Diskuze o Karlu Schwarzenbergovi

Přidat nový příspěvek.
10
  • Zajímavé sovislosti o Karlovi a jeho motivaci... Reagovat (18.1.2013 21:23) Martin

    Doporučuji k přečtení jak příznivcům tak odpůrcům. http://www.fragmenty.cz/iy099924.html

    • Re: Zajímavé sovislosti o Karlovi a jeho motivaci... Reagovat (19.1.2013 00:51) Marta Skálová

      bohužel, nebo dík novinář pan Adam Bartoš nenechává asi nitku suchou ani na nikom jiném.:(
      http://abbartos.wordpress.com/pravdolaskari-o-mne/

  • od Livia Reagovat (18.1.2013 20:53) Livio

    Ahoj Kamarádi,
     
    Doufám, že vyhraje Zeman, ale síla a peníze Karlova týmu a lidí za nimi je obrovská.
    Je to síla církve, sudetských Němců jejich českých služebníků - Havlovců.
     
    Kníže Karel je pokračovatelem kontinuity zájmů od Sametové kde stál po boku Havla.
    Od sametové byl boj Havla s Karlem o cizí zájmy a Klause který bránil české zájmy.
     
    Teď je Klaus mediálně znemožněn, a Zeman spojován s Klausem kvůli opoziční smlouvě která
    zabránila prosazování Havlových a Knížecích zájmů přes US a Rumla.
     
    Ofenzíva cizích zájmů se zdá být nezastavitelná, teď budou znemožňovat Zemana
    a lid se nechá znovu napálit.
     
    Výprodej polí, lesů a nemovitostí do ciziny bude tečkou za českou republikou.
    Klausova náprava Vítězného února 1948 prostřednictvím privatizace bude jen slaboučký odvar toho co připravují
    cizinci schovaní za Knížetem Karlem.
     
    Budou se napravovat křivdy na cizincích spáchané od roku 1918 které spáchal již Masaryk pozemkovou reformou,
    a křivdy na Sudetských Němcích.
    Majetky nedostanou zdarma v restitucích, tomu Klaus zabránil.
    Budou si je moci legálně levně koupit od předluženého českého státu.
     
    Před výprodejem státní půdy ještě Kalousek zvýší zadlužení státu a krize ve stavebnictví sníží ceny nemovitostí.
    Proto je tak velký boj o Karla na hradě, Zeman by dělal překážky výprodeji.
     
    Okamura jako nezasvěcený do zákulisních machinací a nekoupený by to považoval za vlastizradu,
    proto byl z boje o hrad machinacemi vyřazen.
     
    Jde o velké majetky pro cizince, ti si je nenechají vzít, když už po  třiadvacetiletém boji jsou na dosah.
     
    Vítězství Knížete Karla je srovnatelné s novou Bílou Horou.
     
    Co tomu řekne podvedený lid?
    Kdybych to byl býval věděl, tak bych Knížete nevolil, budete si říkat za nějaký čas.
    Pozdě bycha honiti!
     
    Napsal jsem svůj názor stručně, ale každý odstavec lze doložit mnohastránkovými dokumenty dokumentujícími zápas o novou podobu státu od sametového převratu.
    Rozkradeno vše ještě není, vyprodáno a rozkradeno do ciziny teprve bude, to je to oč teď běží.
     
    Livio

    • Re: od Livia Reagovat (15.6.2013 13:01) David

      Zeman nesmí nikdy vyhrát, za to karel ano!!!

    • Re: od Livia Reagovat (21.1.2013 17:30) Jitka

      No chran nas panbu od takovych lidi jako jste vy!Ja se jen divim ze nejdete na Kubu nebo Koreje tam byste se mel vyborne tam to prosperuje.Vsude kam slapl komunista byla jen bida a svrab s nestovice.Fakt se divim.ze tu jste. A proto.volim Karla! !!Nebo jdete na Sibir a zalozte tam klub komancu!Treba uspejete. A proto znovu Karel na hrad!

  • Něco o panu Schwarzenbergovi Reagovat (18.1.2013 14:39) anjela

    Hříchy Karla Schwarzenberga
    Protože čeští novináři nejsou schopní napsat o Vás pravdu a pouze Vám podlézají, i když by měli ve skutečnosti poukazovat na nemalé otazníky, které tu už od roku 1989 v souvislosti s Vaším působením visí ve vzduchu, napíši tu pravdu o Vás já. A nebude to příjemné čtení.

    Že je Schwarzenberg hulvát, je ale ještě to nejmenší. Je to také nebezpečný hulvát s nebezpečnými konexemi a nečistými záměry. Huhlání, které může být pro někoho roztomilé, a rádobyvtipné bonmoty (nad kterými se redaktoři novin tetelí) nemohou zakrýt pravou podstatu Schwarzenberga coby člověka, který v nejvlastnějším smyslu slova opakovaně a dlouhodobě zrazuje české národní zájmy. A který přitom sedí na jedné z nejvýznamnějších pozic českého státu a ovlivňuje jeho vztahy s celým světem.

    Pojďme se tedy podívat na to, kdo nám tu už šestým rokem řídí diplomacii a kdo ovlivňuje politiku už od roku 1989, kdy si ho sem přivedl bývalý prezident Václav Havel. Uvidíme totiž, že Schwarzenberg slouží zájmům svým a zájmům Bilderbergu a dalších prapodivných nadnárodních finančních elit.

    Karla Schwarzenberga neradno podceňovat. Zlí jazykové sice tvrdí, že chodil do zvláštní školy, ale ve skutečnosti je to velice vychytralý muž, který za maskou dobráckého a bodrého společníka v hospodě nad pivem skrývá úmysly už méně dobrácké. Dělá ze sebe hostinského a lesníka, ač je ve skutečnosti mistrem zákulisních pletich. Psal jsem o něm už v článku "Schwarzenberg. Hrobař české diplomacie?", nyní se ale podívejme na jeho osobu trochu zeširoka.

    KAREL SCHWARZENBERG RESTITUJÍCÍ

    Kde se vzal, tu se vzal, objevil se v české politice v roce 1989 Karel Schwarzenberg. Český disent podporoval už od roku 1968, například tím, když na svém rodinném sídle v bavorském Scheinfeldu založil s historikem Vilémem Prečanem Československé dokumentační středisko, které shromažďovalo materiály a dokumenty Charty 77 a zakázanou samizdatovou literaturu.

    Charta 77 se na jeho zahraničním sídle často scházela, takže není divu, že si čerstvý prezident Václav Havel Schwarzenberga vybral za svého kancléře (tuto funkci zastával v letech 1990 až 1992). Jak se dozvíme z životopisné Schwarzenbergovy knihy, byl ale neoficiálním Havlovým poradcem už od roku 1987, kdy se seznámili.

    Už i proto, že Schwarzenberg dokázal zařídit to, co by jinak bylo v posametových poměrech složité - nakoupil pár faxů, Havlovi a Dienstbierovi obleky, aby se v cizině neztrapňovali svými džínami a vytahanými svetry, a poradil lidem z OF, jak se co dělá a jak to na Západě chodí. Pomohl jim otevřít dveře ke svým politickým kontaktům.

    V této neformální roli, do které nebyl nikým zvolen, získal na Hradě velký vliv, se kterým se pustil jak do soukromých aktivit (restituce), tak do ožehavých politických témat, která Češi přijímali s rozpaky, ale Schwarzenberg se nad nimi nerozpakoval vůbec (například ponížená omluva sudetským Němcům jako splátka za to, že Charta 77 dostávala peníze kromě CIA také od sudetských Němců).

    Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy a čekají na to, až se tématu někdo chopí a pořádně je zmapuje. V zásadě jde o to, že Schwarzenberg neváhal podnikat neuvěřitelné právní kličky, aby podědil, co se dalo a zrestituoval, co bylo možné.

    A tak zatímco byl v roce 1960 adoptován svým v Rakousku žijícím strýcem Jindřichem do hlubocko-krumlovské větve Schwarzenbergů, čímž se stal hlavním představitelem rodu a z chudého šlechtice zámožným mužem, protože o dvacet let později mohl dědit majetek v Rakousku, doma po "převratu" se zase hrdě hlásil k biologické větvi, kterou opustil (orlické), protože se zde nabízely pro změnu miliardové restituce.

    Podle českého práva ale neměl na restituce nárok, pročež se Schwarzenberg neváhal o majetek soudit a podařilo se mu prosadit, že bylo upřednostněno rakouské právo. České právo totiž říká, že dědická práva po biologických rodičích adopcí zanikají, kdežto rakouské právo je umožňuje. Navíc byl Schwarzenberg adoptován jako dospělý, což české právo taktéž nezná. Neptejme se, jak se to stalo, ale soud si vyslechl znalce na mezinárodní právo a rozhodl se, že se bude postupovat podle práva rakouského. Schwarzenberg tudíž zdědil podstatnou část majetku konfiskovaného orlické větvi a činí si zálusk i na majetek zabavený na základě speciálního zákona "Lex Schwarzenberg", byť s e věc komplikuje rodinným sporem s nevlastní (taktéž adoptovanou) sestrou Elizabeth von Pezold.

    Je otázkou, do jaké míry pomohlo Schwarzenbergovi jeho výsadní postavení nejbližšího spolupracovníka tehdejšího novopečeného prezidenta Václava Havla v rozjitřené posametové době. Jisté je pouze to, že vyřízení restitučních nároků se událo současně s jeho a Havlovou abdikací. Když se pak Havel stal už jen českým prezidentem, Schwarzenberg s ním v jeho politické dráze nepokračoval. Evidentně nebylo proč - majetek už byl doma.

    Stejně tak lze vážně uvažovat o tom, že za Schwarzenbergovým lobbingem pro Lisabonskou smlouvu stály opět tytéž majetkové zájmy, protože Listina práv EU (která je součástí Lisabonské smlouvy) otevírá možnost pro restituce konfiskovaného majetku a tudíž cestu k více než čtyřicetimiliardovému jmění, které stát s odkazem na Lex Schwarzenberg (na který se restituce nevztahovaly) stále vlastní. Někteří lidé z politických kruhů říkají, že právě vidina tohoto tučného sousta je hlavní Schwarzenbergovou motivací a že z ní vyplývají i jeho politické postoje ve vztahu k Evropské unii a k sudetským Němcům.

    KAREL SCHWARZENBERG UPLÁCEJÍCÍ

    Aby mohl zrestituovat, musel i uplácet, jak později sám přiznal. "Nechme to být. Nešlo o nic velikého. Ale jiná cesta prostě nebyla. Bylo to k uzoufání. A po dvou letech, kdy se všechno zablokovalo... Nebyl to přímý úplatek, šlo řekněme o jistou protislužbu. V té době jsem ještě vůbec nebyl v politice. Dodnes z toho mám špatné svědomí," popsal po letech tento případ, když se "dobrovolně" přiznal médiím. Byla totiž volební kampaň a jistý deník chtěl z toho učinit velkou kauzu. Schwarzenberg ho předešel a raději se přiznal sám, aby ostří kauzy otupil.

    Že by z toho měl špatné svědomí, tomu ale nevěřme. Schwarzenberg si totiž z ničeho nic nedělá. Nebyl to ostatně jediný mravní poklesek člověka, který se díky svému urozenému původu a majetku, kvůli kterému prý nemá zapotřebí v politice krást (říkají novináři), stal mediálně hýčkaným objektem se svatozáří.

    Pochybnosti nad podnikáním Karla Schwarzenberga vyvstaly už v roce 1997, kdy Schwarzenbeg spolu se svým přítelem Zdeňkem Bakalou (Patria Finance) a francouzskou firmou Pernond-Ricard koupil v privatizaci karlovarskou Becherovku. Třebaže jejich nabídka byla až druhá nejvyšší, stát na dramatickém jednání vlády přiklepl firmu Schwarzenbergovi a spol. většinou jednoho hlasu. Pro hlasovali Schwarzenbergovi známí z ODA a KDU-ČSL.

    Becherovce se ale příliš nevedlo a podnik, který měl v roce 1997 zisk 148 milionů, skončil za tři roky poté v mínusu až 140 milionů. Média tehdy psala o tom, že se Becherovka tuneluje státu před očima.

    Podivně dopadlo i hospodaření Nadace Bohemiae. Karel Schwarzenberg, který si spolu s Miroslavem Kalouskem hraje na spořádaného hospodáře, v nadaci, kterou v roce 1992 založil, figuroval jako výkonný ředitel. Rok po svém založení přestala však nadace platit daně, aby poté skončila v konkursu s dluhem 3 milionů - na daních. Z velkolepého plánu (v nadaci figurovala i jména Vladimíra Dlouhého, Josefa Zieleniece, Michala Lobkowicze, Lucie Pilipové nebo Jana Švejnara), jak do České republiky lákat zahraniční investory, nezbylo vůbec nic. Otázka je, zda to vůbec někdy bylo v plánu.

    Nedávno pak vyšlo najevo, že Schwarzenberg například v roce 2002 porušoval mezinárodní zákaz prodeje ryb, když obcházel nařízení, podle kterého nebylo možné prodávat ryby z jeho rybníků, dokud neprojdou laboratorními testy, aby se vyloučila případná kontaminace malachitovou plísní, které v té době zachvátila chovy v několik středoevropských zemích. Schwarzenbergovi se nechtělo dlouho čekat na výsledky testů a tak raději ryby za miliony korun prodal účelově zřízené firmě svého správce, na kterou se už zákaz nevztahoval. Ryby tak prodával vesele dál, zatímco poctiví rybáři své ryby testovali a přicházeli o zisky.

    A příklad nejčerstvější, takřka včerejší: Jeden z nejbohatších lidí v zemi i ve střední Evropě vůbec si na opravy svých rybníků žádá několikamilionové dotace od státu. O půl roku ale přešvihnul termín, do kdy měl rybník kolaudovat, pročež by měl tedy dotace správně navrátit. Ale zažádá si na ministerstvu financí o pardon a jeho kamarád Miroslav Kalousek mu to benevolentně promine. Nic se vracet nemusí.

    Rovněž s přímostí a čestností to u Schwarzenberga nebude příliš slavné. Jeho fanoušci museli být zklamáni, když politik sliboval odchod z vlády, pokud se do ní navrátí neprávem obviněný, ale o to více médii vláčený předseda KDU-ČSL Jiří Čunek. Čunek se vrátil, ale Schwarzenbergovi se z křesla šéfa diplomacie nechtělo. Nedodržel tak slovo, které dál - buď já, nebo on. Nakonec vše vyřešil šalamounsky - nechal si prý Čunka prověřit detektivní kanceláří Kroll a tím si své setrvání v křesle ministra omluvil, protože zjištění detektivů nic nezjistilo.

    Tento případ, který na první pohled vypadá nevinně, ukazuje i další rysy Karla Schwarzenberga. Jednak vyvolává nepříjemné otazníky, proč Schwarzenberg nedůvěřoval českým orgánům a najal si na práci s citlivými údaji státu cizí a netransparentní americkou detektivní agenturu, která má úzké vazby na CIA a FBI (že před 11. zářím měl výkonný ředitel její newyorské pobočky zodpovědnost za bezpečnost WTC, nyní ponechme stranou) a nechal tak místopředsedu vlády a ministra Čunka lustrovat cizími detektivy napojenými na zpravodajské služby. Nevystavil tak zemi bezpečnostnímu riziku? můžeme se oprávněně ptát.

    Za druhé případ Čunek ukázal podivnou symbiózu Schwarzenberga s Miroslavem Kalouskem, která vznikla ještě před společným plánem sestavit virtuální stranu TOP 09. Není totiž žádné tajemství, že o odchod Čunka z vlády a z vysoké politiky usiloval především jeho stranický rival Miroslav Kalousek a Karel Schwarzenberg, kterého se přitom spor nijak netýkal, mu sehrál onu službičku, kdy si postavil hlavu a žádal odchod Čunka, jinak prý odejde sám. Můžeme se tak ptát, co za to naopak Schwarzenberg chtěl od Kalouska. A nebo je Schwarzenberg submisivní, nechává s sebou manipulovat a je loutkou v Kalouskových rukou? Současný případ s Bátorou je tomu na chlup podobný. Kalousek chce změny ve vládě nebo rovnou nové volb y, a tak si za účelem vyvolání vládní krize vybere zástupný problém, který se vzdáleně dotýká Karla Schwarzenberga. A Schwarzenberg opět hraje divadlo, že pokud (tentokrát pro změnu) Bátora neodejde, jeho strana ve vládě být nemusí. Opět se můžeme ptát, proč to dělá a co za to bude chtít. Křeslo prezidenta? Účast na obří ekologické zakázce? Nevím, to už by byly spekulace.

    Ohromné Schwarzenbergovo bohatství přitom neustále roste. Rod Schwarzenbergů je nejbohatším rodem ve střední Evropě. V Rakousku je druhým největším soukromým majitelem lesů a mezi největší soukromé vlastníky lesů patří i v Česku. Když mu bylo na počátku 90. let vytýkáno, že zrestituoval, co mohl, bránil se tvrzením, že zpět získal jenom část. To může být pravda, ale málo to rozhodně není. Bilance restitucí je totiž pozoruhodná: Orlík, Čimelice, Sedlec, Dřevíč, dva činžovní domy, palác na Novém Městě v Praze, padesátka menších budov, 9500 hektarů lesů a rybníků. To však bylo v devadesátých letech.

    Další a další pozemky stále nakupuje. Je to jeho vášeň. Ve svém majetkovém přiznání za předloňský rok uvedl, že si jich za rok pořídil hned třiadvacet dalších, především v jižních a středních Čechách. Podle jiných zdrojů skupuje ve velkém i pozemky na západě Čech. Někdo by se měl investigativně podívat, co všechno Schwarzenbergovi dnes patří. Pak bychom se možná divili.

    KAREL SCHWARZENBERG ZRAZUJÍCÍ

    Někteří z nás by toto vše mohli Schwarzenbergovi odpustit. Touha hromadit majetek je politikům blízká a málokdo lákání bohatství odolá - dokonce ani ten ne, kdo se zdá být nadosmrti zabezpečen. S jídlem roste chuť a šlechtici mají rozšiřování vlivu a bohatství jaksi ve své modré krvi. Nevadí mi politici, kteří hromadí majetek, protože alespoň nemají čas na zrádcovskou politiku. Nejhorší je ale politik, který hromadí majetek a ještě u toho zrazuje národ. A to je případ Karla Schwarzenberga.

    Často vyčítá politický turismus, ale podívejme se, kterými stranami prošel Karel Schwarzenberg, aby se dostal na své vytoužené místo šéfa diplomacie. V senátních volbách 2004 byl nominován US-DEU, jinak byl ale až do zániku strany členem ODA. Finančně podporoval KDU-ČSL, spolu s dalšími pravdoláskaři chtěl založit stranu Cesta změny, poté se stal výkladní skříní Strany zelených (než se s ní rozkmotřil, protože zradil její program), aby si nakonec založil vlastní stranu TOP 09. Zajímavé je, že ještě dříve, než byl zvolen do křesla ministra zahraničí, žádali v době kolem složitého sestavování vlády po volbách 2006 někteří "věční petenti" v otevřeném dopise pr o Schwarzenberga místo ministra kultury. Viewegh, Černý, Svěrák, Peňás a další tehdy tvrdili, že ať už se sestaví vláda taková nebo maková, noblesní šlechtic by tam neměl chybět a pomohl by napravit údajně poškozenou politickou reputaci země. Vidíme tedy, že zde byly snahy Schwarzenberga za každou cenu instalovat do nějaké nové role, což se nakonec podařilo.

    Zdá se ale, jakoby tento pán ve svém novém angažmá sloužil všem jiným, než jen českým zájmům. Tu Německu (klidně by jim prodal naše památky), tu Sudetským Němcům (proč by ne, když má sídlo v bavorském Scheinfeldu a je světoobčan, který nějaké hranice státu příliš neřeší), tu Izraeli (má pověst nejvíce proizraelského ministra zahraničí Sedmadvacítky), tu Bruselu (o tom darmo mluvit) či Spojeným státům (podpora radaru - a nebuďme naivní, tyto věci se nedělají zadarmo, podpora teroristického státu Kosovo, podpora války v Afghánistánu, brojení proti zemím, které USA tradičně nemají rády - Barma, Rusko, Kuba apod.)

    Snad nejmarkantněji je Schwarzenbergovo posluhování mocným tohoto světa vidět na jeho blízkých vztazích s Bilderberg Group, soukromou vlivovou nadnárodní elitářskou organizací jednoho z nejbohatších mužů planety a nenapravitelného globalisty Davida Rockefellera. Schwarzenberg tajně navštívil (a až posléze byl nucen přiznat účast na) schůzi Bilderberg Group v roce 2008 v USA. V čem se ale liší od dalších pravdoláskařských postaviček, které na podobnou konferenci také zavítaly (Žantovský, Pehe aj.), je to, že Schwarzenberg absolvoval podobných konferencí Bilderbergu hned několik. Mezi méně známé informace patří ta, že svoji premiéru na Bilderbergu si odbyl už v roce 1979 a dále ještě navštívil s chůzky v letech 1980 a 1981, jak vyplývá z dodnes dohledatelných seznamů účastníků. Důvod, proč to o něm nebylo dříve známo, je prostý - nikdo ho tehdy nehledal pod jeho celým jménem a coby zástupce Rakouska, kde žil a žije. Karla Schwarzenberga, který se celým jménem zove Karl Johannes Nepomuk Josef Norbert Friedrich Antonius Wratislaw Mena von Schwarzenberg, najdeme v těchto seznamech jako "knížete" nebo také "prince" Karl J. Schwarzenberga z Rakouska. Seznamy prozrazují i to, že byl na setkání jako pozorovatel či přihlížející (observer).

    Jakkoli může členství v podobných nadnárodních organizacích na někoho působit jako prestižní záležitost, je ve skutečnosti známkou toho, že politik neslouží zájmům své země, ale je vázán ohledy na své "spolubratry" z této politické "lóže". Protože skupina Bilderberg je bezesporu nástrojem pro uskutečňování agendy Nového světového řádu a usiluje o světovou vládu, jejímž předpokladem je vytunelování pravomocí a posléze úplné zrušení národních států, existuje důvodné podezření, že se Schwarzenberg členstvím v těchto organizacích a svými politickými kroky dopouští poškozování českých národních zájmů. Když totiž Schwarzenbergovo počínání sledujeme, vidíme, že k České republice je loajální jen někdy, a to často spíše proto, aby zakryl neloajalitu v jiných, daleko podstatnějších případech. Dokonce bychom se mohli ptát, zda nebyl přímo za tímto účelem podobnými skupinami jako je Bilderberg dosazen - to je legitimní otázka.

    Krom toho se Schwarzenberg účastní zasedání Trilaterální komise, což je dceřiná společnost Bilderbergu. Podle židovské tiskové agentury JTA má také blízko k židozednářskému řádu B´nai B´rith, což by vysvětlovalo jeho proizraelskou politiku, která nemá v Evropě obdoby. Toto téma by ostatně stálo za zmapování, vzpomeňme jen na jeho neúspěšnou misi do Izraele, obhajobu operace Lité olovo, ale i snahy zorganizovat spolu s Alexandrem Vondrou historický summit EU-Izrael, k čemuž nedošlo jen díky neochotě na straně Bruselu. Bývalá europoslankyně Jana Bobošíková dokonce prozradila, že stejná dvojice politiků dala přednost izraelským před českými zájmy, když Topolánkovo potenciální ; předsednictví Středomořské unii (a tím podporu domácímu exportu do zemí kolem Středozemního moře) vyměnila za možnost vycestovat si na "mírovou misi" do Izraele. Proizraelské sentimenty mají Schwarzenbergové zřejmě v rodině, protože podle téhož článku z JTA měl "Schwarzenbergův otec těsné vazby na židovské podnikatele a byl častým hostem na akcích B´nai B´rith v Praze a první izraelská ambasáda v Československu – a jedna z prvních izraelských ambasád na světě vůbec – byla otevřena v domě Schwarzenbergových rodičů na pražské Voršilské ulici v květnu 1948." Na tom není nic špatného, ale vědět bychom to měli.

    Notoricky známé je Schwarzenbergovo poklonkování Bruselu, respektive Francii a Berlínu a odezírání jim z úst a posléze urychlená realizace těchto vyslovených i nevyslovených přání. Tak najdeme Schwarzenberga mezi nejfanatičtějšími zastánci Lisabonské smlouvy, vidíme Schwarzenberga, který ve prospěch cizích mocností zavírá české ambasády všude po světě, skandálně vykládá v zahraničí o tom, jak jsou Benešovy dekrety protiústavní a že je nezruší jen proto, že zrušit nejdou (ale kdyby to šlo, neváhal by), jak horuje pro současnou novelu Lisabonské smlouvy a všechny bláznivé nápady na tzv. hospodářskou vládu EU, které přicházej&i acute; z Bruselu. Viděli jsme ho, jak byl nejšťastnější během českého předsednictví Radě EU a jak byl naopak nešťastný z toho, když vláda padla a on o místo přišel. Viděli jsme, jak urputně bojoval o vliv na českou pozici vůči Bruselu ve sporu se samotným premiérem o kompetence. A třebaže už je starý a několikrát údajně zkolaboval na zasedání vlády, neváhal založit novou stranu, aby se do ztracené pozice vrátil, když viděl, že strana, kterou se svými pravdoláskařskými kumpány pro své cíle zneužil prvně (SZ), je po jejich devastačním působení zcela nepoužitelná. To, že se spojil se skandály opředeným Miroslavem Kalouskem, není projev žádné politické naivity nebo krátkozrakosti - oba politi ci si totiž ve své až chorobné touze po moci mohou podat ruce.

    Zmínit by se měla i podivná Schwarzenbergova role v omluvě sudetským Němcům a ve vyjednávání s nimi. Schwarzenberga zde usvědčuje jeho vlastní životopisná kniha, kterou napsala redaktorka jeho vídeňského časopisu Profit (takový rakouský Respekt), čili životopis autorizovaný a ryze oslavný, ve kterém se dočteme o tom, kterak Schwarzenberg navrhoval dokonce úplné navrácení majetku i návrat samotných sudetských Němců a další nepředstavitelné jednostranné kroky, které jen díky neprůchodnosti na českém politickém kolbišti nakonec nedošly naplnění. Zřejmě ale chtěl, aby toto jeho počínání bylo pro budoucí generace zdokumentováno a tak se jím rád svému životopisci pochlubil.

    Bylo to v květnu 1991, kdy Václav Havel společně s německým kancléřem Helmutem Kohlem vypracoval v rozhovoru mezi čtyřma očima pětibodový balíček. Ten mimo jiné navrhoval pro sudetské Němce možnost návratu, získání státního občanství a na jeho základě i možnost získat prostřednictvím kuponové privatizace půdu a majetek. Nabídka to byla tak velkorysá, že ji Havel raději ani nepředstavil veřejnosti. Naštěstí pro republiku neinformoval ani Kohl o tomto návrhu svého ministra zahraničí ani předáka sudetských Němců, čímž nechal návrh vyznít do ztracena. Iniciátorem těchto jednání byl právě Schwarzenberg. Protože českoněmecké rozhovory kvůli tomu uvízly na mrtvém bodě (bylo tehdy léto 19 91), Havel opět vybavil svého kancléře potřebnými kompetencemi a vyslal ho do Kohlova letního sídla v St. Gilgen, aby rozhovory oživil. Jednání probíhala i na schwarzenbergském sídle v bavorském Scheinfeldu. A byl to opět Schwarzenberg, který stál za s rozpaky přijímaným Havlovým gestem, které učinil ještě předtím, než se stal československým prezidentem. Soukromý dopis tehdejšímu prezidentovi Spolkové republiky Německo Richardu von Weizsäckerovi, ve kterém se Havel omluvil sudetským Němcům za poválečný odsun, proběhl prý na Schwarzenbergovo doporučení.

    ***
    Ve výčtu Schwarzenbergových kroků, které nejsou selháním, ale nejspíše promyšlenými úkoly na zadání jeho zahraničních přátel, bychom mohli pokračovat. Pro tuto chvíli toho ale nechme a zakončeme otázkou.

    Skutečně by měl být tento člověk prezidentem České republiky?

    • Re: Něco o panu Schwarzenbergovi Reagovat (19.1.2013 01:09) Marta

      Tady si můžete přečíst něco o autorovi tohoto článku.http://abbartos.wordpress.com/pravdolaskari-o-mne/

  • Zklamání Reagovat (18.1.2013 10:53) Josef N

    No, to jsme dopadli. Jen krátce. Zeman mi vadí, protože podepsal opoziční smlouvu,Schwarzenberg proto, že by nepodporoval přímou demokracii. Ať jsou pro parlamentní demokraci jakékoliv důvody, my si nemůžeme dovolit, aby o nás rozhodovali tihle, jak to říci slušně, lidi bez morálky, bez kouska cti v těle. Parlamentní demokracii prosazoval Langer, není třeba psát o tom, proč.
    Jinak je mi jedno, jak kdo mluví. Nejdůležitější je morálka. A to vždy a všude. Kalousek se jen směje, jak nás neustále přečůrává. Nemůžu podpořit jeho kandidáta.

  • Určitě pana Zemana Reagovat (18.1.2013 10:44) Irča

    Co se stalo s naším národem? To Vás ty média a pan kníže svou přetvářkou tak ovlivňují a Vy se stáváte naivními občany.
    Ještě před volbou prezidenta bylo a je cca 80% občanů ČR nespokojeno s touto vládou a volilo by už jinak.
    A co se neděje, najednou postoupil do II.kola prezidentských voleb PŘEKVAPIVĚ pan kníže, což nikdo díky této vládě nečekal.
    Občané, to si hodně odporujete, když nesouhlasíte s touto vládou a za pana prezidenta by jste chtěli pana Karla, který se na této vládě také podílí.
    Dáváte tak nepřímo souhlas s touto vládou a tím podporujete tuto vládu, která je příčinou:
    rostoucí nezaměstnanosti
    amnestie a tím zvyšování kriminality
    zhoršování podnikatelského prostředí
    růst cen nejen potravin
    zrušení levných nemocnic
    nakupování moci a zastrašování policie
    podpora lichvářství
    církevní restituce
    podpora hazardu
    vysoká cena nafty a spotřebních daní
    zvyšování DPH
    anonymní akcie a výčet dalších,.......
    Tato vláda na to čeká, aby jste podpořili pana Karla, protože tím jim vyjádříte náklonnost, ta se na to přímo třepe.
    Nic proti studentům, ale nevím, jestli oni jsou zrovna ti, kteří by měli rozhodovat o volbě, když sami ještě nic nezažili, protože jsou stále podporování rodiči a neví, co to je, starat se o sebe a živit své děti v těchto podmínkách. Studenti a to Vám nevadí, že kníže podporoval zavedení školného?
    Neříkám, že pan Zeman je svatý, ale když se mám rozhodnout, volím pana Zemana, a tím NEPODPORUJI NEČASOVU VLÁDU!!!

    • Re: Určitě pana Zemana Reagovat (15.6.2013 13:02) David

      Taky nedoporučuji nečasovou vládu.
      Doporučuji vám volit karla.

    • Re: Určitě pana Zemana Reagovat (18.1.2013 11:22) UFO

      Asi se národ nechce vrátit do dob,kdy vládl Zeman.

      • Určitě pana Zemana Reagovat (18.1.2013 11:32) Martina

        Tak proč je tak mnoho lidí dnes nespokojeno s touto vládou, když je podle Vás lepší než za Zemana, pane UFO?

        • Re: Určitě pana Zemana Reagovat (18.1.2013 18:52) UFO

          A proč si Vy myslíte, že je jich mnoho. Souhlasím, že jich není málo, ale možná je jich méně, než si Vy myslíte.

          • Určitě pana Zemana Reagovat (18.1.2013 22:02) Martina

            Tak pokud to nevidíte, tak si kupte brýle.

  • Menší zlo Reagovat (18.1.2013 09:34) Delfín

    I když jsme nevolili ani jednoho,budeme volit menší zlo.A to ing Zemana.Nedovedeme si představit proslov ČESKÉHO prezidenta a pod tím ČESKÉ titulky.

    • Re: Menší zlo Reagovat (18.1.2013 10:39) Buša

      Klauzozemanův "Meisterstück" byla opravdu opoziční smlouva. Dalším "Meisterstückem" je Zemanův dar každého naštvat. Jeho diplomatické schopnosti jsou na nule a proto budu volit knižete.

      • Re: Re: Menší zlo Reagovat (18.1.2013 15:09) Evca

        Pan Schwarzenberg má sice diplomatické schopnosti, ale užívá je jen a pouze k prosazování svých zájmů (například to jak dostal 5 milionů dotací na obnovu rybníků a ty nevyužil, jak mě, měl tudíž povinnost je vrátit, ale vyjednal si u pana Kalouska, že mu to prominul).
        Na český národ zvysoko kašle a názory mění tak, jak se mu to hodí. Příkladem je jeho postoj k amnestii. Nejdříve s ní souhlasí, prý se alespoň vyčistí věznice. Jakmile se ukáže, že amnestie mnoha lidem vadí, tak hned obrátí a prohlásí, že byl amnestií zděšen. Chytrý volič ví, že to jsou kecy, protože měl minimálně týden před jejím vyhlášením možnost si ji nastudovat. Pokud tak doopravdy neučinil, pak to je ukázkou absolutní nekompetence. Ale pan Schwarzenberg mi vadí hlavně proto, že se o obyčejných občanech vyjadřuje (ovšem ne na veřejnosti, jen v okruhu stejně bohatých osob) jako o hloupé, nemyté lůze. A věřte mi, že to vím. Já sama jsem nemusela nikdy pracovat, protože k nim patřím, ale protože nesouhlasím se záměry těchto rodin, tak se neúčastním ani setkáních.

        • Re: Re: Re: Menší zlo Reagovat (18.1.2013 18:53) Buša

          Ale kdo si nechce dát věci vysvětlit, tomu je nikdo nevysvětlí, ani kandidát na prezidenta.

  • Zeman na Hrad Reagovat (18.1.2013 00:54) Franta

    Všem, kdo sledovali debatu s Moravcem : Tak a je to tady, Jeho jasnost Karel popřel platnost Benešových dekretů. Beneš byl dle něho válečný zločinec, hrůza aby se stal presidentem !

    • Re: Zeman na Hrad Reagovat (18.1.2013 07:24) Jana

      Poslouchala jsem dobře . Karel Schwarzenberg vysvětlil, že se také stala při odsunu některým Němcům křivda a já mohu potvrdit, že se tomu opravdu tak stalo. Dědečka mi odsunuli a babička, protože do Německa nechtěla, jelikož tady měla celou rodinu, tak jejich manželství bylo násilně roztrženo i když dědeček pomáhal schovávat syna pana Macha, který utíkal do Anglie k letcům. Byl u nás 2 měsíce, než jej gestapo přestalo hledat a než mohl pokračovat s jinými doklady.

  • povinné Reagovat (17.1.2013 19:45) Jarmila

    Benešova výstraha, najít a přečíst.

  • pravda Reagovat (17.1.2013 16:48) Martin

    Vladimír Kapal: Z České televize se mi chce zvracet
    Ale nejen z ní, ze všech celostátních médií ovládaných převážně německým kapitálem. A proč? Přece proto, jak především Česká televize informovala o průběhu prvního kola prezidentských voleb.



    Ihned po ukončení a spočítání výsledků prvního kola prezidentské volby, a po zjištění, že se do rozhodujícího klání dostal jak očekávaný kandidát Zeman, tak i Schwarzenberg, což jsem opravdu nečekal, jsem prohlásil, že teď nastane mediální masáž národa, aby se volil do funkce prezidenta České republiky Rakušan se švýcarským a českým pasem, Schwarzenberg.
    Očekával jsem to, ale způsob jakým k mediální masáži přistoupila Česká televize, mi zvedl žaludek. Ihned, jen několik minut po oficiálním vyhlášení výsledků, se v hlavních televizních zprávách na veřejnoprávní televizi, která by měla být objektivní, objevily šoty s vehementní podporou právě tohoto proněmeckého a profederalistického, evropského Rakušana.
    V celém rozsáhlém bloku šotů s voliči se neobjevil jeden jediný, který by podporoval Čecha jak poleno, Zemana. Ani jediný, a to vyhrál. Pro televizi, placenou všemi občany republiky, to byla vhodná příležitost, jak národ co nejvíce oblbnout, aby volil právě Schwarzenberga.
    Toho člověka, kterému pomalu není rozumět, člověka, který pořádně neumí ani česky, stačilo jenom poslouchat jeho skloňování a časování, kdyby se takto vyjadřoval žáček v páté třídě základní školy, musel by dostat pětku. Veřejnoprávní televize, prý česká, jak se uvádí v jejím názvu, a její redaktoři se přímo rozplývali nad nečekaným volebním úspěchem současného ministra zahraničí, který po celou dobu působení ve vládě českému národu jenom škodil.
    V jednom ze šotů jakási mladinká dívenka, nevím, zdali byla zaplacená nebo tak neskutečně nezkušená a hloupá, prohlásila, že bude volit jenom Schwarzenberga, protože je přece dobrý hospodář. Opravdu? Já bych s ní nesouhlasil. Vždyť z debat vyplynulo, že tenhle mumlající stařík nemá ani potuchu o tom, kolik se jenom za jeho působení ve funkci utratilo peněz na jeho ministerstvu, na většinu otázek odpovídal, že ho to nezajímá, že to pro něj není podstatné a že to neví. Jak může být dobrý hospodář člověk, který se nezajímá ani o vlastní náklady?
    Média národ masírují pro jeho zvolení, vědí  vůbec ti, kdož ho volili, co by to znamenalo? Vědí vůbec co to je skupina Bildenberg? Co to je Nový světový řád? To vše totiž tento člověk podporuje. Co by asi na zvolení tohoto slinty řekl lesník, který byl v jeho službách nakažen boreliózou a byl propuštěn, protože marodil?
    Kdykoliv celoplošná média někoho tak masivně podporují, je na místě položit si otázku, komu to prospěje. Německým majitelům většiny médií, lidem, kterým vůbec nejde o vlast, národ, o lidi, ale jen a pouze o vlastní osobní prospěch.
    To chtějí opravdu ti, kteří ho volili a chtějí volit, abychom museli platit dluhy evropským bankám, které špatně investovaly? Chtějí, abychom byli ještě většími cizinci ovládanými zahraničními mocipány ve vlastní zemi? To chtějí, aby nás Němci a další cizinci vyhazovali z práce a dokonce z bytů? Asi ano, neboť právě k tomuto stavu by plynula Schwarzenbergem prosazovaná přísná federalizace Evropy, jakési Spojené státy Evropské.
    Schwarzenberg rád nadává na komunisty v minulém režimu. Kde po celou dobu jejich vlády žil? U nás? Trpěl snad? Nikoliv, žil si poklidně ve Švýcarsku a těšil se ze svých majetků, které jeho rod získal bůhvíjak. Do naší vlasti přijel až když už bylo po všem a teprve se učil česky, a jak jsem podotkl, neumí to pořádně dodnes.
    Naše řiťolezecká média ho nazývají tvrdošíjně a neustále knížetem. Jak to, že nejsou trestány? Vždyť v našem právním řádu dodnes platí zákon o tom, že používání šlechtických titulů je trestné. A tento zákon vznikl a byl podepsán tak oslavovaným prezidentem Masarykem.
    Karel Swarzenberg, podle mého názoru, není demokratem, byl, je a zůstane feudálem, který by ve funkci prezidenta republiky s námi nakládal stejně. Tedy jako s poddanými a lůzou.
    Ve druhém kole budu volit Zemana. Měl jsem tu čest se s ním v minulosti několikrát setkat a hovořit a nebyl jsem z něj příliš nadšený, ale volit ho budu. I proto, že by prosazoval, jak několikrát prohlásil, zákon o majetkových přiznáních a všem, kdož by nebyli schopni prokázat legální a zákonné nabytí majetku, by byl majetek sebrán a začleněn do státního rozpočtu.
    A to se přece majitelům médií, ale i vedení České televize, nemůže hodit do krámu, v případě prezidentování Schwarzenberga by si všelijací tuneláři, vyžírkové a megazloději, mohli svůj nakradený majetek vesele užívat dál. A lidé by museli platit stále vyšší a vyšší daně, aby se podobní vyžírkové beztrestně mohli mít na náš úkor dobře.
    Nejnenáviděnějším politikem posledních let je Kalousek. A přitom lidé volili jeho poskoka, neboť faktickým vůdcem této partaje je právě on, nikoliv Schwarzenberg. To se lidem žije pod vládou této protilidové partaje tak dobře žije, že jí chtějí ještě posílit?
    Je mi zle z České televize, je mi zle z německých médií, je mi zle i z tohoto národa. Už nyní většina lidí padá na ústa. To chtějí ještě rýt držkou v zemi, jak to zpíval kdysi Kryl?
    Asi ano, jinak by ho přece tolik lidí nemohlo volit.
    Doufám, že národ si toto vše v příštím kole uvědomí a zvolí Čecha a nikoliv Rakušana.
    Pokud se tak nestane, pak to bude znamenat konec české národní hrdosti. Alespoň pro mne.

    • Re: pravda Reagovat (17.1.2013 18:00) Jan

      Cenzura za totality, byla sranda, proti cenzuře, této vlády. Kde je video, kdy Kalous dostal počuni od babky, při nějaké návštěvě lidu, bylo na novinkách, jen pár hodin. Co je s mladíkem, kterého zmlátil, nikdo o něm už nikdy neslyšel, doufám, že byl uplacen jen penězi.

  • Komedie Reagovat (17.1.2013 15:40) Míša

    Bože, ten předvedl komedii, to je herec, pan kníže.

  • Nečas Reagovat (17.1.2013 10:30) Míša

    Kácím se smíchy, další po Kalousovi, co se rozvádí. Teda pardon, odklání nakradené miliony.

  • Šlechtic Reagovat (17.1.2013 09:07) Marie Janušová

    Nevím proč, ale podle mě jsou tyto diskuze maximálně bezpředmětné. Všichni se tu hádají koho zvolit a koho ne. Podle mě, když byla Země Česká pod vládou "některých" šlechticů, tak vzkvétala. Karel je diplomat. Má pod palcem všechny diplomatické vztahy a ví. Možná neumí česky, možná jeho manželka tohle a tamto. Lidi mě fascinují, jak vše ví nejlépe a na všech těchto portálech diskutují a hlavně nadávají ...Ale co by udělali oni s naší ČR, kdyby byli ve vládě ?!

    • Re: Šlechtic Reagovat (20.1.2013 20:11) Jana

      Souhlasím s Vámi. Bohužel z těch všech reakcí musím usoudit, že přímá volba prezidenta je jaksi šlápnutí vedle!!! Česká země si ji nezaslouží. Vím, že jde o demokratické rozhodnutí každého z nás, ale mám pocit, že část českého národa někde zamrzla a nedokáže se vyrovnat s minulostí a zároveň zapomněla… jak smutné
      Další část si plete volbu prezidenta s volbou do politických stran a také probíhající boj politických stran zvláštní postoj našeho pana prezidenta pana Klause.
      Kladu si otázku kde skončil rozum, sociální inteligence a slušnost lidí tohoto národa.
      Také bych si přála prezidenta, který bude tento národ ztmelovat a ne rozdělovat a který nebude jen mentorovat, ale který nám půjde příkladem svými činy a tím nás také bude motivovat a bude nás důstojně prezentovat v zahraničí.
      Nechci prezidenta, který nás bude zahlcovat planými slovy!
      Mám velké obavy, že je to v této zemi „Švejků“ nemožné.
      Raději budu tolerovat „brblání“ slušného člověka, ale nestrpím mentorování pana učitele, který má stále pravdu a vždycky pravdu a který i lež mistrně odprezentuje jako svou pravdu! Je to ubohé.
      Voličům MZ přeji mnoho úspěšných „orgasmů“ při psaní těchto špinavostí.
      Pokud zavládne folklór českých zemanovců v české a moravské zemi budu se jen těžko smiřovat s tímto faktem a budu se muset stydět za svůj národ.

    • Re: Šlechtic Reagovat (19.1.2013 01:14) Marta

      Jen souhlasím :)

  • nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 05:03) Radim

    Lidi, přemýšlejme a buďme alespoň trochu Čechy!

    Petr Pokorný

    Máme za sebou prvé kolo prezidentské volby, velice smutné doby pro český stát. Co k tomu říci z hlediska občana.

    volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který má také doposud cizí státní příslušnost,
    volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který nevysloví téměř žádnou větu správně česky a ani nezná pořádně naší hymnu,
    volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, jehož manželka by nejspíše jako první dáma hovořila česky hůře než vietnamští trhovci,
    volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který je členem BILDERBERGu, klubu-organizace nadnárodních finančních magnátů a skupin, pro něž je národ, čest a svoboda nežádoucí vlastností občanů,
    · volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který jako ministr zahraničí Topolánkovy vlády lhal více jak 2 roky občanům o radaru v Brdech a dodnes se za to neomluvil,

    · volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který schvaloval spolu s Havlem bombardování Srbska za Kosovo, i když nejspíše měl vědět, že je to mezinárodní zločin a šlo jen o vytlačování Srbů z Kosova, aby tam mohly řádit UCK teroristické skupiny a aby tam mohla být zřízena největší americká základna na evropském kontinentě,

    · volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který pomáhal prosadit jako 1. místopředseda vlády a předseda politické strany TOP 09, podivné, doposud řádně nedokladované církevní restituce. Ty restituce, které naše mladé lidi, děti a vnuky zadluží na celá desetiletí,

    · volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který jako předseda TOP 09- strany, která se spolupodílela na prosazení zákonů ožebračujících důchodce, rodiny s dětmi, na návrhu školného, na neskutečném propadu státního rozpočtu o více jak 160 miliard Kč, na zhoršení sociální a zdravotní péče atd…,

    · volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, člověka, který si nechá říkat „kníže“ přesto, že již první československý prezident T.G.Masaryk podepsal jako jeden z prvních zákonů vznikajícího svobodného státu zrušení šlechtických titulů a zákaz jejich používání,

    · volme za prezidenta ČR Karla Schwarzenberga, abychom se měli za co stydět, abychom ukázali, co jsme to za národ, že mu stačí pár týdnů masírování medii vlastněnými zahraničními korporacemi a staly se z nás hloupé nemyslící ovce!

    · Rád bych našel na Karlu Schwarzenbergovi nějaký významný pozitivní rys vyjma pospávání, ale nějak se to nedaří.

    Ale pokud v nás přeci jen ještě zbyla byť jen špetka státní a národní hrdosti a cti, pak Karla Schwarzenberga nevolme v žádném případě!

    • Re: nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 10:59) ach

      Pane Radime, vzdyt to jsou kecy. Co delal Zeman v 98 si uz nepamatujete?

      • Re: Re: nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 15:52) Jan

        V 98 kníže ,potichu s Havlem restituovali majetek Schwarzenbergů a protože podle českého práva na to neměl nárok, tak to udělali podle práva rakouského. Lidé opojení sametovou revolucí to ani nezaznamenali a takových tajných komplotů bylo.

      • Re: Re: nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 12:53) Míša

        No to co kníže určitě, ne.

    • Re: nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 07:22) Buša

      Proč se bojíte pana Schwarzenberga a vymýšlíte si takové nepodstatné důvody, aby jste jeho volbu zamřili. Že má ještě jiné občanství než České? To má teď kde kdo. Kdyby mně Švícaři nabídli občanství, vůbec bych se nebránila. Ale u něj to nebylo z marnivých důvodů. Že neumí brilantní češtinu? Ale kolika jazyky on umí a to je pro nás důležitější. A kde jste přišel na to, že neumí českou hymnu. Vždyť jí zpíval. A slyšel jste někdy naše hokejisty, fotbalisty.. prostě sportovce, když jí zpívají? Tady přece nejde o to, zda má hlas a intonuje, ale že jí zpívá.
      Poproste pana Zemana, ať vám hymnu zazpívá.

      • Re: Re: nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 09:11) Marie Janušová

        Já souhlasím...a, že tamhle jednou usnul ?! Kdybych měla denně poslouchat ty bláboly ve sněmovně apod. Usnu tam také :)

        • Re: Re: Re: nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 12:54) Líba

          Potom ovšem nemáte ve vrcholové politice, co dělat.

          • Re: Re: Re: Re: nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 14:11) Marie Janušová

            Proč bych tam neměla co dělat ...? To můžu říct o celé vládě. Líbí se mi váš "postoj" k věci, ale co by jste dělala Vy? Pokud již máte tu vrcholovou politiku za sebou, ráda se nechám poučit o zajímavých věcech co se tam (ne)probírají :)že je takové faux pas usnout ...

          • Re: Re: Re: Re: nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 13:29) Slávka

            Já bych věděla, kdo nemá co dělat v české vrcholné politice a čí řeči je mnohým velmi obtížné poslouchat, když měli být hned po revoluci postaveni mimo zákon.
            Ale pan Schwrzenberg mezi takové zaplať Pán Bůh nepatří.

            • Re: Re: Re: Re: Re: nevolte Karla! Reagovat (17.1.2013 15:55) Jan

              Ve vrcholové politice nemá co dělat, ten , kdo tam chrápe. A je mě jedno, kdo to je. Pravda, že pan kníže chrní nejvíc.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevolte Karla! Reagovat (20.1.2013 23:02) Tereza

                Pokud mě paměť neklame, spánek býval nejdříve doménou pana Miloše Zemana a na jeho často obrácené oči v sloup si i dnes pamatuji.:) V tom jsou si asi rovni.

  • Co chceme? Reagovat (16.1.2013 11:11) Zdena

    Chceme být poddaní vrchnosti, chceme být lidé druhé kategorie, chceme dobře sloužit , jak za rakouskauherska, chceme aby vlála na hradě místo lva, orlice,chceme hymnu kterou umí i president a jeho žena, chceme se plně vyšťavnit pro blaho země(rakouské), chceme bídu a bič, volíme knížete!!!

    • Re: Co chceme? Reagovat (16.1.2013 12:22) Standa

      Co to tady blábolíte. My dobře víme koho chceme. Slušného člověka, který nás bude důstojně reprezentovat, protože je vzdělaný, zná dobře několik jazyků a umí se chovat ve společnosti. Vy jste se asi zapomněla někde v raném feudalismu, tak se prosím, probuďte.

      • Re: Re: Co chceme? Reagovat (17.1.2013 18:01) Zdena

        Jsem vzhůru ale vy ještě spíte.

  • Proč volit právě KARLA a ne Zemana Reagovat (16.1.2013 07:24) pan Hvížďala:

    "Karel Schwarzenberg má větší mezinárodní zkušenost a může proto na všeobecné výroky uvádět konkrétní přesvědčivé příklady. Jde o souboj šumlujícího a ráčkujícího ostříleného starého barda s mazlivě podbízivým podučitelským lidovým vypravěčem, který to umí s davem, ale který v souboji muž proti muži se dostává do nevýhody, a to přesto, že se velice krotí a soupeř je starší. Jeho líbeznost je ale příliš hraná.
    Naproti tomu Schwarzenbergova střídmost a uměřenost je přirozená, takže bedlivější pozorovatel nejspíš dojde k závěru, že zvítězí-li Schwarzenberg, bude se takhle chovat i na Hradě, zatímco bude-li na druhém největším hradním komplexu po Vatikánu sedět Zeman, mohlo by dojít "nejen k pokračování, ale i vystupňování a zvulgárnění politiky, oslabování právního státu a odmítání vyrovnat se s minulostí," jak na to upozornil slovenský deník SME. Kvůli tomu Miloš Zeman později prohlásil, že nebude se slovenskými novináři hovořit a asi si taky nevšiml, že ho nepodpořil ani slovenský premiér Fico. A to ještě neví, že někteří polští novináři o něm smýšlejí podobně jako SME".

  • Idealisté vzbuďte se Reagovat (15.1.2013 18:07) Lukáš

    Mám velikou radost z toho, že dík panu knížeti a jeho kamarádům z Vatikánu jde naše země už totálně ke dnu a tupé stádo studentů, co se narodily po r.89 je tak tupé, aby si zidealizovanou představu osvíceného šlechtice vzalo za své, navzdory tomu, že si pan Kníže jen hájí své finanční zájmy a je členém nejhorší vlády jakou kdy tato země zažila. Oni se sice probudí, až se po konci studií setkají s realitou, ale to se jen zopakuje situace po posledních parlamentních volbách a už s tím nepůjde nic dělat, nebt jak vidno-když se někdo z pravice k moci a korytu dostane, není vůbec nic, co by ho donutilo odejít.

  • Nevolím Karla,nevolím mafii Reagovat (15.1.2013 13:20) petrus

    Opravdu víte koho volíte? To vám nevadí církvevní restituce, amnestie,zvyšování DPH, devastace zdravotnictví a ekonomiky?

    http://opona2009.zacit.cz/galerie-elity-naroda/schwarzenbergovy-res.html

    • Re: Nevolím Karla,nevolím mafii Reagovat (16.1.2013 10:30) Zdenek

      A co myslíte, že s těmito problémy udělá Zeman? Nic, protože je článkem mafie právě té hrozné amnestie. Pokud se pan kníže vyslovil pro amnestii, jasně vysvětlil, že mu jde o tresty malé, které možná nepatří ani do věznic. Nesouhlasí s amnestií v rozsahu Klause a slyšeli jste od něj, jak ji pojmenoval.Pokud volíte Zemana, tak volíte tu vaši mafii.

    • Re: Nevolím Karla,nevolím mafii Reagovat (16.1.2013 10:14) jirka

      To vam rekli v televizi?

      • Re: Re: Nevolím Karla,nevolím mafii Reagovat (15.6.2013 13:04) David

        Samé kraviny.
        Já volím karla.

  • Proč chceme Karla a ne Zemana Reagovat (15.1.2013 11:13) Honza

    Kromě opoziční smlouvy je jedním z hlavních důvodů kritiky někdejší Zemanovy vlády privatizace. Zeman, sám kritik "projedení" předchozích příjmů z privatizace, umožnil rozpuštění příjmů v rozpočtu. Čili něco jiného říká a něco jiného dělá. To možná schválně voliči Zemana zapomněli.

    Zeman byl během svého působení v čele ČSSD zasažen řadou afér - mj. se účastnil jednání s česko-švýcarskými podnikateli o půjčce pro ČSSD výměnou za možnost ovlivňovat ekonomický vývoj v ČR po volebním vítězství ČSSD (Bamberská aféra), operoval s podvrženými dokumenty, které měly zdiskreditovat BIS a vnitro (tzv. kauza Zemanův kufřík), jeho spolupracovníci sbírali materiály k možné diskreditaci vlivné členky ČSSD Petry Buzkové (kauza Olovo).

    • Re: Proč chceme Karla a ne Zemana Reagovat (15.1.2013 18:12) Lukáš

      Asi jte zapoměl v jakém stavu pravice státní rozpočet převzala a v jakém ho předá. Zřejmě narozdíl od Vás pamatuji,že k zásadnímu vytunelování majetku státu došlo za vlády Klause, kdy veřejně plácal po zádech a dával za vzor pány Kožené, Dalíky apod.

  • My volíme Karla Reagovat (15.1.2013 09:37) Karlovec

    Moc rád si zase půjčím Vaše citace, pane kolego:"Po skoro čtvrtstoletí, kdy zde vytrvale vítězí lež a nenávist nad pravdou a láskou, stále ještě velké části našeho národa nedochází, že s jejich bezzubými a kapitálem nepodepřenými ideami nemají žádnou šanci. Karel na HRAD !!! "

    • Re: My volíme Karla Reagovat (15.1.2013 18:15) Lukáš

      A co na to dr.Chocoloušek, nebo jste skutečně Vaše naivita tak bezbřehá, když vaším vzorem je ten kdo dopředu uzavřel smlouvu o prodeji pozemků Schwarzebbergů a církevních a pak si o tom schválil zákon?

      • Re: Re: My volíme Karla Reagovat (16.1.2013 07:30) Jarka

        Pane Lukáši, co bylo ukradeno, mělo být už dávno vráceno. Je velmi smutné, že tomu tak ještě není.
        Pokud to tak necítíte, jste buď komunista a nebo demagog.
        Slušní lidé volí Karla.

        • My volíme Karla Reagovat (18.1.2013 09:51) Jana

          Jarko, zapomněla jste dodat - A NAIVNÍ!!!

          • Re: My volíme Karla Reagovat (15.6.2013 13:06) David

            žádný naivní lidé.
            Jsou to naopak dobrý lidé, a slušný to co jarka píše, děkuji jarko, a to slovo naivní hoď za hlavu ano, jsme přece slušný lidé.

        • Re: Re: Re: My volíme Karla Reagovat (16.1.2013 11:07) Libor

          A co nebylo ukradeno , tato vláda ukradla a co se ještě neukradlo to se ukradne.

  • Doporučuji Reagovat (15.1.2013 09:19) Jiří K.

    Doporučuji všem : Schwarzenbergovy restituce.doc

    • Re: Doporučuji Reagovat (15.1.2013 11:51) Libor

      Perfektní, jenže tito zaslepenci to číst nebudou.

      • Re: Re: Doporučuji Reagovat (15.1.2013 12:12) Honza

        Pan Richard Král vlastní internetové diskusní stránky „Zvědavec“, kde prezentuje své názory , velmi často nepodložené relevantními důkazy. Je zarytý odpůrce Karla Schwarcenberga, takže dost nevybraným způsobem komentuje na svých stránkách i to, že pan Schwarcenberg hanobí naši hymnu, když jí zpívá. Takže co k tomu říci…..

        • Re: Re: Re: Doporučuji Reagovat (18.1.2013 14:55) alena

          Co k tomu říci. Že když už tak pana Schwarzenberga podporujete, měl by jste být schopen alespoň dobře napsat jeho jméno.

  • Opravdu Reagovat (14.1.2013 19:58) Honza

    Hoďme na smetiště dějin český jazyk a celou naši hrdost, za co naši pradědové bojovali ,abychom se vymanili z rakouské nadvlády, pošlapme. Prezident, který neumí českou hymnu a odezírá z úst druhých, možná by raději zapěl Zachovej nám hospodine. A první dáma , která neumí naši řeč, no a co. Staňme se předměstím velkého Rakouska. Budeme li volit knížete, nic jiného si nezasloužíme.

    • Re: Opravdu Reagovat (20.1.2013 22:08) Lucka

      Já myslela, že pan K. S. se nehnal do zpěvu jen proto, že zpívá falešně a ostatním to nechtěl přes mikrofon kazit a navíc nebyl iniciátorem, tak se podle toho i skromně choval. Vůbec by mi nenapadlo, že neumí slova. :)

    • Re: Opravdu Reagovat (15.1.2013 09:39) soc

      Volíte-li Zemana, ničemu se pak nedivte! Vzkaz všem potenciálním voličům M.Z. a médiím s děravou pamětí:
      http://czech-bohemia.blogspot.com.au/

      • Opravdu Reagovat (18.1.2013 09:56) Jana

        Já volím Miloše Zemana, pořád lepší než knížete s touto vládou.

        • Re: Opravdu Reagovat (15.6.2013 13:06) David

          To je kravina, já volím karla!!!

    • Re: Opravdu Reagovat (15.1.2013 07:08) Karlovec

      Je tady na můj vkus opravdu hodně jedovatých jazyků a není překvapením od kud pocházejí.Lež, zášť, závist, urážky..... to tady produkují Zemanovci.
      Kdo je slušný, volí Karla. Prosím, udělejte s tím českým nešvarem už něco a volte s námi Karla.

      • Re: Re: Opravdu Reagovat (15.1.2013 08:39) Honza

        Co je na pravdě jedovatého?

        • Re: Re: Re: Opravdu Reagovat (20.1.2013 22:27) Lucka

          Jen způsob jakým se předloží.

        • Re: Re: Re: Opravdu Reagovat (15.1.2013 09:42) Ivo

          Hrdina protinacistického odboje, vynikající historik a heraldik, Jihočech, český vlastenec a šlechtic. To byl kníže Karel VI. Schwarzenberg z orlické větvě rodu, otec současného ministra zahraničí Karla VII. Schwarzenberga. Narodil se v roce 1911 v Čimelicích na Písecku jako syn Karla V. Schwarzenberga a hraběnky Eleonory Clam-Gallasové:

          http://ziegler.blog.idnes.cz/c/315740/Otec-Karla-Schwarzenberga-byl-hrdinou-protinacistickeho-odboje.html

          • Re: Re: Re: Re: Opravdu Reagovat (18.1.2013 14:59) Mike

            A tyto znalosti jste získal kde? To se skutečně mohu jen smát. Otec Schwarzenberga podporoval Hitlera a pan Schwarzenberg je zase jedna ruka s židy. Proč? Ne že by je tak miloval, ale většina bank a vůbec světového bohatství je ovládáno lidmi podporujícími sionismus. Ale to by jste si museli přečíst dějiny 20. století. Ty se ve škole moc podrobně nevyučují.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Opravdu Reagovat (20.1.2013 22:45) Lucka

              Mám stejné informace jako pan Ivo a doufám, že životopisy pana K.S. jsou na jeho stránkách i jiných pravdivé.
              Mohu se Vás zeptat, kde najdu informace, které máte vy? Děkuji.

    • Re: Opravdu Reagovat (14.1.2013 20:50) jaja

      A proc chodit tak daleko do historie? Karel se do Rakouska nestehoval do dobrem ... to vam asi uniklo, ze?

  • Karel na Hrad Reagovat (14.1.2013 16:28) Jonas

    Karel je jednoznačně nejlepší kandidát.

    • Re: Karel na Hrad Reagovat (14.1.2013 22:30) Dave

      Nejlepší kandidát pro přijetí do domova důchodců...

      • Re: Re: Karel na Hrad Reagovat (15.1.2013 10:13) Jonas

        Z ceho usuzujete?

  • národ sobě Reagovat (14.1.2013 09:49) Ída

    A nejlépe Středoevropana.

  • Volíme Karla Reagovat (13.1.2013 14:50) Karlovci

    Děkujeme všem, kteří jste podpořili našeho Karla. Druhé kolo bude těžké, ale máme velký potencionál jej vyhrát. Máme našeho Karla.

    • Re: Volíme Karla Reagovat (13.1.2013 15:56) Ludmila

      Doufám, že ne Sokola, ten totiž m i s l í a občas je s tracený. To je síla.

  • stařec Reagovat (13.1.2013 14:14) Gustav

    Koho to napadlo, že by se stařec mohl stát prezidentem. Co když neudrží stolici a začne slintat. Vždyť v době kdy by mu měl skončit mandát mu bude pouhých 80 let.

    • Re: stařec Reagovat (14.1.2013 15:41) siola45

      jste nechutný

      • Re: Re: stařec Reagovat (14.1.2013 22:31) Dave

        Za to Karel je chutný. Když ho vidím, chce se mi blejt...

    • Re: stařec Reagovat (13.1.2013 14:35) Jarda

      Našemu prvnímu prezidentovi Masarykovi také bylo přes 80 let a do teď je všem českým prezidentům ikonou. A stáří je u prezidentů spíše devizou, to byste mohl vědět!

      • Re: Re: stařec Reagovat (14.1.2013 22:41) Horst

        Masaryk...? Ten by se opravdu v hrobě obrátil, kdyby se dozvěděl, že by ho měl na pozici prezidenta jednou následovat rakouský knížepán. Na Masaryka se vy pravdoláskaři vůbec neodvolávejte, vašim krajním kumpánům je už i on nepohodlnej - hodil se vám v 90. letech jako demokrat, ale nyní je to "nacionlista, kterej nezajistil práva chudáčkům sudeťáčkům" (viz Pithrad alias děteček hříbeček z Chátry 77). Vy už nevíte, jak byste té EU vlezli do ......, že popliváváte všechny významné osobnosti českých dějin (samozřejmě s výjimkou Havla a jeho nohsledů) tak, aby došlo k co největšímu oslabení národního vědomí. Na hrad nepatří žádnej zednář ani spiklenec z Bildbergu!!!

      • Re: Re: stařec Reagovat (13.1.2013 15:51) Líba

        No snad ty dva nechcete srovnávat. To by se tatíček, v hrobě obracel.

        • Re: Re: Re: stařec Reagovat (14.1.2013 23:40) Já Pavel II.

          Máte naprostou pravdu. Bohužel s tím nikdo nic nezmůže neb jsme mocipánům vydáni na milost a nemilost. Tohle nedopadne dobře. Čerstvě dospělá generace, která postupně vytlačí nás, dříve narozené, se už narodila to tohoto hampejzu a má úplně vymytý mozek. Je to začátek konce...

          • Re: Re: Re: Re: stařec Reagovat (15.1.2013 09:01) Martin

            Proroctví se zřejmě naplnilo, začátek, konce.

        • Re: Re: Re: stařec Reagovat (13.1.2013 18:47) Jarda

          Ne, jen jsem zmínil, že věk není rozhodující a není v žádném případě pro roli prezidenta překážkou - naopak.

  • Zkuste spát v práci Reagovat (13.1.2013 13:24) Ludmila

    Zkuste prospat celou směnu u stroje, u linky, za pultem, v kanceláři, prostě všude tam, kde pracujete!!!!!!!
    A požadujte za to královskou odměnu a ne ty almužny, které dostáváme!!!!!!!!!

    • Re: Zkuste spát v práci Reagovat (13.1.2013 14:46) Dobrá rada nad zlato

      Spánek regeneruje, takže přeji našemu budoucímu prezidentovi hodně klidného spánku a trochu mu i závidím, že umí nastolit regeneraci v pravý čas ( někdy ve sněmovně je lépe regenerovat, než si ničit nervy). Možná paní Ludmilo, že byste udělala lépe, kdybyste si také dala šlofíka, když Vám první kolo volby nevyšlo podle představ. Nebo Vás mohu pozvat na sklenku šampaňského? My totiž slavíme.

      • Re: Re: Zkuste spát v práci Reagovat (20.1.2013 18:21) Ludmila V.

        Je mě z vás smutno, styďte se.Klidně si slavte,já bych se s vámi nenapila.Lidé v práci dřou, chodí na směny, nejdou si kolikrát ani na záchod,jsou pod neustálým tlakem, stresem a za pár korun, co nahoře pokazí poznají ti dole na daních a dalších omezeních,no co tam dole to snesou,mají sice málo,ale ještě zřejmě mají dost-pořád jim nějak zbývá,říkají ti nahoře včetně vašeho Karla.No jen si Káju pochvalte,že za státní peníze si umí schrupnout v práci a zregenerovat.O mě se nestarejte,já se prospím doma po práci,ovšem klidně spát nebudu,protože jestli zvolíte Karla,tak se už ani VY nevyspíte,pak teprve uvidíte co je VÁŠ Kája zač!!!!!!

      • Re: spánek v práci se vyplácí Reagovat (15.1.2013 03:00) Karlos

        Gratuluji ke skvělému sarkasmu, pane kolego :-D. Je třeba, aby skuhrající rudá lůza konečně pochopila, kdo tady nosí kalhoty ! Po skoro čtvrtstoletí, kdy zde vytrvale vítězí lež a nenávist nad pravdou a láskou, jim stále ještě nedochází, že s jejich bezzubými a kapitálem nepodepřenými ideami nemají žádnou šanci. Karel na HRAD !!!

      • Re: Re: Zkuste spát v práci Reagovat (13.1.2013 20:23) An

        Vy nevíte že Schwarzenberg má pod sebou Kalouska a ten je jedna ruka s nečasem top09 s ODS ?? Jestli to vyhraje on tak ods bude krást tuplovaně a ty dotace mezi obyčejný lidi nepudou ta je jen pro bohatý,kalousek jen zdražuje. Ani bych se moc nedivil kdyby zfalšovaly volební výsledky pro zemana taky moc nejsem ale pan Schwarzenberg je ve spojední v členství bildeberg z ameriky zkuste si zjisit co tato skupina je.Já bych věřil čssd

        • Re: Re: Re: Zkuste spát v práci Reagovat (14.1.2013 10:35) ganymedes

          to není žádnej pan , to totiž není ani občan české republiky, protože to ani není homo sapiens. JE TO ANDROID S HROMADOU MIKROČIPŮ V MOZKU, KTERÝMI JE OVLÁDÁN SKUPINOU BILBERG, FBI, CIA , MOSSADEM A FAŠISTICKOU ORG. FEMA , VŠE MADE IN U.S.A. VŽDY KDYŽ NA CHVÍLI NĚKDE USNE, TAK TO JE JEN RESTART SOFTWARUA TECHNICKÁ ÚDRŽBA HARDWARU. ZEMAN A JEHO RUSKÝ LUKOIL NÁS BUDE MUSET ZACHRÁNIT PŘED ČIPOVOU TOTALITO A ODSUNEM ČECHŮ ZE SUDET. MÍR S VÁMI A NECHT STVOŘITEL NEJVYŠŠÍ, BŮH LÁSKA STOJÍ V TĚCHTO VOLBÁCH NA NAŠÍ STRANĚ <3

          • Re: Re: Re: Re: Zkuste spát v práci Reagovat (14.1.2013 13:09) jirka

            Klid, aby sis neuhnal infarkt.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Zkuste spát v práci Reagovat (14.1.2013 18:52) Mirek

              Máš recht. Zeman sice taky není žádná výhra, bohužel musím vybírat menší zlo a to je Zeman.Nechápu, že těm tupým českým voličům nestačí, že pan kníže chrápe v přímém přenosu i v zahraničí a ještě si ze spaní uprdne. Chápu že je to starý pán. Tak ať zaleze na jeden ze svých zámků a v klidu užívá svého bohatství. Ale ať nám nedělá mezinárodní ostudu. Těch důvodů, i historických proč ho nevolit je mnohem více i to mi vadí že migruje po politických stranách. Dřív se tomu říkalo převlékači kabátů. Zase jde o politický vliv, který přináší další nemovitosti a pozemky.Že v jižních Čechách skupuje kde co je veřejné tajemství. Chamtivost těchto lidí nemá hranice. To je mně milejší Zeman v kordových kalhotách a becherovkou v kapse obnošeného saka.Bohužel naši voliči si myslí, že pana Schwarzenberga obdivuje zahraničí. Mají z něho stejnou srandu jako my. A možná si ho zasloužíme, protože jsme národ Švejků a podržtašků. Lezeme pořád někomu do zadku a ze šlechty jsme podvědomě podělaní asi pořád. Kdy už začneme být sami sabou, to si netroufám odhadnout.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zkuste spát v práci Reagovat (16.1.2013 08:04) Venda

                Bojíte se a proto používáte tak pochybné a k tomu hnusné pomluvy? Takto se chová jen ubožák. Svému kandidátu panu Zemanovi tímto chováním děláte špatnou službu. Jen nás slušné utvrzujete, že jsme se rozhodli správně. VOLÍME KARLA.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zkuste spát v práci Reagovat (15.1.2013 20:26) jolan

                Ty si chuj jak on dela ostudu nam??
                Premyslej ty pako prece ho volí lide maximalne tu ostudu delaji ti lide ty hnupe nepis tu nic kdyz o tom nemas ani paru.

          • Re: Re: Re: Re: Zkuste spát v práci Reagovat (14.1.2013 11:34) Dana

            Kdo Vás za tyto bláboly platí? Volte si pana Zemana, když si myslíte, že je lepší.
            NENÍ, ale komu se líbí, tak ať si jej volí.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Zkuste spát v práci Reagovat (15.6.2013 13:08) David

              Tak tohle smaž, a napiš tam ať lidi volí karla!!!
              Ty vole.

  • Karel Reagovat (13.1.2013 11:47) Lída V.

    Národe vzpamatujte se pan Karel má jednak vysoký věk a nejsmutnější je, že tiše přihlíží tomu, co nečasova vláda diktuje,radši to vše zaspí.Je to vlastně loutka v rukou Kalouska a Nečase.Ten nás v žádném případě neochrání před ničím.Bohužel kouzelný dědeček to není!!!!Kdyby vše fungovalo jak má, nejdeme do důchodu v cca 70letech,ale v letech, kdy si ještě důstojně odpočineme od tvrdé práce a nastoupí mládí.Co to je za politiku,když mladí nemají práci a staří vyčerpaní musí dřít,protože ještě nemají ten "správný"důchodový věk.Ono je něco jiného jít si teď v důchodovém věku přivydělat a nebo mít povinnost se nechat vláčet každodenním stresem.Jasně, v parlamentu to "důchodci" hravě zvládnou v cca 70letech.Náš zaměstnavatel by nás ale vyhodil už jen za ten přístup!!!A co církevní restituce a amnestie.To jsou jen střípky všeho,je to celá řada dalších tvrdých přehmatů s dopadem na prostý lid.Kdyby se peníze neztrácely do černé díry ........,mohli bychom např. do důchodu klidně v padesáti!!!!Já budu volit jedině Zemana,ten opravdu něco dokázal,je to vysoce inteligentní člověk s vlastním názorem a věřím,že pro naši zem a lidi v ní nejlepší možnou volbou!!!!!ZEMAN NA HRAD - to je naše velká šance.

    • Re: Karel Reagovat (13.1.2013 20:28) an

      Pane Karle řeknu vám že máte pravdu,po pravdě volil jsem pana Dienstibiera protože pan zeman prej také není zrovna svatý. Ale Shwarzenberg je se stranou ods a kalousek jen zdražuje a ubírají nám občanum dále a dále. Pokud tu budou takoví jako oni nebude tu dobře možná nikdy

  • Kdo nesouhlasí ani s Karlem ani s Miloškem? Reagovat (13.1.2013 00:21) Milena

    Já k volbám do druhého kola půjdu, ale oba kandidáty tam vložím a přetrhnu, aby byl můj hlas neplatný, tomu se říká pasivní odpor :) Nenavádím nikoho, jen je to můj druh odporu.

  • názor Reagovat (12.1.2013 16:51) Karel Sokol

    ten kdo si mislí že vyhraje Zeman, tak čekám odpovědˇ od každého kdy se stal debilem.

    • Re: názor Reagovat (14.1.2013 18:57) Mirek

      Nevím kam jsi chodil do školy, ale jestli takoví tupci jako seš ty, můžou volit, tak potěš nás pán Bůh. Asi ti to moc nemiislý, že?

    • Re: Bohužel pan Zeman asi nevyhraje Reagovat (14.1.2013 17:44) Eva

      Bohužel nevěřím tomu, že pan Zeman vyhraje, ale moc mu držím palce. Pan Schwarzenberg je opravdu velké nebezpečí, protože hájí pouze své zájmy a vůbec nemá v úmyslu hájit zájmy České republiky. Například chce, aby Česká republika přijala euro, což je asi taková hloupost, jako když si člověk prchající z domu odřízne poslední ústupovou cestu. Ale jak se už řekla - vůbec mu nejde o zájmy ČR. To ale vidí jen pouze pár lidí, jejichž IQ se pohybuje v hodnotách nad 130. Pan Schwarzenberg se účastní Bildebergských konferencí, což jsou tajná a utajovaná setkání černé šlechty spolu se zástupci nejbohatších bankéřských rodin (Rotshildů, Morganů /dcera pana Schwarzenberga se provdala za jednoho člena této rodiny/, Kuhn - Loebů a dalších), se zástupci největších medií a s politiky. Na těchto setkáních plánují, jak dosáhnout světové vlády, která by soustředila moc v jejich rukou a z lidí udělat otroky (což by se panu Schwarzenbergovi velice líbilo, neboť jeho rodina získala tak velký majetek také díky nevolnictví), kteří by jim sloužili. Staří a nemohoucí by byli odstraněni.
      Pokud chcete toto a jestliže Vám nevadí, že pan Schwarzenberg dostal dotace ve výši 5 milionů korun, které ale nevyužil, jak měl a měl je vrátit, což mu ovšem pan Kalousek velkodušně odpustil, tak si klidně volte Schwarzenberga.
      A vzkaz pro ty, kteří nadávají Zemanovi do komunistů.
      Nastudujte si, jak se chovali američtí kapitalisti vůči obyčejným lidem. Pak zjistíte, že například znárodnili všem obyčejným lidem zlato na základě zákona o zákazu držení zlata.
      Moc bych si přála, aby vyhrál pan Zeman. Ale když se Rotshildové rozhodnou, že má v určité zemi vyhrát volby určitý politik, tak do toho nacpou veliké množství peněz na propagandu a když to nevyjde tak zfalšují sčítání výsledků.

      • Re: Re: Bohužel pan Zeman asi nevyhraje Reagovat (14.1.2013 18:45) Láďa

        Pan Zeman v KSČ byl.To mu nikdo nenadává, to je fakt. Horší je jeho opoziční smlouva s ODS. Jak to tu už někdo napsal, byla to zrada na všech voličích ODS i ČSSD a hlavně na všech občanech.
        Takže já bych si právě z tohoto důvodu přál, aby pan Zeman nevyhrál.

        • Re: Re: Re: Bohužel pan Zeman asi nevyhraje Reagovat (14.1.2013 18:58) vlastenka

          Zeman byl v KSČ, to je pravda. Pravda je také to, že Karlova manželka je dcerou aktivního nacisty.

    • Re: názor Reagovat (13.1.2013 13:25) Ludmila

      ...a Vy kdy???

    • Re: názor Reagovat (12.1.2013 17:30) Líba

      No a tebe to potkalo kdy?

    • Re: názor Reagovat (12.1.2013 17:11) Volili jsme slušnost

      Pane Sokole, byli bychom moc rádi, kdyby bylo možné se zdržet pravopisných chyb a zda byste se mohohl chovat slušně.
      Děkujeme
      Karlovci

  • GRATULACE Reagovat (12.1.2013 16:43) Karlovci

    Karlovci,
    A JDEME DO DRUHÉHO KOLA a prosím, přjďte všichni.

    • Re: GRATULACE Reagovat (13.1.2013 13:26) Ludmila

      Rozhodně je Zeman lepší.

      • Re: Re: GRATULACE Reagovat (15.6.2013 13:08) David

        Zeman musí zemřít!!!

    • Re: GRATULACE Reagovat (12.1.2013 17:31) YA

      A Zemanovci také.

      • Re: Re: GRATULACE Reagovat (15.6.2013 13:10) david

        žádný zemanovci!!!

      • Re: Re: GRATULACE Reagovat (12.1.2013 18:19) Také jeden Karlovec

        Tak samozřejmě,
        Karlovci gratulují i panu Zemanovi.
        Ale na hradě to sluší více Karlům. To mi musíte prominout. Miloš a nebo Milouš - je tu asi handicamp.

        A jinak určitě k volbám přijdeme.

        • Re: Re: Re: GRATULACE Reagovat (15.6.2013 13:09) David

          Karlovci nesmí gratulovat zemanovi, prosím.
          Nejlepší řešením je gratulovat karlovi, jsme přece slušný lidé.

        • Re: Re: Re: GRATULACE Reagovat (12.1.2013 19:00) Líba

          To máte pravdu, na hradě to sluší vrchnosti. Doufám, že na to budete pamatovat na panským a při odevzdávání desátků. Proti knížeti nemám nic, dokonce je mi sympatický, ale chtěla bych stát, pokud možno demokratický a ne mocnářství.

          • Re: Re: Re: Re: GRATULACE Reagovat (12.1.2013 19:24) Ivo

            Lepší platit desátky, než za Miloušů platit svobodou a stydět se za to, že jsem Čech.
            P.S. Budu volit Karla.

            • Re: Re: Re: Re: Re: GRATULACE Reagovat (12.1.2013 19:57) Jan

              Milouš jak Miloš?

    • Re: GRATULACE Reagovat (12.1.2013 16:52) Karel Sokol

      tento člověk je nejlepší na světě

      • Re: Re: GRATULACE Reagovat (15.6.2013 13:20) David

        Naprostá kravina, spíš najehorší na světě.
        Protože dělá samé probléy tyvole, a je ostuda v celé vládě!!!!!!!!!!

      • Re: Re: GRATULACE Reagovat (12.1.2013 17:32) le

        na paprice

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor