Diskuze o Janu Fischerovi

Přidat nový příspěvek.
3
  • Ještě nám to poslanci neschválili. Reagovat (19.3.2011 14:55) vcelar.jiri

    Ještě nám přímou volbu poslanci neschváli. Co kdyby zjistili, že se tam dostane čestný a přímý chlap (třeba Okamura, jenž se k majetku vypracoval svoji pílí),a který jim zatípne jejich obchody s lobisty a případně by za rozkrádačku šli sedět? To se nestane aby si vypustili kapři rybník.

  • Toto je náš prezident! Reagovat (19.3.2011 10:24) Johanka

    Je to člověk čestný,chytrý,zásadový a vlastenec - co si víc přát!!!

  • skromný světovládce -( Reagovat (19.3.2011 08:30) vlastenec

    To snad ne, český národ je hrdý a potřebuje pevnou ruku člověka, kterému budeme věřit i v dobách zlých a já židům věřím jen to, že chtějí světovládu a ostatní nežidy dostat pod kontrolu

  • No jo Reagovat (18.3.2011 23:34) tak

    Takovejhle nesimpatickej člověk a prezident? haha to už i klaus byl lepší

    • Re: Ach ta hloupost Reagovat (22.3.2011 10:28) Jirka

      Zdeňku,tys často chyběl ve škole,viď.

    • Re: No jo Reagovat (19.3.2011 07:46) Zdeněk

      Chápu, že někteří spoluobčané s nižším vzděláním soudí člověka a jeho schopnosti pouze podle fotografie...

      • Re: Re: No jo Reagovat (19.3.2011 16:40) Alena

        Jak může někdo,kdo neumí ani psát,tím myslím toho Zdeňka,vůbec na něco reagovat?!!!

      • Re: Re: No jo Reagovat (19.3.2011 09:27) Danule

        Vy jste nesympatický už jenom svým písemným projevem .... ale třeba jste jinak manuálně zručný :-))!!

  • Alibistická nenápadná myš Reagovat (18.3.2011 13:32) george

    Pan Fischer, který byl tak vychvalován za jeho předsedování vládě, za více než rok neudělal nic pozitivního, nedokázal se ani pokusit o to, aby změnil některá špatná rozhodnutí jeho předchůdců, teprve teď na to doplácíme (viz růst ceny elektřiny, dotace solární energie, absence ochoty dělat nepopulární opatření typu důchodové reformy, což musí nyní dělat současná vláda). Potvrzuje jen, že je dobrým úředníkem, který snad dobře plní uložené úkoly, ale to je vše - a na prezidenta trochu málo.

    • Re: Alibistická nenápadná myš Reagovat (18.3.2011 18:01) jarda

      Souhlas,to by byla další LOUTKA,kterou by na špagátě tahaly,současní mafiánci.

  • Neotřelé a nezkorumpované Reagovat (18.3.2011 13:04) Petr

    Při pohledu na tu kandidátku je určitě pan Fišer jedním z nejsolidnějších. Nenapadl Vás, kteří tu kandidátku sestavovali třeba pan Jaromír Štětina? To je člověk, který vždycky věděl kde má stát a vždycky se snažil pomoci tam, kde toho bylo třeba. A pomoci opravdu i dovedl, třeba jako zakladatel naší nejúspěšnější nadace "Člověk v tísni" Jeho ohromné životní zkušenosti, jako novináře všude na Zemi, kde se něco dělo, akceschopnost, neohroženost a smysl pro spravedlnost by ho určitě pro tuto funkci předurčovaly.

    • Re: Neotřelé a nezkorumpované Reagovat (18.3.2011 22:17) VK

      Je moc uplakaný! Kde byl za totality?

    • Re: Neotřelé a nezkorumpované Reagovat (18.3.2011 13:13) Jarda

      Pan Štětina je určitě dobrý nápad. Je znám spíš v cizině než doma a mohl by mít ve světě podobné krédo jako Václav Havel.
      Navíc není příbuzný s žádnými Šalgoviči a jim podobnými.

  • prezident Reagovat (18.3.2011 12:45) matka

    Kdo nic nedělá,nic nepokazí,kdo by se máchal v bahně? O aféfách,korupci nevěděl?Stygma bývalého člena KSČ se nedalo smazat.Vládnul by On,nebo velký KLAUS?

  • Prezident? Reagovat (18.3.2011 12:18) LM

    Osobně si myslím, že pan Jan Fischer by byl nejdůstojnějším prezidentem ze všech současných kandidátů. Již jako premiér se ukázal býti obratným a hlavně slušným reprezentantem naší země. Otázkou je, zda by o to, při současném panoptiku, ani to nemohu nazvat vládou a při současném stavu naší rozkradené země, vůbec stál. Velice si ho vážím a toto bych mu snad ani nepřála.

    • Re: Prezident? Reagovat (19.3.2011 08:20) adnez

      Souhlasím, na prezidentskou funkci se ze všech uchazečů hodí nejlépe.

  • Prezident Reagovat (18.3.2011 07:42) Zuzka

    Myslím si, že nikdo z nás si neumí pořádně představit, jak náročné muselo být pro tohoto člověka nastoupit do čela vlády, která to dotáhla "tak daleko". Možná nesplnil očekávání všech lidí, přesto je to momentálně nejslušnější člověk v naší politice, jistě velice inteligentní a moudrý. Vážím si ho. Víte, nikdo není bez chyby a bylo by hloupé čekat, že se najde někdo, kdo žádnou neudělá. Lidé to přesto často dělají, čekají příliš a pak velice rychle změní na daného člověka názor. Přesto u pana Fischera jsem si jistá, že každý svůj úřad dělá se snahou udělat vše podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, a takových lidí je u nás už bohužel velice málo. Já bych pana Fischera volila hned, i když si myslím, že o to ani nebude stát, protože v dnešní době se na vysokých pozicích cítí lépe lidé, kteří mají žaludek na všechno to špatné, co nám politika přináší. Ale kdyby se prezidentem stal, nebuďte přehnaně kritičtí, zkusme ho spíš podpořit. Spolu s ním bychom totiž podpořili to dobré, co je v nás, slušné chování a pevné zásady. To je přece to, co většině politiků chybí.

    • Re: Prezident Reagovat (22.3.2011 15:42) Pett

      Aby nebyl slušnej, Zuzi. Vždyť on se musí smát pod duchnou celé noci, jak s těmi "máloslušnými" vyj......Máloslušní zůstali bez korýtek.A smát se bude dál, jak hloupá část národa tlačí jeho preference k dnešku k sedmi tisícům.

    • Re: Prezident- slušnost nestačí! Reagovat (18.3.2011 07:51) Jirka- včelař

      Bohužel slušnost nestačí. A navíc si myslím, že je již také zavázán některým politikům. Bylo to vidět na některých nedotažených záležitostech. Slušný, otevřený, přímý, ale také dostatečně razantní je Tomio Okamura. Má za sebou těžké dětství z kterého se vypracoval vlastní pílí k majetku a umí správně pojmenovat špatný spůsob hospodaření našeho státu. Jen si přečtěte jeho vyjádření k dnešním politikům. Samozřejmě v příštích poslaneckých volbách se musí změnit zcela obsazení parlamentu, aby ti co rozkrádali nemohli ovlivňovat vyšetřování policie.

  • Moc nedokázal Reagovat (18.3.2011 07:28) Ivan

    Nic proti panu Fišerovi, je to nesporně slušný člověk. Ale prezident musí být obratný politik a skvělý organizátor se širokým záběrem. Při současném sčítání lidu je vidět, v jak dezolátním stavu je Statistický úřad, který dlouho vedl. Tak tu volbu ještě zvažme.

    • Re: Moc nedokázal Reagovat (21.3.2011 12:47) Pett

      Milá Zuzko.Žádný slušný člověk nemohl být bolševik

  • Budoucí prezident Reagovat (17.3.2011 19:58) Markéta

    Pan Ing.Fischer je pro mě jasná volba,on dokázal vrátit do politiky slušnost,úctu a pokoru.Jako prezident by byl báječný a velice reprezentativní!

    • Re: Budoucí prezident Reagovat (21.3.2011 23:28) Vincek

      Vy ženský to berete,podle nosa poznáš kosa.Vždyť přece nic převratnýho neudělal.Stále něli strach,aby něco nezmařili a nechávali rozhodnutí až na novou vládu.Tím se všechno dostalo do ještě většího vsvrabu a teprve nyní přichází následky.

    • Re: Budoucí prezident Reagovat (17.3.2011 20:03) Hana Mašátová

      Souhlasím s Vámi, slušný, poctivý,rozumný,co víc by si náš národ mohl přát?

      • Re: Re: Budoucí prezident Reagovat (19.3.2011 08:23) adnez

        souhlasím s Vámi, slušný, skromný člověk,získal uznání i mimo republiku.

  • Nejsem pro Reagovat (17.3.2011 16:39) Jan Franc

    Je to prima chlap, ale velice mne zklamal v posledním týdnu svého předsedování, že nedotlačil tu Kauzu farmářky Havránkové dokonce. Teď budeme čekat minimálně 4 roky a peníze utíkají, utíkají,.....

  • Někdo zvenku Reagovat (17.3.2011 12:49) Michal

    Kolik z lidí u nás doma nebylo uloveno nějákou stranou nebo lobistickou skupinou. Někdo zvenku by mohl donést kulturu a slušnost. No aspoň jsme to zkusili, ne! Ale prezident nás stojí jen pár peněz a stejně má relativně malou pravomoc. To Parlament se Sněmovnou a Senátem má dvě stáda "politiků". Kdyby jich tam byla polovina tak ušetříme hromadu peněz, co je potřeba na správnou úpravu jejich hlasovacích názorů. Zvolím každého, kdo mi slíbí snížení množství politiků v parlamentu, senátu a ostatních státních úřadech a institucích!

  • kdo nic nedělá, nic nepokazí a kdo nic nepokazí, toho povýší Reagovat (17.3.2011 10:09) Jarka

    a to je vše

  • Nejlepší porevoluční předseda vlády prezidentem ? Reagovat (17.3.2011 10:08) rejpalek

    Ano, považuji ho za nejlepšího porevolučního předsedu vlády a pod jeho vedením vláda odborníků byla tím nejlepším, co zde bylo - nepáchala žádné škody !
    Jako prezident, snad ano.

    • To myslíš vážně? Reagovat (17.3.2011 12:39) Karel

      Jako premiér to byl slaboch, který na slovo poslouchal Topola a Puchejře... a nedokazál si ani jednou dupnout. :-(((

    • Re: Nejlepší porevoluční předseda vlády prezidentem ? Reagovat (17.3.2011 12:04) jirka

      neměli čas nic napáchat

  • Honzíka Reagovat (17.3.2011 10:05) Jiřík

    Já bych tam toho Honzíka zkusil. Ze všech těch prospěchářů je asi ten nejmenší ne li nulovej. Myslím, že by republice jenom prospěl.

    • Re: Honzíka Reagovat (17.3.2011 17:41) Kamča

      A v čem? K čemu by nám byl žid? Byl by lepší a nebo naopak díky jejich hrabivosti a opatrnosti, že dobře mluví? To kecali všichni a kde jsme teď

      • Re: Re: Honzíka Reagovat (17.3.2011 17:59) Pro Kamilu

        Trochu xenofobní názůrek, fujky!

        • Re: Re: Re: Honzíka Reagovat (18.3.2011 09:28) klacek

          Xenofobie není špatná. To jen majitelé médií(všichni ví kdo to jsou) vykřikují skrze své média, že je špatná. A politici ze strachu aby nebyli štvaní v těch židovských médiích(media jsou z drtivé většiny vlastněna, nebo kontrolována právě Židy), tak to těm Majitelům zeměkoule(Vyvoleným) odklepli jako že je to nezákonné. Ale co je špatného na strachu? Je p.Fišer Žid? Je! Nemůže se tedy nikdo divit, že z něho mají někteří lidi strach kvůli jeho původu. Jeho soukmenovci vyvražďují v Izraeli Palestínce.Zorganizovali 11.září ve státech. Lobují za všechny války za posledních min.200let. Vnucují lidem a národům světa parlamentní demokracii, feminismus, liberalismus,neoliberalismus atd. Vynalezli komunismus, podporovali Hitlera k jeho zvolení kancléřem atd.. Je k zamyšlení, jak se nám vyvrbí ksichtař(tedy facebuk)...

          Proto neodsuzujme názory lidí, kteří mají strach ze Židů, protože ten strach je založen na historické zkušenosti.

          Je také pravdou, že největší kritici těch špatných Židů, co dělají to výše vypsané zlo, jsou samotní Židé, kteří nechtějí být házení do jednoho pytle s těmi špatnými.

          Otázkou je, na které straně stojí pan Fisher... Za rasistickým Sionismem, nebo za lidskosti pro všechny rasy včetně té bíle?

  • Hurvínek a nikdo jiný Reagovat (17.3.2011 09:54) Jiřík

    Já bych tam dal Hurvínka. Stejně je to jen taková nablejskaná loutka, co se jen předvádí. I když Vašek II. mě i párkrát potěšil. Viz. vstup do unie, eura, Lis.smlouva. Něco v tý kebulce má.

  • Volte Okamuru ! Reagovat (17.3.2011 07:55) jarmilek

    To je jeden z mála, který není s nikým a nemá potřebu být s někým spřažen !!!

    • Re: Volte Okamuru ! Reagovat (17.3.2011 09:46) Jiřík

      Okamuru určitě ne jako prezidenta. To nejde aby nám vládnul ČechoJaponec. Velice si ho vážím a fandím mu. Je to jeden z mála velice upřímných lidí. Ale prezidenta by měl dělat prostě Čech Jak Poleno. Tomia b ych nasadil inhed pod něho.

  • koho vybrat? Reagovat (16.3.2011 23:27) Jindra

    Zajímalo by mě, kdo tento výběr kandidátů vybíral. To si opravdu nedovedli představit nikoho jiného než toho, kdo už svůj obličej "proflákl" v televizi? Vždyť 80 procent z nich asistovala v různých stranách při rozkrádání republiky. Pokud si neuděláme pořádek s tou vládnoucí pakáží, tak prezident, byť by byl svatý, tak to nevytrhne. Nehledě na to, že právě toto téma perfektně odvádí pozornost od podstatných věcí, které by se měly řešit. Proto asi ta obrovská podpora poslanců projednat urychleně tento návrh, aby národu na chvíli dali nějakou "hračku", se kterou by se zabavil a nenutil je řešit naléhavé problémy.
    Prezident je loutka bez kompetencí.

    • Re: koho vybrat? Reagovat (17.3.2011 09:21) Pro JINDRU

      Musíte se vrátit na hlavní stránku a tam si můžete navrhnout svého vladtního kandidáta a nemusíte se pak takhle rozohňovat, stačí vše a pořádně číst.

    • Re: koho vybrat? Reagovat (17.3.2011 07:56) Ivoš

      Ťuknul jsi krovák na hlavičku. Dokud se tenhle stát bude rozkrádat a rozprodávat od úrovně vlády a parlamentu přes kraje až po města a pokud se stane pouhým odbytištěm zboží pro vůdčí státy EU, bude nám prezident prd platnej, i kdyby byl zlatoplatinovej ...

  • dobrý nápad Reagovat (16.3.2011 15:23) Míla

    Konečně se mohu svobodně rozhodnout - možná nebude zvolen můj kandidát,ale já mu možnost dala ! Proto svobodné volba ,né hlas mocipánů

    • Re: dobrý nápad Reagovat (17.3.2011 08:00) Ivoš

      Jak pravil Jindra: Hoď psovi kost a přestane hlídat dům ...

      • Re: Re: dobrý nápad Reagovat (18.3.2011 09:35) klacek

        také se mí zdá, že je třeba pozatykat nejprve šlechtu od úrovně vlády až po vesnice o 10k lidech. Nahnat je na kriminální kopec někde v Beskydech a nechat je ten kopec přenášet po zbytek života holýma rukama o kus vedle. A pak zase zpátky. Stačilo by 50bachařů s rychlopálnými puškami okolo.
        Jídlo by šlechta dostala jen v případě, že za den přenesou X metráků kopce o kus dál(holým rukama) :-))) A pak bych řešil, jakého prezidenta...

  • at radeji voli parlament Reagovat (16.3.2011 11:36) golem

    Jak to tady ctu,tak at to radeji zustane tak jak to je. Tento narod si opravdu nezaslouzi sam o sobe rozhodovat. Xenofobni, rasisticky a zavistivy narod jsme.....

    • Re: at radeji voli parlament Reagovat (16.3.2011 14:29) lucka

      souhlasim, :-) tak to bylo, je i bude s nami vzdycky...

      • Re: Re: at radeji voli parlament Reagovat (18.3.2011 09:56) klacek

        Nejmenší korupce a nastartování rozvoje byl právě v dobách, kdy byl nacionalismus. Kdy lidi pracovali, vymýšleli a sloužili vlastnímu národu. Ne národům z okolních států...

        i tato iniciativa má v názvu "národsobě". A ne občané české republiky světu.
        Pod slovem národ bych nehledal genetický národ. Ale lid, který slouží zájmům právě češkým. Ne americkým, židovským(z izraele), německým, japonským atp. Členem našeho národa může být klidně i položid či polojaponec, který má kladný vztah k Česku a jeho lidu. A který chce "kopat" za barvy Čechů.

        A prezident má být tvář národa. Reprezentant. Jaký národ, takový prezident. Také by měl být někdo, kdo umí říct "ne". A také kdo bude uvažovat v mezinárodní souvislosti co z toho bude mít český národ a až potom co si o něm budou myslet jiné národy...

      • Re: Re: at radeji voli parlament Reagovat (16.3.2011 14:30) Lucka

        a polovina naroda se o politiku stejne nezajima a koukam jen jak kdo vypada, nebo co kde slyseli, tak jak muzeme volit? :-)

  • Jenom krátce ve funkci Reagovat (16.3.2011 08:43) Lída

    Určitě to je schopný člověk. Ovšem nebyl ve vrcholné funkci dlouho, aby ukázal, co v něm skutečně je. Domnívám se, že si hodně lidí idealizuje.

  • jediné měřítko Reagovat (16.3.2011 07:46) Andulka

    jsou pro mně výsledky jeho činnosti.
    V dané situaci se velmi dobře orientoval, klidně s vyslechnutím všech názorů, optimálně rozhodl,
    Zdá se mi objektivní, nestranný, fundovaný.
    Podle mého názoru tady nepotřebujeme politické strany ani senát, dokonce ani být v EU.
    (ať se muži hádají v hospodě o hokeji nebo fotbale)
    Potřebujeme hlavně excelentní ekonomy - hospodáře, bez politických ambicí, kteří vědí, jak dostat zemi na důstojnější ekonomickou úroveň, bez diktátu EU.
    Zbavili jsme se RVHP a vlezli do EU.
    Má někdo představu, co naší malou zemi stojí platit zbytečně takový státní a nadstátní aparát?
    Posoudil někdo zodpovědně co je pro Česko nejlepší?
    Připadá mi, že politici mají víc na starosti osobní prestiž než prestiž a hlavně prosperitu Česka a Čechů

    • Re: jediné měřítko Reagovat (17.3.2011 09:57) Jiřík

      Svatá pravda Andulko. Líp to asi vyjádřit nejde.

    • Re: jediné měřítko Reagovat (16.3.2011 16:20) Kuchařová

      souhlasím s Vaším názorem, že nepotřebujeme žádné politické strany, je nutné, aby jednotlivé resorty vedli odborníci, a aby byli za svou činnost plně zodpovědni. Ušetřila by se spousta peněz za volby, za financování politických stran, bylo by na mateřské, na důchody, na zdravotnictví atd. Dnešní doba je jen přechodné období, tak trochu krokem zpět. Záleží nyní na mladé generaci, kam to dále povede.

  • Klausúv clovek. Reagovat (16.3.2011 00:51) Naviivan

    Sám prevzal ve vláde kancelár pro lidská práva a zablokoval resení nekterých prípadú.z tytulu své výry se pokládá za národ vyvolený a tam Cesi nepatrí.Bude plnit predevsím zájmy svého zidovského národa a to na úkor celé spolecnosti.Neverte zidovi!!!!

    • Re: Klausúv clovek. Reagovat (16.3.2011 23:15) Alba

      Je mi srdečně jedno, že je žid. Pro mne je důležité, že je to chytrý chlap. Taky je mi srdečně jedno, jaký máte pravopis, ale vaše zcestné názory mi jedno nejsou!

    • Re: Klausúv clovek. Reagovat (16.3.2011 18:34) Zdražil

      Je škoda,že při publikaci Vašich názorů neznáte ani základy českého pravopisu.Zde je vidět vzdělanost našich spoluobčanů.To jsme my,Češi.

      • Re: Re: Klausúv clovek. Reagovat (16.3.2011 22:48) pedant

        Za tečkou a čárkou se obvykle píše mezera.

    • Re: Klausúv clovek. Reagovat (16.3.2011 09:48) Tetivka

      no tolik hrubek v jedné větě se hned tak nevidí!!!

    • Re: Klausúv clovek. Reagovat (16.3.2011 07:17) Miloslava

      A Vy jste kdo? Podle gramatiky Čech ne, tak proč za Čechy mluvíte? Ale přeji Vám hezký den.

    • Re: Klausúv clovek. Reagovat (16.3.2011 03:34) green

      Bud se tu debatuje o clovekovi a jeho kvalitach, jako ze Fiser by trumfnul vsechny nase soucastne politiky. Ti at je to z leva, tak chcou rozdavat, zprava brat. Co mel delat, kdyz tam sedel a prevzal rozjetou lod snazil se ji spomalit, jo ze mu to socani v parlamentu neposvetili, je pravda a celej Janotuv balicek byl v pekle.
      Prestante nekoho osocovat za jeho nabozenstvi, ja nevim co su, o nas vsichni dole v africe tvrdi, ze jsme krestani, co je byt krestan, co je byt zid, co je byt muslim? Vito ten co psal tento prispevek a ten pod nim?
      Nechte nabozenstvi nabozenstvim, je potreba aspon za presidenta, pokud nam politici "dovoli" si nekoho naprimo zvolit, tak "normalniho cloveka" u nas vidim dva Švejnara a Fišera, ostatní jsou jen vyslouzili politici.

  • cestovatel Reagovat (15.3.2011 22:23) Šejba

    Jako předseda vlády byl jeden z největších a nejpilnějších turistů naší politické garnitury. Snad proto toho chtěl tolik stihnout, že měl omezený mandát na dobu určitou. Kdyby jako hlava státu byl tak často mimo republiku, tak by zase udělal méně zla. I ty bylo k něčemu dobré.

  • Ano. Reagovat (15.3.2011 20:50) Eva

    Souhlasím.

  • Cože? Reagovat (15.3.2011 20:37) Adolf

    Žida? To jsme to dopracovali!!!!!!
    To raději nežida!

    • Re: Cože? Reagovat (15.3.2011 21:43) Zdeněk

      A příjmení??? Co máš proti židům uměli hospodařit.

      • Re: Re: Cože? Reagovat (16.3.2011 00:56) naviivan

        AAle poze pro sebe a to na úkor druhých.

  • každá víra je zavazující i Židovská Reagovat (15.3.2011 18:21) Roman Mlýnský

    M ů ž e to být slušný člověk, ale s židovskou,nebo muslimskou vírou,bych ho nemohl volit.Je stále příslušný do nějakého cizího svazku,kam může být politicky povolán.

    • Re: každá víra je zavazující i Židovská Reagovat (16.3.2011 00:48) Ach joo!!

      Jste divnej!!! Ježíš byl taky žid. A v politice jsou i pravoslevní, protestanti,evangelíci, katolíci,kališníci, českobrarští, geyové, lesby. No a co, to je snad v pořádku. Nebo jste všichni staří, zapšklí a nepřizpůsobiví??

      • Re: Re: každá víra je zavazující i Židovská Reagovat (16.3.2011 07:00) Miloslava

        V garnituře nabídky u nás asi není nikdo, kdo by vyhovoval všem. Tento člověk se mi jeví jako slušný chlap.

  • Ne! Reagovat (15.3.2011 18:12) Rozumbrada

    Studenej sterilní čumák. Něco jako van Rompuy.

  • Volím Korantenga Reagovat (15.3.2011 14:44) Honza

    je mladý, sympatický a v Americe mají Obamu tak bychom měli mít také někoho tmavšího.H.

    • Re: Volím Korantenga Reagovat (15.3.2011 18:11) Rozumbrada

      To je názor hodný blba. Nevolme prezidenta dle kvalit, ale dle módy.

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor