Diskuze o Karlu Gottovi

Přidat nový příspěvek.
8
  • volba Reagovat (14.2.2012 18:56) Nick

    Nechte všech pomluv. Pan Gott(BŮH)má zcela případné jméno pro dnešní dobu. Píši německy
    GOTT MIT UNS !

    • Re: volba Reagovat (12.3.2012 23:33) siola

      ano přesně BŮH S NÁMI s tímto hýkalem nyní v nějakém plátku TÝDEN hodnotí naše presidenty
      nechť si zhodnotí HUSÁKA tomu lezl do řiti

  • gott Reagovat (4.1.2012 22:15) siola

    na pohřbu Švorcové nebyl, hlavně že s ní vystoupil s projevem na ANTICHARTĚ, že se nestydí přijít na pohřeb ke krematoriu V. HAVLOVI romantik jeden ......

  • zachraňte Zlatého slavíka Reagovat (2.6.2011 10:42) Taraška

    Je mi líto, že p. Gott už asi nemůže kvalitně zpívat, protože hledá obživu v trapných a obtěžujících reklamách. Tak mu to ulehčeme a zvolme ho prezidentem, ať má dostatek (ono jinak z hlediska funkce to je jedno, protože vládnou a rozhodují úplně jiní). Je mi to líto, tolik jsem ho vždy obdivoval, ale zřejmě věk je věk. Na reklamy ještě bude stačit.

    • Re: zachraňte Zlatého slavíka Reagovat (13.6.2011 17:42) siola

      kvalitně zpívat ??? snad ty jeho serenády doba je jiná dnes je prostě neposlouchatelný a to už hodně dlouho, snad v domovech důchodců s Evou a Vaškem

  • pěvec č.1 Reagovat (4.4.2011 21:13) Eliška

    Přála bych panu Gottovi, aby mu to ještě dlouho zpívalo, ale prezident by měl něco vědět o nás obyčejných lidech. Pan Gott žije celý život jako celebrita a od reality je odtržený, řekla bych, že ani neví kolik stojí chleba.

    • Re: pěvec č.1 Reagovat (5.4.2011 10:38) Slušňák

      Plně s vámi souhlasím, jen těch lidí co nemají přehled o cenách základních potravin je v politice většina? Nedávno byl v TV Kalousek a tak se jej na to ptali. No pěkně ty cifry střílel od boku a byl vážně dost mimo. Většina z nich nechodí nakupovat a když už, tak oblečky, auta, botičky atd.

  • OSOBNOST Reagovat (3.4.2011 19:15) LENKA

    VÁŽENÍ,AŤ JE PREZIDENT JAKÝKOLIV,V KAŽDÉM PŘÍPADĚ TO MUSÍ BÝT HLAVNĚ OSOBNOST A TOU V KAŽDÉM PŘÍPADĚ KAREL GOTT JE!!!

    • Re: OSOBNOST Reagovat (31.5.2011 21:48) siola

      jáká osobnost, snad v nějaké přiblblé reklamě na čaj, už je to jen zoufalec

    • Re: OSOBNOST Reagovat (4.4.2011 12:41) He,he,hi,hi,cha,cha,cha!

      On i pan Kájínek je osobnost, taky se o něm natočil film a zná ho celá republika, tak neblbněte???

  • PODVOD Reagovat (2.4.2011 13:02) Rejpal

    Pokud systém zviditelní po začátku hlasování pár jedinců a ostatní zůstanou v seznamech bez fota a možnosti přidat k nim názor, je to nejen neobjektivní, ale vůči ostatním i podvodné!!!!

  • Kárl Gott Reagovat (2.4.2011 12:51) Moravák

    Silně prostituoval s bolševiky a jeho nic moc !

  • Gott Reagovat (30.3.2011 20:57) Jiří

    Vyserte se na politiku, tenkrát, kdo chtěl žít, musel s vlky výt. Ale do politiky bych Karla nechtěl, a na hrad už vůbec ne. Ale zpěvák je pořád č. 1

  • Kája prezidentem viz: příspěvek ze dne 25.3.2011/21.32 Reagovat (30.3.2011 14:53) Mustang.

    V době za totáče nemohl venku za hranicemi zpívat každý. Maximálně tak ve východních zemích. Na západě jen vyvolení dobře prověření spolehliví soudruzi.Já ty doby pamatuji! Divím se,že má tu odvahu ještě dělat ze sebe nevinného člověka. Má myslím dost másla na hlavě. Jak k tomu přijdou ostaní,kteří v té době nemohli za hranicemi zpívat? Právě díky tomu,že pan Gott byl velice dobrý v očích soudruhů mohl zpívat.Nevím proč jste zapoměli? Já ne a myslím si každý kdo má v paměti ty doby, tak ví jak člověk musel být dobrým soudruhem aby byl vpuštěn za hranice. Vzpomeňme na jeho plamenné řeči a ódy na oslavu soudruhů a SSSR!!

  • Gott Reagovat (28.3.2011 07:24) Nathan

    Myslím že Karlu Krylovi nebylo moc příjemné zapět si hymnu s panem Gottem během sam.revoluce.To byl člověk vysokých morálních zásad a chybí tu. Jen malý názor,sem asi nepatřící.

    • Re: Gott Reagovat (29.3.2011 08:43) šolim

      Už se pasoval na vypravěče(jen). To zpívání je dřina,žééé.

      • Re: Re: Gott Reagovat (30.3.2011 16:19) Dana

        Nelíbí se mi vaše řeči. Karel je jediný.Každý musel dělat ústupky, když chtěl dělat svou práci co má rád. Co jste dělal vy,že vás STB nechtělo do svých řad donašečů( i když to vlastně nikdo tady neví, že)

        • Re: Re: Re: Gott Reagovat (11.6.2011 02:51) mustang

          Pro Danu: Drahá-jistě pamětnice!!Já jsem měl zaražený služební postup jen proto,že jsem odmítal vstoupit do KSČ a na 1.máje jít do průvodu s transparentem Lenina. To se zamozřejmě projevovalo tím,že jsem polovinu svého života pracoval za minimální mzdu. Ale nelituji! Takových lidí,kteří měli páteř v pořádku jako já,si myslím bylo víc než dost.Přežili jsme to se ctí a nyní se můžeme každému podívat zpříma do očí. To samé si prožili mnozí zpěváci a známé celebrity! Nechápu potom jak člověk,který velkou část své kariéry pochleboval tehdejšímu režimu jen pro peníze se nyní chová jako by mněl čisté svědomí a dělá šaška i v reklamně. To právě ukazuje na charakter dotyčného člověka. Je schopen udělat cokoliv ve své kariéře v každém režimu bez ohledu na druhé,jen aby měl sám dost!! A ve vládě by to bylo hotové RITO!! NE?

        • Re: Re: Re: Gott Reagovat (30.3.2011 20:41) Pro Danu

          Tak že podporujete paní dano bonzáctví a ohýbání hřbetu? Za mnou kdysi nekolikrát přišli s přihláškou do strany a řekl jsem jim vždycky NÉ!! Pak za mnou šéf přišel, ať poslouchám, co si lidi o pauze a cetou do práce povídají a ať mu o tom chodím referovat. Taky jsem řekl NÉ!! Do dnes si s klidným svědomím žiju a taky to šlo, víte. A v tom je mazi námi některými ten zásadní rozdíl.

  • Nejsou lidi! Reagovat (27.3.2011 21:09) Bert

    Vážení a milí spoluobčané! Přečetl jsem si poctivě všechny uveřejněné připomínky ke všem nominovaným kandidátům na funkci českého prezidenta a je mi smutno. Všichni jsou znectěni tak, že by od nich pes kůrku nevzal, nikdo není vhodný. Zkrátka nejsou lidi! No řekněte, nebylo to za komančů jednodušší? Soudruzi ze svých řad vybrali toho nejsoudruhovatějšího soudruha, když se to někomu nelíbilo, tak ho zašili a byl klid. Teda řeknu vám zaplať pánbu, že je ta doba pryč a my tady můžeme svobodně zneuctít a očerňovat lidi, kterým ohromná většina z nás nesahá ani po kotníky. Ta svoboda slova je to jediné, co na celé této virtuální lidové volbě prezidenta lze ocenit, protože jinak je hodnota této akce bohužel nulová.

    • Re: Nejsou lidi! Reagovat (28.3.2011 11:27) Pěkné

      Hezky napsané! A myslíte, že jinde ve světě je to snad jiné? A ktuálně: Němci v ulicích, Anglie-perou se tam na ulicích, Francie-dnes se neperou, ale co zítra? Řecko+Island+Španělsko+Italie+Portugalsko: vyleze slunko a kvůli dluhům se půjdou pást a pak se porvou. USA-ti jen všude bombardují a staví stěny proti Mexičanům. Rusko-mlčet, jinak dostane člověk po papuli. Švícarsko-krvavé prachy v bance nesmrdí. Tak že by Kanada, Finsko, Norsko, Dánsko-o těch se nemluví a to je divné?

  • Karel Gott Reagovat (26.3.2011 14:28) Vlasta

    Pan Karel Gott je úžasný člověk. Je slušný, poctivý, pokorný, disciplinovaný, pracovitý, zodpovědný a má obrovský přehled ve všech sférách. Dokázal velký kus práce svojí pílí. Je to velká osobnost našeho národa.
    Už mě unavuje, když někdo vytahuje věci, které se týkají minulého režimu. Je to trapné. Já ho chápu, prostě chtěl zpívat. Nemohl říct vše nahlas, vždyť by mu zakázali vystupovat.
    Lidé, kteří ho odsuzují, v životě zpravidla většinou nic nedokázali. Pouze kritizují, protože závidí. Dost ubohé.

    PAN KAREL GOTT JE VELKÁ OSOBNOST ČESKÉHO NÁRODA!!! Velmi si ho vážím a děkuji za to, jaký je.

    Vlasta
    32 let

    • Re: Karel Gott Reagovat (26.3.2011 16:34) Igor Hnízdo!!

      Vlastičko, tak jestli je Vám vážně jen 32 let, tak si prd a švestky pamatujete. Tím pádem dobu před rokem 1989 prosím nehodnoťte jelikož Vám bylo 10 let. Já chtěl taky studovat a nešlo to. On chtěl zpívat, tak to šlo. A v tom je ten rozdíl.

      • Re: Re: Karel Gott Reagovat (15.1.2012 10:35) Mirka

        Kdo chtěl studovat za totáče, bylo to velmi jednoduché. Šel rok pracovat do dělnické profese, třeba uklízet ulice, nebo do kotelny a příští rok byl přijat na vysokou školu. Ovšem, pokud na to měl.

      • Re: Re: Karel Gott Reagovat (30.4.2011 17:59) Mirka

        Pan Gott přinášel státu tolik peněz ze svých vystoupení v cizině, jak automobilka. To bylo všeobecně známo. Proto nemusel nikomu nikam lézt, protože vydělával prachy a to bylo pro stát velmi přínosné. Tak jej nepomlouvejte. V Americe měli taky prezidenta herce a nevadilo jim to. Je slušný, úžasně pracovitý, úspěšný, dovede vystupovat diplomaticky a to jsou jeho schopnosti, které jej na takové místo doporučují. Možná, když vidí, co se na horních místech děje, nemá o to ani zájem. Ale my, obyčejní lidi jej tam doporučujeme.

      • Re: Re: Karel Gott Reagovat (29.3.2011 22:06) Vlasta

        Vážený pane Igore,

        Nezlobte se, ale píšete:
        "Chtěl jsem, ale nemohl jsem."
        "On chtěl a mohl."

        Tak o tom je právě lidská vlastnost, které se říká závist! Je mi líto.

        Můj tatínek se také nedostal na školu, přestože je inteligentní. Rodině byl odebrán velký statek, louky, lesy, koně a skot. Nikdy by ho však nenapadlo atakovat pana Karla Gotta, kterého si naopak velmi váží. To je prostě v lidech.

        P.S.
        Uvádím v textu, že je mi 32 let. V roce 1989 mi tedy nemohlo být 10 let, jak uvádíte. Prapodivné počty, ne však korektní. Jak si můžete být jist, že byste se na školu vůbec dostal se svým potencionálem?

        S úctou,
        Vlasta.

        • Re: Re: Re: Karel Gott Reagovat (29.3.2011 22:54) Vlasta 32 let

          2011-32=1979+10=1989 jaro, leto, podzim, zima, to už je snad jedno!

          • Re: Re: Re: Re: Karel Gott Reagovat (6.4.2011 10:43) Vlasta

            Zde někdo použil mé jméno v záhlaví. Opravdu ubohé. Je mi Vás upřímně líto...!

      • Re: Re: Karel Gott Reagovat (29.3.2011 00:33) siola

        plně s Vámi souhlasím, osobnost českého národa ? já mám za to, že osobnost jakéhoko-li evropského národa musí být známá alespoň v evropě a ne jen u pár soukmenovců v německu a na adresu paní Vlasty když má někdo odlišný názor tak nepoužívejte frázi o závisti atd, mmj. on toho právě řekl nahlas co si myslí např. na antichartě se soudružkou Švorcovou, kdyby byl charakter tak tam nemusel vystoupit jako jiní.

        • Pro: Siola Reagovat (29.3.2011 23:24) Vlasta

          Moc toho nevíte. Ani to, že pan Karel Gott vystoupil v následujících zemích:

          Polsku, Bulharsku, Rumunsku, Maďarsku, ve všech německy mluvících evropských zemích, Japonsku, Kanadě, Brazílii, na Kubě, Číně, ve Španělsku, Holandsku, Belgii, Lucembursku, Řecku, Francii, Itálii, Velké Británii, Izraeli, ve Venezuele, Spojených arabských emirátech, v Austrálii...

          Celosvětově se pak s nahrávkami pana Karla Gotta prodalo na 50 miliónů desek.

          • Re: Pro: Siola Reagovat (30.3.2011 10:49) Trdlo

            V Sovětském svazu, USA, atd. atd. atd. To ví přece každej. A v těchto státech vystupovali také, Vondráčková, Zagorová, kroky, olympic, Neckáž, Pilarová, Bartošová, Moravanka atd, atd, atd, a sportovci atd, atd, atd. Mladá paní Vlasto, vy si pletete politiký postoj se zaměstnáním. Zpěv je jeho práce. Chápete! Těch občanů této republiky, co se prezentovali v polovině světa je skutečně mnoho.

        • Pro: Siola Reagovat (29.3.2011 22:39) Vlasta


          Mám k Vám dvě otázky:

          Když jste tak statečný/á, proč zbaběle uvádíte pouze nick a ne své jméno? Poněkud zbabělé. Obzvlášť, když odsuzujete jiné.
          Proč ho tolik nenávidíte? Mám obavy o Vaše zdraví...

          • Re: Pro: Siola Reagovat (30.3.2011 18:02) siola

            neodsuzuji, je to můj názor, mmj. najděte si v digitalizovaném archívu časopisů, kerý je přístupný na netu Rudé právo ze dne 5.2.1977 na straně 2 je ten Váš "charakter" i s fotem.
            To není vůbec nenávist to je prostě můj názor.

          • Re: Pro: Siola Reagovat (30.3.2011 10:39) Vlasta

            Já se z těch svých včerejších nesmyslů vyspala a máte pravdu! Pan Karel Gott by měl už jen zpívat a na křeslo na Hradě vážně nemá. To že se kdysi umazal se soudruhy už je dávno pryč a tedy možná i zamlčeno a zapomenuto. Každý může udělat chybu? A ještě jsem vám neodpověděla kolik mi bylo v roce 1989 a to je tak: Když to bylo před 22 lety a mě je teď 32 let, tak mi bylo kolik? Hádejte, to je otázka!

            • re Reagovat (6.4.2011 10:45) Vlasta

              Zde někdo použil mé jméno v záhlaví. Opravdu ubohé. Je mi Vás upřímně líto...!

              • Re: re Reagovat (6.4.2011 10:52) Vlasta

                A já si svého jména vážím a zlobím se na vás a naskala bych vám na zadeček.

            • Re: Re: Pro: Siola Reagovat (30.3.2011 18:06) siola

              na Váš věk jsem se vůbec neptal, s rozumným člověkem se dá diskutovat i když je mu 10 let nebo 90 let.

  • Tak já nevím?? Reagovat (23.3.2011 08:55) Lída

    Lidi,buďte rozumní, potřebujeme ekonomicky zdatného člověka do čela státu a navíc i opravdovou "první dámu". Nakonec by to dopadlo jak s Dášou a vládla by Ivanka!

    • Re: Tak já nevím?? Reagovat (25.3.2011 12:28) Jarka

      Kája je fajn ale na politiku prostě nemá , já ho miluju už 50 let a budu dál ale jako slavíka. Nemá ostrý lokte a je moc slušný

    • Re: Tak já nevím?? Reagovat (23.3.2011 11:49) blbka

      Pan Gott ať zpívá a věnuje se rodině-ono mu to asi i stačí. Každý člověk po 70 roku života už asi nemá tolik síly. A to neberte prosím vůbec ve zlém. Letos mu bude 72, vlby jsou za rok - to je 73 a volebni období je na 4 roky, tedy na konci mu bude 77 let. Pěkný věk ale potřebujeme tam nějakého ranaře a dravce a tady to fááákt nevidím!

  • Berme to,jako zábavu Reagovat (15.3.2011 18:32) Emil Mrázek

    Nejlepší náš pšvec, ale vše ostatní je scifi.

    • Re: Berme to,jako zábavu Reagovat (29.3.2011 00:38) siola

      nevím kdo jej určil za nejlepšího pěvce takovou studii jsem neviděl, zlatý slavík je anketa o nejpopulárnějšího zpěváka nikoli o nejlepšího a kdo zasílá hlasy do této ankety je známo, z mladé generace asi jen velmi málo stačí se podívat na různé žebříčky populární hudby tam se jeho jméno vůbec neobjevuje tak si prosím nepleťte pojmy.

  • Profík, ale v jiné branži Reagovat (15.3.2011 12:01) jirka

    Že něco dokázal,to nelze popřít, i když... jako politik a hlavně - jako prezident- by nebyl tím správným člověkem, leda že by na Hradě zpíval. Starců už bylo dost ..!!!

  • Je to profík Reagovat (15.3.2011 11:28) Jana Břízová

    Souhlasím, je to slušný člověk a vše dosáhl, umem a pílí. A stále stojí oběma nohama na zemi.

  • Kája prezidentem ! Reagovat (14.3.2011 23:43) Tomáš Vedral

    Ano všemi deseti,je to slušný člověk ktery proslavil Českou republiku na celém světě !!!

    • Re: Kája prezidentem ! Reagovat (15.3.2011 12:55) Linda

      Německo není celý svět.

      • Re: Re: Kája prezidentem ! Reagovat (29.3.2011 00:40) siola

        na celém světě ???? to že zpíval v nějaké hospůdce v LAS VEGAS

        • . Reagovat (29.3.2011 23:01) Vlasta

          Moc toho nevíte. Ani to, že pan Karel Gott vystoupil v následujících zemích:

          Polsku, Bulharsku, Rumunsku, Maďarsku, ve všech německy mluvících evropských zemích, Japonsku, Kanadě, Brazílii, na Kubě, Číně, ve Španělsku, Holandsku, Belgii, Lucembursku, Řecku, Francii, Itálii, Velké Británii, Izraeli, ve Venezuele, Spojených arabských emirátech, v Austrálii...

    • Re: Kája prezidentem ! Reagovat (15.3.2011 11:00) siola

      vzpomente za jeho proslov na antichartě
      je to bezpáteřní člověk

      • Re: Re: Kája prezidentem ! Reagovat (25.3.2011 21:32) Mustang.

        Není férový ve vztahu k druhým.
        Jak jsme měli možnost sledovat jeho politickou - pardon zpěváckou minulost tak na něj bych nesázel.Dříve zpíval všemožně jen ruské písně,aby se soudruhům zavděčil. Jsem pamětník a vzpomínám jak se jej ptali v televizi v době socialismu na jeho pěvecké začátky.Kdo jej objevil a v počátcích jeho kariéry nejvíce podpořil? Vyjmenoval všechny možné osobnosti pochlebující stranickému vedení KSČ,ale na Karla Krautgartnera jaksi úmyslně pozapomněl,aby si tím náhohodou neuškodil. Přitom to byl právě ON,který "Kájovi" nejvíce pomohl!! Pozn.: V té době byl Krautgartner už u soudruhů v nemilosti!! Tomu by měl vděčit nejvíce za svoji kariéru a ne jej zapřít,aby si zachránil vlastní kůži!! To pro mne není charakterní člověk a měl by se mu za to veřejně omluvit!! CO VY NA TO?!

      • Re: Re: Kája prezidentem ! Reagovat (15.3.2011 12:26) Johan

        Přál bych si,aby v parlamentu a politice všeobecně více takových"bezpáteřních" lidí.Asi budete jedna/den z těch co rychle soudí.Byla jste vůbec na světě,aby jste mohla posuzovat proč to četl?Nejvíc se vždy ozývají potrefené husy.

        • Re: Re: Re: Kája prezidentem ! Reagovat (16.3.2011 15:12) marus

          Nesoudim rychle a nejsem husa. Gott je na verejnosti 50 let a je cim dal trapnejsi.

        • Re: Re: Re: Kája prezidentem ! Reagovat (15.3.2011 13:33) siola

          je asi zbytečné s Vámi polemizovat, vím moc dobře proč to četl on se vždy bude angažovat pro ty kteří jsou u kormidla, pamatuji si moc dobře tz jeho projevy,kdy slušivě ostříhaný dle tehdejších norem prohlašoval aby se zavděčil o překrásných sovětských písních, vzpomeňte jenom jak se vracel z německa, jak dopadla soutěž eurovice kde hýkal místo Jurgense a vrcholem všeho jak se zavděčit sametové revoluce tak zpívat na balkóně hymnu s Karlem Krylem, který to těžce nesl do konce svého života jakým způsobem se tam nacpal a nacpal by se zase znovu i kdyby tu vládli marťané jak říkal Paroubek, takový je to člověk.....

          • Re: Re: Re: Re: Kája prezidentem ! Reagovat (16.3.2011 15:09) Marus

            Ano! Bez patere je kazdy nevhodnym. Prezident ma byt nekdo, koho si lze vazit. Ale kde hledat v CR takovou osobnost? Aby nebyl samoliby az arogantni a neslo mu vice o vehlas, nez republiku?
            2. Masaryka budeme tezko hledat.....

  • profesionál Reagovat (14.3.2011 21:53) václav

    Jeden z mála profesionálů, vše co dokázal, je jen jeho práce!! těch u nás, mezi politiky, moc není!!! Nejraději tyto lidi!!

  • Mistra ne Reagovat (14.3.2011 21:51) Jana

    Já bych teda radši Járu Cimrmana...Škoda, že to nejde (že už je po smrti).

  • Mistr Gott Reagovat (14.3.2011 21:43) Jarka

    Celý život ho zbožňuji. Ale na prezidenta ne.

    • Re: Mistr Gott Reagovat (15.3.2011 20:01) Eva

      Já také a jsem si jistá,že by to Mistr nevzal.

      • Re: Re: Mistr Gott Reagovat (25.3.2011 14:17) ludvik jedla

        ja si myslim ze prave takovy lidi jako je
        kaja lidi zbehly svetem maji daleko vetsi
        svetovej rozhled jak vsichni ti uchazeci
        kolem neho vetsina z nich bude v politice
        vychazet jen z toho co se naucily od jinech ale vlastni nazor nemaji z ceho cerpat protoze jinej svet nepoznaly nez
        ten ve kterym zijou a takovy lidi neprinesou do statu nic novyho bydou se jenom opakovat z predku pamatujte

  • Nechte ho zpívat! Reagovat (14.3.2011 21:29) alcago

    To že je mistr ve zpěvu, ještě neznamená, že by byl stejně kvalitní v politice. Dejme mu pokoj!

  • národ sobě Reagovat (14.3.2011 20:06) majka

    Proč ne????Gott si to zaslouží,Ivaně se žádná celebrita nevyrovná,slušnost není na závadu a je vidět,že ještě u všech nevymizela!!!!

  • Národ sobě Reagovat (14.3.2011 15:51) Marie

    To snad ne !!!!

    • Re: Národ sobě Reagovat (22.3.2011 19:16) majka

      Myslím, že by to pan Gott nevzal a že je to velmi slušný a pracovitý člověk, o tom není pochyb. Je nad věcí a určitě nečká na " koryto" prezidenta.

    • Re: Národ sobě Reagovat (14.3.2011 16:49) Máňa

      Rozhodně néé. 1)je už starej 2)už vidím Ivanu jak šišle na Hradě a cpe děcka před kameru a fotografa!!

      • Re: Re: Národ sobě Reagovat (15.3.2011 12:54) Tereza

        Byly tam i horší "dámy".

      • Re: Re: Národ sobě Reagovat (15.3.2011 10:03) Jaroslava

        Názor Máni je i mým, ať raději zpívá

    • Re: Národ sobě Reagovat (14.3.2011 16:26) pája

      To snad ano

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor