Diskuze o Karlu Schwarzenbergovi

Přidat nový příspěvek.
10
  • schwanzenberg na hrad Reagovat (12.1.2013 16:38) karel sokol

    Karel Schwanzenberg byl pravá ruka Václava Havla bez něho by země Česká byla úplně stracena.

    pan kníže se mi zdá nejlepší. totˇ vše

    • Re: schwanzenberg na hrad Reagovat (12.1.2013 19:32) Grizzly na Hrad

      :-O no neblbněte, že tu špatnou výslovnost jako chytl od něj, jo? No potěš. Vláda ČR by si měla trvale udržovat tým nejlepších logopedů, aby jim lid vůbec rozuměl, co že se nám to snaží říct .-)
      Co takhle zavést určitá kritéria, každý, kdo se hlásí na jakoukoli pracovní pozici, musí nějaká splňovat, sehnat pár podpisů stejně postižených o ničem nevypovídá, minimálně bych prosila normální vzhled (viz kreatúra Franz), český vzhled (viz Čech jako poleno Okamura), prostě fakt normálního Čecha, když má zastupovat ten český národ, že (viz kníže Schwarzenberg) a ještě bych prosila, aby uměl mluvit (viz opět posledně jmenovaný), snad toho není až tak moc...?!

    • Re: schwanzenberg na hrad Reagovat (12.1.2013 19:32) Grizzly na Hrad

      pardon, chybička se vloudila, Ztracena, z prosím .-)

      • Re: Re: schwanzenberg na hrad Reagovat (13.1.2013 16:02) Renata

        1)Ono to vyhlašované ,,referendum" je asi někde jidne - ne u nás
        2)Karel předložil vize jak z pohádky, otázkou je, jestli mu je někdo napsal a jestli si pamatuje, co to četl - to, že zpíval hymnu beze slov i melodie ukazuje na jeho pasivní přístup k čemukoliv (omlouvá ho jeho zdravotní stav, ale funkce prezidenta vyžaduje víc pozornosti, dokonalé a smysluplné reprezentace) nevěřím, že ve své funkci s plněním všech povinností setrvá dlouho.
        3) No a Miloš - to zase vláda chytne oranžovou až červenou barvu. Možná bude mít snahu srovnat alespoň sociální program, pokud zas nezačne požívat alkohol ve větší míře...)snad bude mít kolem sebe lidi, kteří dokážou něco lepšího s touhle zemí udělat - ale to bude všechno záležet na složení vlády jak to ten, který prezident bude jmenovat jakého premiéra a ten následně vládu..... za dva týdny uvidíme, kdo plkal víc, to asi závěrem

  • Také Karlovec Reagovat (12.1.2013 15:29) Buša

    Držme palce, vypadá to dobře.

    • Re: Také Karlovec Reagovat (12.1.2013 19:31) Grizzly na Hrad

      pardon, chybička se vloudila, Ztracena, z prosím .-)

      • Re: Re: Také Karlovec Reagovat (12.1.2013 19:34) Grizzly na Hrad

        to patří panu Sokolovi, ale opravovat jeho hrubky asi nemá moc smysl, co? .-)

        • Re: Re: Re: Také Karlovec Reagovat (13.1.2013 08:43) el

          Takových máte v klubu asi dost,že?

    • Re: Také Karlovec Reagovat (12.1.2013 19:30) Grizzly na Hrad

      :-O no neblbněte, že tu špatnou výslovnost jako chytl od něj, jo? No potěš. Vláda ČR by si měla trvale udržovat tým nejlepších logopedů, aby jim lid vůbec rozuměl, co že se nám to snaží říct .-)
      Co takhle zavést určitá kritéria, každý, kdo se hlásí na jakoukoli pracovní pozici, musí nějaká splňovat, sehnat pár podpisů stejně postižených o ničem nevypovídá, minimálně bych prosila normální vzhled (viz kreatúra Franz), český vzhled (viz Čech jako poleno Okamura), prostě fakt normálního Čecha, když má zastupovat ten český národ, že (viz kníže Schwarzenberg) a ještě bych prosila, aby uměl mluvit (viz opět posledně jmenovaný), snad toho není až tak moc...?!

  • Kníže na Hrad Reagovat (11.1.2013 23:20) Miri

    Takového prezidenta bychom si mohli vážit pro jeho šlechtický šarm, inteligenci, skromnost, a neokázalost. Nedere se kupředu tak hamižně, jako ostatní, a má mnoho zkušeností.

    • Re: Kníže na Hrad Reagovat (14.1.2013 19:01) Mirek

      Tebe asi není těžké oklamat, viď? Za tou šlechtickou skromností se skrývá absolutní nezájem o lid v podhradí, stařecká lenost a nechuť cokoli řešit. I za 250000 Kč měsíčně. Ach lide český, jednoduchý a hloupý...

    • Re: Kníže na Hrad Reagovat (12.1.2013 03:08) Deana

      uff... to by se fakt dalo tesat, co?
      ale kdo chce kam...

  • Kníže je moc špatný člověk: Reagovat (11.1.2013 22:57) Homo sapiens sapiens

    Takového prezidenta přece nechceme:

    Souvislosti z politické činnosti: http://www.1prezident.cz/kandidati/karel-schwarzenberg

    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/pokrytec-schwarzenberg-loni-jeste-amnestii-hajil/

    Kšeft á la kníže: Trik s kapříky a zametání stop:
    http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/2682-kseft-a-la-knize-trik-s-kapriky-a-zametani-stop.aspx
    -->>
    Podrobné info - Jihočeské deníky: http://www.jihocesketydeniky.cz/archiv/uvod/2010_20.pdf

    http://www.denikreferendum.cz/clanek/14706-sedm-duvodu-proc-nevolit-karla-schwarzenberga

    ----

    http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/179706/schwarzenberg-vedel-o-predrazenych-zakazkach-ten-kdo-ho-upozornil-letel.html

    http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/90754/rodice-schwarzenberga-pry-vyuzivali-vezne-z-pracovniho-tabora.html

    Balast jako je Blesk nečtu, ale odkazy z Blesku jsem musel uvést proto, že ze všech známých zpravodajských serverů jako je iDnes, iHned, Aktuálně.cz ... byly zprávy před volbami již v roce 2011 vymazány.
    Vím to, protože tehdy jsem ty odkazy měl uložené. Postupně všechny zmizely. To pokaládám za silnou manipulaci z postu moci a peněz.
    Jediný dokument, který zůstal na serveru jihočeských deníků je tento: http://www.jihocesketydeniky.cz/archiv/uvod/2010_20.pdf

    Tomu říkám mediální manipulace.

    • Re: Kníže je moc špatný člověk: Reagovat (14.1.2013 19:06) Mirek

      Máš to marný, kdyby se tam psalo, že Karel zavede nevolnictví, tak by si na tom ti skalní příznivci Karlovi našli něco pozitivního. Třeba že jim dá zadarmo krumpáče. To nemá cenu, moudrý věří argumentům, hlupák ničemu, nebo naopak všemu.

    • Re: Kníže je moc špatný člověk: Reagovat (12.1.2013 16:39) nikdo

      seš opravdu blbej?

    • Re: Kníže je moc špatný člověk: Reagovat (11.1.2013 23:22) Miri

      Tak, když čerpáte z eportálu nebo od Bartoše, není se čemu divit! Jeden píše tak, druhý onak, ale uvažujte raději vlastní hlavou. Dělkuji

  • Nedůstojné a nebezpečné! Reagovat (11.1.2013 22:32) Světlana Glaserová

    Že pan kníže trpí narkolepsií je politování hodné, že trpí vadou řeči je nedůstojné, že je spřažen s Kalouskem je strašné! Volba K.S. je cesta do pekel!

    • Re: Nedůstojné a nebezpečné! Reagovat (12.1.2013 19:17) Eduard

      Naprosto souhlasím!

  • volby Reagovat (11.1.2013 21:38) Petr



    Kdo by měl určitě Karla volit?
    1) měli by ho určitě volit studenti. Karel je předsedou strany TOP-09, která intenzivně prosazuje zavedení školného.
    2) měli by ho volit ateisté a lidé, kteří nesouhlasí s církevními restitucemi. Karel s TOP-09 je velmi tvrdě prosazoval.
    3) měli by ho volit všichni, kteří chtějí, aby prezident hájil české zájmy. Karel jakožto člen Bildebergu nikdy české zájmy hájit nebude.
    4) měli by ho volit, všichni co chtějí omezit korupci. Karel včera vyhlásil, že se jako předseda TOP09 nikdy nezajímal o to, jestli jsou čelní představitelé v jeho okolí zloději.
    5) měli by ho volit všichni ti, kteří chtějí svěží vítr v politice. Karel posledních 10 let svižně pospává.

    Co ten pán vlastně skutečně reálného za posledních 10 let udělal pro ČR? Na nic si nemohu vzpomenout......:)))

    • Re: volby Reagovat (15.6.2013 13:23) David

      Určitě chci omezit korupci, a proto budu karla volit, děkuji za veškeré informace.
      :-)

    • Re: volby Reagovat (14.1.2013 19:09) Mirek

      Lidu českému stačí že je šlechtic...

    • Re: volby Reagovat (12.1.2013 02:58) Deana

      výstižné - bohužel. Chce to změnu, lidi. Na co ještě čekáte? :-)

    • Re: volby Reagovat (11.1.2013 22:36) Stáňa

      Hezké...

  • tupohlavové Reagovat (11.1.2013 19:12) Věra Jelínková

    Překvapuje mne jak kultivované názory a odvážné pravdy je tento národ schopný. Avšak nenechte se mýlit. tupohlavové se na diskusních fórech tohoto typu neangažují velmi. Můj nejoblíbenější režisér a herec Jan Svěrák mne zmátl. Opravdu nevidí nikoho lepšího mezi kandidáty než je urozený a vážený pan kníže? Vždyť je to jen sentiment doby, která prahne po opravdových šlechticích. Ale pro mne je šlechtic Táňa Fišerová a nespravedlivě vyřazený pan Okamura. Alespoň , že nevyřadili Táňu. Asi se jí méně báli.

  • Karle, Karle Reagovat (11.1.2013 18:58) Pepa

    Doufám, že tento člověk nebude nikdy prezident! Má to v hlavě sice někdy urozvnáno, ale ty keci a myšlení, které vydává je k blití!

    • Re: Karle, Karle Reagovat (12.1.2013 16:55) Karel Sokol

      tento člověk mislí prdelí

      • Re: Re: Karle, Karle Reagovat (14.1.2013 19:11) Mirek

        To spíš ty, Karle. A nauč se už ty vyjmenovaná slova po M, buď od té lásky.

    • Re: Karle, Karle Reagovat (11.1.2013 19:06) Karel

      http://www.denikreferendum.cz/clanek/14706-sedm-duvodu-proc-nevolit-karla-schwarzenberga

  • Věřím. Reagovat (11.1.2013 17:24) Jiří Fojtík

    Věřím , že volbou Karla nastanou lepší časy na hradě a taky zavlaje vlajka Evropské unie !

  • Obdiv Reagovat (11.1.2013 16:57) Denisa

    Patří mu můj obdiv, jak včera vydržel být bdělý, celou hodinu. Jak spadla opona , musel padnout do agónie.

    • Re: Obdiv Reagovat (11.1.2013 18:57) Karel IV

      Jak říkáš :D ...ale nakonci už sem mu vůbec nerozuměl, co říkal, jak byl ospalý

      • Re: Re: Obdiv Reagovat (11.1.2013 20:44) Martin

        Dnesni mladi nerozumi ani Slovenstine, tak se nedivim ze nerozumi jemu. Ja mu rozumnel vsechno.

        • Re: Re: Re: Obdiv Reagovat (12.1.2013 13:12) Lenka

          Ano, když mluví, tak musíte o jeho řeči přemýšlet, ale mýlí se ten , kdo si myslí, že je to špatnou češtinou. Jeho slova míří jinam, jsou daleko hlubší a mají filosofický nádech a kdo chce ten tomu dobře rozumí. Mne některá slova pana Schwarzenberga doslova povznáší a jsem za ně ráda.

          • Re: Re: Re: Re: Obdiv Reagovat (12.1.2013 16:57) Karel Sokol

            to je zas pravda

  • Každý za sebe - jinak to nemá smysl. Reagovat (11.1.2013 16:47) Deana

    Chcete volit KS proto, že je pro vás ten jediný nejlepší? Pak OK. Ale spojování se?
    Leda sami proti sobě :-(
    http://www.denikreferendum.cz/clanek/14717-dienstbierovci-a-svejkzenbergovci-vytahli-do-boje-s-fischerovou

  • spojme se! Reagovat (11.1.2013 15:18) Jaroslav T.

    Komunisti a levičáci jsou bohužel dobře organizovaní a vytrvalí. Aby to neskončilo neštěstím, spojme se. Volme Karla i přes jeho zápory.

    • Re: spojme se! Reagovat (11.1.2013 15:32) 11111

      presne tak !!

      • Re: Re: spojme se! Reagovat (15.6.2013 13:24) David

        Ano spojme se, aby nás bylo 1000x více než demokratů.

  • / Reagovat (11.1.2013 13:38) Jan

    Ochraňuj Bůh, republiku.

    • Re: / Reagovat (11.1.2013 13:44) jana

      Proč myslíte?

      • Volba Karla je souhlasem s amnestií a ostatními zvěrstvy této vlády Reagovat (11.1.2013 15:13) qwert

        Volba Karla je souhlasem s amnestií a ostatními zvěrstvy této vlády. Kdo volí Karla volí a svaluje i vládu ODS. Fůůůůůj. A tuneláře. Fůůůůůj. A korupčníky. Fůůůůůj. A amnestii, kterou tahla váda, VČETNĚ KARLA, PODESPALA. Fůůůůůj. Hanba.

  • Karel na hrad Reagovat (11.1.2013 13:28) jana

    Věřím, že Karel zítra postoupí do druhého kola.

    • Re: Karel na hrad Reagovat (16.1.2013 21:26) Karel

      věřím, že ne

  • Nějak mne to nedá - K.H.Borovský Reagovat (8.1.2013 22:03) PetrS

    Nic ve zlém. Pan kníže ví, co činí. A tak raději jen něco, co tu již bylo. Vtipně sepsáno K.H.Borovským. Přeji panu Schwanzenberggovi hodně zdraví.

    Píseň Čechů r. 1850
    Zle, matičko, zle!
    Švarcemberci zde:
    jeden, ten je jenerál,
    a druhý je kardinál,
    zle, matičko zle!

    Zle, matičko, zle!
    Švarcemberci zde:
    jeden drží karabáč,
    druhý říká Otčenáš,
    zle, matičko zle!

    Zle, matičko, zle!
    Švarcemberci zde:
    jeden, ten je arcibiskup,
    a druhý je taky špicbub
    zle, matičko zle!

    • Re: Nějak mne to nedá - K.H.Borovský Reagovat (13.1.2013 16:04) Kamila

      Ten Schwarzenberg, arcibiskup, na kterého se báseň odvolává, se zásadně zasloužil o dostavbu katedrály Sv. Víta, dneska tam má mimo jiné i sochu. Jako jeden z mála tehdy v 60. letech 19. století vystoupil proti tvrzení o papežské neomylnosti, zasazoval se o zřízení české univerzity a mimo jiné to byl velký český vlastenec a politik....... Inu, jak říkám, pár semestrů z historie by se hodilo. Vezměte si to k srdci, než sem hodíte další báseň, kterou neumíte kriticky posoudit.

      • Re: Re: Nějak mne to nedá - K.H.Borovský Reagovat (14.1.2013 19:17) mirek

        Neměl ten arcibiskup nebo jeho rodina stavební firmu? Kvůli té dostavbě, myslím.

    • Re: Nějak mne to nedá - K.H.Borovský Reagovat (9.1.2013 09:28) Lenka

      Já to znám trochu jinak od Karla Havlíčka Borovského:
      Zle matičko, zle!
      Poctivému hrozí jenom hlad
      zloději zas jenom šibenice:
      Český literát má trampot více
      jemu hrozí hlad i šibenice.

      Ale myslím, že pan Karel Schwarzenberg Vámi uvedený text velmi dobře komentuje ve svém dokumentárním pořadu a znovu jej budou i opakovat v televizi, tak se dobře dívejte!!!!!

  • Hitler ma pravdu Reagovat (8.1.2013 18:47) martina

    http://www.youtube.com/watch?v=8RWc40XRRms&feature=player_embedded

  • K. Schwanzenberga ANO Reagovat (4.1.2013 17:18) Zdeňka

    Náš malý stát potřebuje mít v čele člověka neúplatného, ve světě uznávaného a váženého. Pro mne je důležitým faktem také to, že kandidát ucházející se o místo prezidenta nikdy nebyl členem komunistické strany. Tyto požadavky splňuje pouze Karel Schwancenberg.

    • Re: K. Schwanzenberga ANO Reagovat (14.1.2013 19:22) Mirek

      Omíláte jen to, co slyšíte z médií.Svět z jeho pospávání má akorát tak legraci a jestli je kamarád s Kalouskem, šéfem korupčníků v Čechách, tak nevím kde berete tu jistotu o nezkorumpovatelnosti. Asi jste zapomněla přísloví: Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. Co udělal proti korupci v této vládě, která tak usilovně bojuje s korupcí?

  • ne Reagovat (2.1.2013 20:08) Jarmila

    Knížete, nikdy. Necítím se býti poddanou vrchnosti. Monarcha nikdy nemůže budovat demokracii. A taky si myslím, že mu na republice až tolik nezáleží.

    • Re: ne Reagovat (3.1.2013 08:35) David

      Jsem velmi potěšen, kolik slušných lidí volí pana Schwarzenberga. Kéž by nám to vyšlo, aby ty neurvalce trefil šlak, jak tady někteří píší. To by se našemu národu ulevilo. Že mám pravdu Karlovci?

      • Re: Re: ne Reagovat (3.1.2013 19:42) Honza

        Pročítám to tady, tam a zpět a žádný neurvalec. Davide aby tě netrefil šlak.

        • Re: Re: Re: ne Reagovat (4.1.2013 07:49) David

          Máte pravdu pane Honzo, že je to tady o něco slušnější, než na jiných fórech, ale i tak mne úroveň některých příspěvků dělá smutným, protože neslušnosti a lží je tu přemíra. A nemějte obavy, mne z volby určitě šlak netrefí, jak to tady píše jedna čtenářka. Prostě tak, jak u mne v kanceláři visí na stěně pan Švejnar, tak tam příští měsíc bude viset pan Schwarzenberg a budu jen rád, když nebudu sám.

          • Re: Re: Re: Re: ne Reagovat (14.1.2013 22:26) Horst

            Super zpráva, Šlafentrautenberg bude viset!

          • Re: Re: Re: Re: ne Reagovat (7.1.2013 09:33) Honza

            Bože, Davide a proč hned viset, nechte knížete tiše spát.

            • Re: Re: Re: Re: Re: ne Reagovat (14.1.2013 19:24) Mirek

              Vtipné :-)

            • Re: Re: Re: Re: Re: ne Reagovat (7.1.2013 09:48) David

              Nic jste nepochopil. Pana knižete již mám zarámovaného a já se na něj budu rád dívat jako na svého prezidenta, i když třeba prezidentem nebude.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: ne Reagovat (14.1.2013 22:27) Dave

                Aby sis z něho neucvrnknul do textilu. Mohl bys pak patřit s Karlíkem do stejného klubu prostatiků ucvrnkávačů...

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: ne Reagovat (14.1.2013 19:26) Mirek

                Vím o firmě, která vyrábí knížata v životní velikosti z vosku. Jsou jako živí.. Mohl by jste si ho nechat udělat sedícího, spícího a každý den s ním snídat.

  • připomínka Reagovat (29.12.2012 17:01) Připomínač

    Rád bych K. Schwatzenbergovi připoměl jeho slova, kterými si před volbami v r.2010 získával mládež při dotazu na penzisty. Pravil:"Uvědomělý důchodce umírá VČAS". Tak by se tím sám měl řídit a ne otravovat ovzduší svou kandidaturou. Škody naší republice nadělal dost.

    • Re: připomínka Reagovat (14.1.2013 19:28) Mirek

      Problém je v tom, že on není obyčejný, člověčí důchodce, on je šlechtický důchodce a ten včas neumírá. On tady bude kazit vzduch ještě dlouho... Bohužel.

  • podporuji KS Reagovat (28.12.2012 22:26) studentka VŠ

    Nad tím koho budu volit jsem dlouho přemýšlela a po zralé úvaze jsem se rozhodla pro pana knížete. Pro mě je to jediný kandidát ke kterému nemám jedinou vážnou výtku a má přesně ty kvality, které by podle mě prezident měl mít. Mimo jiné je pan Schwarzenberg kníže a tudíž ovládá etiketu a umí se chovat ve vysoké společnosti, na rozdíl například od pana Zemana (nic proti němu jako člověku) a dalších; dále má obrovské majetky a moc už teď, čili věřím, že mu při kandidatuře nejde pouze o vlastní prospěch a zviditelnění se (o čemž u některých jiných kandidátů nejsem přesvědčená); jako jediný ze všech kandidátů má známosti a styky s významnými a vrcholnými politiky po celém světě a je mezinárodně uznávaný. Čili ať si každý říká co chce a uráží jak chce, já mám jasno - pan Schwarzenberg je pro mě jedinou vhodnou volbou.

    • Re: podporuji KS Reagovat (14.1.2013 19:31) Mirek

      Vy nepochybně dostudujete. Umíte totiž výborně vstřebávat informace. Jste přesně ten člověk, který si nic neověří,nemá vlastní úsudek ale bezmezně věří médiím.

    • Re: podporuji KS Reagovat (31.12.2012 09:07) Karlovci

      Děkujeme za podporu. K slušným lidem patří jako prezident náš Karel a ti, co si tu léčí své komplexy, ať si volí koho chtějí.
      My volíme Karla a shodneme se na tom, že je to nejlepší volba pro slušné lidi.

      • Re: Re: podporuji KS Reagovat (14.1.2013 22:29) Horst

        Jestli si spíš neléčíte své komplexy vy...?!

    • Re: podporuji KS Reagovat (29.12.2012 18:02) mirĎa

      To není řádný kníže,to už zrušil Masaryk,ale normální dědek,který by měl už zalést do díry a nevystrkovat nos.Celý život se válel v Rakousku tak ať tam táhne a neotravuje.

  • Je to: Reagovat (28.12.2012 16:15) Míša

    KSch. je podvodník. Restituci svého majetku prosadil s Havlem podle rakouského zákona - podle českých zákonů neměl nárok.
    Dále je prospěchář. Nechal si milionlvé dotace na Hlubokou, na rybníky a velmi pod cenou koupil lesy okolo Vltavy.
    Podivné bylo i vítězství v privatitaci Becherovky, kterou vyhrál.
    To vše jenom pro ty, kteří si myslí, že mu nejde o peníze a mamon. Jemu navíc jde o sudeťáky!!
    Pomáhá kosovské mafii, když zařídil "zvláštnímL" způsobem uznání Kosova.

  • mate smulu Reagovat (27.12.2012 12:34) mate volnost slova, ne?

    http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Knize-Zde-je-pravda-o-mem-zdravi-258014/diskuse

  • volíme Karla Reagovat (27.12.2012 08:31) Karlovec

    Budeme volit Karla a je nás mnoho, protože není zatížený komunistickou minulostí a má to, co náš národ právě teď nejvíce potřebuje.
    Mezinárodní postavení, slušnost, vztah k pravým hodnotám a hlavně modrou krev.

    • Re: volíme Karla Reagovat (29.12.2012 18:05) mir%da

      To mluv za sebe ty blbe,já myslím,že Karel nemá šanci a to je dobře

      • Re: Re: volíme Karla Reagovat (30.12.2012 15:00) Eva

        Naprosto souhlasím :)

        • Re: Re: Re: volíme Karla Reagovat (30.12.2012 15:01) eva

          myslím s tímhle názorem : To mluv za sebe ty blbe,já myslím,že Karel nemá šanci a to je dobře.

  • neprejmenovala, neprestehovala Reagovat (26.12.2012 23:16) Alena

    nemam ceskou klavesnici takze tezko mohu psat s hackama a carkama. To neznamena ze s tim nesouhlasim. Ale jsem rada, ze je vic lidi kteri si mysli totez co ja. Jste hloupi ubozacci kteri nemaji rozum a kteri by chteli nasi zemi dohnat do katastrofy. To uz snad radeji Zeman i kdyz i to je hruza! Nastesti Slafenberg nadeji nema. I kdyz se snazi jak muze. Ale lidi ho nechtej. Vedi co je zac a ze on i Havel brejkli Benesovy dekrety aby ziskali pro sebe majetek.
    Preji krasne svatky vanocni!

    • Re: neprejmenovala, neprestehovala Reagovat (27.12.2012 07:51) Franta

      Akorát na to, že nemáte českou klávesnici občas zapomenete!!!!!
      Dejte nám už, prosím, pokoj a nechte pana knížete na pokoji.

  • nechci Vás Reagovat (17.12.2012 21:39) Důchodce 10.12.2012

    V roli Chrapenberga bych také děkoval !
    Jeho příchod na československou/českou/ politickou scénu a do těsné blízkosti /zejména/ komunisty zvoleného presidenta Havla byl dle mého názoru nejen ostudný, ale i zpravodajsky zajímavý! Jeho funkce Havlovo kancléře byl cílený záměr. Pan S. patřil mezi prominentní vlastníky českého tisku a po ukončení své kancléřské funkce v r. ´92 prodal svůj podíl v TÝDNU německému tiskovému kolnceru Axel Springel Vertag ! Moc médií netřeba blíže rozvádět! Hned po listopadovém podvodu restituoval p.S. konfiskovaná zámek Orlík, který byl těsně po zrestaurování z veřejných prostředků. Dále mu bylo vráceno 10 tisíc ha. lesního revíru, panství Vystrkov, Hraběšín, 300 ha. rybníků na Písecku, Čimelický zámek a pod. Kdo z jiných restituentů měl a má "takové štěstí" a tak vstřícný přístup českých úřadů? Příklon pana S. k německému národu je příslovečně známý, nelze se divit jeho postojům k dekretům presidenta Beneše ani k problematice Sudetských Němců. Otec pana S. byl znám jako člen Vlajky. Nacistický válečný zločinec S.Z. uvádí zajímavou skutečnost k otci pana S. a sice, že jmenovaný společně Vladimírem Krychtálkem /po válce popraven/ a Františkem Teunerem /po válce dopaden a odsouzen na dlouholeté vězení, po r. ´68 odchod do NSR/, byl vyslán předsedou vlády Beranem do Německa s cílem projednat návrh, kdy česká vláda zruší francouzskou vojenskou misi a povolá misi německou, dále pak projednat společnou německočeskoslovenskou unii hospodářskou, dopravní a měnovou. Šlo o tajný návrh a jmenovaní byli přijati Geobbelsem. Nacistický válečný zločinec S.Z., po válce m.j. člen Spolkového sněmu, byl jako poradce v týmu kancléře H. Kohla při sjednávání Českoněmecké deklarace v devadesátých letech! Tedy v době, kdy byl aktivní i pan S.! Pan S. se k jeho osobě odmítl vyjadřovat, avšak nepochybně zná jeho funkci v Protektorátu : říšský vedoucí Hitlerjugend ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Jmenovaný se ani navzdory platnému zatykači na svojí osobu nemusel v "demokratické" zemi ničeho obávat. Jen pro zajímavost: Vláda ČSSR v měsíci březnu r. 1990/sic/ zrušila utajeně a pouhopouhým oběžníkem Československou vládní komisi pro stíhání nacistických válečných zločinců! Plivanec do tváře všem obětem Protektorátu, který však - dle " kvalifikovaného posouzení a provedeného šetření Policie ČR" nebyl trestným činem!!! Vezměte prosím v potaz, že se tak stalo přesně ve stejné době, kdy v zemi řádily občanské a prověrkové komise Občanského fóra, které zlikvidovali bez jakého-koli práva na řádný soud a obhajobu, tisíce lidí z bezpečnostního aparátu. Na straně druhé, prokazatelní zločinci a vrazi dostali vládním aktem generální "pardón"! Není znám jediný případ, že by činnost zrušené Komise byla suplována prokuratůrou/státním zastupitelství!!! Jak bylo "slibováno"! A Komise byla zrušena necelé 3 měsíce po spanilé návštěvě Havla v Německu/kam vedla jeho první "státnická cesta"/! Domnívám se, že pan S. neprosazuje a neprosazoval by, aby ČR byla jenom /rovnocenným/ obchodním partnerem, ale i "něco víc"! Výsledek rozpínavosti Němců vnímá snad každý, kdo se o problém zajímá nebo "jenom" kouká kolem sebe. Pane S.: za presidenta této země Vás nechci!

    • Re: nechci Vás Reagovat (1.1.2013 13:53) Frantisku mate to blby

      mame jeste porad svobodu slova:) I kdyz...mozna ze vam to ten Rakusak brzo zatrhne. Kdo o nem mluvi jako o poctivem cloveku by se mel jit lecit do Bohnic draha studentko VS. :)

      • Re: Re: nechci Vás Reagovat (3.1.2013 11:43) Soňa

        To, že máme svobodu slova Vás neopravňuje lživě a vulgárně osočovat slušné lidi. Na to jsou tady také zákony. Proč nevystoupíte veřejně, když si za tím stojíte????? Ubožáku.

    • Re: nechci Vás Reagovat (18.12.2012 07:58) Karlovec

      Koukám, že jste se "Škodiči" přejmenoval a že by i přestěhoval? Ty vaše báchorky si můžete klidně nechat dát vytisknout a předčítat svým dětem, jak je libo, ale nám tady dejte už pokoj.
      Děkujeme.

  • Tak to je Reagovat (16.12.2012 16:14) Michal

    Tuto zprávu vydala -
    Hana Jakobová - pracuje v Europadomstolens domar i mål mot utomnordiska länder ve společnosti Utrikesdepartementet - Švédské království, studovala na škole Právnická fakulta UK Bydlí ve městě Kungsholmen, Stockholms Län, Sweden

    Švédský král a vláda odmítli decentně návštěvu totalitní vlády ODS a TOP09.

    Švédská vláda nechce připustit, aby slavnost pošpinila Česká vláda,
    ...
    která prosazuje politiku otrokářství a která provozuje lichvářské exekuce proti vlastním obyvatelům - občanům České republiky.

    Švédsko je právním demokratickým státem a pohrdá návštěvou Klause, Nečase a Kalouska i Schwarzenberga.

    Česká republika je v rámci EU jediným neprávním státem, kde zločin a korupce proniká od vlády přes policii a soudy až do médií.

    Švédsko se distancuje od současné české vlády až do její demise a vyšetření zpronevěry 500 miliard, které ODS a TOP09 rozkradly z dotací z EU do ČR.

    Česká reprezentace má zákaz vstoupit na území Švédska! FCB dnes

    • Re: Tak to je Reagovat (17.12.2012 10:36) Irena

      Hele Škodiči, našel sis jiné téma? Máš smůlu. Na té šaškárně v Oslu jsme zastoupení měli a to velvyslancem Milanem Dufkem. Jak vysvětlíš, že se odmítl zúčastnit i švédský premiér a mnoho států, mezi nimi např. i Velká Británie, mělo druhořadé zastoupení . Vůbec se neúčastnilo Lucembursko s Estonskem, Slovenskem, Maltou…. Že by se jednalo také o otrokáře????? Nech si už ty svoje úžasné informace .Jsi k smíchu.

  • Volíme Karla Reagovat (5.12.2012 07:28) Karlovci

    Chceme jako prezidenta knížete Karla Schwarzenberga. Kdo chce volit s námi a potřebuje se ve svém rozhodnutí utvrdit, že je správné, použijte :www.karelschwarzenberg.cz - pan kníže vám rád vaše otázky zodpoví.

    • Re: Volíme Karla Reagovat (7.12.2012 22:32) Vlastík

      Ani se nedivím, proč to u nás teď vypadá hůře než v Kocourkově (Schwarzenbergerově Katzendorfu).Jestliže se vyskytuje tolik lidí, kteří se nechají uplatit a dali by hlas jednomu z největšíćh škůdců na českém národu, tak nás potěš Pánbůh. Naštěstí většina národa bude volit jednoho z vůdců studentů v listopadu 1989 a to J. Dientsbiera a ne prohnaného a prolhaného sudeťáka.

      • Re: Re: Volíme Karla Reagovat (8.12.2012 09:59) Vladimír - budu asi také Karlovec

        Raděj budu volit knížete. Nepotřebuje prosit o hlasy komunistů. Určitě se chudák Dientsbier starší obrací v hrobě.

      • Re: Re: Volíme Karla Reagovat (8.12.2012 07:16) Karlovec

        Vy si o nás asi myslíte, že neumíme číst a že si ty vaše plky tedy nikdo neověří? Volte si koho chcete. My tady bráníme jen našeho kandidáta proti vašim nestoudným lžím. A budete se divit, kolik studentů je pro našeho pana knížete Karla Schwarzenberga.

  • Karle Schwarzenbergu Reagovat (4.12.2012 16:13) Halas, 4.12.2012


    jste ministrem české vlády, ale Čech nejste, neurážejte český národ. Váš strýc, po kterém jste dostal majetek v Čechách, byl tajemníkem protektorátního prezinenta Háchy. Toho, který spolu s Heydrichem posílal české lidi na smrt nebo na nucené práce. Tak nelžete!! My jsme uznávali i době, kdy Háchův bestiální tým, včetně Vašeho strýce, zde vraždil, Beneše. Čecha ze sebe neuděláte, i kdyby jste se konečně česky naučil.

    • Re: Karle Schwarzenbergu Reagovat (5.12.2012 07:37) Překrucujete dějiny

      Po vyhlášení Protektorátu se Hácha ocitl ve velmi těžké situaci. Okupanti a gestapo byli pro něj „bestie a hyeny“, státní tajemník K. H. Frank „odporný krokodýl“. Prezident odmítl v říjnu 1939 slib věrnosti Hitlerovi, podával protesty proti germanizaci a žádal o propuštění zatčených vlastenců. 9. června, v den Heydrichově pohřbu, jednal Hácha v Berlíně s Hitlerem. Hitler hrozil likvidací a vystěhováním zbytku českého národa ještě během války, Hácha mírnil jeho zuřivost.

      Podle Národního soudu nebyl Hácha od ledna 1943 fakticky odpovědný za své činy. Osamělý, nemocný a duševně zlomený starý muž zemřel 27. 6. 1945 v Praze ve vězeňské nemocnici na Pankráci, jeho ostatky byly uloženy na Vinohradském hřbitově.


  • Pane Okamuro Reagovat (2.12.2012 02:15) Jirka

    Nemějte, prosím, lidem za zlé, když s nimi manipuluje mafie.
    Na koho ukáže mafie prstem, ten je zničen. 98% občanů není schopno přečíst promyšlené tahy mafie. I Vy jste se stal její obětí. Nikdo se nedostane do blízkosti kmotrů. Pouze jim patří naše země. Kdokoliv nám bude vládnout, bude pověřen zločinci jako neškodný idiot, který umožní kmotrům další tunelování státu. Protože to občané nejsou a nebudou schopni "přečíst", kmotři budou dle své libosti likvidovat, nebo naopak podporovat bezcenné mluvící hlavy, které jim v ničem neublíží. Naopak. Přenechejí jim stát k dalšímu rabování. Takové prezidentské kandidáty nám ty zločinecká hovada nabízejí. Zvolte si progresivně - paralitického idiota, který kmotrům svou zabedněností umožní krást, krást a zase krást. Takového budeme mít prezidenta. Občané, kteří půjdou volit, budou volit nebezpečnou zrůdu, která zločincům umožní další rabování a rozkrádání státu. Buďto Tomia Okamuru, nebo zločince, kteří přivedou pachatele (svobodné) volby na mizinu.

  • dejtee si taky sloficka Reagovat (30.11.2012 17:08) namam slov

    patrne souhlasite i s cirkevnimi restitucemi. Vzdycky jsem slysela ze blaznum se nema odporovat. A blbost zustane blbosti. Nakonec...mne je to muze byt opravdu jedno. Neziji tam, nikdy tam nebudou zit ani moje deti..Nastesti!!!Asi si fakt Cesi nic jineho nezaslouzi. Je mi vas lito...vsech Cechu.....jdete do propasti ale jdete tam dobrovolne. No kdo chce kam...sbohem a satecek!

    • Re: dejtee si taky sloficka Reagovat (2.12.2012 16:38) také nemám slov

      Pokud tady nežijete a také žít nechcete, tak nám laskavě dejte pokoj.

      • Re: Re: dejtee si taky sloficka Reagovat (2.12.2012 22:00) problem je ze mi na te zemicce porad hodne zalezi

        Nastesti Slafenberg ma asi tolik sanci se stat presidentem, jako vy se naucit gramatiku:)))))))
        Paaa a ucte se:) Podle gramatickych chyb lide posuzuji vzdelani a inteligenci. Krasne vanoce a neplacte ze knize nevyhraje. Berte to tak ze kdyby vyhral. plakalo by daleko vic lidi:)

        • Re: Re: Re: dejtee si taky sloficka Reagovat (3.12.2012 23:22) no hlavne ti mene inteligentni:)


          Jestli jsem vubec z Kanady? Myslim ze ano....aspon muj pas to rika. Ten kanadskej. Zatimco ten druhej rika ze jsem z Ceske republiky. Ovsem nepamatuju ze bych se tam vracela. Mym trvalym bydlistem je Klondike. A to prej je docela pekna knizka...doporucuji:)

        • Re: Re: Re: dejtee si taky sloficka Reagovat (3.12.2012 07:46) také jeden Karlovec

          Vy tady škodíte účelově a kdo ví, zda vůbec z Kanady. Pan N Vás zdraví, protože je spánek zdravý. A já se přidávám. Mohu Vás ujistit, že každého kandidáta budou volit vzdělaní i méně vzdělaní. Znalci gramatiky a možná i ti s nějakou dyslexií. Vaše příspěvky mi přijdou mnohem ubožejší, to si pište.

    • Re: dejtee si taky sloficka Reagovat (1.12.2012 08:27) dík, spánek je zdraví

      Ano, co bylo ukradeno, to se musí vrátit . Otázka je, že se to mělo vrátit dávno,protuže teď je ta nejméně vhodná doba.

      • Re: Re: dejtee si taky sloficka Reagovat (2.12.2012 02:36) jooo tak uz chapu....

        Slafenberga patrne voli lidi co nezvladli ucivo pate tridy! "Spanek je zdravi"
        Ziju za velkou louzi 30 let ale cesky pravopis jsm nezapomela. Nejsem asi vlastenka jako Slafenberg. ale oba moji synove byt narozeni na kanadskem Yukonu mluvi perfektne cesky, tak ze kdyz tam prijedou, nikdo ani nepozna ze nejsou Cesi. Hrabatko to nezvladlo????

      • Re: Re: dejtee si taky sloficka Reagovat (2.12.2012 02:08) mala otazka

        kdy byla vhodna doba???Muzete si klidne tady klikat, stejne je to nepodstatne.

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor