Diskuze o Janu Švejnarovi

Přidat nový příspěvek.
4
  • Jana Reagovat (19.3.2013 20:19) Pavel

    Doufejme,že Jana Bobošíková neřekla v politice poslední slovo.Mnoho jejích názorů a témat je velmi aktuálních, a na politické scéně nejsou,bohužel,nijak reprezentovány. Navíc je Bobina dost přitažlivá, i když se zdá, že v poslední době přibrala,asi jí chutná a hodně papká...nebo ráda lenoší,až bude ve funkci,určitě se zakulatí ještě víc...

  • Ano, škoda Reagovat (2.10.2012 13:51) Josef N

    Je mi líto, že pan Švejnar nekandiduje. No, co se dá dělat. To se jich teď vyrojilo, těch,co by chtěli víc a víc peněz, pohodlný život, imunitu až na věky. Snad se mezi kandidáty najde slušný člověk, který není spojený s dosavadními průšvihy vládních stran.

  • NE NE NE Reagovat (26.9.2012 19:12) Josef Hora

    Politika... levicově orientovaný člověk, naivní názory. Prosazuje sílu státu a omezování svobod pro člověka.
    Finance... typický keynesiánec. Prosazuje zadlužování všeho co se zadlužit dá ...
    Občanství... má také občanství USA. Ať si ho nejprve zruší... Co kdyby ho americký president povolal do armády ??? Cha Cha Cha. To jste slepí ????

    NE NE NE !

  • ŠKODA Reagovat (12.9.2012 09:02) Jájinka

    Tak jsem si přečetla, že pan Švejnar kandidovat nebude. Já se mu nedivím. Co by si s naším národem počal, ale pro nás je to velká škoda.

  • Švajnar naprostej idiot. Reagovat (14.6.2012 21:33) ?

    Švejnar je naprostej idiot co si jel honit do Zasraný USA a najednou se chce vrátit s tou jeho Kurvou americkou, která neumí ani česky? Vždyť už takhle nás USA skoro ovládá a ještě tohodle blbečka za prezidenta, kterej je jenom Posel nemůžu ho ani vidět.

  • prezident ČR Reagovat (28.2.2012 14:45) Buša

    Kladu si otázku a hlavně po přečtení některých příspěvků v této diskuzi, zda si náš národ vůbec pana profesora Švejnara zaslouží.Zda jsme schopni ještě rozpoznat kvalitu osobnosti a zda havně umíme myslet na naše děti a vnoučata a ne jen na svoje žaludky a požitky.

    • Re: prezident ČR Reagovat (25.6.2012 08:26) Josef N

      Souhlasím

  • Proč ŠVEJNAR Reagovat (8.2.2012 09:02) jiri hradecky

    Člověk se širokým rozhledem politickým i
    ekonomickým, znalý poměrů ve světě i u nás.
    Člověk s moderními názory, který může otevřít naší republice okno do světa a navrátit jí místo, které tam měla. Jeho
    působení u nás oproti Klausovi kladné.

  • profesor Jan Švejnar Reagovat (17.12.2011 22:46) D+J

    pokud budu moci volit ze zahranici, dam hlas panu prof. Svejnarovi. Tento clovek je znaly situace v CR, pokud vim ,tak tam i stale jezdi prednaset. Pro p. Josefa N. , neni lehke tu nekolika lidem vysvetlovat situaci, oni si budou placat stale sve nesmysly.
    Co vim , tak pan Svejnar v dobe kdy kandidoval si celou kampan hradil z vlastni kapsy i to svedci o urcite moralce.

  • Ekonom?? Reagovat (22.7.2011 19:37) Jura

    Myslel jsem si, že pan Švejnar rozumí ekonomice. Ale když jsem ho slyšel v OVM,jak schvaloval zvýšení DPH, které podle něj postihne i kapitál - což totální nesmysl - ztratil jsem iluze a už se jenom bojím, aby ho náhodou nezvolili. Pokud bude volit národ, tak to jistě nebude.

  • Pan Švejnar Reagovat (7.7.2011 11:50) Josef N

    PAN ŠVEJNAR, po tzv. "sametové", chtěl aby byly nejdřív vytvořeny zákony, aby se nedal státní majetek rozkrást. Copak si to nepamatujete? Klus byl proti. Proč asi? Co myslíte? Proto jsme tam, kde jsme. Za Klause se stydím. Nebyl to můj president ani po prvním zvolení. PAN ŠVEJNAR je slušný, chytrý, zkrátka moc fajn člověk. Na takového prezidenta bych byl hrdý.

    • Re: Pan Švejnar Reagovat (16.12.2011 13:33) David

      Sdílím tento názor

    • Re: Pan Švejnar Reagovat (13.7.2011 21:55) krtek

      To si nepamatuji, ale jeho poslední vystoupení, že musíme mít euro, že lidé a podniky si málo půjčují to si asi zase nepamatujete vy.

      • Re: Re: Pan Švejnar Reagovat (15.7.2011 15:07) Josef N

        Všechno souvisí s ekonomikou a se situací,srabem, ve které se nacházíme. Ale netroufám si Vám to krtku vysvětlovat. Nejspíš by se mi to nepovedlo.Takže já zachovám přízeň panu Švejnarovi a vy komu chcete.

  • Kuponova privatizace Reagovat (12.5.2011 20:33) PRK

    Nebyl Jan Švejnar také jedním z protagonistů kupónové privatizace, která způsobila České republice větší část dnešního zadlužení?

    • Re: Kuponova privatizace Reagovat (11.7.2011 10:25) Josef N

      Pan Švejnar chtěl především právní rámec. Klaus ho nechtěl. Copak si to nepamatujete?

    • Re: Kuponova privatizace Reagovat (21.6.2011 17:58) krtek

      Samo, že byl.

  • Američana NE Reagovat (25.4.2011 18:06) Kapalová M.

    Američana nebrat je také v Buldbergu a je nemastnej neslanej , možná chce rozložit socdemáky zevnitř

    • Re: Američana NE Reagovat (12.2.2012 18:27) Jaroslav Němeček

      Přesně tak, a furt nám vnucuje, že je pro nás bezpodmínečně nutné přijetí Eura a podobné zhovadilosti. Celkově mi připadá, že svoje rádoby ekonomické analýzy zpracovává na něčí objednávku. Ode mě teda tento "ekonom" hlas rozhodně nedostane.

  • Nemáme na to vážení! Reagovat (12.4.2011 16:34) Josef

    Vážení občané ČR...
    Nevím co říct na některé příspěvky, které považuji za bezduché tlachání. Jestli jste si ještě vážení občané nevšimli, tak Český národ si neumí vladnout a nikdy umět nebude! Toto je ten hlavní problém, který si český človíček nechce přiznat. Jak dlouho už nám vladnou a i nadále nám budou vládnout občané z našich řad, kteří nerespektujou a nikdy nebudou respektovat základní práva občanů, nikdy nebudou chránit nás řadové občany. Naše vláda v čele s panem Klausem nemá na to aby respektovala zákony a Ústavní právo ČR a práva nás občanů.
    O čem ještě chcete přemýšlet? Že si budeme umět sami vládnout?! Zapomeňte, a smiřte se s realitou, že se to nikdy nestane. Jak z toho ven? Jednoduše! Najmout si zahraniční vládu, která nás bude stát mnohokrát méně, bude muset odvéct svoji práci a bude tvrdě postižitelná, ne jako toto bezvládní korupční uskupení zlodějů a podvodníků kteří nám „vládnou“. Jestli bych někoho volil za presidenta ČR, tak by to byl jedině pan Švejnar.
    Po dlouhé době by na hradě vládl vladař a moudrý člověk. Ten pisatel co prohlašuje „Americké moresy ne“, tak ho mohu ujistit, že až v Americe budou kašlat, tak v česku budeme všichni po smrti...

    • Re: Nemáme na to vážení! Reagovat (12.4.2011 21:47) Hmmm?

      A tím jste jako chtěl říct co? Ž e to musí být někdo úplně cizí koho doposud neznáme, nebo že to má být pan Švejnar? Pokud pan Švejnar, tak v nedělních otázkách pana Moravce celkem schaloval když se soukromý podnik přesouvá do politiky a že v USA to udělal minulý ministr obrany a nikomu to prý nevadilo a je to v pořádku. Tak co vy na to???

      • Re: Re: Nemáme na to vážení! Reagovat (15.4.2011 11:11) Josef

        Rozhodně nesouhlasím s tím aby do politiky zasahoval zájem podnikatelů. Americký minister Dick Cheney je a byl bezcharakterni lump stejně jako jeho šef Bush. Na Ameriku je třeba se dívat jinak než pohledem že za vše může Amerika. Především za vše mohou lidé. A to platí v Americe i v Česku. Dokud nebude přísný postih a super tvrdý, tak nic se nestane. Amerika má mnoho problému které bude muset řešit, ale bez nadsázky vždy to bude Amerika v tom dobrém smyslu. Vím o čem hovořim a věřím že v Americe se najde ten nejschopnější apolitický managment na světě. Ale není podstatné jestli to bude Američan nebo Číňan, jde o skutečnost že český člověk není schopen si vládnout. Podívejte se kdo je na hradě! Původce všeho zla a dnešních problémů. Bohužel český člověk je snadno zmanipulován a správně přesměrovan tam kam tato vladnoucí garnitura to potřebuje. Berte tento pohled s nadsázkou a svojim způsobem komický, ale je jasně označen...Jinak to snad ani nejde!

        • Re: Re: Re: Nemáme na to vážení! Reagovat (16.12.2011 13:38) David

          Souhlasím, že češi sami sobě vládnout neumí, a tak by to možná chtělo nějakého polo čecha polo japonce? :=)

  • Pane bože Reagovat (12.4.2011 03:56) oh

    http://pavelstanek.net/public/Image/sekce-clanky-54/zadluzeni_m.pdf

    Ekonomický poradce všech vlád ČSSD.Jen u IPB stálo to jeho poradenství, každého z nás,25 tis Kč včetně nemluvňat.Hlůpý Bílý kůň Sobotka ten výhodný prodej podepsal.A pivovary vydělávají JAR.
    Lihovém domě se vytunelovala stranická kasa. Sedum set mega.Dluhoslav Sobotka ale sdělil veřejnosti, že to tak není, je to jen 698 mega.To mu Švejnar asi blbě radil, podobně jako Špidlovi.Zdoje jsou a vydaly se dluhopisy pro sociálně potřebné.A tunelovala se státní kasa.

  • Americé moresy Néé!! Reagovat (7.4.2011 15:04) Ani náhodou!!!

    Ti co tady píší, že chtějí, aby pan Švejnar na nás aplikoval Americké úžasnosti!! Tak si na Novinkách.cz přečtěte článek z 7.4.2011 čas 10:49. Třetina Američanů doplácí v nemocnicích na chyby lékařů. Tohle se neděje ani v té naší krásné, střediskové a prohnilé republice. Děkuji, Americký model nechci.

    • Re: Americé moresy Néé!! Reagovat (15.4.2011 11:51) Josef

      Odpověď na komentář pána jménem "Ani náhodou!!!". Když je člověk zmanipulován medii a tiskem je to asi strašné. Život bez znalosti o skutečnostech a polopravdách musí být skutečně hrozný, ale některým lidem jak je vidět to nevadí. Ano miliony Američanů nemaji zdravotní zajištění, a není to dobré, je to velice špatné, ale už málo se ví že každý musí být v Americe ošetřen, dokonce i ten který je v Americe nelegálné (na černo / český řečeno). Nevím co pisatel ví o Americe, ale bohužel znám české experty kteří navštívili Ameriku na 3 neděle a dnes jsou experti na otázky Ameriky, a myslím, že pan jménem "Ani náhodou!!!" je jeden z nich. Toto je pouze česká závist. která je a bude a vždy byla nevšední. Nechte se unášet mediálním světem a budete žít v neradostné budoucnosti.

      • Re: Re: Americé moresy Néé!! Reagovat (15.4.2011 17:27) Josefe!

        A o které části USA mluvíte. On je to taky pěkně široký pojem a v každé části se žije jinak a taky tam platí jiné zákony. Třeba máte zkušenosti jen s Mormony, nebo s dřevěnými domky na venkově, nebo s kolonilemi obytných přívěsů??? Někde do dnes platí trest smrti.

  • ekonomika hýbe světem Reagovat (6.4.2011 17:59) pastevec.

    je velmi kvalitním eknomem a naše republika takového potřebuje na presidentském postu jako oponenta např. těm co hledají peníze v rozpočtu spořením na "lidech" za které se schovávali i komunisti a jménem lidu vše rozhodovali podle své pravdy.

    • Re: ekonomika hýbe světem Reagovat (9.4.2011 21:16) rejpal

      Jeden kvalitní ekonom nám taky před dvaceti lety nastínil naší světlou budoucnost a spíše než světlá přišla doba temna.

      • Re: Re: ekonomika hýbe světem Reagovat (9.4.2011 23:26) Koloťuk

        Souhlas - další 20...

        • Re: Re: Re: ekonomika hýbe světem Reagovat (12.4.2011 00:56) Ivo

          A zase ten kolemťuklý. No kdyby jste nebyly blbouni, tak by jste tenkrát poznali, že ten vám nic nenaznačil , ten nám ten ultrapravý neřád rafinovaně nadiktoval , ale vykládej to koloťukovi a rejpalovi ...... a kolik jich tady je !

    • Re: ekonomika hýbe světem Reagovat (7.4.2011 12:28) Protiva protivný

      No on je taky jeden z těch co chce peníze na penze vyvádět do soukromých fondů!!! Tak bacha. A pokudsi myslíte, že by na nás měl aplikovat Americkou ekonomiku, tak si někde koukejte rychle najít tabulky, na jakém pořadí v zadluženosti je USA!!! Jsou na pokraji bankrotu!!

  • PODVOD Reagovat (2.4.2011 12:59) Rejpal

    Pokud systém zviditelní po začátku hlasování pár jedinců a ostatní zůstanou v seznamech bez fota a možnosti přidat k nim názor, je to nejen neobjektivní, ale vůči ostatním i podvodné!!!!

    • Re: PODVOD Reagovat (12.4.2011 14:41) jarka

      pokud někomu chybí fotka, tak by tuto osobu stejně nevolil, když ji nezná. Přemýšlejte víc, než blábolíte.

  • Nemá vazby na "mafii" v ČR Reagovat (1.4.2011 09:48) Zdeněk

    Chytrý, ne však vychcaný. Umí, nežije jen z funkcí a konexí. Nezkorumpovaný a nezkorumpovatelný , je totiž dost bohatý a nejen finančně. Reprezentativní, nenosí kalhoty nad kotníky a nedělá ze sebe nejchytřejšího na světě. Nic neukrad, ani nic nezašantročil. Jo, dovedu si ho představit!!! Američan??? Nenechte se vysmát, pokud tohle tvrdíte, tak si prozkoumejte jeho životopis.
    Krásné jaro a krásné sny. .-)

    • Re: Nemá vazby na "mafii" v ČR Reagovat (4.4.2011 18:58) He,he,hi,hi,cha,cha,cha!

      Jak jako, že nemá vyzby na mafii? Si děláta legrandu? A za kuho posledně kandidoval a kdo ho podporovat? No přace stará garda mafiánů!! Tak nebreptejte hlouposti!!!

    • Re: Nemá vazby na "mafii" v ČR Reagovat (4.4.2011 17:40) Stanislav

      Zdenku plne s tebou souhlasim.Ale jak se zda tak tento narod potrebuje do funkce presidenta lidi kteri zazdili v teto republice co se dalo napsali nekolik hruzostrasnych veci,lezli Nemcum do zadni casti tela a hrali si na disidenty a v base byli prominentni vezni.A nekteri zase byli tak chytri ze nase ekonomika diky jim je tam kde je.Je to na dlohe povidani ale je mi z toho nanic.Co mi jsme za narod?? Nechame si nadelat na hlavu a priste je tam zvolime zase a ti nahore to vedi a z nasi hlouposti se tam drzi uz 20let a kazi to dal,odpovednost zadna,imunita,neodvolatelnost,vysoke platy,je to hnus a tito lide se nestydi kandidovat?Kdyz pro tuhle republiku neudelali vubec nic.Hanba vsem.

  • V žádném případěav Reagovat (30.3.2011 13:05) beruška

    Proš pro něj hlasujete? Co o něm víte. Objevíl se tady zčista jasna, nikdo pořádně nevíte o koho jde, zajímejte se !!!

    • Re: V žádném případěav Reagovat (4.4.2011 17:22) Stanislav

      Predpokladam ze jsi zenska a proto jsem se te chtel zeptat co jsi vedela o Havlovi a Klausovi.A pritom jsi souhlasila s jeho zvolenim.Jak u prvniho tak u druheho slo jen o frasku na kterou ukazoval svet.Mozna u prvniho to bylo okoukane z divadla a u druheho rozhoduje stejne Livie.Tak nevim co je lepsi.Mozna ze Svejnar by se chtel zrovna ukazat ze je lepsi nez ti dva pred nim.Pro ty ani nemam nazev.A kdyz uz tam mohou byt takovy lide tak uz tam muze byt kazdy.Potom zrejme o tolik nejde.

    • Re: V žádném případěav Reagovat (31.3.2011 09:48) Martin

      Znám ho 20 let, nespadl sem z nebe, je trvale aktivní v řadě oblastí českého akademického i politického života. A je to slušnej chlap s přehledem, který přesahuje českou kotlinku. Pro řadu Čechů je tím pádem "divnej", ale já jsem přesvědčenej, že právě to je kvalita, kterou by měl splňovat každý, kdo se chce o takový post ucházet. A další předností je, že není spojen s žádnou z těch loupeživých band, které si dělí Českou republiku jako o kořist posledních 20 let. A přitom nemá nic společného ani s komunisty, kteří tu kradli a škodili 40 let před tím... Znám opravdu jen málo lidí, kteří by tohle o sobě mohli s klidným svědomím říct...

      • Re: Re: V žádném případěav Reagovat (15.4.2015 01:35) Láďa

        Neznáš ho vůbec.

      • Re: Re: V žádném případěav Reagovat (17.12.2011 23:27) D+J

        souhlasim

      • Re: Re: V žádném případěav Reagovat (31.3.2011 11:08) Tak, tak.

        Umíte si představit, jak by třeba Fracouzi a Amíci řvali, kdyby tam chtěl někdo kandidovat a nebyl jejich občanem? TO SNAD TUTO FUNKCI ZRUŠME! MÁME PŘECE EVROPSKÉHO PREZIDENTA A TO STAČÍ?? Pokud ho někdo z Vás zná?!

        • Re: Re: Re: V žádném případěav Reagovat (17.12.2011 23:21) D+J

          pokud vim, tak pan Švejnar ziskal opet ceske obcanstvi v roce 1989.

        • Re: Re: Re: V žádném případěav Reagovat (16.4.2011 13:01) Rudolfko

          Je spojený se Štětinou a to mi stačí. Ne, děkuji!

  • ano? Reagovat (29.3.2011 09:09) Mariii

    Možná by náš stát reprezentoval dobře.

    • Re: ano? Reagovat (31.3.2011 09:39) Možná??

      Možná, je strašmě málo!!! Pokud tu nebude chvíli žít, tak bude mít o naší zemi pouze kusé a zprostředkované informace a to 100% nestačí. Už jenom tím, že v Čechách nežije a nemá naše občanství, tak dává nejevo jek v tuto zemi nevěří! A tedy pan Švejnar ani náhodou!!

      • Re: Re: ano? Reagovat (12.4.2011 14:47) Jarka

        Také nesouhlasím s tím, aby pan Švejnar byť jen kandidoval. Když tu nežije, tak copak že by se najednou vrátil? A první dáma by nám mluvila dobře anglicky, ale vůbec česky. Prezident má být opravdu Čech z Čech nebo z Moravy, ne někdo, kdo by měl funkci prezidenta jako kšeft.

    • Re: ano? Reagovat (29.3.2011 20:28) Tom

      Pochopte lidi že ten Švejnar je pouze a jen teoretik.A zastupuje zájmy celosvětové skupiny Bildenberg která ovládá přes peníze svět.jo a ještě k němu patří Pehe.Je to je kecálista nic víc.

  • Nevim Reagovat (28.3.2011 21:11) Jaara

    Toho nechci ten by vlez američanům až bůhvíkam....

  • aspoň něco umí Reagovat (28.3.2011 15:28) kiki

    Švejnar? Proč ne, alespoň narozdíl od dalších má dobrou vybavenost jazykovou a také patřičné vzdělání ekonomie, takže by mohl reprezentovat na úrovni a ne jako někteří jiní, kteří mají tak maximálně maturitu a neumí téměř ani česky!

    • Re: aspoň něco umí Reagovat (28.3.2011 16:29) Pěkné

      A kromě angličtiny, znáte jeho ekonomické názory? JISTĚ MOC NÉ!!!

      • Re: Re: aspoň něco umí Reagovat (28.3.2011 19:09) kiki

        ano znám, právě proto si myslím, že by to byla správná volba, smýšlí stejným směrem jako já a většina lidí z mého okolí!

        • Re: Re: Re: aspoň něco umí Reagovat (29.3.2011 09:49) Ani náhodou!!!

          Tak že, do prava, do prava, do prava a zase jen do prava!

  • Švejnar Reagovat (24.3.2011 14:34) Gabka

    Nechápu, proč se tu tolik řeční. Přece náš prezident nemá téměř žádné pravomoce, je to jen prakticky loutka, o budoucnosti země rozhodují jiní. Proto je jedno, kdo z navrhovaných kandidátů bude prezidentem.

  • Proč? Reagovat (23.3.2011 18:19) Žluťásek

    Otázkou je proč. Proč nezůstal USA, když se tam měl tak dobře. Proč emigroval? Jen krysy opouští loď, když si myslí, že se potopí. Takových podobných znám více, co se honem vraceli, dělali hrdiny, chlubili se, jak tam byli vážení. Ale skutečnost byla úplně jiná.... Proto proč nekandidoval v USA a proč chce být prezidentem v zemi, kterou opustil a zradil pro vlastní prospěch. Holt, dneska je to moderní....

    • Re: Proč? Reagovat (17.12.2011 23:25) D+J

      no preci proto, aby se mel Brouk pytel zlutasek..cemu divit, Vy mate podobnou slovni vybavu jako Milous Jakes.

    • Re: Proč? Reagovat (15.4.2011 15:40) Josef M

      Mohu li se zůčastnit diskuze s pisatelem „Žluťáskem“, kerému by předším slušelo se přejmenovat na „Ruďáska“ , což by přesně odpovídalo jeho názorům a postojům. Není důležité kde člověk žije! Je především důležité jaký má postoj k společnosti, rodině, národu. Emigroval proto, že tady nechtěl žít, na rozdíl od pana „Ruďáseka“ který tím, že neemigroval jako pan Švejnar, svojím názorem a postojem dobrovolně pomáhal budovat tento bordel v kterém se tato země dnes nachází. Jestliže pan Ruďásek alias Žluťásek“, hodnotí vzdělaného člověka způsobem „řeznického psa“, tak hodnocení pro něho nebude jiné, než že se jedná o
      „kolaboranta“ a přisluhovače, který by měl být takto odsouzen společnosti a pravně postihován. Je přece normální a zcela srozumitelné proč a kde chce člověk žít svůj život, a to s respektem k jeho osobnímu či objektivnímu důvodu. Každý z nás se narodil na této zeměkouli, a to že někdo vytvořil hranice to není věci nás jednotlivců, ale systému který nás chce ovládat v uzavřeném prostoru. Minulost je přece pro každého z nás poučná, zcelá jistě ne pro pana „Ruďáska“ alias Žluťáska“. Jsou a budou mezi námi lidé kteří tuto nemorálnost nemohou snést a chtěji ji změnit bez toho aby poslechli hlas a morální zásady pana „Ruďáska“, který zcela jistě neví nic o vlastenectví, natož o morálce. Okolnosti které dnes mění naše životy jsou mnoho lidem trnem v oku, jako zcela jistě i panu „Ruďásku alias Žluťásku“, pro člověka jako je tento moralista je morální přirovnávat vzdělaného a moudrého člověka ke krysam opouštějící loď. Řuďásku nesahaš tomuto člověku ani na kotníky. Proč nekandidoval v USA? Prostě je svobodný člověk který se sám rozhoduje co bude dělat a kde bude kandidovat. Dle mého názoru se pan Švejnar připravoval velice pečlivě na to aby mohl změnit systém
      a nemorální přístup politiků který ovládají dnes tuto zemi která je zcela v souladu s morálkou pana „Ruďáska“ alias Žluťáska“.

      Hodně štěsí příznivcům pana „Ruďáska“ alias Žluťáska“.

      Mififka se chlemta nikdo ji nezná...
      JoJo zas plače má pověst rváče...
      Zorro se skrývá pod maskou hráče...

      • Re: Re: Proč? Reagovat (15.4.2011 17:34) ola,laááá

        Jak říkáte: zeměkoule nemá hranice? USA si postavila ooobr vysokou nepropustnou zeď na svých hranicách s Mexikem, jak demokratické?? Taká USA velice vyhovuje, že je jednoduché překročit hranice s nabušenou armádou do Libye, Pakistanu, Iráku, Afganistanu!! Sprostí vazi jsou to a to jen pro prachy-ropa a další suroviny. Tak nám tady nedělejte přednášku o morálce!!

        • Re: Re: Re: Proč? Reagovat (15.4.2011 18:17) Josef

          Až do této země budou invaze nelegálních ukrajinců, mafií a drogových kartelů pak mi napište jak se budete cítitbezpečně a to jako člověk, otec, bratr nebo syn. Až budete bez práce protože vám ji někdo kdo nemá legální právo vám ji brát, bude stát u vašeho stroje, na vašem pracovišti, a vy budete stat ve frontě na podporu, myslím že budete první který budete ječet, a bude to slyšet až na Mexické hranice. Každý má pravo legálně a svobodně přijit a zase svobodně odejit do a z kterekoliv země světa, ale společnost se musí bránit práva svých občanů, to vám nedochází jelikož máte v sobě pouze závist a zlobu. Jinak řečeno "Co čech to politik".

          • Re: Re: Re: Re: Proč? Reagovat (15.4.2011 20:10) Hmmm?

            A teď jste citoval z Komunistický manifest? Nebo je to ze starého projevu soudruha Brežněva? Jo a co jako jím máme závidět?

    • Re: Proč? Reagovat (6.4.2011 09:58) Mififka

      Úplná pravda!!! Můžu jen souhlasit

    • Re: Proč? Reagovat (23.3.2011 20:13) jojo

      Souhlasím se žlu´táskem...

      • Re: Re: Proč? Reagovat (26.3.2011 17:48) zorro

        svatá pravda,můžu jen souhlasit

  • Švejnar Reagovat (23.3.2011 10:46) Jirka

    To už tam můžeme rovnou zvolit Švejka a bude to stejné.

    • Re: Švejnar Reagovat (31.3.2011 00:01) Víťa

      Myslím, že se mýlíte, právě díky takovým čechům jako je pan Švejnar tady máme dnes demokracii, sice na začátku, ale přece. Švejk jste Vy. Za vlády pana Husáka by se Vám ani nemohlo zdát, že byste mohl Vy volit presidenta. Asi jste moc mladý a o totalitě nic nevíte.

      • Re: Re: Švejnar Reagovat (31.3.2011 09:35) Neúcta.

        Vám chybí sebeúcta a asi i slušní lidé ve vešem okoli, kterým by jste věřil. Jinak by jste se nerozhlížel za dalekými humny, kde se vede naprosto odlišný způsob života než u nás!

    • Re: Švejnar Reagovat (23.3.2011 20:17) Vilda

      To by byla psina mít na hradě Švejka

  • Český Pepa si ho nezaslouží Reagovat (23.3.2011 09:36) Stanislav

    Nevidím pana Švejnara jako bezpáteřného, ale hlavně ho nevidím například jako tíhnoucího k maloměšťáckému fašismu. Čím je stát menší, tím pečlivěji musí vybírat své representanty na nejviditelnějších místech. Nejlépe je, když jde o lidi v zahraničí známé a uznávané, s širokou zahraniční zkušeností. Nikoli takové, aby jen poštěkávali na kolemjdoucí jen proto, aby si jich proboha někdo všiml, když jinak zaujmout nemohou. Takoví se dostávají naopak do izolace a malému státu to velmi škodí. Proto by našim presidentem neměl být zase jen nějaký Pepa z depa.

    • Re: Český Pepa si ho nezaslouží Reagovat (23.3.2011 11:28) Stando??

      Stando, kdy jste byl naposledy na blogu a webu pana Švejnara? Znáte jeho názory a to i ty aktualní?

  • Švejnar? Reagovat (22.3.2011 19:41) František

    Vám skutečně Švejnar, ten bojovník za rychlé zavedení eura, nepřipadá jako servilní a bezpáteřný měkejš?

    • Re: Švejnar? Reagovat (22.3.2011 19:49) Trdlo

      Jo, mě ano.

  • Pan Švejnar by můj hlas nedostal Reagovat (22.3.2011 16:58) Benýsek

    Pan Švejnar žije v Americe. Do Čech jezdí většinou jen proto, aby kandidoval na nějakou prestižní funkci a pak zase jako neúspěšný kandidát zmizí za moře, kam podle mne patří. On už dávno není náš, on na pražský hrad nemá dost české srdce.

    • Ach bože smiluj se... Reagovat (12.4.2011 16:53) Ach bože

      Benýsku, Benýsku nech si zabalit ošatku buchet a vyraž do světa a poznáš že miliony čechu v zahraniči jsou větší vlastenci než tobě podobný kteří žiji v česku. Je to jenom česká závist a s tím se nedá bohužel nic dělat.

      • Re: Ach bože smiluj se... Reagovat (14.6.2012 21:36) ?

        ty seš vážně idiot?

  • Český Pepa si ho nezaslouží Reagovat (22.3.2011 09:23) Stanislav

    Ten můj příspěvek nebyl, jak se zdá, jen o Pepíkovi, ale také o Jarce, Žofce a Janě.
    Opravdu lituji.

    • Re: Český Pepa si ho nezaslouží Reagovat (22.3.2011 14:14) Petr

      Nevěště hlavu, já pořát věřím v mlčící většinu. Nemám ve zvyku se zapojovat do těchto hovorů, ale je mi líto, když člověk ztrácí naději. Nejsem Pepa ani názorama.

    • Re: Český Pepa si ho nezaslouží Reagovat (22.3.2011 09:56) Ach joo!!

      Stanoušku, přečtěte si pár jeho názorů na jeho stránkách a na jeho blogu? Tož fáákt nevím!? Je až moc pravičák. A jeho názor na zahraniční politiku je nula?

  • Pouze Čecha Reagovat (22.3.2011 08:41) Jarka

    Nechápu,jak můžou někteří chtít za prezidenta někoho,kdo v Čechách nežije.Emigranta ani náhodou,ať zkusí být prezidentem tam,kde dosud žil a žije dál.Prezidentem nemůže být někdo,jako Švejnar.Vychcánků tu máme dost vlastních

    • Re: Pouze Čecha Reagovat (17.12.2011 23:05) D+J

      Jarko, vzdyt ta doba vychcanku tu byla davno..cely narod je s tim nasakly a tak neverite nikomu.. ani uz pomalu vy sami sobe. Proto musi prijit nekdo,kdo neni vychcankovy , vy jste me opravdu rozesmala ...Jarko !

    • Re: Pouze Čecha Reagovat (15.4.2011 12:45) Josef

      Souhlasím 100% s Jarkem, že tady máme svojích vychcánků dost, myslím že je jich tolik, že není možno vytvořit v česku vládu jinou, než složenou pouze a jenom z "vychcálků". Myslím, že tento pisatel je velice inteligentní a šaramantní člověk, který ale vůbec neví o čem mluví. Jestli chce svoji budoucnost stavět na "vychcánkách" kteří nám právě vládnou a fronta dalších čeká až se místa uvolní, tak přeji pisateli hodně štěsti jemu a jeho rodině. Já budu volit pouze pana Švejnara, který právě prokouknul vychcánky kterým pisatel tímto vlastně fandi.

      • Re: Re: Pouze Čecha Reagovat (15.4.2011 17:35) Hmmm?

        Ty ses narodil už chytrej víííď? Ego máš až v nebi?

    • Re: Pouze Čecha Reagovat (3.4.2011 16:37) Ivo

      Zcela pomatená Jarko, asi by jsi se měla vydat někam trochu dál, za ohradník svého hnojiště. Pak nejspíš pochopíš, jak dobře by bylo, kdyby tady bylo alespoň tak dobře, jako jinde u nás v Evropě. Možná Ti pak taky dojde, jak moudré je nahlédnout na sebe sama skrze zrcadlo, které Tě ukáže ve skutečném světle, prostřednictvím srovnání. Ten totální, ryze český , jediný správný ideový hnůj, produkovaný nejchytřejsím sebestředným idiotem - čecháčkem, má za následek degradaci výrazné části obyvatelstva na polofašistický odpad ( na obou stranách politického spektra). V neposlední řadě je jejím důsledkem skutečná , rafinovaná , těžce napravitelná ztráta suverenity státu i občana , prostřednictvím hospodářské kriminality - čecháčkovské a nadnárodní mafie. KAM BYS RÁDA TOUTO CESTOU NÁROD DOVEDLA ? DO MAUZOLEA ?

      • Re: Re: Pouze Čecha Reagovat (3.4.2011 19:38) Fůůůj.

        Teda osobo, co Vy si o sobě myslíte, to je nechutný. Jste jen hulvát a machrujete tady jak jsou ve světě úžasní? S tímto urážejícím přístupem, by Vás nechtěli ani na tom Vámi zmiňovaném hnojišti!!

        • Re: Re: Re: Pouze Čecha Reagovat (8.4.2011 13:20) Ivo

          Fůůůůjko, to jste trefila přesně. V této zemi jsou poctivé argumenty (to jest poctivá nezpochybnitelná fakta) , poctivé hledání pravdy, poctivá demokracie opravdu fůůůůj a urážlivý přístup.
          S poctivostí zde nejspíš nejdřív pojdeš. Pokud se domníváte, že jsem nějaký fanatický propagátor jakýchkoliv poměrů, tak se pletete. Akorát se nemůžu dívat na to, JAK ODPORNOU CESTOU HLOUPOBÝČÍ je stále vláčen tento národ (který je mi vším) holubičí .

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor