Diskuze o Karlu Schwarzenbergovi

Přidat nový příspěvek.
10
  • Tomáš Potomský Reagovat (17.7.2013 17:55) Tomáš Potomský

    karel ,,eš,, je symbolem dementního špatného hloupého neschopného a spícího politika. je to pan nepřijatelný. je to dokonce člověk který lže!!! podporuje sudetské němce!!! ano čtete správně ty fašistické svině!!! podporuje palestince ten hloupí totalitní nádor!!! podporuje bašára asada!!! ano tu svini která asi rozpoutá 3 světovou válku!!!švarcmberg je naprosto podřadný člověk a to musí každý občan planety země uznat

  • Kdo viděl Reagovat (26.5.2013 18:57) Tramp

    Kdo viděl, v jakém stavu si dovolí prezident vylézt na veřejnost a účastnit se slavnostního otevření prezentace korunovačních klenotů tak musel jasně pochopit, že státník z něj rozhodně cítit nebyl. Kolemstojící by jistě mohli povyprávět, co cítili... Tento ožralský arogantní klátivý buran patří do nory na Vysočinu, z které neměl vystrkovat ani ten svůj uhnilý palec!

    • Re: Kdo viděl Reagovat (4.9.2013 19:54) jjj

      Chudáku

  • Kdo je Zeman ? Reagovat (9.4.2013 12:58) Záruba

    Můj názor je ten,že Karel byl jedinný nezatížený minulostí - žádný aparátčík.Zeman je dle mého názoru obdoba Jelcina - ostuda pro naši zemi se vším všudy.A za ním Vašík Klausů.Oba prognostici z jedné bolševické líhně.

    • Re: Kdo je Zeman ? Reagovat (4.9.2013 19:53) Jan

      Ha,ha, nezatížený..

  • SOCIALISTICKÝ OBCHODNÍ DŮM Reagovat (6.3.2013 14:12) Tereza

    http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.aspx?y=ekonomika/od.htm

    POTOM SI na orientační tabuli vyberte sortiment zboží a klikáním si prohlédněte "PAMĚTNICKOU" nabídku zboží!
    Doporučuji shlédnout všem pro zábavu, ale především těm, co možná i trochu pozapomněli a jsou si jistí, že se dříve měli lépe, než se mají dnes.
    Tehdejší ceny Vás možná i překvapí :)

  • Karle! Reagovat (9.2.2013 21:12) rýmičma

    Měl tam být Karel!A né ten tupý Zeman!!

    • Re: Karle! Reagovat (10.2.2013 20:16) pis

      Zato ty jsi inteligent.

    • Re: Karle! Reagovat (9.2.2013 21:13) Mirek

      Přesně tak!Zeman je ostuda!

      • Re: Re: Karle! Reagovat (10.2.2013 20:21) miss

        No a ty jsi asi výhra. Jak si vůbec může někdo, bezvýznamné nic, osvojit právo kritiky? Co jsi dokázal, čím jsi přispěl k lepšímu, čehokoli? Ubožáčku.

        • Re: Re: Re: Karle! Reagovat (12.2.2013 09:09) UFO

          A ty jsi významná osoba, že můžeš kritizovat pana Mirka za jeho názor? A co jsi uděl ty pro blaho národa? Zvolil jsi Zemana? Úžas.

          • Re: Re: Re: Re: Karle! Reagovat (8.3.2013 16:56) piss

            Jsem přesně takové nic jako on. S tím rozdílem, že on si začal.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Karle! Reagovat (9.3.2013 23:21) Bára

              To pak ale kážete vodu a sám pijete víno.
              No, alespoň, že jste upřímný.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Karle! Reagovat (11.3.2013 12:45) jj

                Na rozdíl od Mirka

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Karle! Reagovat (25.9.2013 18:05) oo

                  Mirku,Mirku, máš v prdeli dirku

  • Nevím, zda jsme opravdu neudělali chybu Reagovat (7.2.2013 08:15) Martin

    Tak jsem se obával, co teď přijde a zatím Zeman nepřekvapil. Sliby, že bude vystupovat, jak se na prezidenta sluší, se zatím neplní. Použil bych slova Jiřího Dienstbiera, nezbývá nám nic jiného, než doufat. Trochu mne ale stále více a více děsí představa ruské kolonie. Jednu už máme v Karlových Varech a asi to našim občanům nestačí.

    • Re: Nevím, zda jsme opravdu neudělali chybu Reagovat (10.2.2013 20:23) Martin

      Bože, vždyť ještě ani nenastoupil. A tak nezbývá, než doufat, jediné věci, které se neobávám, je, ruská kolonie.

      • Re: Re: Nevím, zda jsme opravdu neudělali chybu Reagovat (12.2.2013 09:16) Honza

        I když ještě nanastoupil, jeho dosavadní vystupování se právě vůbec nijak nezměnilo a je jasné, že se tedy už těžko změní. Má něco společného s dosavadním prezidentem a teď nemyslím názory, ale chování a to se bude jen horšit, jako jsme toho svědky právě u Klause.

        • Re: Re: Re: Nevím, zda jsme opravdu neudělali chybu Reagovat (15.3.2013 15:43) zz

          Zato u knížete už by to horší být nemohlo.

  • doporučuji přečíst Reagovat (1.2.2013 18:25) Karel

    Schwarzenbergovi o miliardy?
    Hlavním problém je, že Schwarzenberg oznámil vyřazení Arevy ještě předtím, než byla frima ČEZem oficiálně obeznámena s rozhodnutím.
    28.leden 2013 - 17:13
    Kvůli možné chybě ministra zahraničí a předsedy TOP 09 Karla Schwarzenberga bude muset Česká republika v nejhorším případě zaplatit francouzské firmě Areva, která byla vyřazena z tendru na dostavbu Temelína, miliardové odškodné. Věcí se už začala zabývat i Evropská komise.

    Základní problém spočívá v tom, že Schwarzenberg v Paříži v říjnu loňského roku informoval francouzského ministra zahraničí o vyřazení francouzské společnosti Areva ze soutěže na dostavbu Temelína.

    Schwarzenberg oznámil rozhodnutí, než bylo přijato!
    Kardinální problém ale je, že to oznámil ještě předtím, než byla Areva firmou ČEZ oficiálně obeznámena s rozhodnutím. A to dokonce ještě dříve, než ČEZ učinil náležité formální rozhodnutí! O věci informoval první časopis Týden. Celé to vnáší otázky, zda do nezávislého tendru nezasahují politici. To by mohlo celou zakázku zpochybnit.

    Areva v reakci na Schwarzenberga reagovala s tím, že se bude právně bránit u českých i mezinárodních institucí.
    Pilotů jsou tuny, říká vládní zmocněnec

    Kauzou se již zabývá Evropská komise, která tak reagovala na podnět firmy Areva. Komise EU zkoumá v rámci šetření EU Pilot 4384/12/MARK, které bylo zahájeno 17. prosince 2012, zda nedošlo k porušení práva Evropské unie.

    „Žádný komentář k tomu dávat nebudu. Nevidím důvod. Nevidím důvod dávat jakýkoli komentář k pilotu. Není důvod to jakkoli komentovat. Pilotů jsou tuny. To není žádné řízení,“ řekl v rozhovoru pro server ParlamentníyListy.cz zvláštní vládní zmocněnec pro dostavbu jaderné elektrárny Temelín Václav Bartuška.A kdo to případně zaplatí.???????Dobře že prohrál v prezidentské volbě.!!!!Zeman na hrad.!!!!!!!!!!!

    • Re: doporučuji přečíst Reagovat (2.2.2013 00:20) Bea

      Hlavní problém je, že Vy máte ve všem co kdo plácne a napíše hned jasno.:(
      Více k tématu si můžete přečíst taky tady:

      http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Areva-podcenila-tendr-na-dostavbu-Temelina-prohlasil-Necas-252111

      http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Vypadli-jsme-z-tendru-na-Temelin-kvuli-nedorozumeni-tvrdi-Areva-250322

    • Re: doporučuji přečíst Reagovat (1.2.2013 19:27) Vy se našeho Karla bojíte?

      Vy už nevíte, co byste.
      Arevu vyřadil ČEZ a ze včerejšího jednání jen uvádím:
      Vyřazená Areva se brání zatím neúspěšně, sporem se zabývá i Brusel.

      Dalšího zájemce, francouzskou Arevu, ČEZ v říjnu z výběrového řízení vyřadil. Areva se odvolala k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Úřad firmě nicméně nevyhověl a její návrh zamítl. Sporem Arevy s ČR se zabývá i Evropská komise a Brusel nyní čeká na vyjádření Prahy ohledně vyřazení Francouzů z tendru.
      Takže nechte pana Schwarzenberga už na pokoji.

    • Re: doporučuji přečíst Reagovat (1.2.2013 18:36) Karel

      Přijde ČR kvůli Schwarzenbergovi o miliardy?
      Přečíst níže.

      • Re: Re: doporučuji přečíst Reagovat (10.2.2013 20:25) Libor

        A proč kvůli Karlovi? Přece kvůli celé vládě!

  • zvratky Reagovat (29.1.2013 15:25) Emil

    Tak jsem po delší době navštívil, tyto zvratkové stránky a nezklamal jsi lide český, všude nablito.

  • Táhněte k čertu Reagovat (29.1.2013 10:32) Lucka

    Táhněte víte kam, vy co jste volili Zemana.. je to ostuda českého národa.. tupost českého národa.. opravdu jsem se jen utvrdila v tom, že český národ je národ debilů.. Karle, zůstaneme ti věrní.. :-)

    • Re: Táhněte k čertu Reagovat (4.3.2013 07:50) mirek st

      Nevážená Lucko, jsem ten, kdo dvakrát hodil hlas Karlovi. Ale zvedá mi ventil vyjádřování "pravověrných Čechů", že Zeman je bůhví jaká tragedie, zvedá mi ventil prohlašování různých lidí, že Zeman "nikdy" !! nebude "jejich" prezidentem.... Pokud toto tvrdíte, jste bolševik jak vyšitý a to z toho důvodu, že absolutně nechápete smysl demokracie, anebo to velmi dobře chápete a záměrně děláte "vlny".. Demokracie je vláda na základě usnesení většiny, tolik stručně školení... A protože se náš stát jmenuje republika, což znamená vládu práva, máte to tady stručně vysvětleno... Většina se demokraticky a podle práva rozhodla, že prezidentem bude jejich kandidát, stal se prezidentem všech, i těch, co volili opačně... Zeman ztratí náš souhlas s výkonem funkce až tehdy, poruší-li zákony tohoto státu... a to diametrálně jiným způsobem, než hurá akce senátorů proti Klausovi...
      Samozřejmě je tady ještě teoretická možnost, že získají ústavní většinu politické síly, usilující o totální změnu systému, totální změnu orientace státu, teprve až pak bude na místě prohlásit, že Zeman není náš prezident. Do té doby se musí všichni, kdo nechtějí být za anarchisty, podřídit tomu,že volba prezidenta je platná a prezidentem je Zeman

    • Re: Táhněte k čertu Reagovat (5.2.2013 15:15) mirek

      Tahni k čertu Lucko i s tím Karlem,jseš asi dost natvrdlá,že nevíš,že to bylo přání hlavně Němců a Rakušáků,aby byl zvolený a debilní český národ na to málem nalétěl.

      • Re: Re: Táhněte k čertu Reagovat (4.3.2013 17:45) Hoyer v. Blumenau

        Nastolení skutečné vlády lidu je pojem iluzorní a nereálný. Stejně jako byl nereálný komunismus. Volby jsou otázkou reklamy a masivního působení na davy voličů do té doby, než odevzdají hlasy. Intenzívní reklama v předvolebním období zajistí několikaletou moc. Po volbách mají politici na několik let volnou ruku, jsou většinou téměř neodvolatelní. Do extrému dovedl demokracii socialismus.
        Demokracie má být dle slov Sir Winstona Churchila nejmenším zlem. Paradoxem je, že autor tohoto výroku žil celý život ve státě aristokratickém a za demokratickou označoval právě svoji vlast.
        Demokratickými volbami přišli ke svým postům takové zrůdy jako Adolf Hitler nebo u nás Klemet Gottwald.

    • Re: Táhněte k čertu Reagovat (5.2.2013 11:22) flv

      V tom případě, Lucie, máte dveře otevřené, nikdo tu o vás nestojí.Ostuda českého národa jste vy a vám podobní a tak směle, táhněte, vy víte kam.

    • Re: Táhněte k čertu Reagovat (31.1.2013 13:10) mirek

      Lucko máš pravdu,ře Češi jsou národ debilů,ale tím,že chtěli Karla za prezidenta.Ten ať táhne do Rakous kde se celý život válel a nemíchá se do naší republiky.Stačí,že dělá ostudu jako ministr.Zlatý Zeman a ty Karlovi příznivci se mohou zbláznit,že ho nezvolili. A dobře tak.

    • Re: Táhněte k čertu Reagovat (29.1.2013 10:41) Karlovec

      Lucie, vím, že je to těžké se udržet na uzdě, zvláště u některých příspěvků, ale přece nám nestojí někteří za to, abychom se snižovali k jejich úrovni.

      • Re: Re: Táhněte k čertu Reagovat (10.2.2013 20:26) lev

        No vy už se snižovat nemůžete, není kam.

  • ??? Reagovat (29.1.2013 08:24) Kája

    Zajímavé, od konce voleb, stále čtu jak přibývá útoků ,výhružek,pomalovaných plotů a pod. Ale jen zemanovcům. Takže, takto přijímá prohru skupina lidí, kteří se před volbami zaštiťovali slušností. Jak by asi potom vypadala vláda jejich favorita, nechci ani domyslet.

    • Re: ??? Reagovat (30.1.2013 08:03) Jana

      Asi jste nečetl všechny příspěvky a nebo záměrně čtete jen co se vám líbí a ploty také malujete, aby sešpína hodila i na ten druhý tábor, že?

    • Re: ??? Reagovat (29.1.2013 12:48) Bára

      Čtěte a pozorujte všechno, ne jen něco a pak to pro Vás možná nebude tolik zajímavé.

      • Re: Re: ??? Reagovat (29.1.2013 14:11) li

        Příklad

        • Re: Re: Re: ??? Reagovat (30.1.2013 18:03) Bára

          No já už mám někdy takový pocit, že když někdo v televizi uvidí 10x ten samý pomalovaný plot, tak se to podle něj stalo i desetkrát.

          • Re: Re: Re: Re: ??? Reagovat (5.2.2013 11:23) li

            Příklad

            • Re: Re: Re: Re: Re: ??? Reagovat (5.2.2013 19:23) Bára

              Asi máme odlišné myšlenkové pochody.:)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: ??? Reagovat (10.2.2013 20:27) Levv

                A nebo nejsou argumenty.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ??? Reagovat (12.2.2013 23:30) Bára

                  Já jsem příklad dala, tak asi to budou ty jiné myšlenkové pochody, ale tentokrát někoho jiného? :-D

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ??? Reagovat (15.3.2013 15:46) lev

                    Kde?,

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ??? Reagovat (21.3.2013 00:22) Bára

                      Tááák tedy znovu. Pán Kája psal, že je zajímavé jak je špína házená jen na zemanovce a já odpovídala, že kdyby četl více zpráv a všeho druhu, nedivil by se tolik a zjistil by, že je špína házená dále i na straně druhé. No a pak jsem jako konkrétní příklad v tomto podle mne nedorozumění uvedla, že čtu stále jen o pomalovaných plotech, asi už po desáté, ale ve skutečnosti pokud vím byl pomalovaný jen jeden a to ještě nemám ani informace od koho. Domněnky u mě nejsou fakta a tak bych si netroufala někoho na jejím základě hanit.
                      Lépe to vysvětlit už neumím. :-D

  • Kampak bysme dali Karla Reagovat (28.1.2013 15:58) Jirka

    Kam s ním. Na prezidenta mu to nevyšlo. Tak, že by jsme ho udělali premiérem? Kdyby ani tohle nevyšlo, jako, že nevyjde, tak ho uděláme třeba arcibiskupem. A kdyby ani tohle ne, tak už ale musí být papež. Já osobně bych mu doporučoval, ať zkusí štěstí v jiné zemi, zajména německy mluvící.

    • Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (28.1.2013 22:04) Tereza

      Dokud budou lidé vyjadřovat Karlovi S. svou přízeň, Vy zdá se nebudete spokojený nikdy. Dokud ho budeme bránit, Vy zdá se zůstanete jízlivý. A já se ptám proč?
      Proč nám vnucujete svůj vlastní názor?
      Proč nás nenecháte být v klidu a neužíváte si radosti z výhry Vašeho vyvoleného kandidáta? Proč se zabýváte stále tím, co není ve Vašich silách změnit?
      To Vám opravdu tak záleží na našem dobru? Nebo Vám jde úplně o něco jiného?
      My máme zdá se jiné představy o dobrém životě a jen pro Vaše uspokojení je měnit nemůžeme.

      • Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (5.2.2013 15:11) mirek

        Příznivci Karla aby jste se nepo......,že ten váš idol to projel a dobře mu tak.A vy jste asi mentálně postižení,když nevidíte ,že jsou naštvaní nejen Němci ale i Rakušáci,že nebyl zvolen.To o něčem vypovídá.

        • Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (5.2.2013 19:55) Tereza

          To vypovídá zatím jen o tom, že jste si pozorně dříve nepřečetl zmíněné důvody, pro které jsou nespokojení s naším nově zvoleným prezidentem a mícháte asi nové hrušky se starými jablky. Vydedukoval jste si už výsledek, zdá se podle svých představ a já si raději počkám, až budu vědět víc, abych mohla teprve soudit.

      • Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 08:34) Líba

        Chtěla bych se Vás zeptat, jaká je Vaše představa o dobrém životě? Myslím to v dobrém a zcela upřímně. Zřejmě jsme obě vyrůstaly v jedné zemi a tak bych chtěla vědět, v čem se lišíme.

        • Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 23:30) Tereza

          Ano, já si představuji dobrý život snad jako většina lidí, pevné zdraví, střechu nad hlavou, dostatek jídla, pití, dostatek času na zábavu, potřebný klid, pohodu, bezpečí, lásku a práci která mě baví. Také si ale představuji víc, mít věci a služby, které se mi v životě jen líbí a nejsou přitom nezbytně nutné. A o tom, zda vůbec, kdy a v jaké míře tohle všechno budu mít, bych chtěla dál svobodně rozhodovat. Každý má pravda v životě úplně jiné možnosti a také schopnosti, ale takový už život je. Na dnešní poměry nejsem ani bohatá, ani slavná.:) Nikoho z toho neviním. Každý sám svého štěstí je většinou si myslím strůjcem.
          Na druhou stranu ale vím, že moje celková životní úroveň od dob komunismu se určitě o dost zvýšila a tím také i mé nároky.:) To popírá ale mnoho lidí a já jim v tom nevěřím.
          Nemyslím si, že mi nějaká vláda kdy může tohle všechno co si přeji dát, ale pravicová, nebo středopravicová mi si myslím může umožnit alespoň velkou část toho získat, pokud se budu o to sama snažit.(mimo samozřejmě třeba toho zdraví :()
          Podle mého názoru nemohu tyto šance na lepší život mít, pokud tu nebude dál demokracie, podnikatelé a konkurenceschopnost.
          Levicová vláda jsem přesvědčená, že má cíle jiné.

          • Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (30.1.2013 09:50) Líba

            Já s vámi souhlasím a teď, pokud vám to nebude vadit, bych se chtěla zeptat, co z toho co píšete, nemáte. Píšete, že se vaše životní úroveň zvýšila a tím také vaše nároky, a to je v pořádku. Ale nevěříte těm, co toto popírají. A proč , nevěříte? Nevěříte matce se dvěma dětma na MD a mužem zaměstnaném za mini mzdu, že nemá na zaplacení očkování dětí. Nevěříte, že můj soused ve svých 56 letech přišel o práci a nikdo ho nechce zaměstnat,nevěříte, že muž po autonehodě, nezaviněné není schopen ze svého ID uživit ani sám sebe natož rodinu? Je potřeba občas hlavu sklonit a podívat se na chodník. Já totiž s těmito lidmi přicházím do styku, dnes a denně . Je nutné pomoci těmto lidem, Měli bychom tyto příkopy zasypávat a ne prohlubovat.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (31.1.2013 18:31) Tereza

              Já z toho co jsem napsala nemám opravdu hodně, nemá smysl to jmenovat, ale i když mi to asi nebudete věřit, nemám někdy i na to jídlo. Za tou celkovou lepší životní úrovní téměř všech lidí si stále stojím. Lidé mají dnes si myslím mnohem lépe vybavenou domácnost, prostředí ve kterém žijí je čistší, trávníky upravené, odpadky se tu neválí v haldách, domy a památky dnes vypadají k světu, z aut se nevalí mraky kouře. Pereme ve voňavých pracích prostředcích, na oknech máme žaluzie, barevné malby na stěnách, oblečení nemáme samá záplata, nenecháváme si ho posílat obnošené ze zahraničí, šampóny máme s kondicionérem, do koupele si dáváme vonné oleje. Doma většina z nás má kávovar, rychlovarnou konvici, mikrovlnou troubu, někteří i sušičky a myčky a tak dál a tak dál. Dokonce i toaletní papír si dnes kupujeme podle barvy a oblíbených motivů. Je toho samozřejmě spousta čeho si dopřáváme a považujeme to za samozřejmost. Kdyby nám ale posloužily jen ty nejzákladnější věci pro život, jak tomu bylo dřív, asi bychom se divili, kolik by nám zbývalo i peněz. Nic z toho nemůžeme mít zadarmo a v tom se snad shodneme.
              Samozřejmě Věřím tomu, že se mnoho lidí dostává do těžkých životních situací, vzhledem k dnešním životním poměrům a není to často jejich vinou. Snad jen ten pán v 56ti letech si myslím, že by tu práci najít mohl, pokud je zdráv, má alespoň nějaké schopnosti a je ochoten za prací i dojet. I když ne asi podle svých představ. Měl ale jistě dříve možnost se po revoluci i svobodně rozhodnout, zda vezme život jen do svých rukou a začít třeba podnikat.
              Nevidím, že by se tu lidem nepomáhalo. Všechno má svůj čas a toho, co je třeba změnit je opravdu stále mnoho. 7 let na to ale jak píšete zdaleka nestačí.
              Myslím, že jsme málo trpěliví a většinou vidíme zbývající nedostatky, kterých je jistě mnoho, také nějaká chybka se sem, tam vloudí a my ji neumíme ani odpustit. Zpětná vazba tu také hraje svou roli, mnoho dobrých kroků se promítá až třeba za 5 let, ale úspěchem se už chlubí někdo jiný.:( No a také si myslím, že to, co je prospěšné pro jednoho člověka, zákonitě nebývá prospěšné pro druhého a pak je ale nemožné se dobrat konce, ke spokojenosti všem.:(
              Vidím tu Já sama spoustu pomoci lidem, např.: příspěvky týkající se lepšího bydlení, příspěvky na pobyt v domovech důchodců, doprava pro důchodce po městě zdarma, slevy pro důchodce nejsou žádnou výjimkou, bezbariérové přístupy pro handicapované, mnohem dostupnější zdravotní péči, přechody se zvukovou signalizací pro nevidomé, většina nevidomých má dnes možnost mít svého slepeckého psa, jinak postižení svého asistenčního psa, vozíčkářů vidím venku víc a víc, máme tu charity, prostřednictvím nejen médií si lidé i sami navzájem pomáhají a přispívají na vše možné .
              Bohatí a mediálně známí lidé pomáhají také velmi často!
              Opravdu nevidím důvod si myslet, že se tu nic nelepší.
              Je pravda, že za minulého režimu bylo mnoho času na zábavu, levné jídlo, doprava ve městě, zdravotní péče a telefon zdarma, práci musel mít každý. Ale to, co mohla většina z nás dále mít, bylo opravdu už jen nutné k přežití:( Žádná lepší budoucnost, žádná zábava na vyšší úrovni, žádné cíle, žádný profesní růst, žádné vyšší vzdělání v pozdějším věku, žádná práce, která lidi bavila, jen byrokracie, pořadníky na byty, naštvané ženy za pultem, Spartakiády, povinné volby s jedním kandidátem, žádné cestování dál za hranice, prvomájové průvody, kdo měl více štěstí konexe a úplatky, každý si z práce mohl pravda odnést co potřeboval :(:(, podpultové zboží, hodinové fronty na všechno, drahá elektronika, slovo korupce byl neznámý pojem, protože byla na denním pořádku a stěžovat jsme si mohli leda tak na nár. výboru, OPBH (kde se nejprve malovalo, pak se sekala instalace a pak znovu malovalo:)) a do knihy přání a stížností, kterou stejně nikdo nečetl.
              S oblibou jsme i říkávali, že leda tak na Hlavním nádraží.:) Vše jsme brali s velkým humorem, protože nám nic jiného nezbývalo.:(
              Dnes je bohužel asi nespokojená polovina národa, ale dříve to byla většina. Také tu těžkou dobu vystihovala spousta známých písní (např. od J. Nohavici, I. Jahelky). Dříve byly chvályhodné charakterové vlastnosti skromnost a praktičnost. Namyšlenost a samochvála nám smrděla a nejlepší žena pod sluncem byla jen ta do nepohody :-D, samozřejmě musela být dobrá uklízečka, kuchařka, pradlena a švadlena. Nikoho by ani nenapadlo zeptat se „jak se máš?“, protože všichni věděli, že špatně:(A ještě připomenu k těm mladým lidem, ..že mladí lidé, kteří tenkrát jezdívali s usárnou a s kytarou do přírody, což byla snad ta nejoblíbenější zábava, byli v „Občanské výchově“ nazývaní špinavou morální žumpou a to bohužel do slova.:( Mám to ještě v cancáku.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (1.2.2013 08:32) Janina

                Terezo, píšete mi z duše. Měla byste to napsat i jinam. Lidé moc rychle zapoměli. Je to až trestuhodné, jak málo se těm nespokojeným ukazuje svět, ve kterém jsme museli žít, pokud jsme nechtěli přímo emigrovat nebo pokud nás někdo za naše názory nevystěhoval. Žádná volba jiná tu nebyla

            • Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (30.1.2013 10:07) Lenka

              Takové příběhy, které tady popisujete, byly i v dobách před revolucí, jen jste na ně už pravděpodobně zapomněla. Také pracuji s lidmi, hlavně s mládeží ze sociálně slabých rodin. Problém je ve vzdělání a v přístupu sociálně slabých k podporám od státu. Pro většinu je totiž naprostou samozřejmostí tuto podporu pobírat a leckdy i na úkor skutečně potřebných. Na druhou stranu je tu i hodně těch, kteří využívají sociálně slabých občanů ke svému prospěchu a opět zde dochází k zneužití na úkor potřebných. Státní pokladna není bezedná a musí se zabránit hlavně zneužívání a k tomuto řešení mají blíže konzervativní politici, kteří se snaží místo plošné podpory zavést podporu cílenou. Bohužel se to samozřejmě všem nelíbí.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (30.1.2013 14:11) Líba

                Sice pamatuji hodně, ale paměť mě zatím slouží. Příběhy, které popisuji, v dobách před revolucí ani být nemohly, protože práce byla povinnost. Stejně jako očkování, bezplatné. A ti co zneužívají dávky dnes , je zneužívali i tenkrát. S tím rozdílem, že na ně byl metr.A nemyslím, že státní pokladnu , ruinují, v takové míře, právě tito ubožáci. A plošná podpora je na pořadu už asi 7 roků a jaksi se stále odsouvá řešit, pro jiné důležitější důvody. A mládež je odraz společnosti, v našem případě nic moc. A toto se fakt některým nelíbí.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (30.1.2013 14:58) Karolína

                  Tak já s vámi nesouhlasím.
                  Očkování pro děti je stále zadarmo, i pro dospělé, pokud jde o základní očkování a jste-li dobře pojištěn, tak i nadstandardní. Pokud někdo před revolucí nepracoval záměrně a absencí měl velkou, šel si sednout do báně, takže na něj nebylo vidět. A mládež máme dobrou. Jen nebyl dříve bulvár, který se zabývá jen tou negací a my máme pocit, že se svět zbláznil. Ostatně, to že se zbláznil, říkala již moje prababička. Kolik, že vám je let?
                  Navíc se musím zastat našich studentů, v mnohém nám jdou příkladem a stydět se za ně opravdu nemusíme.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (30.1.2013 17:48) Líba

                    Ano , kdo nepracoval, šel si sednout do báně, dnes těmto asociálům platíme velké soc. dávky. A co ten , který pracovat chce ale práci nemá, dostal se do této situace ne vlastní vinnou? A studentů se nemusíte zastávat, nic jsem proti nim nenapsala, psala jsem o mládeži všeobecně,Nemyslím, že se zbláznil svět ale lidé.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (30.1.2013 17:56) Líba

                      Ještě musím napsat, že v té báni musel pracovat a pobyt si pěkně zaplatit. Dnes to platíme všichni.A o mládeži,všeobecně, nemohu říct nic pozitivního. Moji vnuci studují a s jejich kamarády se vídám ale také vídám, ožralé smečky potulující se po ulicích. Nemají práci , kradou a fetují. A protože jsem před revolucí pracovala jako vychovatelka na internátě , mohu tvrdit, že se tyto negace mezi mládeží v takové míře nevyskytovaly.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (31.1.2013 08:39) Anna

                        Myslíte, že pokud jsou děti nevychované, tak za to může vládnoucí politická strana, či nyní koalice? Já si tedy myslím, že za to mohou rodiče!!!!! A to jste vy, já a naši vrstevníci, nikoliv ty děti!!!!

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (31.1.2013 18:44) Tereza

                          Jen souhlasím!:)

      • Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 00:44) tomas

        Nebrecte porad ze vam nekdo vnucuje nazor - za svuj ho prijmout nemusite a prestante se litovat - schwancenberk to projel a pokud lidi o nem rikaj ze je bezcharakterni a ze mu jde akorat o koryto bez ohledu na to jaky tak to je bohuzel realita...

        • Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 07:04) UFO

          Z čeho soudíte, že se litujeme? My litujeme prohry, ale ne sebe. A pokud si myslíte, že šlo našemu Karlovi o koryto, tak vás mohu ujistit, že mu stačí i to ministerské. Za to někumu jinému to koryto chybělo, ne?

          • Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 07:36) li

            O koryto mu jistě nešlo. On byl tak trochu nastrčený Nečasem a celou ODS, a těm šlo o hodně. Věděli, že pokud zvítězí Zeman, je to jejich konec. Konec samovlády, rozkrádání a dělení země. Nečas, po vzoru Kalouse stačil ještě na poslední chvíli odklonit nakradené miliony, na manželku a rozvést se. Jak ubohé. Topol byl mrcha vyčúraná, ale tito dva darebáci ho předčili o 100%. Proto nemohl zvítězit, kníže ovládaný zlem.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 08:28) Jirka

              A co je zase tohle? O jakém dělení země a samovládě to mluvíte? Pan Zeman velmi zdařile pro mnohé, jak ukázaly volby, zakrývá určitou loajalitu ke Klausovi, komunistickým praktikám a k Rusku. Ale naštěstí jen blafuje své voliče.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 08:35) Marcel

                Svojí reakcí, tato slova jen potvrzujete.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 09:24) Jirka

                  Promiňte, jaká slova potvrzuji?

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 14:13) ota

                    No asi rozělování země, nemusí to být vždy jen půda, ale také lid.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (30.1.2013 08:09) Jára

                      To je těžké. Demokracie je o tom, že má každý právo na svůj názor a že si jej může také obhájit. Takže všichni máme právo stát za svým kandidátem a hájit jej. Zaplať Pán Bůh za to. Byly doby, kdy by nás možná teď za hlasy panu Knížeti pozavírali. Buďme rádi, že máme svobodu.

        • Re: Re: Re: Kampak bysme dali Karla Reagovat (29.1.2013 01:56) Tereza

          Máte pravdu, trápit se kvůli třeba Vašemu příspěvku je holý nesmysl.:)

  • ? Reagovat (28.1.2013 10:08) Martina

    Nevolila jsem Karla, a přesto se považuji za slušného člověka. A dokonce si myslím, že nás slušných je většina, nejen karlovci. Nic ve zlém, ale označovat pouze lidi, kteří volili knížete, za slušné , mi přijde dosti neomalené. Jak to tady tak pročítám, nechápu, jak lidé co se označují za slušné, můžou psát a nota bene i konat,takové nepěkné věci. Knížeti ,nikdo nic nepomaloval, dokonce ho ani nikam neposlal, na rozdíl od vás, karlovců. Chováte se trochu nadřazeně a já bych ráda věděla nad koho. Nad toho, kdo má jiný názor než vy? Je mi líto, že někteří z vás neunesli demokratickou porážku a chovají se jako hlupáci.

    • Re: ? Reagovat (28.1.2013 10:31) Karlovec

      Byl to náš volební slogan: "Slušní lidé volí Karla." Nevěříme, že by někdo z nás pomaloval někomu kradbu a doufáme, že se to vyšetří, kdo to byl. Budeme moc smutní, pokud to byl opravdu někdo z řad voličů Karla.
      Předem se moc omlouváme.

      • Re: Re: ? Reagovat (28.1.2013 13:48) Ludmila

        No, on už ten slogan je zavádějící. Ti co ho nevolí, nejsou slušní.? Takle ne. Jsou lidé slušní a neslušní a to na obou stranách, v celé zemi a na celém světě. Ti co volili Karla, nejsou nic výjimečného. I když mnoho z nich asi chce být. Mým kandidátem nebyl ani jeden z nich, ale musela jsem volit menší zlo. A to pro mě nemohl být člen stávající vlády. Asi kdyby nebyl ve vládě, bych velice váhala. A nejen já. Výsledek je jasný a já ho přijímám, doufaje v lepší časy pro naši zem.

        • Re: Re: Re: ? Reagovat (29.1.2013 00:18) Šárka

          Ten slogan si myslím bohužel veliká část lidí ne úplně dobře pochopila.:( Jistě tímto sloganem nebylo myšleno, že by voliči jiného kandidáta měli snad být automaticky považováni za neslušné. Ani většina, ani velká část. To tímto sloganem si myslím nikdo říci nechtěl. Myslím jen, že se vůbec nepředpokládalo, že by někdo z jiných lidí, než těch slušných, měl volit pana Karla S. a v tom je určitě veliký rozdíl!!
          Také jsem pochopila, že pan Karel S. o podporu těch neslušných, dle zas jiného bilbordu vůbec nestál a na tom Já nevidím osobně nic špatného, ba naopak.
          Tedy si myslím, že tu došlo bohužel k velikému nedorozumění, které ale nikdo nemohl dříve předpokládat.:(


        • Re: Re: Re: ? Reagovat (28.1.2013 20:15) Adéla

          Co to je menší zlo? Více arogance, opovržení vůči ostatním, podvodů, lží, urážek a pomluv?
          Slogan vůbec nebyl zavádějící, ale v ČR je poněkud více těch neslušných. Bohužel. A vypadá to, že mnozí ani neví, že se chovají neslušně a připadá jim to normální a někteří si dokonce myslí, že jsou in.

          • Re: Re: Re: Re: ? Reagovat (29.1.2013 09:16) Leo

            Vy jste prostě jen zaslepená. A dle vyjádření,velmi slušná.

            • Re: Re: Re: Re: Re: ? Reagovat (15.6.2013 12:43) David

              Za to vy jste akorád samá banda kreténů!!!!!

            • Re: Re: Re: Re: Re: ? Reagovat (29.1.2013 09:27) Adéla

              Teď nevím, zda by mi opravdu nebylo lepší, býti zaslepená.

  • Jsem hrdý na národ a svého nového prezidenta Reagovat (27.1.2013 20:44) Jirka

    Jsem hrdý na ty statisíce lidí, jež hlasovali pro Miloše. Jsou to totiž Češi. Vy ostatní jste kolaboranti a snílci. Asi se shodneme, že jediný, kdo tuhle zemi dokáže sjednotit je Miloš. Karel nedokáže umravnit ani Kalouska s Nečasem.. A aby jezdil za naše prachy kecat ven třeba s královnou Británie a jinýma šlechticema na to mu sere pes. Nejdříve sjednotíme politiku v týhle zemi, pak se můžeme ukazovat venku. A Češi skutečně nezvolením Karla o nic nepřišli aspoň z mého pohledu. Hold to Karle nevyšlo. Majetky šlechtě a sudeťákům bude muset vrátit někdo jiný.. :-)

    • Re: Jsem hrdý na národ a svého nového prezidenta Reagovat (28.1.2013 07:21) Karlovec

      To budeme všichni jen rádi, když se mu podaří naši zemi sjednotit, ale nejprve musí přestat lhát a přestat urážet ostatní.

  • vážení Reagovat (27.1.2013 15:19) Milena

    Vážení karlovci, vy kteří jste čestně dali hlasy, svému kandidátovi, a přijali prohru, dík. Věřím, že se podaří tuto zemi opět stmelit a těším se na lepší život.

    • Re: vážení Reagovat (27.1.2013 20:02) Karlovci

      Sluší se pogratulovat vítězi. To, zda nás čeká lepší život,tak na to si musíme všichni opravdu počkat. My Karlovci věříme, že náš čas stejně přijde a že se lepšího života jendou opravdu dočkáme.

      • Re: Re: vážení Reagovat (27.1.2013 22:06) Milena

        Věřím tomu , že přijde čas, nás všech ,nejen karlovců. Mi národ nerozdělujeme, bohužel to dělají vaši příznivci a to mě nepřijde demokratické. Volali jsme po přímé volbě a když ji máme, tak ji takhle znevažujeme, jen proto, že nevyhrál náš kandidát,. Je mi to líto, vždyť jsme všichni děti této země. Jistí, by se měli stydět ..

      • Re: Re: vážení Reagovat (27.1.2013 20:38) Jirka

        Nevím, zda-li přijde Váš čas někdy vůbec.. Přijdete mi, jako válečníci, kteří čekají až nebude nepřítel připraven, pak zaútočíte. Jsem rád, že Miloš vyhrál, konečně se ukázalo, že ty sviňárny máte na starosti vy Karlovci. Hlavně ty nástřiky na plotech..

        • Re: Re: Re: vážení Reagovat (27.1.2013 23:40) Květa

          Jirko, nezlobte se, ale Vy vůbec nevíte o čem je tu řeč. O žádné pomstě pro boha!
          Karlovci se určitě nikomu mstít nehodlají, i když jsme moc smutní a cítíme velkou nespravedlnost, to je jen náš názor!!
          Vy jste posedlý tím, že se Vám někdo stále snaží za každou cenu ublížit a nějak s Vámi manipulovat, ale v tom nám tolik křivdíte!:((( Jestli se někdo z Karlovců chce mstít, tak je to jen výjimka a ta VŽDY potvrzuje bohužel pravidlo!

          • Re: Re: Re: Re: vážení Reagovat (28.1.2013 07:25) Karlovci

            Děkuji Květo, je to tak jak píšete. My Karlovci jsme smutní z toho, že naši spoluobčané a to myslíme všechny, mohli mít opravdu dobrého prezidenta. Nepovedlo se, ale my jdeme dál a věříme, že slušných lidí bude jednou více.

  • ZMĚNA Reagovat (27.1.2013 01:42) Kamil

    Lidi jak jste mohli tohle dopustit!!!
    Konečně tu byl někdo který byl hodny být PREZIDENT jako byli Havel a Masaryk, člověk který je správný a je to fuč. Ted tu budeme zakonzervovaný v nejasnostech a krmený jako ovce a za pravdou se budeme těžko prokousávat a Zeman si lži vždycky obhájí. Nechápu jak jste tak slepý, že jste volili lev ico vého Klause a změna je v p.....

    • Re: ZMĚNA Reagovat (27.1.2013 19:55) Volili jsme Karla a budeme volit Karla

      Je to velmi smutné, ale podívejte se, kdo Zemana volil. Budiž nám útěchou, že nás je hodně a že se nevzdáme!!!!

    • Re: ZMĚNA Reagovat (27.1.2013 14:44) ili

      Kamile, je to nemilé.

    • Re: ZMĚNA Reagovat (27.1.2013 14:13) evca

      A proč si myslíte, že je pan Schwarzenberg hodný? Za většinu zákonů, které zde jeho vládní strana vytvořila by mu pan Masaryk i Havel nafackovali.
      A malá poznámka - naučte se česky, máte i v tak krátkém článku spoustu chyb. A to prý jsou voliči Schwarzenberga vzdělaní lide :-)

      • Re: Re: ZMĚNA Reagovat (28.1.2013 12:02) Bára

        Prosím, zajímejte se více o politiku a také o podstatnější věci v životě, než, že se někdo dopustí gramatické chyby v příspěvku a také prosím Vy se smiřte s tím, že lidé, kteří prožívají nějakou svou prohru cítí přirozeně smutek a NENÍ jejich povinností po prohře změnit svůj názor.
        Prohru samozřejmě, i když s těžkým srdcem přijímáme!!!

        • Re: Re: Re: ZMĚNA Reagovat (28.1.2013 13:40) Ludmila

          Vám, Báro, tleskám.

  • Nebuďte smutný Reagovat (26.1.2013 21:16) Denisa

    Pane Karle, vidím že jste velice smutný z prohry, ale neberte si to tolik...

    • Re: Nebuďte smutný Reagovat (27.1.2013 19:01) HANA

      MILA DENISKO TAK JE TO NO

  • ZEMAN-NÁŠ PREZIDENT Reagovat (26.1.2013 17:25) Lída V.

    HURÁ, HURÁ, HURÁ !!!!!AT ŽIJE NÁŠ MILOŠ !!!!
    Děkuji všem voličům - NAŠE ZEM SI TO ZASLOUŽÍ!!!ČECHY KRÁSNÉ, ČECHY MÉ...... Panu prezidentovi Miloši Zemanovi ze srdce blahopřejeme!!!!!!

    • Re: ZEMAN-NÁŠ PREZIDENT Reagovat (26.1.2013 18:39) Šárka

      Blahopřeju,
      právě zvítězilo hulvátství a špína.
      Je vidět, čeho si český národ cení a tak to bude mít.

      • Re: Re: ZEMAN-NÁŠ PREZIDENT Reagovat (15.6.2013 12:45) David

        Ty jseš jako co, co ty jsi zač???
        Proč to sem vůbec píšeš tyvole!!!!!!!

      • Re: Re: ZEMAN-NÁŠ PREZIDENT Reagovat (27.1.2013 14:46) lipo

        Zatím ta špína padá spíš na karlovce, Knížeti a jeho kumpánům, zatím nikdo nic nepomaloval.

  • Zeman na Hrad Reagovat (26.1.2013 17:00) Alena

    Lepší Čech než Rakušák

    • Re: Zeman na Hrad Reagovat (27.1.2013 08:49) Soňa

      Hulvát k hulvátu, lhář ke lháři. Škoda, že na to doplatí skoro polovina dobrých lidí!!!!!
      Mým prezidentem stále zůstává KAREL!

      • Re: Re: Zeman na Hrad Reagovat (27.1.2013 14:47) po

        Dva miliony , není polovina, trošku opáčko z matiky by neškodilo.

        • Re: Re: Re: Zeman na Hrad Reagovat (30.1.2013 13:22) Leona

          Tady jste si asi trochu sám naběhl.
          Myslíte si, že je u nás jen dva miliony dobrých lidí????? To snad ne...:(

      • Re: Re: Zeman na Hrad Reagovat (27.1.2013 14:46) li

        I ty moje čistoto, pravdomluvná.

      • Re: Re: Zeman na Hrad Reagovat (27.1.2013 12:47) Tereza

        Mým také zůstává KAREL!.

    • Re: Zeman na Hrad Reagovat (27.1.2013 02:50) eventea

      debile

  • ZEMAN NA HRAD Reagovat (26.1.2013 16:00) M

    Vyhráli jsme hurá.!!!!Zeman na Hrad.!!!!!M

    • Re: ZEMAN NA HRAD Reagovat (15.6.2013 12:45) David

      žádný zeman!!!
      Ale Schwanzerberg.

  • Voličům KS se budu jednou fakt smát.. Reagovat (25.1.2013 20:05) Antonín

    volové co volíte Rakušáka se podívejte na odkaz a já se vám budu za pár let smát jak jste byli pitomí... http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Toto-se-nemelo-dostat-ven-Svedectvi-odkryva-sokujici-slova-Schwarzenberga-260756

  • článek v novinách Reagovat (25.1.2013 18:08) Marta

    Tak jsem si dnes přečetla rozhovor s panem Schwarzenbergem, ve kterém si posteskl, že by se mu líbil koníček sbírání hodinek, ale že si to nemůže dovolit, poněvadž nemá dost peněz.
    Tak to už jsem fakt šla do vývrtky - že mu jazyk neupadne!
    Jak toto může říci člověk, který jen za loňský rok skoupil v ČR okolo 30 nových pozemků!
    To skutečně nikomu nevadí, že tento pán, kdykoliv otevře ústa, tak lže?

    • Re: článek v novinách Reagovat (25.1.2013 20:02) Vašek

      Proč by měl lhát,když nechce ivestovat do sbírky hodinek? Pokud někdo lže našemu národu, tak je to Zeman!!!!! A ani jsem netušl, že je takový lhář.

      • Re: Re: článek v novinách Reagovat (29.1.2013 09:19) el

        Možná i ve vašem okolí, mnozí netuší, jaký jste blb.

  • Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 15:32) Bořek

    Tak to je vrchol všeho!!!
    Na Vysočinu jezdní autobusy lidí, kteří jsou příznivci KS, mají vyřízené voličské průkazy a volí v určitých městech, aby zvýšily procenta KS na Vysočině a nebyl zde takový rozdíl mezi oběma kandidáty.
    Protože na Vysočině jednoznačně vede pan Zeman.
    To jsem ještě neviděl, kam až jsou lidé schopni zajít. Je mi z toho špatně!!!!

    • Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 21:24) Hen

      A já se jmenuji HENGEMERENDAMONTEKUKURY!!!:-DDDDDDDD

    • Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 16:28) Adéla

      To je naprostý nesmysl, k tomu by se příznivci pana Schwarzenberga nesnížili!!! Zatímco pan Schwarzenberg na svých webových stranák výzvá k úctě k příznivcům protikandidáta, Zeman hází špínu na Karla a jeho příznivce. Jeho příznivci jsou v prosazování svých politických názorů stejně agresivní a arogantní jako sám pan Zeman.
      Zítra se uvidí, jestli jsou Češi lidé na úrovni nebo vesničtí burani!
      Pane Schwarzenbergu, k ničemu se nesnižujte a zůstávejte stále klidný. Působíte velmi pozitivně a lidé to ocení.

      • Re: Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 18:04) anna

        Jsem zvědavá, jak Vám pomůže, že na Vás pan Schwarzenberg působí pozitivně, až se mu podaří prosadit vše, co má s Kalouskem v úmyslu.
        A jinak: lidé na Moravě se nerozhodují na základě toho, jak člověk vypadá a jak na ně působí ani na základě toho, co řekl. Nás zajímá, co pan Schwarzenberg vykonal.
        Vytuneloval Becherovku, nevrátil 5 milionů dotací, které správně nevyužil a podle hesla rozděl a panuj vyvolal v Českém národu nenávist chudých k bohatým, zdravých k nemocným a zaměstnaných k nezaměstnaným a vše jen proto, aby mohl společně s panem Kalouskem prosadit amorální reformy, které úplně ničí naši ekonomiku.
        Jen se přijeďtě podívat na Moravu a uvidíte hypermarkety, ve kterých propustili většinu pokladních, poněvadž lidé už nemají ani na jídlo.
        Promluvte s mladými nezaměstnanými, kteří přestož mají vystudované VŠ, tak nemohou sehnat ani práci uklízeče a někteří už umírají hlady.
        Tomuto člověku bych nedala hlas ani za milion.

        • Re: Re: Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 20:05) Jana

          Modlím se, aby vyhrál pan Karel. MOdlím se modlím. Mít lháře prezidenta Zemana, to bych se musela pak stydět jet někam do zahraničí na dovolenou.

          • Re: Re: Re: Re: Zeman na hrad Reagovat (29.1.2013 09:20) Marek

            Tak se milá Jano, budeš stydět doma. A můžeš se modlit, možná tě osvítí.

          • Re: Re: Re: Re: Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 21:26) Tereza

            Já taky :)

  • Vrácení majetku šlechtě Reagovat (25.1.2013 11:50) Antonín

    voliči karla přečtety si na parlamentních listech rozhovor s ředitelem zatím státního zámku Sychrov, kdy v 90. letech původní majitelce Rohanové v kanceláři Havla Schwarzenberg řekl, že, až nebudou mít lidi co žrát, tak jim bude jedno komu se co vrátí.. A když zapřemýšlíte, tak se tomu tak stalo..

    • Re: Vrácení majetku šlechtě Reagovat (25.1.2013 14:41) Bára

      Ráda bych si Vámi zmíněný CELÝ rozhovor přečetla, abych mohla být objektivní, ale nedaří se mi ho nikde najít. Kdepak ho najdu?
      Díky..

      • Re: Re: Vrácení majetku šlechtě Reagovat (25.1.2013 20:07) Zora

        Asi to bude zase padělek, jako vše, co na podporu Zemana doposud vyšlo.

      • Re: Re: Vrácení majetku šlechtě Reagovat (25.1.2013 20:03) Antonín

        http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Toto-se-nemelo-dostat-ven-Svedectvi-odkryva-sokujici-slova-Schwarzenberga-260756

        • Re: Re: Re: Vrácení majetku šlechtě Reagovat (26.1.2013 09:12) UFO

          Pane Atoníne, nejmenujete se náhodou Klaus?

  • Tak teď se ukáže Reagovat (25.1.2013 11:06) Karlovci

    Prosíme všechny, kteří jste zůstali věrni myšlence, že chceme slušnost a změnu, přijďte k volbám. Každý váš hlas je potřeba. D Ě K U J E M E

  • Příznivci KS přečtěte si to!!! Reagovat (25.1.2013 10:12) Jan

    Pan Vladimír Klapal (publicista a novinář)napsal tento zajímavý příspěvek. Prosím přečíst až do konce!

    Z České televize se mi chce zvracet

    Ale nejen z ní, ze všech celostátních médií ovládaných převážně německým kapitálem. A proč? Přece proto, jak především Česká televize informovala o průběhu prvního kola prezidentských voleb.


    Ihned po ukončení a spočítání výsledků prvního kola prezidentské volby, a po zjištění, že se do rozhodujícího klání dostal jak očekávaný kandidát Zeman, tak i Schwarzenberg, což jsem opravdu nečekal, jsem prohlásil, že teď nastane mediální masáž národa, aby se volil do funkce prezidenta České republiky Rakušan se švýcarským a českým pasem, Schwarzenberg.

    Očekával jsem to, ale způsob jakým k mediální masáži přistoupila Česká televize, mi zvedl žaludek. Ihned, jen několik minut po oficiálním vyhlášení výsledků, se v hlavních televizních zprávách na veřejnoprávní televizi, která by měla být objektivní, objevily šoty s vehementní podporou právě tohoto proněmeckého a profederalistického, evropského Rakušana.

    V celém rozsáhlém bloku šotů s voliči se neobjevil jeden jediný, který by podporoval Čecha jak poleno, Zemana. Ani jediný, a to vyhrál. Pro televizi, placenou všemi občany republiky, to byla vhodná příležitost, jak národ co nejvíce oblbnout, aby volil právě Schwarzenberga.

    Toho člověka, kterému pomalu není rozumět, člověka, který pořádně neumí ani česky, stačilo jenom poslouchat jeho skloňování a časování, kdyby se takto vyjadřoval žáček v páté třídě základní školy, musel by dostat pětku. Veřejnoprávní televize, prý česká, jak se uvádí v jejím názvu, a její redaktoři se přímo rozplývali nad nečekaným volebním úspěchem současného ministra zahraničí, který po celou dobu působení ve vládě českému národu jenom škodil.

    V jednom ze šotů jakási mladinká dívenka, nevím, zdali byla zaplacená nebo tak neskutečně nezkušená a hloupá, prohlásila, že bude volit jenom Schwarzenberga, protože je přece dobrý hospodář. Opravdu? Já bych s ní nesouhlasil. Vždyť z debat vyplynulo, že tenhle mumlající stařík nemá ani potuchu o tom, kolik se jenom za jeho působení ve funkci utratilo peněz na jeho ministerstvu, na většinu otázek odpovídal, že ho to nezajímá, že to pro něj není podstatné a že to neví. Jak může být dobrý hospodář člověk, který se nezajímá ani o vlastní náklady?

    Média národ masírují pro jeho zvolení, vědí vůbec ti, kdož ho volili, co by to znamenalo? Vědí vůbec co to je skupina Bildenberg? Co to je Nový světový řád? To vše totiž tento člověk podporuje. Co by asi na zvolení tohoto slinty řekl lesník, který byl v jeho službách nakažen boreliózou a byl propuštěn, protože marodil?

    Kdykoliv celoplošná média někoho tak masivně podporují, je na místě položit si otázku, komu to prospěje. Německým majitelům většiny médií, lidem, kterým vůbec nejde o vlast, národ, o lidi, ale jen a pouze o vlastní osobní prospěch.

    To chtějí opravdu ti, kteří ho volili a chtějí volit, abychom museli platit dluhy evropským bankám, které špatně investovaly? Chtějí, abychom byli ještě většími cizinci ovládanými zahraničními mocipány ve vlastní zemi? To chtějí, aby nás Němci a další cizinci vyhazovali z práce a dokonce z bytů? Asi ano, neboť právě k tomuto stavu by plynula Schwarzenbergem prosazovaná přísná federalizace Evropy, jakési Spojené státy Evropské.

    Schwarzenberg rád nadává na komunisty v minulém režimu. Kde po celou dobu jejich vlády žil? U nás? Trpěl snad? Nikoliv, žil si poklidně ve Švýcarsku a těšil se ze svých majetků, které jeho rod získal bůhvíjak. Do naší vlasti přijel až když už bylo po všem a teprve se učil česky, a jak jsem podotkl, neumí to pořádně dodnes.

    Naše řiťolezecká média ho nazývají tvrdošíjně a neustále knížetem. Jak to, že nejsou trestány? Vždyť v našem právním řádu dodnes platí zákon o tom, že používání šlechtických titulů je trestné. A tento zákon vznikl a byl podepsán tak oslavovaným prezidentem Masarykem.

    Karel Swarzenberg, podle mého názoru, není demokratem, byl, je a zůstane feudálem, který by ve funkci prezidenta republiky s námi nakládal stejně. Tedy jako s poddanými a lůzou.

    Ve druhém kole budu volit Zemana. Měl jsem tu čest se s ním v minulosti několikrát setkat a hovořit a nebyl jsem z něj příliš nadšený, ale volit ho budu. I proto, že by prosazoval, jak několikrát prohlásil, zákon o majetkových přiznáních a všem, kdož by nebyli schopni prokázat legální a zákonné nabytí majetku, by byl majetek sebrán a začleněn do státního rozpočtu.

    A to se přece majitelům médií, ale i vedení České televize, nemůže hodit do krámu, v případě prezidentování Schwarzenberga by si všelijací tuneláři, vyžírkové a megazloději, mohli svůj nakradený majetek vesele užívat dál. A lidé by museli platit stále vyšší a vyšší daně, aby se podobní vyžírkové beztrestně mohli mít na náš úkor dobře.

    Nejnenáviděnějším politikem posledních let je Kalousek. A přitom lidé volili jeho poskoka, neboť faktickým vůdcem této partaje je právě on, nikoliv Schwarzenberg. To se lidem žije pod vládou této protilidové partaje tak dobře žije, že jí chtějí ještě posílit?

    Je mi zle z České televize, je mi zle z německých médií, je mi zle i z tohoto národa. Už nyní většina lidí padá na ústa. To chtějí ještě rýt držkou v zemi, jak to zpíval kdysi Kryl?

    Asi ano, jinak by ho přece tolik lidí nemohlo volit.

    Doufám, že národ si toto vše v příštím kole uvědomí a zvolí Čecha a nikoliv Rakušana.

    Pokud se tak nestane, pak to bude znamenat konec české národní hrdosti. Alespoň pro mne.

  • Zeman na hrad Reagovat (25.1.2013 10:08) Igor

    Národe, přeci nebudeme podporovat Nečasovu vládu, když se proti ní dodnes bouřili lidé, pokud vyhraje KS, tak se jim podaří prosazovat další šílené zákony.
    ZABRAŃME TOMU A VOLME ČECHA PANA MILOŠE ZEMANA!!!

    • Re: Zeman na hrad Reagovat (15.6.2013 12:47) David

      S tím vůbec nepočítám!!!
      Schwanzerberg byl lepší.

  • Infografika v PDF Reagovat (25.1.2013 01:59) Hulda Clark

    mrkněte se na nezveřejňovanou skutečnost čím psychologicky ovlivňuje TOP09 a Schwarzenberg volby, aby vyhrál za každou cenu. http://leteckaposta.cz/168639558

    • Re: Infografika v PDF Reagovat (25.1.2013 03:23) Šárka

      Mě K. S. ovlivnil tím, že nemohl např. mít rybky nemocné malachitovou plísní.:-D Jak uvedl ve svém tzv. pravdomluvném článku pan novinář Adam Bartoš, protože žádná taková nemoc ani neexistuje!!! Max. je tak Malachitová zeleň = ale to je léčivý přípravek (i k prevenci).
      U nás se prý nesmí u chovných ryb používat.

  • kdyz to porovnam Reagovat (24.1.2013 22:13) Roman

    tak ze Swarcenberga se mi dela hur.......

    • Re: kdyz to porovnam Reagovat (25.1.2013 01:57) Katka

      Ráno moudřejší večera :)

  • A to vážně věříte panu Zemanovi? Reagovat (24.1.2013 21:32) Šárka

    "Vždyť ho znáte!" A už tehdy se nám z pana Zemana mnohdy nedělalo dobře.

    Teď se asi něco nepovedlo:

    1)
    Proč pan Fischer tolik podporuje pana Zemana, vždyť měl být jeho hlavním soupeřem?
    Nebyl jen nastrčenou figurkou, aby pak silný a výřečný převálcoval nevýrazného?

    2)
    Proč za pana Zemana tolik bojuje pan Klaus, přestože prohlásil, že nebude do volby prezidenta zasahovat?

    3)
    Proč pan Klaus propustil kamarády korupčníky z let, kdy s panem Zemanem společně vládly?

    A byl to právě pan Klaus, kdo utopil všechny naše důchody, aby jako skvělý ekonom dosáhl vyváženého státního rozpočtu!
    A za vlády obou pánů korupce jen a jen vzkvétala.

    Asi teď něco nejde podle jejich plánu.

    Děkuji pane Schwarzenbergu za Váš pozitivní přístup, za naději žít v Evropě mezi slušnými pracovitými lidmi.

    • Re: A to vážně věříte panu Zemanovi? Reagovat (25.1.2013 07:11) Vašek

      Já to cítím Šárko přesně tak. Úplně mi včera zamrazilo, jak odpověděl Zeman paní Čáslavské. Tímto bych také moc a moc poděkoval paní Čáslavské za její statečnost. Zaké mne bylo líto pana generála. Přece všichni víme,jak bylo nejen pro naši armádu těžké, se díky rozhodnutí prezidenta Beneše vzdát bez boje Hitlerovi. To náš národ nesl velmi špatně. Ale po válce a bezbranné jsme je hnali šmahem vinnen nevinnen. Nevím, zda pan generál vůbec chápal, oč panu Karlovi vlastně šlo. Že mu šlo také o jeho hrdost vojáka, protože on se nemohl ztotožnit se zbabělostí a musel jít bojovat do cizích legií.

      • A to vážně věříte panu Zemanovi? Reagovat (25.1.2013 09:57) Adam

        Paní Čáslavská to pěkně včera zahrála na nerozhodné voliče, dobrá herečka!!!
        A z médii je mi už také špatně, protože jen nahrávají KS, o osobnostech už ani nemluvě. To je teda svobodná volba!!! Bordel je to!!!

        • Re: A to vážně věříte panu Zemanovi? Reagovat (25.1.2013 14:24) Bára

          Souhlasím s paní Soňou!!! Paní Věra Čáslavská má do herečky opravdu hóódně daleko, je to úžasná, statečná žena, která díky komunistům nemohla ani po mnoha letech své jedinečné ve světě obdivované mnohaleté, tvrdé a obětavé reprezentaci naši země ani učit po ukončení své sportovní kariéry v naší zemi malé žáčky. A skončila tu jako uklízečka.:( Učila je tedy později, bohužel už v jiné zemi, kde si její práce lépe vážili. Z toho by se pak po otázce M. Z. na jejím místě asi rozplakal úplně každý!!!! Nejdřív jí komunisti milovali a pak ......:(((
          Toto jsou jen holá fakta z nedávno vysílaného dokumentu myslím že na ČT .
          Prosím, nejdříve čtěte, sledujte a pak teprve něco pište!!!

        • Re: A to vážně věříte panu Zemanovi? Reagovat (25.1.2013 11:03) Soňa

          Ono je to jinak. Nedovedete se vyrovnat s tím, že se Zemanovi nedaří tak, jak by si někdo představoval. A protože si nedokážete přiznat, že to bude spíše přímo osobou pana Zemana, tak to svádíte na všechno možné!!!!

  • tak to je! Reagovat (24.1.2013 20:50) Roman

    Přehled odpovědí k prezidentské funkci:

    1) Založení ESM a.s. sídlem v Lucembursku (nadnárodní společnost, funguje i jako „exekutor“):
    Miloš PROTI, Karel PRO

    2) Církevní restituce:
    Miloš PROTI ; Karel PRO

    3) Zavedení Eura (vstup do eurozony):
    Miloš PROTI ; Karel PRO

    4) Zveřejňování mezinárodních smluv:
    Miloš PRO ; Karel PROTI (jako jediný z 9 kandidátů)5)

    Zákon o prokázání nabytí majetku:
    Miloš PRO ; Karel PROTI (jako jediný z 9 kandidátů)

    6) Možnost vlastnictví anonymních akcií:
    Miloš PROTI ; Karel neodpověděl (jako jediný z 9 kandidátů, ostatní PROTI této možnosti)

    7) Výběrová řízení na členy rady ČNB (česká národní banka) :
    Miloš PRO ; Karel PROTI


    Větší pravomoci prezidenta:
    Miloš PROTI ; Karel PRO (jako jediný z 9 kandidátů)

    9) Snížení imunity prezidenta:
    Miloš PRO ; Karel PROTI

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor