politiky.

    • Re: Tento Reagovat (1.11.2012 08:19) Fanda

      Pořád lepší zkušený hospodář a rozumný člověk než to, co nabízí ostatní.

      • Re: Re: Tento Reagovat (1.11.2012 18:04) Jarka

        A jak víte, že je zkušený? Já vím, že je starý.

        • Re: Re: Re: Tento Reagovat (2.11.2012 10:23) Vilma

          Jestli ony se ty zkušennosti nanabývají věkem, co říkáte! Nebo myslíte, že v patnácti jsme dost zkušený pro vážná rozhodnutí?

          • Re: Re: Re: Re: Tento Reagovat (5.11.2012 08:33) Jana

            Starý, neznamená moudrý. Naopak , ve vyšším věku, starý člověk, dětinští. Nic proti stáří, taky nejsem nejmladší, ale v tak důležitých pozicích má být člověk v duševní i fyzické kondici.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Tento Reagovat (5.11.2012 10:45) Jarda

              Janičko, kdo že dětinští, poslouchala jste někdy jeho krásné pořady o lese a přírodě? Je to jeden z mála normálních a slušných lidí s velikou mírou vzdělanosti, zkušeností, inteligence a s potřebným nadhledem. Také budu volit tohoto pána.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tento Reagovat (5.11.2012 19:38) Jana

                Omlouvám se ale nikdy jsem tohoto pána nevydržela dlouho poslouchat. Člověk, který se sám označil za BOEMA = sudetský Němec, nemůže být hlavou české republiky. Kdyby vyprávěl sebekrásněji o lese. Toto jsou pro mě pádné důvody k volbě.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tento Reagovat (5.11.2012 19:47) Jan

                  Když neposloucháte až do konce, tak nemůžete dělat žádné závěry. Ale nikdo po vás nechce, abyste poslouchala, na to máte svaté právo. Máte určitě svého kandidáta a tak nám toho našeho nechte být. My o Vašem také nepíšeme nesmysly.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tento Reagovat (5.11.2012 21:14) Jana

                    Vy o svém mnoho nevíte, že? Tak to nazvěte nesmysly, a občas si něco přečtěte.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Tento Reagovat (5.11.2012 09:50) Alena

              Poslouchala jsem v neděli jeho diskusi s panem Zemanem. Pan Schwarzenberg byl naprosto jak v duševní tak fyzické kondici.Na základě toho jsem se rozhodla, že budu volit pana Karla Schwarzenberga. Je vyrovnaný, moudrý a nekonfliktní. Vůbec mi nevadí jeho věk, naopak.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tento Reagovat (5.11.2012 19:42) Jarka

                Jen škoda, že to není Čech. Prezident by měl být Čech, ne?

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tento Reagovat (5.11.2012 19:54) Buša

                  Jak to, že není Čech. Narodil se v Praze, jen Češi ho donutili emigrovat.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tento Reagovat (5.11.2012 21:16) Pinďa

                    Já se narodil v Londýně, tak že jsem angličan?

        • Re: Re: Re: Tento Reagovat (2.11.2012 08:47) Jarda

          Bohužel kradou Ti mladší.

  • modelka Reagovat (31.10.2012 06:42) agnieszka

    12540000000000000000000000000000 56984700000000000000000000000000 prežident hrasu

    • Re: modelka Reagovat (31.10.2012 07:26) Vilma

      To je teď v módě? Když modelkám dojdou argumenty, tak následuje toto? Gratuluji, opravdu vysoká inteligence.

  • modelka Reagovat (30.10.2012 18:47) agnieszka

    vjchraj volbu Seckem Republiký 100000000000 hrasu prezíndenta

  • Dopis Reagovat (25.10.2012 12:51) Divák

    Taky jsem obdržel od tohoto mírně de....... bývalého šlechtice dopis, který mě velice urazil, protože s lidmi, kteří rozkrádali republiku falešnou restitucí , provedenou podle rakouského, nikoli českého práva nikdy nic společného nechci mít. Dokonce mě uráží jeho drzost zaplatit si to, aby mne obtěžoval svými slinty.

    • Re: Dopis Reagovat (26.10.2012 07:39) Jan

      Urážet a lživě osočovat, to umíte a bez důkazů a ještě tak s nesmyslnými argumenty, které uvádíte. Prostě slušnost nám všem chybí a když je náhodou někdo slušný, tak to bude asi podvodník, že jo?

    • Re: Dopis Reagovat (25.10.2012 16:33) Vilma

      Vážený pane, nemusel jste to číst. Nikdo Vás určitě nenutil. Každý kandidát se snaží oslovit co nejvíce potencionálních voličů. Mně když přijde volební agitka od komunistů, tak jí také nečtu a hned vyhodím. Váš problém, že jste teď poslintanej.

  • .....občané České republiky Reagovat (25.10.2012 11:23) J.Koukal

    Tak jsem dnes obdržel dopis od p. Schwarzenberga a jsem rád za to, že v něm sám přiznává že po dobu více jak dvaceti let, /a to i po boku Václava Havla a o dalších jeho činnostech ve vládách dodnes ani nemluvím/ často zanedbával to nejdůležitější - totiž nastolení vlády práva a spravedlnosti. Otázka: Kdo jiný by se měl tomuto věnovat, když ne politik který je tzv."u zdroje"! Tak tedy raději – Děkuji ………

    • Re: .....občané České republiky Reagovat (30.10.2012 18:49) agnieszka

      100000000 hrhlasu prezýndent Repubíký

    • Re: .....občané České republiky Reagovat (26.10.2012 18:37) Buša

      Já jsem dopis také dostala a musím říci, že mně se líbí. Není to tak, jak to píšete vy. Pan Schwarcenberg používá slovo my a myslí tím nás všechny. Vy překrucujete jeho slova buď vědomě a nebo je jich pro vás škoda.

  • Leccos Reagovat (11.10.2012 11:53) Můra

    Leccos se dá pochopit.Jak ale někdo může podporovat škůdce národa, který navíc neumí skoro česky a slouží hlavně sudeťákům, to se podchopit nedá!

    • Re: Leccos Reagovat (11.10.2012 13:00) Vilma

      A kolika jazyky umíte mluvit vy? Vážený pane, to není o tom, zda umíte v hospodě dobře česky nadávat. Nakonec i celosvětově vážený pan Havel měl malinkou vadu řeči. Tady někdo přede mnou mluvil o Karlu IV. Myslíte, že uměl dobře česky? Určitě uměl lépe německy a francouzky a přesto nám k srdci přirostl. Ono je to o jiných hodnotách.

  • Ocenění Reagovat (7.10.2012 17:51) Ríša

    Súráně ho ocenil V.Klaus: To není eský ministr. Je to Rkušák se švýcarským pasem a slouží především sudeťákům. Pro naši republiku nedělal nic mimo to, že ji věčně škodil a škodí. Už aby byly volby do PS a on natrvalo zmizel v propadlišti dějin- škůdce jeden!!

  • Určitě ne Reagovat (17.7.2012 11:34) Josef N

    Tenhle by podepsal kdejaký paskvil. Proto ho dacani z TOP 09 navrhli.

    • Re: Určitě ne Reagovat (7.10.2012 07:22) Jana

      Něco na tom je, mít prezidenta s modrou krví. Asi bych si to přála. V Anglii má královna obrovskou úctu. Když se nemůžeme vrátit k monarchii, tak alespoň prezidenta s modrou krví.

      • Re: Re: Určitě ne Reagovat (8.10.2012 21:24) Jan

        Karel IV. také nebyl 100% Čech. Také byl velkou řadu let nedobrovolně za hranicemi. Znalost cizích jazyků, nadhled ..... nemá cenu všechny vlastnosti a schopnosti, které mají společné vyjmenovávat. Já souhlasím.

      • Re: Re: Určitě ne Reagovat (8.10.2012 18:33) Jarka

        Bože,bože, tobě hrabe

        • Re: Re: Re: Určitě ne Reagovat (9.10.2012 08:51) Čenda

          Copak o to, vychytralý on je. Víme o podvodné privatizaci, na kterou bylo použito rakouské právo, místo práva českého.A o tom ,že jeho snahou je jenom škodit ČR ,není pochyb.

          • Re: Re: Re: Re: Určitě ne Reagovat (9.10.2012 10:58) Jan

            Jak tohle můžete napsat. Čím škodí České republice, tím že dává do pořádku majetek, který by pravděpodobně chátral, jako je tomu tak v řadě případů?

            • Re: Re: Re: Re: Re: Určitě ne Reagovat (25.10.2012 11:26) J.Koukal

              Máte pravdu....majetku tady má hodně!

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Určitě ne Reagovat (25.10.2012 11:34) J.Koukal

                Nebylo by také od věci, pokud by jste zasvěceně mluvil o majetcích, se seznámit s historií a s tím, jakým způsobem přišli mnozí šlechtici k majetkům. Tím nemyslím před sto lety ani dvě stě ale ještě o mnoho dříve. Byly to mordy i mezi nimi samotnými, lumpárny, odírání poddaných, robota.......

  • Není aspoň kleptoman Reagovat (28.6.2012 14:18) Alík Cvalík valil balík

    Aspoň není kleptoman jako Klaus!

  • Jen to ne! Reagovat (12.4.2012 18:59) Halina


    Tohoto pána určitě ne.

  • Karel Schwarzenberg - NIKDY ! Reagovat (11.2.2012 19:12) Michal Krejdl

    Je to politik, který je více kamarád se zahraničními partnery. ČR je pro něj pouze země kterou chce reprezentovat jako provinční politk v EU kde češi jsou spíše jednou z mnoha okresů než suverenní stát. Mohl bych ho volit pouze za předpokladu kdyby dokázal odsoudit nekonečnou globalizace světa které nebere konce a likviduje malé národy jako je ten český. Pro člověka který odmítá současné uspořádání světa a Evropy nebuže být pan kníže jeho kandidát. On by byl nedůstojným nástupcem Václava Klause. Se vší úctou ke knížeti a k jeho hospodskýmu slovníku. Karel Schw. není ani reprezentativní typ ani žádný bojovník za tradiční hodnoty. Pokud by jim byl vystupoval by směrem k zahraničí jinak.

  • Prezidentem ne Reagovat (28.9.2011 19:27) mám ráda tuto zemi

    Už má svůj věk a měl by vědět kdy odejít a né se hrnout do kandidatury na prezidenta. Prezident by měl i nějak vypadat a souvisle mluvit a neusínat, dřív se člověk zasmál, dnes je to jen další kousek ostudného chování naší politiky a politiků.

  • Jenom to ne Reagovat (25.4.2011 18:10) Kapalová M.

    Jenom to ne!!!

    • Re: Jenom to ne Reagovat (30.10.2012 18:51) agnieszka

      vhraj volbu prezýdet 120000000000000000000000 hrasu

  • můj názor Reagovat (12.4.2011 14:37) adam787

    Dal jsem mu hlas protože je to starý moudrý Pán.Znikim se nehádá a vede TOP 09 tak že nikom neleze do zadku jako ČSSD a ODS.

    • Re: můj názor Reagovat (21.7.2012 11:19) Josef N

      Tuhla stranu vede Kalousek, Schwarzenberg je jen papírový předseda.

      • Re: Re: můj názor Reagovat (30.10.2012 18:54) agnieszka

        výhraje křéslo prezýndet 19800000000000000000 hrasu

    • Re: můj názor Reagovat (12.4.2012 19:00) Halina


      Tak se jenom staví. Za zádama nám kuje
      pikle proti nám v zahraničí.

      • Re: Re: můj názor Reagovat (31.5.2012 14:24) adam787

        Ať kuje.Stejně tato země půjde za chcíli do sraček.Jen to s ním budde dřív. Kájo Šwájo vyhraj!

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor