Diskuze o Karlu Schwarzenbergovi

Přidat nový příspěvek.
10
  • Zemanovci, n. p. Reagovat (24.1.2013 19:07) Lucie

    Dobrý den, jsem tu správně v Copy Centru Zemanovci, národní podnik??? To je jak s tou pamětí národa: ZAHLTIT!!! ZAHLTIT!!! ZAHLTIT!!! ZAHLTIT!!!ZAHLTIT!!! ZAHLTIT!!!
    Chápu, kopírovat odkazy, ba dokonce i celé články je snazší a rychlejší, nežli něco sám vypotit ze své hlavy, že?

  • Kdo nevolí není čech! Pro Karla jen antičech! Reagovat (24.1.2013 18:48) Antikarel

    http://nekarlovi.wordpress.com/

  • Miloš na hrad Reagovat (24.1.2013 18:05) Jindřich

    Já volím Miloše Zemana, je to Čech a to hraje v mém rozhodování velkou roli. Kníže ať se vrátí, odkud přišel.
    A také proto: ŽE NEBUDU PŘECI TÍMTO PODPOROVAT VLÁDU NEČASE, TO BYCH JE JEN UTVRDIL V TOM, ŽE SE MI JEJICH VLÁDNUTÍ LÍBÍ a PAK BY SI DÁLE MOHLI S KARLEM SCHVALOVAT DALŠÍ ŠÍLENÉ ZÁKONY!!!

    Něco o Milošovi:
    MZ byl úspěšným předsedou vlády ČR v nelehké době konce 90. let a počátku nového tisíciletí. Zemi převzal ve složité situaci, kdy na rozdíl od dneška Evropa vesměs solidně ekonomicky rostla, avšak v ČR jsme zažívali první výraznou krizi ekonomiky od vzniku samostatného státu. HDP ve stálých cenách klesl v roce 1997 o 0,9% a v roce 1998 se opět snížil o 0,2%. V následujících letech se podařilo obnovit ekonomický růst, v roce 1999 dosáhl růst HDP +1,7%, v r. 2000 +4,2%, v r. 2001 +3,1% a konečně v r. 2002 +2,1%.
    Značnou zásluhu na obnovení kondice české ekonomiky měla úspěšná aktivita vlády na podporu investic založená na systému investičních pobídek. Zde zdůrazňuji, že tato pravidla, běžná v celém vyspělém světě, podporovala veškeré přímě investory, kteří splnili předepsaná kriteria, především tedy minimální velikost investice. Díky silnému přílivu těchto investic (logicky v podkapitalizované zemi zejm. zahraničních) v následujících cca 5 – 7 letech vnikla v ČR robustní zejm. průmyslová základna, díky níž si dodnes česká ekonomika vede velmi dobře.
    MZ a jeho vláda připravili a realizovali privatizaci a s tím spojenou restrukturalizaci velkých polostátních bank. Mimo jiné díky tomu a díky tehdejšímu jistě bolestivému oddlužení těchto bank máme dnes patrně nejzdravější bankovní sektor v Evropě.
    Dokázal se vehementě postavit za energetickou suverenitu ČR. Přes tuhý odpor zejm. Rakouska dokázal prosadit dobudování a spuštění JE Temelín.
    Za vlády MZ se Česká republika stala plnoprávnou členskou zemí NATO a byly de facto ukončeny přístupové rozhovory vedoucí k našemu členství v EU. Pokud někdo hovoří o nejasné zahraničně politické orientaci MZ, nemá asi především jasno ve své vlastní orientaci.
    MZ je mimořádně inteligentní a vzdělaný muž, ekonom, státník. Člověk, který se skvěle orientuje v politickém řemesle a složitostech dnešního světa ať už jde o domácí politiku či zahraniční vztahy. Člověk pevných zásad a přesvědčení. Současně vlastenec a bytostný demokrat.

    Jedním z nejdůležitějších opatření vlády Miloše Zemana bylo zavedení podpory zahraničních investic. Lákání investorů do naší země bylo podrobeno velké kritice ze strany pravice. Prý se v naší zemi budou stavět montovny. Jaký byl výsledek? Desítky a stovky velkých zahraničních investic, investice do velkých moderních automobilek, investice do moderních provozů tvořících desítky tisíc pracovních míst. Kdo si tuto dobu pamatuje, dá mi za pravdu. Po nástupu Topolánka v roce 2007 byla podpora zahraničních investic okleštěna a důsledky jsou jasné. Dnes už u nás velké firmy neinvestují, nová místa nevznikají, HDP neroste. Vím, že možnosti prezidenta ovlivňovat zákony budou omezené, ale určitě nebudou nulové.
    jedním z nejdůležitějších opatření vlády Miloše Zemana bylo zavedení podpory zahraničních investic. Lákání investorů do naší země bylo podrobeno velké kritice ze strany pravice. Prý se v naší zemi budou stavět montovny. Jaký byl výsledek? Desítky a stovky velkých zahraničních investic, investice do velkých moderních automobilek, investice do moderních provozů tvořících desítky tisíc pracovních míst. Kdo si tuto dobu pamatuje, dá mi za pravdu. Po nástupu Topolánka v roce 2007 byla podpora zahraničních investic okleštěna a důsledky jsou jasné. Dnes už u nás velké firmy neinvestují, nová místa nevznikají, HDP neroste. Vím, že možnosti prezidenta ovlivňovat zákony budou omezené, ale určitě nebudou nulové.

    Druhým významným faktorem rozvoje ekonomiky je podpora a růst exportu. Byl to právě Miloš Zeman, který znovu otevřel českým exportérům dveře na naše kdysi tradiční trhy. Byl to on, který pragmaticky podporoval český průmysl při opětovném vstupu na trhy Ruska, Ukrajiny, Vietnamu, nebo Číny. A to je určitě úloha, ve které bude Miloš Zeman jako prezident pokračovat. Ekonomická diplomacie, tak propagovaná americkými politiky nebo třeba Angelou Merkelovou je u nás dnes ve zbědovaném stavu. Zejména díky dnešnímu vedení Ministerstva zahraničních věcí. Miloš Zeman jako prezident je člověk, který naší ekonomice dá další významný růstový impuls. Od jeho protikandidáta, místopředsedy dnešní vlády to jistě čekat nemůžeme!

    Nejen proto, ale i proto volím Miloše Zemana ve druhém kole prezidentské volby. A prosím všechny Čechy, kteří uvažují stejně jako já – pojďte i ve druhém kole k volbám. Pojďte a volte Miloše Zemana prezidentem České republiky.

  • Síla peněz Reagovat (24.1.2013 17:42) herec divadla

    něco vám všem řeknu. Jsem hercem jednoho Pražského divadla. podepsal jsem za Schwarzenberga petici jen proto, že jsem prostě musel. Jinak bych si už v tom divadle neškrtnul. A takhle to určitě museli dělat desítky dalších umělců. Ve volbách zaplať bůh už budu hlasovat bez podpory a určitě ne toho, pod koho jsem se podepsal. Peníze hýbou světem a u Schwarzenberga to platí dvojnásob.

    • Re: Síla peněz Reagovat (24.1.2013 18:24) Tereza

      Pokud to nemůžete nijak dokázat, tak to pro mě není důvěryhodná informace, je mi líto.:(
      Tomu mohu, ale také vůbec věřit nemusím. Napsat tu takový příspěvek může každý.

    • Re: Síla peněz Reagovat (24.1.2013 17:56) Jitka

      věřím tomu, že se tohle může dít. za minulého režimu se děly podobné věci, jako anticharta a tak.. holt Schwarzenberg je větší mafián, než kdokoli myslel

    • Re: Síla peněz Reagovat (24.1.2013 17:52) UFO

      Tak to je pěkná blbost. K čemu by to bylo! To už nevíte, co byste si vymysleli!

      • Síla peněz Reagovat (24.1.2013 18:09) Edita

        To je teda pravda, moje příbuzná to musela podepsat také, jinak by ji vyhodili.
        Ufo říká, že se to neděje, tak mi pane vysvětlete třeba příklad pana Dejdara, kterého také vyštvali. A že se mu potom omluvili, to už je jiná, podstatné je, že se to děje!!!

        • Re: Síla peněz Reagovat (25.1.2013 02:43) Katka

          Nepřipadá Vám už hodně smutné stále dokola omílat jeden jediný ověřený, ne férový případ s panem Dejdarem? Kdy pochybil jen jednotlivec, který se navíc brzy panu Dejdarovi veřejně omluvil? Pokud vím, pan Dejdar ve spolupráci dále hodlá pokračovat a omluvu přijal, tak v čem je tedy problém? To se omluva už dnes nepřijímá? Pokud jsem situaci dobře pochopila, tak ani k žádnému nátlaku a vydírání nedošlo, byla jen ukončená spolupráce.

  • objektivněji, prosím Reagovat (24.1.2013 17:35) Aleš

    pročítám si na netu různé diskuze a od zastánců pana K. S. si čtu pořád to stejné: jak je slušnej, diplomat, laskavej, morální atp. Ale skutečná povaha se přes televizní obrazovku přeci vůbec nedá poznat! mě zajímají objektivní věci, např. že pan Schwarzeneberg podpořil smlouvu Acta a je záhadou, že je to mladým lidem, mým vrstevníkům, teď najednou asi jedno..
    ne Schwarzenbergovi

    • Re: objektivněji, prosím Reagovat (24.1.2013 18:03) Ruda

      Nevím o tom, že by byl KS
      poslancem evropského parlamentu.
      Proti přijetí smlouvy ACTA podle tiskového odboru EP hlasovalo 478 poslanců, 39 bylo pro a 165 se zdrželo hlasování.

      • Re: Re: objektivněji, prosím Reagovat (24.1.2013 18:07) Aleš

        nepsal jsem, že pro ni hlasoval, ale že byl pro takový zákon, aby vznikl. naštěstí neprošel, ale až bude více takových v EP, máme se na co těšit..

        • Re: Re: Re: objektivněji, prosím Reagovat (26.1.2013 06:05) Ela

          Co já vím, ACTA měla postihnout globální obchod s padělaným zbožím a nelegálně šířenými autorsky chráněnými díly. Co je na tom špatně? Že krást se nemá???

  • K miláčkovi národa Karlovi Reagovat (24.1.2013 16:25) Josef Veselý

    Když čtu tyhle články od příznivců Karla, tak si říkám, abyste vy lidi tady ještě za pár let byli.. Kája je totiž členem Bilderberg group, nejbohatších lidí světa, kteří ten svět chtějí ovládnout a jejich potřebou je zlikvidovat alespoň 10 % lidí z celého světa.. Tak doufám, že se mu to díky Vaším hlasům povede a že dá přednost v likvidaci těm, kdo ho volili.. Volím Miloše!!!

    • Re: K miláčkovi národa Karlovi Reagovat (24.1.2013 18:05) Jarda

      HA,HA,HA.... ubohé!!!

    • Re: K miláčkovi národa Karlovi Reagovat (24.1.2013 17:35) Alena

      Já doufám, že nikdy nezapomenete, co jste tu dnes napsal a pokud vyhraje v 2. kole pan K. S., se pak alespoň trochu zastydíte.:(

    • Re: K miláčkovi národa Karlovi Reagovat (24.1.2013 16:49) mirek

      češi jsou národ debilů.když si dobrovolně volí Rakušáka,který se celý život válel v Rakousku a teď nám tady chce zase vládnout.Vždyť nám vládli přes 300let.

      • Re: Re: K miláčkovi národa Karlovi Reagovat (24.1.2013 18:02) Petr

        Jeden z tzv. podle Vás deb.lů si např. nepřeje, aby byla zas volební účast povinná (viz. včera zpráva na Seznamu), jak si přeje prosazovat M. Z. a to pod pokutou např. prý podle něj 5000,-. Nevzpomínám na podobnou minulost za levicové vlády vůbec dobrém :( a proto i mimo jiné volím K. S.

  • zajimave Reagovat (24.1.2013 15:45) duji

    tohle jse mvubec netusil https://www.facebook.com/photo.php?fbid=487901007919416&set=a.436007639775420.98445.436000849776099&type=1&theater

    • Re: zajimave Reagovat (24.1.2013 15:45) duji

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=487901007919416&set=a.436007639775420.98445.436000849776099&type=1&theater

  • Jan Sokol, bývalý kandidát na prezidenta ČR Reagovat (24.1.2013 12:38) "Začíná létat bahno"

    "Ve skutečnosti nám škodí docela jiní lidé, totiž autority nemravné, které předvádějí, že lhát a podvádět se vyplácí." Filozof Jan Sokol polemizuje s názorem Miloše Zemana, že morální autoritou člověk nemůže být, dokud žije.
    Když jsem zde před časem argumentoval proti přímé volbě presidenta, možná jsem podcenil oživení zájmu veřejnosti o politiku, který je skutečné pozitivum. Jinak se moje obavy spíše naplňují a v presidentské kampani začíná létat bláto. Jak to tak už bývá, kousek vyletí i mimo hřiště. Tak se v minulém týdnu Miloš Zeman s nečekanou vehemencí obul do těch, kdo se „cítí jako morální autority", a nejen já jsem získal dojem, že míří na zemřelého Václava Havla.
    Souhlasil bych s ním v tom, že jakousi morální „definitivu" může mít člověk až po smrti - a ještě kdoví. Jenže naštěstí se občas vyskytnou i lidé, kteří morální autoritu mají už zaživa, a Václav Havel byl jedním z nich. Možná to nejsou ti, kdo se tak „cítí", ale v žádném případě to nejsou ti, kdo by se na ni chtěli pasovat sami. Morální autoritu jim totiž dávají ti ostatní.
    Jak říkají herci, krále musí hrát ti druzí. Nestačí klaka přívrženců, ba ani vítězství ve volbách - stačí se rozhlédnout po české politice.
    Jenže podle Zemana jsou ti, kdo se tak cítí, „namyšlení zločinci", jako kdyby nás takové domnělé mravní autority nějak ohrožovaly. Ve skutečnosti nám škodí docela jiní lidé, totiž autority nemravné, které předvádějí, že lhát a podvádět se vyplácí. Místo obtížného a riskantního Masarykova „nebát se a nekrást" nabízejí pohodlnější a přitažlivější verzi - nebát se a krást.
    Tady by se ovšem měl ozvat i ekonom, který ví, jakou roli hraje v hospodářství spolehlivost, dobrá pověst a důvěra, moderně řečeno „goodwill". Lží a podvodem se člověk může obohatit, ale společnost v každém ohledu chudne: je to hra se záporným součtem.
    Pro otevřenou ekonomiku, jako je právě ta česká, to platí i v zahraničních vztazích. Kdekdo si dnes klade otázku, proč se naše ekonomika vyvíjí hůř než polská nebo slovenská, když máme pevnou měnu, menší zadlužení a dobrou bankovní soustavu. Není to právě pošramocená pověst u našich západních partnerů, kam směřují tři čtvrtiny našeho vývozu? Jankovité až furiantské politice České republiky není zvenčí rozumět a nedá se na ni spolehnout. Právě tady by mohl budoucí český president významně pomoci i našemu hospodářství.
    Neměl by ale ani náznakem budit dojem, že morálku považuje za ohrožení, protože to nás chtě nechtě tlačí směrem na východ.

  • Příznivci KS přečtěte si to až do konce Reagovat (24.1.2013 11:46) Ladislav

    Pan Vladimír Klapal (publicista a novinář)napsal tento zajímavý příspěvek. Prosím přečíst až do konce!

    Z České televize se mi chce zvracet

    Ale nejen z ní, ze všech celostátních médií ovládaných převážně německým kapitálem. A proč? Přece proto, jak především Česká televize informovala o průběhu prvního kola prezidentských voleb.


    Ihned po ukončení a spočítání výsledků prvního kola prezidentské volby, a po zjištění, že se do rozhodujícího klání dostal jak očekávaný kandidát Zeman, tak i Schwarzenberg, což jsem opravdu nečekal, jsem prohlásil, že teď nastane mediální masáž národa, aby se volil do funkce prezidenta České republiky Rakušan se švýcarským a českým pasem, Schwarzenberg.

    Očekával jsem to, ale způsob jakým k mediální masáži přistoupila Česká televize, mi zvedl žaludek. Ihned, jen několik minut po oficiálním vyhlášení výsledků, se v hlavních televizních zprávách na veřejnoprávní televizi, která by měla být objektivní, objevily šoty s vehementní podporou právě tohoto proněmeckého a profederalistického, evropského Rakušana.

    V celém rozsáhlém bloku šotů s voliči se neobjevil jeden jediný, který by podporoval Čecha jak poleno, Zemana. Ani jediný, a to vyhrál. Pro televizi, placenou všemi občany republiky, to byla vhodná příležitost, jak národ co nejvíce oblbnout, aby volil právě Schwarzenberga.

    Toho člověka, kterému pomalu není rozumět, člověka, který pořádně neumí ani česky, stačilo jenom poslouchat jeho skloňování a časování, kdyby se takto vyjadřoval žáček v páté třídě základní školy, musel by dostat pětku. Veřejnoprávní televize, prý česká, jak se uvádí v jejím názvu, a její redaktoři se přímo rozplývali nad nečekaným volebním úspěchem současného ministra zahraničí, který po celou dobu působení ve vládě českému národu jenom škodil.

    V jednom ze šotů jakási mladinká dívenka, nevím, zdali byla zaplacená nebo tak neskutečně nezkušená a hloupá, prohlásila, že bude volit jenom Schwarzenberga, protože je přece dobrý hospodář. Opravdu? Já bych s ní nesouhlasil. Vždyť z debat vyplynulo, že tenhle mumlající stařík nemá ani potuchu o tom, kolik se jenom za jeho působení ve funkci utratilo peněz na jeho ministerstvu, na většinu otázek odpovídal, že ho to nezajímá, že to pro něj není podstatné a že to neví. Jak může být dobrý hospodář člověk, který se nezajímá ani o vlastní náklady?

    Média národ masírují pro jeho zvolení, vědí vůbec ti, kdož ho volili, co by to znamenalo? Vědí vůbec co to je skupina Bildenberg? Co to je Nový světový řád? To vše totiž tento člověk podporuje. Co by asi na zvolení tohoto slinty řekl lesník, který byl v jeho službách nakažen boreliózou a byl propuštěn, protože marodil?

    Kdykoliv celoplošná média někoho tak masivně podporují, je na místě položit si otázku, komu to prospěje. Německým majitelům většiny médií, lidem, kterým vůbec nejde o vlast, národ, o lidi, ale jen a pouze o vlastní osobní prospěch.

    To chtějí opravdu ti, kteří ho volili a chtějí volit, abychom museli platit dluhy evropským bankám, které špatně investovaly? Chtějí, abychom byli ještě většími cizinci ovládanými zahraničními mocipány ve vlastní zemi? To chtějí, aby nás Němci a další cizinci vyhazovali z práce a dokonce z bytů? Asi ano, neboť právě k tomuto stavu by plynula Schwarzenbergem prosazovaná přísná federalizace Evropy, jakési Spojené státy Evropské.

    Schwarzenberg rád nadává na komunisty v minulém režimu. Kde po celou dobu jejich vlády žil? U nás? Trpěl snad? Nikoliv, žil si poklidně ve Švýcarsku a těšil se ze svých majetků, které jeho rod získal bůhvíjak. Do naší vlasti přijel až když už bylo po všem a teprve se učil česky, a jak jsem podotkl, neumí to pořádně dodnes.

    Naše řiťolezecká média ho nazývají tvrdošíjně a neustále knížetem. Jak to, že nejsou trestány? Vždyť v našem právním řádu dodnes platí zákon o tom, že používání šlechtických titulů je trestné. A tento zákon vznikl a byl podepsán tak oslavovaným prezidentem Masarykem.

    Karel Swarzenberg, podle mého názoru, není demokratem, byl, je a zůstane feudálem, který by ve funkci prezidenta republiky s námi nakládal stejně. Tedy jako s poddanými a lůzou.

    Ve druhém kole budu volit Zemana. Měl jsem tu čest se s ním v minulosti několikrát setkat a hovořit a nebyl jsem z něj příliš nadšený, ale volit ho budu. I proto, že by prosazoval, jak několikrát prohlásil, zákon o majetkových přiznáních a všem, kdož by nebyli schopni prokázat legální a zákonné nabytí majetku, by byl majetek sebrán a začleněn do státního rozpočtu.

    A to se přece majitelům médií, ale i vedení České televize, nemůže hodit do krámu, v případě prezidentování Schwarzenberga by si všelijací tuneláři, vyžírkové a megazloději, mohli svůj nakradený majetek vesele užívat dál. A lidé by museli platit stále vyšší a vyšší daně, aby se podobní vyžírkové beztrestně mohli mít na náš úkor dobře.

    Nejnenáviděnějším politikem posledních let je Kalousek. A přitom lidé volili jeho poskoka, neboť faktickým vůdcem této partaje je právě on, nikoliv Schwarzenberg. To se lidem žije pod vládou této protilidové partaje tak dobře žije, že jí chtějí ještě posílit?

    Je mi zle z České televize, je mi zle z německých médií, je mi zle i z tohoto národa. Už nyní většina lidí padá na ústa. To chtějí ještě rýt držkou v zemi, jak to zpíval kdysi Kryl?

    Asi ano, jinak by ho přece tolik lidí nemohlo volit.

    Doufám, že národ si toto vše v příštím kole uvědomí a zvolí Čecha a nikoliv Rakušana.

    Pokud se tak nestane, pak to bude znamenat konec české národní hrdosti. Alespoň pro mne.

  • procházka na Hradě Reagovat (24.1.2013 10:16) Petr Hermann

    Až půjdu na procházku na Hrad,chci tam jít rád,chci aby tam seděl Karel.Jestli tam bude Miloš,tak tam ani nepůjdu.

    • procházka na Hradě Reagovat (24.1.2013 11:48) podporovatel Miloše

      Tak tam nechoď, nikdo tě nenutí. Zeman na hrad!!!

      • Re: procházka na Hradě Reagovat (24.1.2013 12:02) Lucka

        KAREL na HRAD!!

        • Re: Re: procházka na Hradě Reagovat (15.6.2013 12:48) David

          Ano karel na hrad.

        • Re: Re: procházka na Hradě Reagovat (24.1.2013 15:55) Hilda

          Mrkněte na http://karel.nazory.cz a http://nekarlovi.wordpress.com/

          a podívejte se na jútub "Ukradené Kosovo", tohle svinstvo proti Slovanům Karel schvaluje! Kdo nemá čas, hlavně od 25 té minuty.

  • Zeman na hrad Reagovat (24.1.2013 09:06) Štěpán

    Kdo nechce podporovat Nečasovu vládu a to co se v dnešní době děje, volí pana Zemana.
    Rozhodl jsem se pro něj i proto, pokud příští rok lidé zvolí levici, Karel by jim všechny zákony vetoval, zatímco pan Zeman by to nedělal. A konečně by vláda schválila zákony, které neničí rodiny s dětmi, důchodce, chudší obyvatelstvo, atd. Ale bohatí lidé se totiž bojí toho, že by jim levice zavedla větší daň, proto pochopitelně volí pana Karla (viz. Praha, Brno, ....).

    • Re: Zeman na hrad Reagovat (24.1.2013 10:06) Lucie

      Nechápu, proč by bohatší lidé měli platit větší daň, je to nesmysl!!

      • Re: Re: Zeman na hrad Reagovat (24.1.2013 10:18) Vyšší daň pro bohaté

        Vyšší daň pro bohaté je normální normou ve všech zemích jak Evropy tak i v Americe. V Německu platí nejbohatší (banky, energetické firmy atd) až 50%, ve Francii také, v Anglii něco okolo 33%.
        Důvodů je hned několik.
        1. Aby bohatí mohli i dále bohatnout, tak musí mít vzdělané a zdravé zaměstnance. Aby mohli mít vzdělané a zdravé zaměstnance, tak musí platit více na daních, aby mohla být dostupná levná zdravotní péče a studium na VŠ. Pokud si lidé budou muset studium i péči platit, tak budou bohatí jen těžko shánět zaměstnance (zdravé a vzdělané), a proto si je budou muset lákat extrémně vysokými platy z ciziny, jako je tomu například ve Spojených arabských emirátech, kde má zdravotní sestra plat 100 000kč.
        2. druhý důvod je morální. Jinak řečeno peníze dělají peníze a člověk už nemusí ani pracovat a je tudíž jeho morálním důvodem přispívat na chudé. Navíc pokud se nůžky mezi chudými a bohatými příliš otevřou, pak vždy nastupuje revoluce (tedy převrat, vyvraždování bohatých a zabavení majetků - jak nám historie již mockrát ukázala)
        3. bohatí lidé vlastnící firmy by měli více přispívat už jen proto, že mnohem více využívají infrastrukturu, která se buduje právě z daní a tím ji i více opotřebovávají.
        A tento názor nepíše nikdo chudý - pokud by někdo chtěl útočit. Patřím naopak k těm, co již nemusí pracovat. Ale v ČR jsou nejnižší daně pro bohaté na celém světě a přitom právě zavedení progresivního zdanění by stačilo na splacení státního dluhu.

        • Zeman na hrad Reagovat (24.1.2013 11:50) Jirka student

          Naprosto s Vámi souhlasím. Zeman na hrad!!!

  • Volba Reagovat (24.1.2013 08:50) Jan

    Je mi smutno z článků o volbě.Přestaň me se topit v minulosti.Přítomnost a budoucnost našeho národa je v nás a mám obavu že se necháváme manipulovat skupinkama vlivných a majetných.Srovnání je mezi rokem 1918 a r.2013.Jaký stát naši předci pro nás chtěli a jakou budoucnost necháme našim dětem.Nevolte jen proto že musíte.Tvoříme naší vlast vlastní pílí.Žádný politik to za nás neudělá.

  • Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 08:33) volím Karla

    S.O.S. Prosím Vás, příznivci a voliči Miloše Zemana, zamyslete se.. Cožpak jste už zapomněli, jak to bylo po roce 90? Jan náš stát pan Zeman s panem Klausem vytunelovali a totálně okradli? Prosím vezměte svůj rozum do dlaně a zamyslete se.. cožpak nevidíte, jak se pan Zeman pořád jen naváží do pana Schwarzenberga, jak je vulgární a totálně nereprezentativní, jeho tým si vymýšlí odporné lži a pomluvy o rodině pana Schwarzenberga.. je to skutečně odporné totho chování a já neztrpím takového člověka jako prezidenta ČR.. Slušní lidé volí Karla!!

    • Re: Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 09:07) vy vemte rozum do hrsti

      Rozum do hrsti by jste měla vzít Vy. Já si velmi pamatuji na dobu po listopadu 89 a vím, že za tunelování byl odpovědný především pan Klaus a také proto udělal nyní amnestii, kterou tyto tuneláře zbavil jakéhokoliv trestního stíhání. A s touto amnestií musela souhlasit vláda, jejímž členem je pan Schwarzenberg. On nejprve o této amnestii prohlašoval, jak je super a nyní (když viděl, že s ní většina obyvatel ČR nesouhlasí) tak najednou otočil a s amnestií nesouhlasí. Navíc sám pan Schwarzenberg se toho tunelování účastnil, protože v roce 1997 koupil s přítelem Bakalou v privatizacii Karlovarskou becherovku. Tato firma vykazovala do roku 1997 zisk 148 milionů a o tři roky poté byla ve ztrátě 140 milionů. Že by byl pan Schwarzenberg tak špatný hospodář? Kdepak, on prostě firmu vytuneloval.
      Další příklad je, že pan Schwarzenberg dostal dotace ve výši 5 milionů korun na obnovu rybníků a tuto dotaci nevyužil, jak měl a každý jiný občan by musel tyto peníze vrátit. Ovšem pan Schwarzenberg NE - vždyť on mu to pan KALOUSEK odpustil.
      A moc by mě zajímalo vážená paní, co říkáte na to, že pan Schwarzenberg dostal od ČR v restituci zpět majetek, na který neměm podle českých zákonů nárok, protože byl adoptován a adoptovaní mají nárok dědit (podle českého práva) jen po svých adoptivních rodičích a ne po biologických. Nebo co říkáte na to, jak pan Schwarzenbeg cestuje z jedné strany do druhé - byl členem ODA, strany zelených, KDU- ČSL, aby si nakonec založil vlastní stranu TOP 09.
      A pokud jde o útoky medií - včera jsem sledovala přenos na NOVĚ a bylo mi až fyzicky nevolno z toho, jak neustále paní Fialová útočila na pana Zemana, ale co se týče pana Schwarzenberga, tak se nezmínila ani o jedné z výše zmíněných věcí.
      Já mám IQ 136, a proto vím, kde stojí pravda a tudíž budu volit pana Zemana. Protože pan Schwarzenberg je součástí vlády, která svým "reformami" likviduje hospodářství ČR. Je součástí vlády, která chce mít zdravotní systém, jako je v Americe (podívejte se na dokument Michael Moora SICKO, aby jste věděla o čem mluvím. Je součástí vlády, která zavedla nucené práce pro nezaměstnané, kdy šlo vlastně o novodobé otroctví ( protože podle Základní listiny práva a svobod má každý nárok dostat odměnu za práci).
      PROTO JÁ ŘÍKÁM NE SCHWARZENBERGOVI!

      • Re: Re: Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 09:20) já ho už v hrsti mam :-)

        Myslím, že Vaše IQ zde nikoho moc nezajímá, nehledě na gramatické chyby ve vašem přízpěvku.. je to věc názoru, vy si hledáte chyby na panu Schwarzenbergovi, já zas na panu Zemanovi. Mně osobně je dost nevolno ze lží a neoprávněných útoků pana Zemana na pana Schwarzenberga.. Zřejmě je z toho nevolno i moderátorům. To, že pan Zeman útočí je v pořádku, ale že si to moderátoři nenechají líbit, to už podle vás v pořádku není? Pan Zeman stále dokola jen cituje a frázuje, co kdo řekl, anebo co kde bylo napsáno a neustále útočí nejen na svého protivníka, ale i na moderátory.. nesnáším to jeho arogantní chování.. chová se skutečně jako buran z Vysočiny.. Ale my tady s tím nic nenaděláme, uvidíme v sobotu, kdo s koho.. :-)

        • Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 11:57) Marek

          Kritizujete, že paní má gramatické chyby v příspěvku a Vy jste napsala příspěvek se z!!!! Fakt úsměvné.

          • Re: Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 12:06) Lucie

            Ano, za to se MOC OMLOUVÁM, překlep.. ale psala jsem, že by mi ty chyby nevadily, kdyby se paní nechvástala svým IQ.. IQ 136 přece nevypovídá o tom, že volit pana Zemana se správné..

          • Re: Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 12:03) chacha

            Škoda, že nevíte, že KDO S KOHO, se skutečně píše se S.. :-) jedná se o ustálený výraz..

        • Re: Re: Re: Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 10:24) A co se týká to kdo zkoho

          Co se týká toho, kdo vyhraje volby.
          Tak Vy se už můžete radovat, protože je známo, že volby na prezidenta vždy vyhraje ten, kdo se kamrádí se členy Bilderbergu a to pan Schwarzenberg splňuje.

        • Re: Re: Re: Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 10:21) Chyby?

          Psala jsem dost rychle, ale přesto o žádných gramatických chybách nevím, tak mi prosím řekněte konkrétně kde jsou.
          A pokud jsem se včera dívala na Novu, tak jsem viděla, že moderátorka neustále útočila na pana Zemana, zatímco pana Schwarzenberga ochraňovala a takto si nestrannou diskuzi nepředstavuji. A nyní musím končit, protože mám pracovní konferenci.

          • Re: Re: Re: Re: Vezměte rozum do hrsti Reagovat (24.1.2013 11:36) Chyby?

            Mně vaše gramatické chyby nevadí (napsala jste (by jste a aby jste, gram. správně byste a abyste), ale vadí mi, že se tady oháníte Vaším IQ, jako kdyby to bylo měřítko toho, kdo s jakým IQ koho má volit.. Prostě každý má svůj názor a každý "ochránce" svého kandidáta věří, že právě jeho kandidát je ten pravý.. jak jsem psala, uvidíme v sobotu kdo s koho..

  • Podivné opravy ambasád Reagovat (24.1.2013 01:49) Karel Nový

    Proč se nikde nepíše jak pan ministr nechává za desítky až stovky milionů opravovat ambasády a pak je zruší. Viz třeba Keňa stála u PSJ Jihlava 47milionů a rok na to jí zrušil a mnoho dalších.mzvcr.wordpress.com/2010/12/07/schwarzenberga-jeho-plytvani-usvedcilo-z-klamu-pravo-se-divi-proc-se-rusi-ambasady-kdyz-se-chystaji-rekonstrukce-za-stamiliony/

  • Swarzenberg Reagovat (24.1.2013 00:26) patriot

    Lidé, prosím, položte si otázku, co pro nás Karl von Schwarzenberg za těch 20 let, co je v české politice udělal dobrého. Pokud si ji
    poctivě zodpovíte, tak zjistíte že naprosto NIC.

    Pak si položte otázku, co tu udělal pro sebe sama, pro cizáky, pro šlechtu, pro církev a pro sudeťáky.........a zjistíte, že je to opravdu VLASTIZRÁDCE !!!!!

    Proč nám ho tak podstrkují naše média vlastněná židovskými a německými vlastníky ? Proč asi .....

    • Re: Swarzenberg Reagovat (26.1.2013 19:03) psodoj

      Máte pravdu,nejsem zaujatý,ale nic světoborného jsem nenašel.Snad po volbách,když to vyhraje prý udělá tunel do Blaníku,vyvede blanické rytíře ven a pod jeho knížecím vedením vstoupí do NATO.Nevím co si o tom myslet protože moje IQ je minimální a tak prosím paní s tím vysokým IQ o názor. DĚKUJI

    • Re: Swarzenberg Reagovat (24.1.2013 08:34) Soňa

      Nikdo nám jej nepodstrkuje. V prvním kole jsme byli všichni překvapeni a jsme za výsledek rádi, protože jsme jej volili podle citu. Prostě se nám líbí. Máme svůj úsudek a máme nárok si vybrat koho chceme. Opět používáte fauly.

      • Re: Re: Swarzenberg Reagovat (24.1.2013 09:10) Vybírat podle citu může jen blb

        Vybírat podle citu může jen blb, protože cit a pocit prvního dojmu je velmi často lživý. Lidé, kteří přistupují k volbě prezidenta takto laicky a nezjistí se vše o kandidátech, než učiní toto důležité rozhodnutí by měli mít zakázáno volit.

    • Re: Swarzenberg Reagovat (24.1.2013 07:45) Jan

      Ze vas huba neboli ...

  • KORUPČNÍ PRAKTIKY KS Reagovat (23.1.2013 22:34) Michal

    Pan kníže se nám začíná vybarvovat, uvidíme, jakou bude mít zase výmluvu!!!

    http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/1560-video-korupcni-praktiky-na-schwarzenbergove-ministerstvu

    Korupční praktiky na Schwarzenbergově ministerstvu
    Napsal uživatel AC24
    Středa, 23 Leden 2013 14:43
    Jakub Klouzal byl ředitelem na Schwarzenbergově ministerstvu, ze kterého byl vyhozen, díky tomu, že upozornil na korupci.

    Nyní se rozhodl vstoupit do prezidentské volby, ačkoliv byl na něj činěn nátlak, aby tak nečinil.

    "Impulsem k tomuto videu je nátlak, který je na mě v poslední době vyvíjen ze strany volebního týmu Karla Schwarzenberga a jeho příznivců a kamarádů, abych nezveřejňoval dokumenty související s kauzami na ministerstvu zahraničí a nepodával v souvislosti s nimi trestní oznámení, a to ani trestní oznámení na pana Schwarzenberga," říká ve videu Klouzal a výzvu ignoruje.

    Schwarzenberg podle slov bývalého ředitele, kterého ocenil za boj s korupcí i Nadační fond proti korupci, nebude nikdy jako prezident korupci řešit a nic se v této zemi nezlepší.


  • Zeman na hrad Reagovat (23.1.2013 22:15) Podporovatel

    MZ byl úspěšným předsedou vlády ČR v nelehké době konce 90. let a počátku nového tisíciletí. Zemi převzal ve složité situaci, kdy na rozdíl od dneška Evropa vesměs solidně ekonomicky rostla, avšak v ČR jsme zažívali první výraznou krizi ekonomiky od vzniku samostatného státu. HDP ve stálých cenách klesl v roce 1997 o 0,9% a v roce 1998 se opět snížil o 0,2%. V následujících letech se podařilo obnovit ekonomický růst, v roce 1999 dosáhl růst HDP +1,7%, v r. 2000 +4,2%, v r. 2001 +3,1% a konečně v r. 2002 +2,1%.
    Značnou zásluhu na obnovení kondice české ekonomiky měla úspěšná aktivita vlády na podporu investic založená na systému investičních pobídek. Zde zdůrazňuji, že tato pravidla, běžná v celém vyspělém světě, podporovala veškeré přímě investory, kteří splnili předepsaná kriteria, především tedy minimální velikost investice. Díky silnému přílivu těchto investic (logicky v podkapitalizované zemi zejm. zahraničních) v následujících cca 5 – 7 letech vnikla v ČR robustní zejm. průmyslová základna, díky níž si dodnes česká ekonomika vede velmi dobře.
    MZ a jeho vláda připravili a realizovali privatizaci a s tím spojenou restrukturalizaci velkých polostátních bank. Mimo jiné díky tomu a díky tehdejšímu jistě bolestivému oddlužení těchto bank máme dnes patrně nejzdravější bankovní sektor v Evropě.
    Dokázal se vehementě postavit za energetickou suverenitu ČR. Přes tuhý odpor zejm. Rakouska dokázal prosadit dobudování a spuštění JE Temelín.
    Za vlády MZ se Česká republika stala plnoprávnou členskou zemí NATO a byly de facto ukončeny přístupové rozhovory vedoucí k našemu členství v EU. Pokud někdo hovoří o nejasné zahraničně politické orientaci MZ, nemá asi především jasno ve své vlastní orientaci.
    MZ je mimořádně inteligentní a vzdělaný muž, ekonom, státník. Člověk, který se skvěle orientuje v politickém řemesle a složitostech dnešního světa ať už jde o domácí politiku či zahraniční vztahy. Člověk pevných zásad a přesvědčení. Současně vlastenec a bytostný demokrat.

    Jedním z nejdůležitějších opatření vlády Miloše Zemana bylo zavedení podpory zahraničních investic. Lákání investorů do naší země bylo podrobeno velké kritice ze strany pravice. Prý se v naší zemi budou stavět montovny. Jaký byl výsledek? Desítky a stovky velkých zahraničních investic, investice do velkých moderních automobilek, investice do moderních provozů tvořících desítky tisíc pracovních míst. Kdo si tuto dobu pamatuje, dá mi za pravdu. Po nástupu Topolánka v roce 2007 byla podpora zahraničních investic okleštěna a důsledky jsou jasné. Dnes už u nás velké firmy neinvestují, nová místa nevznikají, HDP neroste. Vím, že možnosti prezidenta ovlivňovat zákony budou omezené, ale určitě nebudou nulové.
    jedním z nejdůležitějších opatření vlády Miloše Zemana bylo zavedení podpory zahraničních investic. Lákání investorů do naší země bylo podrobeno velké kritice ze strany pravice. Prý se v naší zemi budou stavět montovny. Jaký byl výsledek? Desítky a stovky velkých zahraničních investic, investice do velkých moderních automobilek, investice do moderních provozů tvořících desítky tisíc pracovních míst. Kdo si tuto dobu pamatuje, dá mi za pravdu. Po nástupu Topolánka v roce 2007 byla podpora zahraničních investic okleštěna a důsledky jsou jasné. Dnes už u nás velké firmy neinvestují, nová místa nevznikají, HDP neroste. Vím, že možnosti prezidenta ovlivňovat zákony budou omezené, ale určitě nebudou nulové.

    Druhým významným faktorem rozvoje ekonomiky je podpora a růst exportu. Byl to právě Miloš Zeman, který znovu otevřel českým exportérům dveře na naše kdysi tradiční trhy. Byl to on, který pragmaticky podporoval český průmysl při opětovném vstupu na trhy Ruska, Ukrajiny, Vietnamu, nebo Číny. A to je určitě úloha, ve které bude Miloš Zeman jako prezident pokračovat. Ekonomická diplomacie, tak propagovaná americkými politiky nebo třeba Angelou Merkelovou je u nás dnes ve zbědovaném stavu. Zejména díky dnešnímu vedení Ministerstva zahraničních věcí. Miloš Zeman jako prezident je člověk, který naší ekonomice dá další významný růstový impuls. Od jeho protikandidáta, místopředsedy dnešní vlády to jistě čekat nemůžeme!

    Nejen proto, ale i proto volím Miloše Zemana ve druhém kole prezidentské volby. A prosím všechny Čechy, kteří uvažují stejně jako já – pojďte i ve druhém kole k volbám. Pojďte a volte Miloše Zemana prezidentem České republiky.

  • Doufám, že osud bude příznivější Reagovat (23.1.2013 21:34) Naďa

    Poteciál Klause- Kazisvěta
    Zaman jeho následníkem!!!!!!!!!!!

  • média Reagovat (23.1.2013 18:18) Jitka

    je děsný, jak média hrají na city ve prospěch K. Schwarzenberga. Nechci se nechat manipulovat. To radši volím Zemana.
    Jitka

    • média Reagovat (23.1.2013 21:32) Marta

      Úplně s Vámi souhlasím, také mi je z toho špatně a ještě osobnosti, které ve středu volali lidem a přesvědčovali je, ať volí KS, to už je pod úroveň. A proto a nejen proto volím Miloše!

      • Re: média Reagovat (24.1.2013 09:17) VOLIM ZEMANA

        Naprosto s vámi souhlasím. Je mi až fyzicky zle z toho, jak je všude pan Schwarzenberg prosazován a jak na pana Zemana vytahují jen špínu, která se ani nezakládá na pravdě. Pořád marně čekám, kdy někdo řekne o Schwarzenbergovi to, jak zprivatizoval a vytuneloval Becherovku, nebo jak měl vrátit dotace a nevrátil nebo jak neoprávněně dostal v restituci majetek po svých biologických rodičích (na což neměl podle českého práva nárok, když byl adoptován) a ono nic - ticho po pěšině. Ti, co volí Schwarzenberga jsou tupci a ani netuší, že pak už nebude cesty zpět a z nás všech se stanou otroci. Já mám jasno - pokud vyhraje Schwarzenberg, tak emigruji do Anglie. Protože tam je stále lékařská péče zadarmo a sociální stát tam funguje.

  • NEVOLTE KARLA Reagovat (23.1.2013 13:46) Martin

    Voliči Karla Schwarzenberga mají hodně společného, jsou to především idealisti, opravdu věří tomu, že Karel chce být prezidentem, aby mohl sloužit vlasti. Takového člověka v naší zemi nemáme a těžko se hledá i kdekoli v zahraničí. Prosím vás, nevolte podle naivních představ, už několikrát se nám to nevyplatilo. Osobně nemůžu volit člena současné vlády, obhájce pana Kalouska a
    v podstatě populistu, měnící těsně před volbami názor..

    • Re: NEVOLTE KARLA Reagovat (23.1.2013 14:26) Květa

      Je to marné, je to marné, je to marné.:D Volím Karla S.

    • Re: NEVOLTE KARLA Reagovat (23.1.2013 14:26) Ondra

      Možná je to všechno pravda, ale zároveň to taky vše, a ještě více, platí o Zemanovi (sice nereprezentuje tuto vládu, ale možná ještě horší minulou). Vzhledem k minulosti Karla i jeho předků věřím, že to myslí vážně.

      • Re: Re: NEVOLTE KARLA Reagovat (24.1.2013 09:21) Jana

        HA, HA, HA. Vy jste ale naivka, přečtěte si ve článcích nahoře, jak pan Schwarzenberg vytuneloval Becherovku (i to je důvod, proč ji pan ZEMan už nepije), nebo jak nevrátil 5 milionů dotace, když nesplnil podmínky. PAN SCHWARZENBERG TO VŽDY MYSLEL DOBŘE JEN SÁM SE SEBOU! A Vaše děti Vás budou jednou proklínat, jestli se on dostane na hrad a schválí Kalouskovi všechny zákony, které mu předloží. Já to mám dobré, já mám kam emigrovat. A co Vy?

        • Re: Re: Re: NEVOLTE KARLA Reagovat (15.6.2013 12:51) David

          Ale já budu volit karla tyvole.
          Jděte pryč s touhle podělanou demokracii!!!!!!

    • Re: NEVOLTE KARLA Reagovat (23.1.2013 14:21) UFO

      A pan Zeman chce být prezidentem proč?

      • Re: Re: NEVOLTE KARLA Reagovat (24.1.2013 06:20) Jana

        naprosto s Vámi souhlasím

      • NEVOLTE KARLA Reagovat (23.1.2013 21:33) Luboš

        PROTOŽE NA TO MÁ!!!

        • Re: NEVOLTE KARLA Reagovat (24.1.2013 07:47) Jan

          Ja na to taky mam, budete me volit?

          • Re: Re: NEVOLTE KARLA Reagovat (15.6.2013 12:52) David

            Nejlepší řešení:
            Volte Schwarzerberga.

  • VOLTE KARLA Reagovat (23.1.2013 13:02) Lucie

    Jestli vám záleží na této republice, budete volit člověka slušného a tím jediným je pan Schwarzenberg!!

  • Pozitiva pana Zemana Reagovat (23.1.2013 09:12) Jarda

    MZ byl úspěšným předsedou vlády ČR v nelehké době konce 90. let a počátku nového tisíciletí. Zemi převzal ve složité situaci, kdy na rozdíl od dneška Evropa vesměs solidně ekonomicky rostla, avšak v ČR jsme zažívali první výraznou krizi ekonomiky od vzniku samostatného státu. HDP ve stálých cenách klesl v roce 1997 o 0,9% a v roce 1998 se opět snížil o 0,2%. V následujících letech se podařilo obnovit ekonomický růst, v roce 1999 dosáhl růst HDP +1,7%, v r. 2000 +4,2%, v r. 2001 +3,1% a konečně v r. 2002 +2,1%.
    Značnou zásluhu na obnovení kondice české ekonomiky měla úspěšná aktivita vlády na podporu investic založená na systému investičních pobídek. Zde zdůrazňuji, že tato pravidla, běžná v celém vyspělém světě, podporovala veškeré přímě investory, kteří splnili předepsaná kriteria, především tedy minimální velikost investice. Díky silnému přílivu těchto investic (logicky v podkapitalizované zemi zejm. zahraničních) v následujících cca 5 – 7 letech vnikla v ČR robustní zejm. průmyslová základna, díky níž si dodnes česká ekonomika vede velmi dobře.
    MZ a jeho vláda připravili a realizovali privatizaci a s tím spojenou restrukturalizaci velkých polostátních bank. Mimo jiné díky tomu a díky tehdejšímu jistě bolestivému oddlužení těchto bank máme dnes patrně nejzdravější bankovní sektor v Evropě.
    Dokázal se vehementě postavit za energetickou suverenitu ČR. Přes tuhý odpor zejm. Rakouska dokázal prosadit dobudování a spuštění JE Temelín.
    Za vlády MZ se Česká republika stala plnoprávnou členskou zemí NATO a byly de facto ukončeny přístupové rozhovory vedoucí k našemu členství v EU. Pokud někdo hovoří o nejasné zahraničně politické orientaci MZ, nemá asi především jasno ve své vlastní orientaci.
    MZ je mimořádně inteligentní a vzdělaný muž, ekonom, státník. Člověk, který se skvěle orientuje v politickém řemesle a složitostech dnešního světa ať už jde o domácí politiku či zahraniční vztahy. Člověk pevných zásad a přesvědčení. Současně vlastenec a bytostný demokrat.

    Jedním z nejdůležitějších opatření vlády Miloše Zemana bylo zavedení podpory zahraničních investic. Lákání investorů do naší země bylo podrobeno velké kritice ze strany pravice. Prý se v naší zemi budou stavět montovny. Jaký byl výsledek? Desítky a stovky velkých zahraničních investic, investice do velkých moderních automobilek, investice do moderních provozů tvořících desítky tisíc pracovních míst. Kdo si tuto dobu pamatuje, dá mi za pravdu. Po nástupu Topolánka v roce 2007 byla podpora zahraničních investic okleštěna a důsledky jsou jasné. Dnes už u nás velké firmy neinvestují, nová místa nevznikají, HDP neroste. Vím, že možnosti prezidenta ovlivňovat zákony budou omezené, ale určitě nebudou nulové.
    jedním z nejdůležitějších opatření vlády Miloše Zemana bylo zavedení podpory zahraničních investic. Lákání investorů do naší země bylo podrobeno velké kritice ze strany pravice. Prý se v naší zemi budou stavět montovny. Jaký byl výsledek? Desítky a stovky velkých zahraničních investic, investice do velkých moderních automobilek, investice do moderních provozů tvořících desítky tisíc pracovních míst. Kdo si tuto dobu pamatuje, dá mi za pravdu. Po nástupu Topolánka v roce 2007 byla podpora zahraničních investic okleštěna a důsledky jsou jasné. Dnes už u nás velké firmy neinvestují, nová místa nevznikají, HDP neroste. Vím, že možnosti prezidenta ovlivňovat zákony budou omezené, ale určitě nebudou nulové.

    Druhým významným faktorem rozvoje ekonomiky je podpora a růst exportu. Byl to právě Miloš Zeman, který znovu otevřel českým exportérům dveře na naše kdysi tradiční trhy. Byl to on, který pragmaticky podporoval český průmysl při opětovném vstupu na trhy Ruska, Ukrajiny, Vietnamu, nebo Číny. A to je určitě úloha, ve které bude Miloš Zeman jako prezident pokračovat. Ekonomická diplomacie, tak propagovaná americkými politiky nebo třeba Angelou Merkelovou je u nás dnes ve zbědovaném stavu. Zejména díky dnešnímu vedení Ministerstva zahraničních věcí. Miloš Zeman jako prezident je člověk, který naší ekonomice dá další významný růstový impuls. Od jeho protikandidáta, místopředsedy dnešní vlády to jistě čekat nemůžeme!

    Nejen proto, ale i proto volím Miloše Zemana ve druhém kole prezidentské volby. A prosím všechny Čechy, kteří uvažují stejně jako já – pojďte i ve druhém kole k volbám. Pojďte a volte Miloše Zemana prezidentem České republiky.

    • Re: Pozitiva pana Zemana Reagovat (23.1.2013 09:30) Lucie

      Děkuji za objasnění situace, pane Šloufe.

      • Pozitiva pana Zemana Reagovat (23.1.2013 21:35) Jarda

        Nekalte vodu, Šlouf je v důchodě a stará se o vnoučata, na toto nemá čas:)))

        • Re: Pozitiva pana Zemana Reagovat (24.1.2013 12:14) Lucie

          Jak vy víte, co on zroavna dělá? To se s ním znáte?

  • oči otevřené Reagovat (22.1.2013 23:40) Petr

    účastník bilderbergu, manželka dcera nacisty, občan jiného státu. jak se mohou moji vrstevníci,
    vzdělaní mladí lidé s rozhledem nechat opít heslem "volím Karla"? to tak snadno podléháme módě?
    z těch dvou finalistů rozhodně volím Zemana.

    • Re: oči otevřené Reagovat (24.1.2013 09:33) oči otevřené

      Odpovím Vám na tuto otázku - problémem je, že většina mladých jsou prostě hlupáci. Sice mají vystudovanou VŠ, ale úroveň vysokých škol strašně upadla - i lidé s IQ 100, což je slabý průměr ji mají a tito lidé jsou lehce ovlivnitelní. Já jsem starší generace, za nás jen extremně inteligentní lidé mohli na VŠ, protože nás bylo mnohem více. Navíc dnešní mladí stále vzhlížejí k Americe, jako k nějaké modle a přitom tam nikdy nebyli. A tak nemají ani tušení, jak strašný život tam mají obyčejní lidé. Že například zdravotní péče je tam tak drahá, že pokud onemocníte, tak musíte prodat vlastní dům a skončíte na ulici, když máte zaplatit účty za doktory. Nebo když chcete studovat, tak se musíte zadlužit a pak je těžké splácet dluhy, protože velké firmy mají zaměstnance, kteří pro ně makají zadaro. Ptáte se jak to? Protože prostě řeknou, že je vezmou na měsíc na zkoušku a po měsíci jim řeknou, že neobstáli a vezmou další lidi na měsíc na zkoušku.
      Věřte mi - já tam žila. A žila jsem i v Anglii a v Německu a tak mohu srovnávat. Život v ČR je nejhorší, protože si zde lidé nechávají od politiků doslova srát na hlavu a pokud vyhraje volby Schwarzenberg, tak bude hůř. Chcete vědět jak? Tak se podívejte na dokument Michaela Moora SICKO, popisující zdravotní systém v USA, protože to je to, co zde chce Kalousek se Schwarzenbergem prosadit.

    • Re: oči otevřené Reagovat (23.1.2013 11:13) Jana Dvořáková

      Nezajímá mě, jaké národnosti bude presidentova manželka. TGM měl také za manželku američanku a sám měl velmi úzké vztahy s USA a nikomu to nevadilo. A teď si tady včichni hrajou na obrovské vlastence. Myslím, že přece jenom žijeme v trochu jiné době, než abychom se museli bát, že se staneme součástí rakousko uherské říše. Samozřejmě presidenta budu volit podle jeho vlastností a schopností a ne podle toho, jaké národnosti je jeho manželka nebo jaké občanství, kromě českého, ještě má. Ne, že bych byla zrovna zaslepená fanynka Karla S., ale druhá varianta je pro mě naprosto nepřijatelná. President musí zemi representovat a být diplomat. Při představě, jak Zeman vysvětluje při návštěvě Británie, nebo jiné monarchie své teorie o tom, jak je šlechta zdegenerovaná mě jímá hrůza.
      Jana


    • Re: oči otevřené Reagovat (23.1.2013 09:29) Lucie

      Děkuji za objasnění, pane Šloufe.

    • Re: oči otevřené Reagovat (23.1.2013 02:03) Lucie

      Jestli národ sobě Zemana, tak já sobě jiný národ. Karel musí být asi čistý jak lilie, když na něj musí tahat snadno zpochybnitelnou nacistickou minulost jeho tatínka a rodnou řeč manželky Therese. S Charlotte Masarykovou nemáte problém, nebo upřednostňujete Martu Gottwaldovou?

      • Re: Re: oči otevřené Reagovat (24.1.2013 09:39) Emigruji

        Pokud národ zvolí Schwarzenberga, tak to raději emigruji. A na Schwarzenberga je toho k vytažení rozhodně více než na Zemana.
        Například to, jak vytunelovat Becherovku poté, co ji v roce 1997 zprivatizoval. Nebo jak nevrátil 5 milionů dotace, které nevyužil podle předepsaných podmínek (protože pan Kalousek mu to milostivě odpustil, vždyť jsou kamoši), nebo to jak dostal zpět v restituci majetky, na které neměl nárok (a kvůli tomu i uplácel, jak sám v TV přiznal, což je trestný čin a měl by tudíž sedět ve vězení), protože byl adoptován a adoptovaní občané NEMAJÍ PODLE ČESKÝCH ZÁKONU NÁROK DĚDIT PO SVÝCH BIOLOGICKÝH RODIČICH. Ale co - vždyť pro pana Schwarzenberga asi české zákony neplat?!

        • Re: Re: Re: oči otevřené Reagovat (24.1.2013 12:18) Lucie

          Přepokládám, že do Ruska. Tam teď berou. Ale jestli jste na to dost bohatý :-)

      • Re: Re: oči otevřené Reagovat (23.1.2013 07:30) Petr

        připadám si, jak v zákopové válce, kde racionální důvody nehrají roli.
        Příznivci KS se jenom zmítají v emocích, že jim zas někdo na ten jejich ideál hází špínu. Ale až ten pán opravdu vyhraje a spousta jeho voličů později pochopí, co je zač, to bude zas kocovina.. U Zemana alespoň člověk ví, na čem je a nikdo si ho neidealizuje.

        • Re: Re: Re: oči otevřené Reagovat (23.1.2013 08:17) Karlovci

          Tak zákopová válka byla vyhlášena z tábora Zemanovců a to stylem faul a faul.
          A protože jsou ty naše argumenty silnější a přidává se k nám stále více příznivců, tak to jaksi nezvládáte. Všichni, kdo se rozhodli pro Karla, tak jsou podle vás hloupí. Co kdybyste konečně pane Ptře zapřemýšlel, proč je tolik příznivců Karla a proč nám přibývají a z jakých řad. My fauly nedáváme. My se jen snažíme vysvětlovat a argumentovat.

        • Re: Re: Re: oči otevřené Reagovat (23.1.2013 07:48) Janak

          A kde ze je ten racionalni duvod?

          • Re: Re: Re: Re: oči otevřené Reagovat (23.1.2013 12:12) Lucie

            Opoziční smlouva, chcete-li nějaký racionální důvod.

            • Re: Re: Re: Re: Re: oči otevřené Reagovat (24.1.2013 09:44) Jeden jediný důvod

              Jeden jediný důvod? Já Vám vyjmenuji hned 5 důvodů, které ukáží, co je pan Schwarzenberg zač a proč ho nevolit. Ale problém je, že za panem Schwarzenbergem stojí obrovské peníze a velká mediální kampaň, kterou si pan Zeman nemůže dovolit, když nekradl. Navíc mají bohužel volební právo i lidé s podprůměrným IQ a ti jsou lehce ovlivnitelní. Já mám např. IQ 136 a když se mám o něčem rozhodnout, tak si nejprve udělám pořádný vlastní průzkum a rozhodně nevěřím kecům na NOVĚ -vždyť tu televizi přece někdo vlastní a ukáže Vám jen to co chce. A proto se nevytahuje všechna ta špína na Schwarzenberga - a že jí je hodně!

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: oči otevřené Reagovat (24.1.2013 20:30) Lucie

                A já IQ 137, vidíte, co dokáže jeden bodík?

  • Zeman na hrad Reagovat (22.1.2013 22:11) Jiří

    Příznivci KS přečtěte si tento článek:
    http://www.novinky.cz/domaci/290981-hrdina-od-dukly-a-kurska-vyzval-schwarzenberga-k-odstoupeni-z-boje-o-hrad.html

    • Re: Zeman na hrad Reagovat (23.1.2013 07:49) Miroslav

      A co? Ze si veteran neposlechl co rikal KS v televizi, ale dal na rec medii ...

  • Pro a proti Reagovat (22.1.2013 21:43) Brno

    vždy je lepší volit podle posouzení obou stran a po téhle stránce Karel je pro mě menší zlo

  • Tady Česko Reagovat (22.1.2013 20:55) Stano

    Volím Zemana, jsem Čech a cizáky, koktavce, přivandrovalce a multimilionáře nevolím.

    • Re: Tady Česko Reagovat (23.1.2013 14:11) Tereza

      A na tu svou zlost, závist ve vztahu k bohatým a předsudky vůči všem cizím lidem jste tak hrdý??
      Tím by se měl podle Vás pyšnit Čech?

      • Re: Re: Tady Česko Reagovat (24.1.2013 09:46) Ajda

        Já patřím k těm bohatým a rozhodně volím Zemana, protože vím, co je pan Schwarzenberg zač.

    • Re: Tady Česko Reagovat (23.1.2013 07:49) Bruno

      A vy si myslite, ze Zeman nema miliony?

    • Tady Česko Reagovat (22.1.2013 22:21) Podporovatel Zemana

      Naprosto s Vámi souhlasím!!!

  • Lidi co miluji svoji zemi voli Zemana Reagovat (22.1.2013 19:59) Jaroslav

    Masaryk se musí obracet v hrobě, pokud vidí kam dnešní politici přivedli republiku. Dvojnásob z toho koho češi chtějí zvolit za prezidenta. Určitě by z Schwarzenberga nebyl nadšený. A divím se umělcům a dalším jeho příznivcům, že jim nevadí jeho postoj ke korupci, na jednu stranu slibuje, že sní zatočí (to slibovala i vláda které je členem a skutek utek) na druhou stranu přiznává, že sám uplácell aby se domohl svých statků. Daroval církvi majetek v hodnotě několika miliard korun, ikdyž na některý vůbec neměla nárok a to i církvím, které vznikly až v průběhu 90. let minulého století (tady nechápu jak jim mohli komunisti něco zabavit, když v té době ani neexistovali.) Ale panu Schwarzenbergovi to očividně nevadí. Jak může slibovat že cokoli udělá když je členem nejhorší a nejneschopnější vlády od roku 1918. A takový člověk by měl být naším presidentem? Děkuji nechci.

    • Re: Lidi co miluji svoji zemi voli Zemana Reagovat (22.1.2013 20:22) Soňa

      Ale tohle tady už bylo tolikrát. Já se Vám divím, že s tím už konečně nepřestanete.
      Je mi líto, že trpíte. Prostě se s tím smiřte. My volíme Karla a je nás pořád víc a víc, protože už tyhle nesmysly každý prokoukl a je mu jasné, že jsou to jen samé lži.

      • Re: Re: Lidi co miluji svoji zemi voli Zemana Reagovat (25.1.2013 07:56) Daniel F.

        Je velice smutné neustále číst o tom jak je hrozné, že K.S. je majetný člověk a tak ho volit nebudem ( ubohá česká závist ). Jeden z mála politiků, který svůj majetek neukradl! Myslím si, že každý by měl být na svého presidenta hrdý a měl by jít příkladem. M.Z. rozhodně s panákem bechera a cigaretou v puse neni nejlepší příklad pro mé děti! Každý v této zemi neustále nadává na korupci a zlodějiny 90 let a volbou p. Zemana ony zlodějiny podporuje. Nikdo si asi nepamatuje kdo dostal Stanislava Grosse do vrcholné politiky a ve které vládě seděl Ivo Svobodan jako ministr financí, který byl pravomocně odsouzen za zlodějinu v libertě. Hold asi jenom láteříme a pak podpoříme. Nemám rád korupci a tak volím Karla.

      • Lidi co miluji svoji zemi voli Zemana Reagovat (22.1.2013 22:14) Mirek

        A Vy jste chytrá jak rádio.
        Je vidět, že o politice také nic nevíte, když takto mluvíte.

        • Re: Lidi co miluji svoji zemi voli Zemana Reagovat (22.1.2013 23:41) Květa D.

          Souhlasím s paní Soňou, volím K.S. a je mi jedno, že si myslíte, že o politice nic nevíme. To je jen naše volba a zdá se, že jen Váš problém.

          • Re: Re: Lidi co miluji svoji zemi voli Zemana Reagovat (15.6.2013 12:54) David

            Lidi co milujou svojí zemi VOLTE SCHWANZERGERGA.

  • Mediální přečin Reagovat (22.1.2013 17:55) Petra

    Dobrý den, chtěla bych vyjádřit silné rozhořčení z vaší silné PROTIZEMANOVSKÉ kampani. Od 1. kola prezidentské volby neustále napadáte Miloše Zemana a na druhé straně soustavně vyvyšujete Karla S. Až vyhraje Schwarzenberg, tak se budete asi divit. Jeho žena, o které jste zrovna včera měli úchvatnou reportáž má nacistickou minulost. Její otec byl nacista - sám Karel S. se snaží o odškodnění Sudetských Němců. dokonce milý Karel řekl, že prezident Beneš by patřil před soud za své dekrety... To vám přijde správné? Je to výsměch naší republice i naší minulosti. Na vaší televizi je alespoň vidět, jak peníze hýbou světem. Neboť nadržování jednoho - což by správně být nemělo, že? - proti druhému kandidátovi je ve zpravodajské relaci směšné! Mohu vás ujistit, že ke stejnému závěru jako já dospěla i řada dalších lidí. Přestože Miloš Zeman nebyl mým vybraným kandidátem v 1. kole voleb, díky vám ( i díky projevům pana Karla) je pro mne jediným možným... Přece nebudu moci volit prezidenta s takovou minulostí a navíc člověka, jež potupuje naši státnost - viz jeho představa státních symbolů a státní hymna, z níž si dělá legraci téměř polovina zeměkoule..

    • Re: Mediální přečin Reagovat (23.1.2013 13:09) Lucie

      Zapomínáte, že prezident Beneš omilostnil všechny vraždy a násilí napáchané českými občany na odsouvaných Sudetských Němcích a to mělo bohužel katastrofální dopad na morálku a schopnost sebereflexe našeho národa. To dělat určitě neměl, ublížilo nám to.

    • Mediální přečin Reagovat (22.1.2013 22:20) Radim

      Souhlasím s paní Petrou, už je mi z toho špatně, jak jakékoliv noviny píší ve prospěch KS, jen aby z toho vždy vyšel on nejlépe.
      Nejsou to vůbec spravedlivé volby!!!
      ALE ZKORUMPOVANÉ! Příkladem je i pan Dejdar !!! To je teda demokracie.

    • Re: Mediální přečin Reagovat (22.1.2013 18:38) UFO

      Milá Petro, to jsou Vaše argumenty a i když s nima nesouhlasíme, tak také Vás naosočujeme ze silné Protikarlovské kampaně. A že tady byla silná i co do výrazů! Zachovejte klid a smiřte se s tím, že slušní lidé volí Karla.

      • Re: Re: Mediální přečin Reagovat (24.1.2013 09:50) to si děláte prdel?

        To si děláte prdel? Jaká silná protikarlovská kampaň? Já stále marně čekám, kdy řeknou v televizi otevřeně o tom, jak pan Schwarzenberg uplácel (což je mimochodem trestný čin), aby získla v restituci pozemky, na které neměl nárok. Nebo jak vytuneloval Becherovku. Nebo jak měl vrátit 5 milionů dotace a nevrátil, protože mu to pan Kalousek odpustil. Tak jaká protikarlovská kampaň? Spadl jste ze stromu a bouchl se do hlavy?

        • Re: Re: Re: Mediální přečin Reagovat (24.1.2013 17:22) Bára

          Dnes je úplatek trestný čin, za levicové vlády mohl ale beztrestně podplácet každý a pokud si dobře pamatuji, taky to i většina občanů neustále dělala, protože, by jinak například v tzv. pořadníku na byt člověk mohl čekat i desítku let. Podplácel a kradl každý, protože by snad ani trochu slušně nežil a ze dne na den opravdu ke změně po revoluci dojít ani nemohlo. Kolikpak asi lidí má dnes chatu, nebo i barák postavený ještě materiálů, který si jistě sám za dob minulých nekoupil?
          Tak si prosím Vás sáhněte do svědomí, zda jste po celý svůj život byli vždy a za všech okolností tak poctiví jak kážete vodu.

  • ironie Reagovat (22.1.2013 16:17) Jiri Hosek


    Volte Knížete jasně, on vůbec nemá nic společného se současnou politickou a ekonomickou situací, on je jen součástí vlády, ale oni mu prostě řekli, ať zvedá ruku a on starý hodný strejda zvedal ruku, nevěděl pro co, ale věřil jim, oni ho zneužili. Takového hodného starého pána, co si občas udělá z českého národa srandu, že jsme národ líných rasistů a ubožáků. On jediný je v české politice čistá dobrá duše, že ano. Za nic nemůže. Ano, takto příznivci Knížete i média, která ho protěžují Knížete charakterizují. Pak by ale měl být prohlášen za nesvéprávného a dostat nějakého zdatného poručníka a ošetřovatele, jestli je součástí vlády už několik let a přitom za nic nikdy nemůže. Možná jeho voličům je prostě Knížete líto, on tak smutně kouká, připomíná vystrašeného Baseta a holt na někoho to působí. Hoďte mu nějakou mňamku, chudáčkovi. Takhle zneužít starého hodného feudála, že se nestydíte páni politici. A KONEC IRONIE.

    • Re: ironie Reagovat (23.1.2013 18:01) Bára

      Nic si z toho nedělejte, že taky nejste roztomilý, třeba máte zas jiné přednosti. :)

    • Re: ironie Reagovat (22.1.2013 22:25) Zuzana

      Pane Hosku, slušní lide sice volí pana knížete a zřejmě jim vůbec nevadi, ze spolupracuje s tak neslusnym člověkem jako je ministr Kalousek.A také jim asi nevadi, ze za peníze daňových poplatníků v parlamentu spí, místo aby řádné vykonával svoji dobře placenou funkci. Ja osobně volit nebudu ani jednoho, ani druhého. Nepriklomim se ani k jedne ze skupin, které ovládají tuto zemi, již dlouhe roky.

      • Re: Re: ironie Reagovat (23.1.2013 15:54) sara

        Plne souhlasim s vasi ironii, hezky receno:-))

  • Podporovatelé pana Zemana Reagovat (22.1.2013 15:42) Zemanovci

    Volíme pana Zemana, protože nesouhlasíme s touto vládou, ve které je KS!!!

    • Re: Podporovatelé pana Zemana Reagovat (15.6.2013 12:54) David

      Ty vole, to co píšeš je naprostý nesmysl!!!
      Schwarzenberg byl lepší!!!

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor