Diskuze o Janu Švejnarovi

Přidat nový příspěvek.
4
  • Český Pepa si ho nezaslouží. Reagovat (21.3.2011 16:22) Stanislav

    Stát mohli dát do pořádku po puči v 89. pouze slušní emigranti. (Masaryk a Beneš se vlastně také vraceli jako emigranti).Poznal jsem takových řadu. Chtěli se vrátit, navázat na Masarykovu republiku, pracovat jako vlastenci. Většina z nich by se vrátila finančně zabezpečená. Když zjistili, jak je myšlení našich lidí prolezlé totalitní výchovou, závistí, schopností krást, rasismem, nenávistí ke schopnějším, rovnostářstvím schopných s neschopnými a tak dál, loučili se se mnou přesmutně, většinou takto: "To už není Československá republika".
    A tak nezbývá, než aby se náš "lid" léčil koupelí v kataklyzmatu nastávajících reforem. Za komunistů se tomu říkalo na vojně Vylágoš.
    Přál bych "lidu" pana Švejnara nebo pana prof. Zeleného, ale jim bych nepřál náš "lid". Jaký je, je vidět z těchto příspěvků.

    • Re: Český Pepa si ho nezaslouží. Reagovat (4.4.2011 17:13) Ivo

      Stando, to je teda fakt pecka , to se Ti povedlo . Já bych ale přece jen nebyl s tím lidem tak nesmířlivý,já si to bez něj neumím představit. Není pravda, že jsme závistivější a nevím jak horší ,On byl ten lid taky trochu bezradný,snadno zneužitelný, hold šel na jistotu ... za známým vůněm .Bylo by nanejvýš žádoucí jasně říci, čemu a komu zase skočil na špek a proč ....

    • Re: Český Pepa si ho nezaslouží. Reagovat (21.3.2011 19:35) Jana

      Nevím proč chcete volit člověka, který žije mimo naší republiku.

    • Re: Český Pepa si ho nezaslouží. Reagovat (21.3.2011 17:03) žofka

      Máte pravdu, že se sem ti emigranti nehodili. My jsem už nebyli v roce 1920, ale o 70 let dál. A nikdo si žádný návrat o 70let zpátky nepřál. Mohli se snažit tam, kde byli, vrátit kolo dějin zpět. Ti by je hnali.

      • Re: Re: Český Pepa si ho nezaslouží. Reagovat (8.4.2011 13:57) Ivo

        Žofinko, problém je ale v tom, že to máte trochu dost popletené . Jestli tady někdo opravdu ušel od války kus cesty, tak to byly evropské demokracie . My jsme 40 roků rušili oficiálně ( ale rafinovaným podvodem - jak vůdce pravil v televizi: "musel jsem lhát") , a podvodem jsme zrušili i Masaryka, proto jsme stále ovládáni ubohostí. Podle Vašich slov mohu soudit jediné, Vás pravděpodobně sytí pouze koryto, mne rozhodně nikdy neovládne.

      • Re: Re: Český Pepa si ho nezaslouží. Reagovat (7.4.2011 14:27) Ivo

        Janičko a Žofinko, prosím, přečtěte si znova, co bylo výše uvedeno , a pokud Vám to nepomůže , tak si třeba zazpívejte, třeba :...temně huučí Niagára, temně hučí ... snad to zapůsobí jako zkrat, pak Vám možná dojde, že pokud jste nechtěly Masaryka , pak jste chtěly cosi jako otrokáře, feudální dráby, nebo nějaké jiné speciální(přinejmenším) polofašisty, já vím, Vy jste chtěly světaznalého, voňavého čecháčka . ZPĚVU ZDAR !

  • je mnohem lepší Reagovat (21.3.2011 16:10) Petr

    je mnohem lepší po všech stránkách, než celý klaus, kterého jsme ochotni trpět už dvacet let na vrcholových pozicích. pokud by se J.Š. stal naším prezidentem, budu asi milionkrát spokojenější, než jsem teď a to od něj vůbec neočekávám, že je nějak dokonalým člověkem

  • dobrá volba Reagovat (21.3.2011 13:57) Josef

    Myslím, že z nabídky by prof. Švejnar byl nejvhodnější.

    • Re: dobrá volba Reagovat (23.3.2011 12:31) Demokraticé vše??

      Tak jsem si teď na webu dočet, že v některých státech USA vydali zákon o zákazu nošení bokových kalhot ženám. Prý to pohoršuje jejich mravnost a trest je od 500 dolarů až po 6 měsíců vězení. Tak si holky rychle utíkejte koupit monterky, ať vše schováte. Moje zlaté Česko, máme tu rozhodně víc svobody. Díky za to!!

    • Re: dobrá volba Reagovat (22.3.2011 08:43) Jarka

      Hele,jestli chceš mermomocí zahraničního prezidenta,tak by ses měl stydět.Na hrad patří čech,němčourů už tady bylo dost v minulosti.

    • Re: dobrá volba Reagovat (21.3.2011 14:48) Trdlo

      A proč?

  • Bobošíková je lepší Reagovat (21.3.2011 10:58) Čech

    Já bych s dovolením raději někoho, komu naše zem nebyla natolik nicotná, že z ní neměl potřebu podle toho, jak se mu právě hodí, utíkat a žít střídavě kdesi. Ten pán je za ta léta podstatně blíže Americe a pokud hlava státu nerozumí mentalitě svého národa, je to zkrátka špatně

    • Re: Bobošíková je lepší Reagovat (21.3.2011 11:15) Omdlím

      Bobo je dobrá tak akorát jako štěkna. A spojí se i s peklem!

      • Re: Re: Bobošíková je lepší Reagovat (21.3.2011 17:05) žofka

        Jde o to, kdo a kde to peklo vidí.

        • Re: Re: Re: Bobošíková je lepší Reagovat (22.3.2011 08:27) žofka

          Já chtěla napsat, že se Bobina ráda spojí i s KOMANČEM!!!

          • Re: Re: Re: Re: Bobošíková je lepší Reagovat (22.3.2011 18:05) Katka.

            To bymi vůbec nevadilo. Umí aspon česky.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Bobošíková je lepší Reagovat (31.3.2011 00:16) Víťa

              A je to krásná ženská - do toho našeho bordelu, proto volte Bobošíkovou.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bobošíková je lepší Reagovat (31.3.2011 09:32) kupte si brejle!!

                Kupte si brejličky a hlavně se podívejte na čerstvější fotečku, než je nahoře uložená, ona nám Bobika, trochu zestárla a přibrala. Pokud Vám jde o krásu, tak si udělejte missis politika, ale nepodstrkávejte ji jako něčeho slušného znalou!!

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bobošíková je lepší Reagovat (15.4.2011 15:11) fero

                  ..lepší koza.

  • Obraceč kabátů! Reagovat (21.3.2011 09:33) He,he,hi,hi,cha,cha,cha!

    Poskytoval dle svého životopisu rady všem Československým a Českým vládám a byl ekonomickým poradcem Havla??? Tak že je jako co?? PRAVIČÁK+LEVIČÁK, nebo je to tak, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej???

  • Nechci ho. Reagovat (20.3.2011 18:30) Pchéé.

    Tak jsem projel jeho webovky a je to průšvih. Tak prý je špatně, pokud by jsme měli vyrovnaný rozpočet, nebo ještě hůř, pokud by nebyl zadlužený? On je blázen! Propaguje státní penzijní fondy-tedy narvat státu n a20-30-40 prechy? Pchéé, ani náhodou. A co si myslí o bombardování Libye-do teď se k tomu nevyjádřil? Nemá jako čas?

  • SAMSONOVI Reagovat (20.3.2011 17:10) matka

    VÁŽENÝ,pan Švejnar v ČR a USA žije střídavě 20 let,važme si toho,že chce předat své znalosti a zkušenosti,nadhled,odbornost a čest.

    • Re: SAMSONOVI Reagovat (20.3.2011 17:46) Ach joo!!

      Matce : tak dozvím se už konečně od někoho, co je na té Americe tak úžasného? To že válčí kde se dá? Že mají tisíce kilometrů a 10m vysokou zeď s Mexikem-aby tam náhodou někdo nevlez? Bez osobní prohlídky a otisků prstů te k nim nepustí? Svoboda slova: pchéé-už dávno si tam nesmí říkat co chtějí? Flašku na ulici-ani to pivo néé? Úroveň vzdělanosti prostých lidí-mizivá? Bydlení-dřevěné domk a přívěsy? Zdravotní péče-nedostupná pro většinu lidí? Tak co na nás chce pááán Amerika aplikovat?

      • Re: Re: SAMSONOVI Reagovat (9.4.2011 12:21) Ivo

        Ach jochu, až Ti bleskne v hlavě, tak pochopíš, že pokud nechceš být něčím hovádkem, tak nemůžeš volit někoho, kdo smrdí egem, falešnou potentátskou lepkavou blahosklonností, kdo z Tebe dělá kreténa a říká Ti tytyty kdo jsi ty a kdo jsem já . Kdo Tě neoblbuje demagogií, polopravdami a lží. ALE NAOPAK musíš volit někoho, kdo je nesobecký, není v politice proto, aby ejakuloval své ego, kdo je velkorysý, kdo v diskusi poctivě hledá pravdu prostřednictvím každému jasných, čistých, nezpochybnitelných argumentů,kdo záměrně nezkresluje, rafinovaně nekřiví fakta . NĚKOHO KDO NENÍ IDEOLOG , to znamená MÁ VŠE NA VĚKY VYŘEŠENO, MÁ JEDINOU PRAVOU VÍRU , všechno je mu jasné,tedy volit POCTIVÉHO DEMOKRATA KTERÝ NA TEBE TY MOULO NECHCE NIC NAVLÍKNOUT ( a už vůbec né nějaké poměry)! Jsi záměrně falešný, když panu profesorovi podsouváš, že tady hodlá aplikovat Ameriku, a třeba rušit zdravotní péči. To už na Tebe dávno ušil někdo jiný.Ušil na Tebe daleko horší věci, ušil na Tebe opak extrémní levice, to jest skrytý polofašistický mafiánský ráj , opak marxistické ekonomie , to jest ekonomii ortodoxní (rádoby liberální - jak pro koho)ultra pravicovou ...... nebo nemáš uši na to, aby jsi slyšel čím Ti tu čtvrt století někdo vymývá mozek ? Nemáš oči na to, aby jsi viděl, jak to funguje ? POKUD nejsi idiot demokracie, musíš od řečníka , kterému chceš naslouchat, požadovat předevší krásný nefalešný úsměv (tedy čisté, poctivé, planoucí srdce)čistý pohled z očí do očí, tedy věrohodnost a určité znalostní předpoklady k danému tématu ........ toho všeho má pan profesor na rozdávání. Doufám, že nám to tady přece jen pomůže trochu demokraticky zkultivovat , protože jak to tak vypadá, občanu už pomalu zbývá jediné : hlasitě volat AVE CAESAR.

        • Re: Re: Re: SAMSONOVI Reagovat (11.7.2011 10:19) Josef N

          SVATA' PRAVDA. MOC HEZKY NAPSANE'!!!

  • Nula... Reagovat (20.3.2011 12:59) Michal

    Kdyby v Americe se uchytil a něco znamenal, tak by se ten odpad necpal k nám zpět ...

  • vždy Reagovat (20.3.2011 10:18) PepaH

    Byl jediný kdo se nebál jít do souboje s V.Klausem a vyslovit svůj názor za to si ho vážím to tady v současné době chybí.

  • Jedině pro! Reagovat (20.3.2011 09:57) Hugenot

    Nesmyslné"vlastenecké"a nacionalistické žvásty.Tito čecháčci by snad dnes nezvolili ani T.G. Masaryka! Líbi se jim stát vedený mafianským způsobem.

    • Re: Jedině pro! Reagovat (21.3.2011 12:35) Re

      mafiani pro mafiany, ne?

  • Podívejte se zpátky Reagovat (19.3.2011 11:44) Navi

    Podívejme se do historie a vzpomeňte na T.G. Masaryka. Také vlastně přibíral zkušenosti v cizině.Dnes je sice jiná doba, ale proč nedát šanci . Je vzdělaný a má zkušenosti v ekonomice a jiných oborech.Já bych jej zvolil. Ať se začne vytrácet z naší politiky to, co jsme v euforii odchodu komunistického režimu přehlédli.Snad by se mu podařilo hodně dobrého vrátit.

    • Re: Podívejte se zpátky Reagovat (20.3.2011 09:37) Pepa

      Nesouhlasím. Politika je potřeba napřed vidět a slyšet. Ne aby se objevil pouze, když se jedná o volbu prezidenta. Nikdo o něm nic neví.

    • Re: Podívejte se zpátky Reagovat (19.3.2011 17:32) priznivec

      absolutne souhlasim,prave osoba z "venku"dokaze prevezt tento stat pres to bahno ktere tu ted je.Rozhled a hlavne nadhled ma a neni nijak propojen s politickou klikou v teto zemi.

      • Re: Re: Podívejte se zpátky Reagovat (22.3.2011 17:27) lenka

        Pana Švejnara plně podporuji i když není stoprocentní čech. Má právě zkušenosti odjinud a může nám přinést něco jiného než je tam teď. Od roku 1989 si více a více utahujeme opasky a je nám více hůře a hůře. Podporuji zásadní změnu.

        • Re: Re: Re: Podívejte se zpátky Reagovat (23.3.2011 11:27) Lenko

          Lenko, tak si rychle přečťete jeho webovky a blog a začněte se připravovat na ještě větší utažení opasku.

  • Nikdy Reagovat (19.3.2011 08:25) Jan Švejnar

    Ten pán je pro EU a jako takový kandidát je nepřijatelný. EU nám nic dobrého nedává a je nejvyšší čas opustit tuto potápějící se loď. S panem Švejnarem bysme dopadly jak v Řecku. Takového člověka nepotřebujeme. A rozhodně nechci aby se ČR vydala po vzoru USA. Všichni tam jsou tak zadlužený, že ten dluh nesplatí ani za 1000let. A názory pana JŠ na zadluženost mě děsí. V jednom rozhovoru popisoval další zadlužení ČR a nikde žádná zmíňka o vyrovnaném rozpočtu. Takže jen další a další zadlužení a dopadneme jak Řecko.

    • Re: Nikdy Reagovat (19.3.2011 08:35) vlastenec

      Švejnara nikdy , ať si žije svůj uspěšný život v Americe, ale ať se nemotá tam kam nevidí. S USA na věčné časy platí jen pro karieristy toho druhu!!

      • Re: Re: Nikdy Reagovat (4.4.2011 16:55) Stanislav

        Jsi hlupak kdyz jsi dokazal volit Havla tak to uz tam muze sedet kazdy.

      • Re: Re: Nikdy Reagovat (24.3.2011 14:29) Gabka

        Nechápu, proč se tu tolik řeční. Přece náš prezident nemá téměř žádné pravomoce, je to jen prakticky loutka, o budoucnosti země rozhodují jiní. Proto je jedno, kdo z navrhovaných kandidátů bude prezidentem.

        • Re: Re: Re: Nikdy Reagovat (28.3.2011 14:06) elvira.

          Přesné. Nezbývá než souhlasit. Ale co takhle krále ????

  • nesmysl Reagovat (19.3.2011 08:24) jiráček

    Takového nepotřebujem,stát má mít v čele člověka který tu žije celou dobu!

    • Re: nesmysl Reagovat (20.3.2011 01:30) Vladka

      Ty jsi prizemni zakomplexovany a nevzdelany clovek. Jinak by jsi nenapsal takovy blabol. Ceska republika je totalne na dne, vyprodali co mohli, vladnouci 21 let stara garnitura si nadelala majetek, zlikvidovala vsechen prumysl, nasrala do zeme nejhorsi znecistujici fabriky, z lidi udelala otroky sve zeme. A ty blbecku budes se budes vyjadrovat o nekom, kdo v zivote neco dokazal a v hlave ma rozum, zkusenosti a neni spjaty s zadnymi komunisty a STb, jako cela ta vase garnitura. Poloz pivo, u ktereho sedis cele dny v hodpode, sundej si monterky a jed se podivat jak dustojny je lidsky zivot jinde. Je mi hamba za takove lidi, jako jsi ty. Take ziji v USA, tak vim o cem mluvim. Pokud budou cesi jako jsi ty, tak za par let jste xxx spolkova republika nemecko a mate hovno! gasarbeitri ve vlastni zemi. Protoze ta nemoralni celadka co vam vladne bude jiz na Floride, ve Svycarsku...na vas se z vysoka... a ani nic jineho si nezaslouzite, kdyz pisete takove kraviny o chytrych lidech!!! cest praci soudruhu!

      • Re: Re: nesmysl Reagovat (20.3.2011 17:52) Vlaďce

        Vlaďko a tu vzeklinu, co lijete do příspěvku jste chytla už v ČR nebo jste se nakazila až v USA? Slovníkem jste převzdělaná a slušná, tak že jste asi nikoho nechtěla urazit? Umyjte si po těch sprosťárnách klávesnici, určitě se za Vás stydí!!!

  • jedině p. Švejnar Reagovat (18.3.2011 12:37) matka

    Vážení,z příspěvků je zřejmé,že náš rybníček plný bahna nedorostl pochopení tak velké osobnosti,Čecha,odborníka,Člověka,Občana,jako je p. JŠ,jak hluboko jsme klesi,je vůbec možná náprava degenerace společnosti?

    • Re: jedině p. Švejnar Reagovat (18.3.2011 16:29) samson

      jako matka jste dost naivní ,co by jste chtěla od ekonoma ,který v Americe stratil absolutně přehled o Evropě a určitě o naší zemi

      • Re: Re: jedině p. Švejnar Reagovat (18.3.2011 19:22) matka

        STRATIL?Ztratil,ale snado by našel.Jak Vy,absolvent ZŠ ,najdete pravidla č. pravopisu,poslechněte si jeho krásnou češtinu,určitě zná i pravopis-přehršel historických dat znají jen specializovaní historici.

  • Nemá konkurenci Reagovat (18.3.2011 11:14) Val.ja

    Díky za takové chytré, myslící, úžasné lidi, kteří znají kapitalistické zákonitosti, ale přesto myslí na běžného člověka, tvoří totiž 2/3 obyvatel.
    Poprvé jsem ucítila souznění s názory, přístupy a bryskní inteligencí pana profesora Švejnara už v roce 1997 v rozhovoru v ekonomickém magazínu Kapitál( obdoba Forbesu). Přesně takového člověka potřebujeme. Škoda, že fígly politiků získla post p. Klaus.
    Nechápu, proč není více prosazován. ČSSD s ním chvíli laškovala a jinak je v pozadí. Asi je to osobnost u nás nezvyklá a také asi pro všechny velmi KONKURENČNÍ, proto nebezpečná.
    Jsem ráda, že o ČR ještě uvažuje - asi je to opravdu čestný člověk.

  • Martin Reagovat (18.3.2011 08:08) Martin Weber

    Člověk který nemá ani průměrné znalosti z dějin země Českomoravské a ani zde nežil a nežije by neměl být prezidentem.

    • Re: Martin Reagovat (21.3.2011 16:10) Ja

      Rad bych sledoval v televiznim souboji Svejnarovy a Vase znalosti dejin,ukecany vlastence!

  • Osobnost ? Reagovat (17.3.2011 23:49) Bobeš

    O Havlovi jsme také slyšeli samou chválu.Jak je statečný bojovník proti KSČ a že to má v hlavě srovnaný jak to má u nás vypadat.Také jsme ho neznali a jak to dopadlo ? Každý to víme !

    • Re: Osobnost ? Reagovat (20.3.2011 11:40) Karel

      Myslí Ti to vůbec?

  • Zajíc v pytli Reagovat (17.3.2011 10:41) čtvrtek

    Pan Švejnar je jistě vzdělaný, ale je to zajíc v pytli. Nebo trochu jako Jára Cimrman. Všichni o něm vědí a všichni o něm slyšeli, ale skoro nikdo ho neviděl.

    • Re: Zajíc v pytli Reagovat (23.3.2011 23:09) georg

      Švejnara? Jen proboha to ne.Vidíte ten rozdíl např. mezi ním a Mirkem Zikmundem. který zcestoval celý svět. Kde byl ŠVEJNAR KDYŽ ŠLO DO TUHÉHO? Taková funkce se dává za odměnu pro člověka, který něco pro republiku dokázal.

    • Re: Zajíc v pytli Reagovat (18.3.2011 07:40) Jirka

      Zajíc v pytli je přesně to co si myslím i já. Potřebujeme někoho kdo má čistou minulost a vypracoval se k majetku vlstní pílí. Pro oddanost národu a přímé jednání doporučuji polovičního moraváka - Tomio Okamuru. Ale sám na tu zběř nebude zřejmě stačit.Budeme mu muset pomoci o příštích volbách. Volte pracovité, zámožné, a charakterní lidi. Jen tak dosáhneme aby se zabránilo rozkrádání státu.

  • národ má takového prezidenta, jakého si zaslouží Reagovat (17.3.2011 10:25) Jarka

    po přečtení příspěvků v této diskuzi musím souhlasit se rčením: Národ má takovou vladu (prezidenta) jakou si zaslouží. ( Klaus, Kalousek, John, Bárta, Dobeš....to je sestava)
    Uvědomuje si tu někdo, že od maloměšťáctví a populismu je jen krůček k fašismu? jo, historie je učitelkou života, ale my jsme špatnými žáky.

  • Měl tam být již místo Klause Reagovat (17.3.2011 10:11) rejpalek

    Ano, nebýt podvodů ODS a jejich lobistů, za vydatné pomoci Lumena Tvrdíka, tak již mohl být J.Š. prezidentem. Nevím však, zda bych mu dal hlas nyní.

  • rozhodně ano Reagovat (16.3.2011 18:19) nadosah

    Podle mne už je nejvyšší čas, aby na tomto postu byl někdo s jiným nadhledem a špičkovým ekonomickým myšlením. To JŠ splňuje, jinak by se nedostal tam kde je. Proč tedy nevyužít jeho schopností, když je nabízí

    • Re: rozhodně ano Reagovat (20.3.2011 17:29) EMA

      ROZHODNĚ NE

    • Re: rozhodně ano Reagovat (17.3.2011 08:07) Standa

      Souhlasím, již je načase.My si evidentně nejsme schopni vládnout sami.Potřebujeme takové lidi, kteří mají ostup a nadhled, a opravdu něco úmí. Ne jenom se honit za koryty.

      • Re: Re: rozhodně ano Reagovat (17.3.2011 09:46) Divnej

        Asi Vám chybí trocha narádní hrdosti a neříkejte, že nemáme být hrdí na co? A taky trochu přehled o zahraniční politice. Pak by jste na Česko neházel špínu. Stačí si na nettu pustit jakékoliv zahraniční TV zpravodajství a o čem že to vysílají své zprávy? O místní korupci, podvodech, zlodějinách, švindlech, kamarádšovech, falešných titulech ze škol, sexualních kauzách u politiků, lobování atd. On ten náš rybníček je prohnilej, ale u sousedů si ho zakáleli taky pěkně a za možem ještě vííííc.

        • Re: Re: Re: rozhodně ano Reagovat (17.3.2011 12:02) Oldřich

          Akorát, že rozdíl je v koncovce.

    • Re: rozhodně ano Reagovat (16.3.2011 20:18) Prďola

      Tak že Čechy po Americku??

  • V žádném případě ne !! Reagovat (16.3.2011 16:50) Pavel

    Když chce být president, tak ať si kandiduje v USA. Najednou jsou mu čechy dobré, A kde byl doteď?

    • Re: V žádném případě ne !! Reagovat (28.3.2011 14:04) elvira

      Já tedy nevím, vážení i milí, kolikátý dodatek to je v jejich ústavě, ale člověk nenarozený v USA nemůže kandidovat na prezidenta, to je (snad) všeobecně známo už z případu senátora a herce Schwarzennegera, ne ?

    • Re: V žádném případě ne !! Reagovat (17.3.2011 08:03) Standa

      A čeho jsi dosáhl Ty?On je uznávaná kapacita na celém světě.Ti,kteří odešli museseli začínat od nuly,neměli vlivného papínka nebo strýčka ve straně.On se nemusí stydět,alevětšina z nás ano.

      • Re: Re: V žádném případě ne !! Reagovat (17.3.2011 09:37) Stando??

        A jak velký je ten Váš svět který pana JŠ zná?? V zahraničním tisku o něm není ani zmínka? Jeho názory jsou neznáme. Je to kupování zajíce v pytli.

      • Re: Re: V žádném případě ne !! Reagovat (17.3.2011 09:08) Petr Hajný

        Stando,zkuste nenechat závist mávat svým majestátem.Na co nám bylo,to,že VK jako by tady s námi byl.Zkuste o tom přemýšlet.Já pro JŠ určitě jsem.

  • profesor Reagovat (16.3.2011 09:31) jirka

    Chytrý až moc, proto usiluje o post prezidenta tak neomaleně .

  • také mu nevěřím Reagovat (16.3.2011 00:49) Ingrid

    žádné charisma, takový odvar, obdobně na mne působí i Zdeněk Tůma

    • Re: také mu nevěřím Reagovat (17.3.2011 08:11) Standa

      A kam nás dovedli ti charizmatičtí lidé od nás doma? Všichni si mastějí kapsy a hrabou pro sebe.

  • Nevěřím mu Reagovat (15.3.2011 22:12) Jaroslav

    Po přečtení příspěvků o tomto kandidátovi na našeho prezidenta, musím souhlasit z názorem, že nemůžu volit na takový úřad člověka, který vlastně neexistuje. Žádná zmíňka o jeho názoru na věci co se dějí kolem nás.Člověk, který chce být naším prezidentem by se měl ukazovat v médiích a to on nedělá.Zřejmě má spoustu povinností v USA a proto nemá ani možnost aby lidem vyjádřil svůj názor a třeba i odsoudil kauzy našich politiků.Vždyť i starostu na obyčejný obecní ůřad nebudu volit pokud ho nebudu znát,nebo o něm nebudu mít žádné informace.I přes jeho nesporné vzdělání mu nemůžu věřit a tím mu ani nemůžu dát svůj hlas.

    • Re: Nevěřím mu Reagovat (17.3.2011 10:15) jarka

      a která média máte na mysli, já jsem se s názory pana Švejnara setkala mnohokrát a opravdu jsem je nemusela hledat s lucernou ve dne.

      • Re: Re: Nevěřím mu Reagovat (17.3.2011 10:24) Protiva protivný

        A kdy naposledy se někde k něčemu ohradil? Už víte jaký má názor na to co se dělo v České televizi? Jak se staví k důchodové reformě? Co říkal na pořadavek lékařů na navýšení platů? Co si myslí o situaci v Lybii? O kauze Drobil? O kauze na ministerstvu školství? Co si myslí o státních maruritách? A tak dále? Prosím o info, kde mám hledat jeho názory na aktuální dění a nééé jen teorie všeobecně!

  • Raději ne Reagovat (15.3.2011 21:45) Petr

    Inteligentní a vzdělaný člověk, jen o mojí zemi toho moc neví, resp. jeho pohled je zkreslený přes optiku Čecho-američana, o Frantovi a Tondovi z Horního Dolního neví vůbec nic. Raději ne....

    • Re: Raději ne Reagovat (17.3.2011 08:14) Standa

      A co vědí naší domácí politici o Frantovi z Horní-Dolní.Opravdu jsme Švejkův národ. Neumíme si vážit vzdělaných lidí.

    • Re: Raději ne Reagovat (16.3.2011 14:59) Marta

      A kolik toho o Frantovi nebo Tondovi z Horní Dolní ví Klaus nebo další vrcholoví politici?

    • Re: Raději ne Reagovat (16.3.2011 11:02) Ruda

      Navíc je Američan. Sice prohlásil, že by se vzdal amerického občanství, ale je na Ameriku hodně fixován. Nechceme být přece politickým protektorátem, nebo už jsme?

    • Re: Raději ne Reagovat (16.3.2011 08:47) Lída

      Souhlasím s Petrem. I když je třeba dobrý ekonom, svůj hlas bych mu nedala. Má zcela jiné myšlení a měřítka pro ekonomickou situaci u nás.

  • nepřijatelný Reagovat (15.3.2011 20:42) jarmila kachynová

    Pan profesor je jistě velmi chytrý člověk,ale přesto ho moc nemusím nemám ráda lidi kteří celý život žili v Americe a po revoluci jsem přijeli jenom chytračit.Myslím že jako náš prezident je nepřijatelný.

    • Re: nepřijatelný Reagovat (15.3.2011 20:53) Eva

      Souhlasím s tímto názorem. Pana Švejnara si vážím, ale nežije s námi v naší zemi.

  • Jan Švejnar Reagovat (15.3.2011 18:44) Jahnn

    Četl jsem v MFdnes rozhovor s Janem Švejnarem. Jsem velice přesvědčen, že člověk těchto kvalit, bez vlastního názoru, schovávající se za vše možné jen ne za svoji odpovědnost, by nebyl vhodným prezidentem naší republiky. Také si myslím, že JŠ nemá schopnost správně zpracovat informace a učinit chytré rozhodnutí.

    • Re: Jan Švejnar Reagovat (16.3.2011 21:58) Naďa

      plně s vámi souhlasím,i s tím : "Nic neříkám,ale na má slova dojde!" Prd o nás ví.

  • Ne! Reagovat (15.3.2011 18:10) Rozumbrada

    Takovej kecal, v jedné větě dokáže říct ANO i NE, platí si už teď PR na MF Dnes a své CV si vylepšil lží. Takže asi vhodný kandidát pro tuto zemi, bohužel...

    • Re: Ne! Reagovat (16.3.2011 15:06) Pro Rozumbradu

      Jak si dovoluješ ho kritizovat, když ho neznáš? Pořád mnozí říkáte, že žije jinde, že je víc američan apod. Proto ale asi neumí krást a být hajzl, jako naprostá většina našich politiků, kteří se dostanou k moci. Klaus je např.nejarogantnější člověk.

      • Re: Re: Ne! Reagovat (16.3.2011 16:22) Svatá prostoto

        Ono se jako v USA nekrade, nepodvádí, nešvindluje, nelže, nefixluje, neuplácí a nelobuje??? Jejdánánky, to je ale najivita!!

  • Evropský prezident. Reagovat (15.3.2011 17:51) Protiva protivný

    Profesor se sice v Česku narodil, proto hovoří i stejným jazykem jako my. Toť vše. Pak už nám ale klidně může šéfovat současný Evroský prezident a nepotřebujeme svého Českého, vlastního situaci zalého člověka! A ještě ušetříme?

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor