Diskuze o Janu Fischerovi

Přidat nový příspěvek.
3
  • PODVOD Reagovat (2.4.2011 12:58) Rejpal

    Pokud systém zviditelní po začátku hlasování pár jedinců a ostatní zůstanou v seznamech bez fota a možnosti přidat k nim názor, je to nejen neobjektivní, ale vůči ostatním i podvodné!!!!

    • Re: PODVOD Reagovat (13.4.2011 14:15) jirka

      Kdyby meli dost hlasu, tak jsou nahore. Nemaji hlasy, nemaji diskuzi, neni o ne zajem!

      • Re: Re: PODVOD Reagovat (25.10.2011 23:39) Martin Pavlíček

        Takový systém však podporuje jakési davové názory. Pokuď chceme, aby se ten kdo volí prokousal celým seznamem a nezvolil prvního jemu loibého kandidáta kterého uvidí, je spíše třeba udělat systém tak, aby nahoře byli vidět lidé s nejméně hlasy a až dole byli ti lidé s nejvíce, přičemž, pokuď už má čloěvk jasno, by zde mohl být i vyhledávač, který na stránce kandidáta kterého chcete zvolit sám vyhledá, pokuď tam tedy je.

    • Re: PODVOD Reagovat (12.4.2011 15:23) viktor

      Přesně tak.

  • Poděkování Reagovat (2.4.2011 00:19) Ivo

    Nechcem na hrad bolševika , rádi bychom Masaryka , nejsme národ moulů , nezvolíme taťku šmoulu . Je tady pár jelínků , budou volit Šmoulinku . DĚKUJI ZA PODPORU PANA JANA FIŠERA. Je to nepochybně volba poctivé demokratické, nesobecké zodpovědnosti a moudrosti, oproti zaslepenému politikaření.

    • Re: Poděkování Reagovat (12.4.2011 15:22) viktor

      Přesně tak!!!

  • DRŽÍM MU PALCE Reagovat (1.4.2011 10:06) Milena Křížková

    je to inteligentní člověk a bylo by fajn,aby mu post vyšel.....

    • Re: DRŽÍM MU PALCE Reagovat (20.4.2011 15:32) Alena

      Já si to taky myslím. Určitě lepší než ti všichni ostatní šašci okolo........

  • p- Fischer Reagovat (27.3.2011 15:26) Jarka

    souhlasím s příspěvkem "p. Fischer je frajer"

  • Fischer je frajer Reagovat (27.3.2011 12:35) Maxikovic

    Mě si pan Fischer získal v okamžiku, kdy se ho ODS a spol chtěli zbavit a odeslat do Bruselu nebo kamsi, ale on je poslal kamsi, protože vědět, že se ho chtějí zbavit, aby jim nekazil jejich výkopové práce na tunelech. Mimochodem, nejen, že je pan Fischer člověk nezkorumpovaný a vysokých morálních kvalit, ale i jako odborník a Člověk je na výši.

    • Re: Fischer je frajer Reagovat (2.5.2012 17:33) x

      souhlas

  • Re.správná volba Reagovat (27.3.2011 10:06) vize

    opr.:poměrů znalý člověk

    • Re: Re.správná volba Reagovat (27.3.2011 13:13) Jednota

      Nech tý srandy. To že je natolik chytrej, že mu nikdo nic nedokáže z něj lilii nedělá. To, že dal nekompromisně najevo, že je ve zdejších kšeftech silnější, je jedinej důvod proč ty přištipkáře vykázal, kam patřej. Je to Žid.

      • Re: Re: Re.správná volba Reagovat (27.3.2011 13:48) ???

        No že je to Žid, to už všichni dááávno víme! Tož co jako? A špatné je na tom ta víra, nebo něco jiného? A kyby byl například Budhista, tak by Vám to jako třeba nevadilo?

        • Re: Re: Re: Re.správná volba Reagovat (5.4.2011 09:31) Zdena

          Je to slušný člověk.A Ty?

          • Re: Re: Re: Re: Re.správná volba Reagovat (5.4.2011 10:19) ???

            Špatně pochopeno! Vy tam necítíte tu nadsázku na ty xenofobní řeči ostatních? Je přece nejdůležitější, že je to slušný člověka a víra je podružnou záležitostí.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re.správná volba Reagovat (9.12.2012 21:17) někdo

              nejdříve pustíme k vládě němce, pak rusi a teď židy ? wtf ?!! jsme snad ČEŠI !!!

  • Re: správná volba Reagovat (27.3.2011 10:04) vize

    Vládu odborníků nemůže přinést žádná politická strana! Je zapotřebí správný člověk na správném místě,který bude posunovat vývoj tímto směrem a za tím účelem si jistě bude schopen vytáhnout ty správné lidi ke spolupráci. I když takto schopných lidí máme dost, na scéně je zatím tento slušný, autentický a poměru znalý člověk.

    • Re: Re: správná volba Reagovat (29.3.2011 09:07) Jack

      Komunisty jsme měli pozavírat po roce 1989, než obrátili kabáty a rozkradli tuto zem.
      Ale stále není pozdě se s nimi vypořádat,
      jak říká jedno oblíbené rčení "Už jste někdy viděli bývalého černocha?".
      Komunisté,stb a funkcionáři SSM by měli okamžitě složit funkce.

      • Re: Re: Re: správná volba Reagovat (6.4.2011 12:34) olin

        Konečně by tam byl člověk,který se nepodílel na rozkrádaní naši republiky

      • Re: Re: Re: správná volba Reagovat (5.4.2011 14:06) Orvaň

        Nerozkradli to žádní komunisti, ale šibalové, komunisti kradli nejvýš tak nějaký pytel cementu nebo brambory na poli!

      • Re: Re: Re: správná volba Reagovat (5.4.2011 14:02) Míra

        Debilní názor, neši zemi se podařilo vytunelovat až po Plyšáku!

      • Re: Re: Re: správná volba Reagovat (31.3.2011 09:36) bábí

        Sládek na hrad!!!!!!

      • Re: Re: Re: správná volba Reagovat (30.3.2011 14:38) K.Voglová

        k Jack : je opravdu směšné psát, že komunisté rozkradli republiku. Asi zde nežijete dlouho, že nebo jste nyní probudil ? Složit funkce, jak píšete, by snad měli složit nynější "rozkradači".Nemusím snad psát jména. Je jich opravdu mnoho, že ?

  • Správná volba Reagovat (26.3.2011 10:37) Zbyněk

    Plně souhlasím s názory Marie a Pedra a myslím,že Jan Fischer je člověk,který se namá za co stydět a byl by důstojný reprezentatnt našeho státu a blbečky,kteří se stále ohánějí bolševiky a komunisty by bylo potřeba zahrabat do hnoje,aby přestaly otravovat ovzduší této republiky.Podívejte se především sami na sebe,jakým dílem jste příspěly k blahu a rozkvětu tohoto státu.

    • Re: Správná volba Reagovat (2.6.2012 09:44) Karel Rajniš

      Souhlasím aby bylprezidentem.

    • Re: Správná volba Reagovat (3.4.2011 21:57) Pett

      Typicky rudý blb jsi,soudruhu..

    • Re: Správná volba Reagovat (26.3.2011 11:47) Jeník

      Prostě jsou "lidi", kterým židobolševickej ksindl nevadí...

      • Re: Re: Správná volba Reagovat (26.3.2011 21:20) Jana

        Ty seš ale blbej, máš vůbe základní školu?

      • Re: Re: Správná volba Reagovat (26.3.2011 17:51) Marie

        Myslím,že Vám Jeníku nepřísluší posuzovat,jak jste se vyjádřil "židobolševický ksindl",protože dle Vašeho vybraného slovníku si myslím,že jste nezažil ani jedno z nich a budete muset ujít ještě hodně kus cesty,aby jste poznal o čem vlastně ten život je.

        • Správná volba Reagovat (28.3.2011 16:02) Píďa

          Ty ubohé narážky na židovský původ pana Fišera jsou tak nekonečně ubohé, že bych ty, co to píšou, postavil do řady a natáhl závěr kalašnikova a předvedl jim, bohudík naposledy, co se dělo na sever od našich hranic v letech 1940-1945.

        • Re: Re: Re: Správná volba Reagovat (26.3.2011 18:09) Jeník

          Pro židobolševickej ksindl jemnější výrazivo neexistuje a na základě pár slov nemůžeš adekvátně hodnotit můj slovník ani můj věk.

          Fischerovi oba rodiče byli kriminalizováni, to jen na okraj z jakého prostředí pochází.

          On sám potom ve Státním statistickém úřadě prováděl centrální "sčítání" hlasů voleb. Jistě že spousta komisařů viděla, jak se správně lístky házej do uren, jak správně okrskové komise sčítají hlasy, ale všem jaksi uniklo, že "sčítání" hlasů na Státním statistickém úřadě žádné kontrole nepodléhalo.

          • Re: Re: Re: Re: Správná volba Reagovat (17.4.2011 11:49) Radek

            Je toho mnoho ,co na adresu přispěvatelů odepsat. Je ale s podivem jakým způsobem někteří reagujete na stávající situaci v naší zemi. Nesvědčí to o ničem dobrém v nás. Vždyť všichni bez výjimky máme svůj podíl na tom co se děje v této zemi. Já osobně nevidím žádný rozdíl v tom kdo vládne, ti co vládli do r.1989, nebo ti pozdější. Vždy si našli způsob jak a čím zalepit ústa nám kdo jsme je vlastně na ta místa dostali. A kdo je větší zločinec je velmi sporadické. Možná je v tom jeden rozdíl. Ti porevoluční, a to beru od samého počátku,to dělají otevřeně a bez jakéhokoliv studu. A Tak si myslím, že Pan Fisher je prozatím to nejmenší zlo v této společnosti. Je toho mnoho o čem by se dalo rozepisovat, ale o tom tento článek není. Bohužel takový člověk který by šel ve stopách pana prezidenta T.G.Masarika se ještě nenarodil. A já vidím jen jediný způsob jak takovou osobnost získat - KLONOVÁNÍ.

          • Re: Re: Re: Re: Správná volba Reagovat (26.3.2011 18:48) Jeník

            Ona mi v dětství maminka sedla na hlavu, tak občas blábolím nechutnosti a tak se všem moc omlouvám.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Správná volba Reagovat (26.3.2011 18:56) Jeník

              A taky vlastně nevím, koho bych volil, mě nikdo vhodný nenapádá, tak okolo sebe jen kopu a hážu špínu. Jsem moc smutnej a nešťastnej.

      • Re: Re: Správná volba Reagovat (26.3.2011 13:44) Ach joo!!

        Nenechte cloumat svým majestátem, veličenstvo!

    • Re: Správná volba Reagovat (26.3.2011 10:40) Tak, tak.

      Já souhlasím, jen se obávám, že tu brzo začne někdo zase vytahovat rasistické a xnenofobní názory.

  • Správná volba Reagovat (26.3.2011 08:46) Marie

    Plně s Vámi souhlasím,je to člověk,který bude naši malou zemičku reprezentovat,nepotřebujem žádné balíky,kteří se neumí ani pořádně vyjadřovat,jen mlží a nic kloudného z nich nevypadne.No a nakonec snad jen nějakou pravomoc bude mít.Škoda jen ,že se tady nediskutuje celkově o naší vládě plné odborníku.Kam to dotáhly, všechny i ty předchozí.Jen koukněte všude,zdravotnictví,zemědělství,doprava a to už ani nebudu psát o důchodech a co se týká bezpečí,no jeden velikej hnus.I když jsou našími zaměstnanci,těžko je můžem ztrestat a vyhodit je z jejich židlí?to už vůbec ne.Pěkně si je tam přehazují už celých let.Ale jinak za porušení pracovní kázně je přece vyhazov.

  • Správná volba Reagovat (25.3.2011 12:25) Pedro

    Vážení přátelé, čtu tuto diskuzi a vidim, že jste plni nenávisti. Čerpáte jen co vám nakukají média. Přečtěte si jeho knížku a potom si uděláte názor, že tento člověk to myslí opravdu vážně a není to nějaký pitomeček co sebou nechá vláčet jak si politika žádá. Aby jste vy závistivci věděli tak on stále dýchá za svůj staťák, ale politická situace ho přinutila být v premiérské pozici déle než bylo stanoveno. To že dělá v Londýně něco záslužného hodnotíte zase jen silou peněz. On ale na to na rozdíl od jiných na to opravdu má a my jen na něho můžeme být hrdí, že z těch malých závistivých čech tam máme takového člověka.

    • Re: Správná volba Reagovat (25.3.2011 12:34) Já souhlasím.

      Pedro, konečně slušný komentář a já s Vámi plně souhlasím. Děkuji.

  • Mojžíška Ne!!! Reagovat (24.3.2011 13:53) Lex

    Jeho vskutku akrobatické veletoče, jako např.jeho ideový přechod od marxismu k judaismu a podobné šaškárny, to by nám ještě na Hradě scházelo. Také jeho poslední divadélko s pozváním sestry popálené cikánky Natálky do Londýna, to je v jeho případě těžko přijmout jako projev lásky k bližnímu.

    • Re: Mojžíška Ne!!! Reagovat (24.3.2011 14:38) Fujky.

      Vy budete trochu zapšklej a ukřivděnej, cooo??? I na něčem dobrém si za každou cenu hledáte špínu!

      • Re: Re: Mojžíška Ne!!! Reagovat (25.3.2011 06:42) lex

        Posun vašich komentářů z věcné do osobní roviny dává tušit, že budete žid jako poleno. To vás touto pochybnou aktivitou pověřil rabín, nebo tak činíte o vlasní vůli?

        • Re: Re: Re: Mojžíška Ne!!! Reagovat (25.3.2011 12:24) Igor Hnízdo!!

          Tož Vám vadijů cigáni a židi? Strécovi Kocábovi by ste dadosť neudelááál?? A co moraváci, ti sůůů pro Vás dosť dobří? Nebo ste neblbanéé Pražáák?

          • Re: Re: Re: Re: Mojžíška Ne!!! Reagovat (5.4.2011 16:08) Lu

            Vůbec s Lex nesouhlasim, ale vy jste mu dost podobný svým komentářem na konci kdy se ho ptáte jestli není neblbanéé Pražáák. :-(

            • Re: Re: Re: Re: Re: Mojžíška Ne!!! Reagovat (6.4.2011 09:03) Igor Hnízdo!!

              To byla tak trochu nadsázka a chtěl jsem udělat radost všem Moravákům. Tož sorry! Zduř!

        • Re: Re: Re: Mojžíška Ne!!! Reagovat (25.3.2011 09:02) Fujky.

          To nemělo být osobní, ale pokud chcete, tak klidně to osobní uděláme. Jsem postarší+ svobodná+bezdětná a hlavně ateistická ženská, která si myslí, že by se lidi měli rozlišovat jen na slušné a na sprosté. Nikoliv podle víry vyznání, barvy pleti, sexuální orientace, dosaženého vzdělání, věku atd?? Pokud budeme všichni hnusní pořád sami k sobě, tak to tu nikdy nebude lepší, Copak se musíme chovat k sobě jako ti nevycválanci nahoře?!?! Tak Lexiku, ateď se ukaž ty jestli jsi trochu frajer, nebo hodíš opět nějakou špínu?

          • Re: Re: Re: Re: Mojžíška Ne!!! Reagovat (25.3.2011 10:54) Lex

            Pokud jste skutečně ta, za kterou se vydáváte, potom je pro mě o to více překvapující, že osoba postarší, jak se identifikujete, může sklouzávat k tak zjednodušenému pohledu na svět. Nemám potřebu nikterak s Vašimi názory konfrontovat svoje životní postoje. Ve svém úvodním příspěvku jsem pouze chtěl upozornit čtenáře tohoto webu na určitá fakta v celkem zřejmých souvislostech. Pokud si nebudete moci odpustit pokračování ve svých komentářích vůči mému příspěvku, potom mi prosím laskavě netykejte.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Mojžíška Ne!!! Reagovat (25.3.2011 12:31) Fujky.

              Fakta jsou sice dobrá, ale neměla by přeskočit v urážení ostatních spoluobčanů. V demokratické společnosti má člověk možnost volby a to také i ve víře? Kdo není tolerantní, nemůže toleranci ani očekávat. A sám jste nenapsal jakého jste vyznání. Ono z Vašich příspěvků je spíš cítit rasismus a xenofobie?

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mojžíška Ne!!! Reagovat (25.3.2011 14:02) Berta

                Vážený Lexi, vážená Fujki, buďte tak laskaví a založte si svůj vlastní hádací web. Otravujete nám tu vzduch!

  • fišer?! Reagovat (24.3.2011 11:28) dan

    je to lhář a pokrytec.za jeho vlády se v tichosti přijalo tolik šmejdských zákonů. pomohl spoustě přátelíčků včetně syna. je to příkladný žid a tak to bylo na jeho vládnutí znát. všude žid, kam se podíváš. stejně tak firmy apd.nechápu, kam dali lidi oči. tedy, chápu, že mu tleskají vlastní parazity, protože by chtěli holuby co jim létají zdarma do huby a ostatní na ně makaj...

    • Re: fišer?! Reagovat (28.3.2011 15:31) kiki

      a v čem podle Vás pomohl svému synovi? to by mě opravdu zajímalo

    • Re: fišer?! Reagovat (24.3.2011 12:22) ola,laááá

      Tož bratře, ty budeš asi pravý křešťan, nebo že by katolík, pravoslavný, protestant, nebo kališník, budhista, islamista, hinduista? Nebo jen se klaníš Zlatému Teleti?

  • Je jednička mezi všemi Reagovat (23.3.2011 14:32) Jana Floriánová

    Děkuji Vám, jste to nejlepší bez vychvalování mezi všemi. Na funkci pana prezidenta jste jedině Vy kandidát, nejen z mého pohledu.

  • kašpárek Reagovat (23.3.2011 10:41) Jirka

    Proboha jak někdo může navrhovat tohoto kašpárka? Copak nemáme paměť?

    • Re: kašpárek Reagovat (23.3.2011 11:44) Kašpárku.

      Kašpárku a ty by jsi chtěl asi Paroubka? Špidlu? Topolánka? Havla? Klause?

      • Re: Re: kašpárek Reagovat (23.3.2011 14:49) jura

        Na co Špidlu, Parubka či Toplánka? Copak nemáme dost slušných lidí, kteří se ještě nezaprodali? Např. Okamura, Eben, Svěrák atd.

  • Jaký je důvod Reagovat (23.3.2011 07:41) Zde

    Kdo nic nedělá, nic nezkazí, kdo nic nezkazí bývá pochválen, kdo je pochválen, bývá povýšen, kdo je povýšen zas nic nedělá

  • Děsí mě ten zájem Reagovat (22.3.2011 19:46) František

    Zájem o to, mít opět komunistu za prezidenta. A nemylme se, kdo byl komunistou třeba vteřinu, bude rudý celý život. Kdo třeba vteřinku schvaloval zločiny našich komunistů, by měl být navěky v opovržení.

    • Re: Děsí mě ten zájem Reagovat (23.3.2011 17:01) Pepina123

      přesně toto bych vyměnil za zprofanované "národ sobě".

    • Re: Děsí mě ten zájem Reagovat (23.3.2011 08:36) Venda

      Já vím, Vy byste chtěl aby byla prezitentkou paní Němcová! Já taky!

    • Re: Děsí mě ten zájem Reagovat (23.3.2011 08:00) Vašek

      Ubohý, zamindrákovaný člověče s nenávistí,která nezná hranice !

    • Re: Děsí mě ten zájem Reagovat (22.3.2011 22:11) naruzichapodnebesy

      Přesně. Jak krátkou máme paměť. To je fakt děsivé.

      • Re: Re: Děsí mě ten zájem Reagovat (23.3.2011 08:08) Anna

        Pamětˇmám dobrou a mohu strovnávat ! Dnes jsem bez práce , žiji na hranici přežití,stojím fronty na prácáku a vzpomínám jak jsem stávala fronty na banány ! To je paměť vážený pisateli, asi máte co hájit a bránit ! Kdo ví proč! Rozhlédněte se kolem, uvidíte, že lidé mají doborou pamět a proto ty stávky a domonstrace! Antikomunismus již nás nezaměstná ani ho již nikdo nebere, protože to co dnes vidíme a zažíváme nás nutí opravdu vzpomínat, že jsme měli lidskou důstojnost a nebyl mezi lidem takový strach jaký máme dnes!

        • Re: Re: Re: Děsí mě ten zájem Reagovat (25.3.2011 22:41) Havlíček

          Božínku - svatá prostoto. Opravdu si myslíte, že Vám bolševik dá práci???

        • Re: Re: Re: Děsí mě ten zájem Reagovat (24.3.2011 05:07) Aleš 48

          Naprostý souhlas,je to též moje zkušenost.hospodářsky a hlavně morálně to dnes vypadá,darmo mluvit!

  • je to ekonom statistik Reagovat (22.3.2011 11:31) evička

    tenhle pán je odborník zabývající se dlouhá léta ekonomikou a statistikou a nejlíp vidí do problematiky hospodaření v různých oblastech ekonomiky. věřila bych mu nejvíc. není členem žádné strany (v ksč bylo hodně lidí, já taky a všechny nás to pěkně sr...), je pragmatický, vzdělaný, slušný. narozdíl od ostatních "kecalů" ví, o čem mluví. své věty formuluje jasně stručně, srozumitelně a věcně.v naší zemi není lepší kandidát. jak dopadla pravda s láskou a jiní "pseudochytří", všichni vidíme.

    • Re: je to ekonom statistik Reagovat (22.3.2011 16:40) Benýsek

      Vyjmenováváte všechny dobré vlastnosti pana Fischera, ale má to háček. Český prezident v podstatě nemá mnoho pravomocí, může sice do všeho mluvit, dokonce i do toho čemu vůbec nerozumí (viz V.Klaus), ale nemá žádné nástroje k tomu, aby jakkoli ovlivnil ekonomiku tohoto státu.

      • Re: Re: je to ekonom statistik Reagovat (22.3.2011 17:22) Nooo.

        No ono pokud bude skutečně přijat zákon o přímé volbě pezidenta, tak se mu upraví také pravomoci.

  • Lidé, proč Reagovat (22.3.2011 11:30) mirek

    Jak může bývalý komunista mít tolik hlasů. Jsme skutečně národ hloupých lidí se zavřenýma očima.

    • Re: Lidé, proč Reagovat (23.3.2011 08:20) Jana

      Člověče o čem tom píšete? Copak nevidíte, tu rozkrádačku v tomto režimu a to nejsou žádní komunisté, jen antikomunisté, lidé kterým mám věřit ? Bylo by pro národ štěstím, kdyby pan Fischer do voleb šel ? Konečně chápu i Vaší nenávist, protože jistě máte co hájit a možná i strach, že by byl u nás nastolen řád a pořádek!

    • Re: Lidé, proč Reagovat (22.3.2011 16:30) Mirečku

      Mirečku, každej komu není pod 40 let se krapítek umazal.

      • Re: Re: Lidé, proč Reagovat (23.3.2011 14:34) Tony

        kažej komu není po čtyřicet se umazal - ano to jste napsal a já dodávám raději být umazaný než podvodník, zloděj, lhář a přeběhlík. Já by jsem raději zpátky ty závadné potraviny vyráběné podle norem komunistických než ty co nám dnes prodávají ,raději se obejdu bez banánů než stát frontu na pracáku a žebrat o práci.Chtěl by jsem se probudit a vidět opět továrny co se v nich vyrábí, pole obdělané a ne plné fotovoltáků nebo plevele.V telce vidět estrádu a ne krvák z Ameriky nebo přihlouplé telenovely. A tak to snad stačí.

        • Re: Re: Re: Lidé, proč Reagovat (24.3.2011 07:55) Máňa

          Toníčku, napsal jste to naprosto přesně!!! Souhlas!!!

      • Re: Re: Lidé, proč Reagovat (22.3.2011 19:50) František

        To je lež, věřím, že vznikla z neznalosti poměrů za komunistů. Je mi přes šedesát. Nikdy jsem nebyl svazák. Nikdo z mých přátel nebyl u rudejch. Celý život jsem vystupoval proti komunistům.

        • Re: Re: Re: Lidé, proč Reagovat (23.3.2011 14:42) Tony

          Prosím je mi také pár pátků přes padesát o něco více jak Vám. Sdělte nám jak jste bojoval proti komunistům. Stejně jak bratři Mašínové,- podřezával svázané, zabíjel pokladníka pro peníze, zapaloval stohy sedlákům, terorizoval obyvatelstvo a okrádal je, a když je dostihovalo právo prostřílel se na "západ" a tam ze sebe udělal bojovníka proti komunistům".

          • Re: Re: Re: Re: Lidé, proč Reagovat (24.3.2011 08:01) čtvrtek

            Máte pravdu, Mašíni jsou jen sprostí vrazi. Byli stovky lidí, co prchali přez hranice a nepotřebovali při tom pro prachy nikoho zabíjet. To ji ty ukradený komunistický prachy najednou nesmrděli? Prostě se jim nechtělo makat a chtěli si vylepšit životní standard. Jsou to jen sprostí vrazi a kdo je obhajuje, tak je stejný mizera jako oni.

        • Re: Re: Re: Lidé, proč Reagovat (23.3.2011 08:31) Mirka

          Pročpak jste vystupoval ? To jste si přál tuto " svobodu " , kterou zde máme ! Člověče byl jste někdy bez práce ? Víte, co je to být bez práce a uživit dvě děti ? Já již rok hledám práci a musím žít s 6000 měsíčně !Proto jste celý život bojoval proti socialismu,aby jsme se v kapitalismu měli lépe! Tyto pohádky na základě současné reality již lidé nemohou brát! Myslím, že již dost je ohlupování lidí, nejsma žádné ovce ! A ta Vaše hlouba s bojem proti komunistům to se strčte za klobouk! Jak nyní bojujete, aby byla společnost alespoň trochu spravedlivá ! Možná Vám to vyhovuje !

    • Re: Lidé, proč Reagovat (22.3.2011 15:32) Pett

      Ano. Jsou.

  • vždy uhne Reagovat (21.3.2011 16:20) .

    a tak to je

  • Zatím byl nejlepší. Reagovat (21.3.2011 11:46) Alžběta

    Je to jen můj názor, ale zatím byl nejlepší, nesnažil se mlžit, mluví i k obyčejnému člověku a jeho slovům je rozuměta jsou pravdivá. Někteří tady jdou prý "beljt", jejich úroveň už značí vyjadřovaní a jejich vzdělání je asi na velmi vysoké úrovni.

    • Re: Zatím byl nejlepší. Reagovat (22.3.2011 11:33) Mirek

      Paní Alžběto, tento pán zajistil svému 20.letému synovi během svého vládnutí na odboru zabývajícím se extremismem post ,,specialista na extremismus". Ve 20. letech skutečně odborník.

  • Nejlepší volba Reagovat (21.3.2011 09:50) Osho

    Souhlasím s názorem, že nás může zachránit jedině vláda odborníků. Jedině odborníci s dobrým charakterem mohou vést národ. Politikům jde pouze o zájmy některých skupin nebo jednotlivců. Vůbec nevidím, že by jim šlo o lidi jako takové.

    • Re: Nejlepší volba Reagovat (16.4.2011 08:50) Ludva . . .

      SOUHLASÍM, jedině vláda odborníků může být k něčemu prospěšné. Na co je stranické přesvědčení, když se o skutečném problému nic neví a hlava je plná intrik, podrazů a stranického klání. Pekař má péci housky a horník kopat uhlí a.t.d. ODBORNÍCI NA SVÁ MÍSTA!!!!!!!!!!!

    • Re: Nejlepší volba Reagovat (22.3.2011 19:25) Jura

      Specialista je ve státní správě eufemismus pro začínající ucho, které nemá žádnou vedoucí funkci. Já jsem např. po škole šel jako referent do jednoho ministerstva, měl jsem v agendě (mezinárodní ek. vztahy) nějaká teritoria a hned mě všude titulovali "specialista toho, toho a toho". Dalo to nejmíň rok a půl tvrdé práce, než jsem mohl připustit, že skutečně specialista na ta teritoria jsem a to ještě jen v rámci určité problematiky. Já bych mu to zkrátka za zlé neměl.

  • sokol Reagovat (20.3.2011 23:50) pudla

    Až ten páprda odkulhá z Hradu je třeba ať udělá amnestiji pro Radka Krejčíře,To bude president,a Vénu převézt na další Hrad,a to za to že nechal roskrást celou Republiku,boží mlýny melou pomálu ale stále!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Kariérista a lhář Reagovat (20.3.2011 16:03) BOB

    Že byl členem KSČ a kariérním hajzlem taky zůstal, potvrdil i při svém odchodu z pozice premiéra. Já si totiž velmi dobře pamatuji na to, že když nastupoval, tak měl zásadní podmínku, na které trval - že se po skončení premiérovaní bude moct vráti do ČSÚ! Ale ono pak přišla slušná nabídka z Evropské banky a najednou byl jeho původní požadavek zapomenut :-( Vůně moci a peněz zvítězila... Komunista a Žid - děsná kombinace - jdu blejt!

    • Re: Kariérista a lhář Reagovat (5.4.2011 09:49) Zdena

      Jen málo lidí nebylo v KSČ?(například já)A proč ne Žid,mě je to fuk,nesnáším jen příživníky,na které musím dělat!A ještě něco jen blb neveme lepší nabídku a také musí na ni mít,že?Každý nemá to štěstí,aby měl plnou hlavu.Je to slušný člověk.

    • Re: Kariérista a lhář Reagovat (22.3.2011 11:35) Mirek

      Máte pravdu, komunista a kariérista!!!!

    • Re: Kariérista a lhář Reagovat (21.3.2011 22:45) Vašek

      Co ty musíš bejt za impotentního tajtrlíka

    • Re: Kariérista a lhář Reagovat (21.3.2011 12:36) Pett

      Nezbývá, než nadšeně zatleskat!!

  • Figurka pod vlivem korupčních stran Reagovat (20.3.2011 13:28) včelař Jiří

    Nelze volit někoho, kdo je poslužný korupčním stranám. Vůbec mi nevadá, že je žid. Ale nemá za sebou valné výsledky. Máme čestné a přímé občany, jejichž majetek byl získán poctivou prací. Například Tomio Okamura přes těžké mládí a ústrky od čechů v dětském domově, se valstní pílí vypracoval k majetku. Přečtěte si jeho názory na rozkrádání republiky a nesmyslném rozhodování soudů. Je srdcem po matce Čech (Moravák) a neznám čestnějšího a otevřenějšího člověka. Jistě by zvedl kredit našeho národa, i ve světě. Přetěte si něco o něm . Přes slušnost a otevřenost je i dostatečně tvrdý a jistě by nedopustil, aby docházelo k takovým podrazům na národ jako doposud.

    • Re: Figurka pod vlivem korupčních stran Reagovat (21.3.2011 07:43) grr

      ty seš trochu blb,že ? Kdyby se tobě naskytla lepši pracovní přiležitost, tak bys zůstal u lopaty jak ted, ne ? To bych chtěl vidět. Ono je uplně normální, že se člověk chytne toho, co je pro něho lepši. Samozřejmě, když jsi napoznal nic lepšiho,jak mrznout v zimě na stavbě, tak pak můžeš mit takový stupidní "názory".

      • Re: Re: Figurka pod vlivem korupčních stran Reagovat (21.3.2011 07:43) grr

        To má bejt o jedno výš k "Kariérista a lhář"

  • Re:Re:Re:Nejlepší volba Reagovat (20.3.2011 11:23) Osho

    Jediné, co nás může ještě spasit, je ÚŘEDNICKÁ VLÁDA - VLÁDA ODBORNÍKŮ!Politici už toho zbabrali a rozkradli dost.

  • Komunista prezidentem Reagovat (20.3.2011 11:19) dupal

    Pane bože, český národ se snad zbláznil a zapoměl ! ! ! NEEE to normální!!! Člen KSČ a ještě po roce 1968 má být prezidentem této země??? To snad nemůže nikdo myslet vážně.

    • Re: Komunista prezidentem Reagovat (21.3.2011 12:41) Pett

      Víte, ono to tady totiž už skoro nikomu nevadí. On přeci nikomu nic neudělal. On byl JENOM komunista. Jeho kolegové v úřadě ne.Výsledek? Bolševik Fischer na výsluní za dlohý peníz a ti slušní dál na svých stejných židlích.

    • Re: Komunista prezidentem Reagovat (20.3.2011 15:37) pája

      Kdyby jenom komunista!!! Ta úlisnost tam je taky přece vidět.

  • prezident? Reagovat (20.3.2011 11:00) Ludva

    Já si myslím,že u nás Čechách zbývá již jen jediný a ten nekandiduje.Náš vévoda sv. Václav se svými Blanickými rytíří.A proto"Svatý Václave,vojvodo České země,nedej zahynouti nám ni budoucím!!!

  • Nejlepší volba Reagovat (19.3.2011 20:53) Žíža

    Nevím jak jiní ale můj názor je že když už teda prezidenta měnit tak jedině za pana Fischera.Klaus v té době byl jediným reprezentativním člověkem který na to místo mohl jít!Nedovedu si představit na místě hlavy našeho státu člověka co nemá ani české občanství a nebo někoho kdo jednou z politiky odešel na zaslouženou Vysočinu ale pořád do toho mele a chce být vidět jako dřív. Pana Fischera jsem do doby než se stal premiérem neznal ale v té době na mě udělal velký dojem, už to v jaké situaci tuto zemi převzal a s těmi možnostmi co měl...?? Opravdu je to podle mého názoru jediný možný prezident po Klausovi, za kterého se nebudu muset stydět.

    • Re: Nejlepší volba Reagovat (20.3.2011 09:33) Pepa

      Občanství není důležité. Hlavní je postoj, myšlení a loajalita. Náš občan Madelaine Albrightová byla také zvolena mynistryní zahraníčí U.S.A.

      • Re: Re: Nejlepší volba Reagovat (20.3.2011 10:20) PepaH

        Je to úředník.

  • Těžko dát hlas. Reagovat (19.3.2011 20:06) Hugenot

    Je inteligentní a schopný, ale těžko věřit člověku který vstoupil do KSČ po r. 1968! jedná se zřetelně o karieristu.

  • Tady není z čeho vybírat Reagovat (19.3.2011 16:20) Anna

    Tak se mi zdá, že u nás žádná osobnost vhodná na prozidenta ani není. Když už, tak hlasuji pro p. Fišera, protože je aspoň slušný. Za tu dobu, co byl premiérem, tak to tady dost uklidnil. A že neudělal některé věci, co mu tady lidi vyčítají? Úřednická vláda měla omezený mandát, oni vlastně o ničem rozhodovat nemohli!
    Problém ovšem je, zda by p. Fišer se tím prezidentem stát chěl!

    • Re: Tady není z čeho vybírat Reagovat (22.3.2011 11:14) Ivana

      Jak se pozná slušný člověk ? Stačí, že nekleje, moc nepije, chodí čistě oblékaný a to, že kvůli kariéře vstoupí do KSČ není žádný morální škraloup ? To, že něco dělá většina, přece nemůže být omluvou pro vlastní slabost a morální selhání !

    • Re: Tady není z čeho vybírat Reagovat (19.3.2011 16:21) Anna

      A ještě se omlouvám za nesprávné naosání jména!

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor