Diskuze na téma "Česká str.sociálně demokrat. "

Přidat nový příspěvek.
41
  • David Reagovat (18.12.2015 20:30) David

    najlepsi president by byl husakoklaus ale novy president jinak zachovejme vse stare veci a vrat me se zpatky do normalizase a do socialismu

  • david Reagovat (18.12.2015 20:28) david

    a bohatym ne tem bych bral penize brat a brat a chudym bych pral nakupovat jen po bazarech

  • david Reagovat (18.12.2015 20:27) david

    ani se nedivim ze dnes lidi kradou co nejvic penez at uz 20 000 nebo million nebo centilion aby si zachranili krky
    jen at uz neni pozde
    chudym lidem bych dal praci hned a bohatym

  • David Reagovat (18.12.2015 20:23) David

    ceska suverenita je nej
    jen prosim uskromneme se
    volim cssd ktera zachrani tenhle svet prosim jen vlastni pili zajistime budoucnost nasi zeme

  • Marťani Reagovat (27.10.2013 15:52) Luboš

    Možná, že se i ČSSD nakonec podaří sestavit vládu, nebo schvalovat zákony s marťany, protože hnutí ANO se mi po volbách tak jeví.

  • Poděkování Reagovat (22.10.2013 15:37) Luboš

    Vážení spoluobčané.
    Děkujeme vám, že stále volíte:
    ČSSD, ODS, TOP09, KSČM a Lidovce.
    To díky vám jsme zadluženi na mnoho generací dopředu.
    To díky vám přibývá lidí v zoufalé životní situaci.
    To díky vám budeme muset pracovat až do smrti,
    neboť není na důchody.
    To díky vám je naše země totálně rozkradena.
    To díky vám se nám přes dvacet let smějí gauneři a zloději,
    stále stejné ksichty.
    To vy se stále necháte manipulovat lživými médii a
    pompézními kampaněmi, které se vedou za vaše peníze
    CHCETE DÁL BORDEL A KORUPCI ?
    Já ne a proto volím ÚSVIT TOMIA OKAMURY

    • Re: Poděkování Reagovat (18.12.2015 20:20) david

      ANO jen cssd jinak to cely lid vzmre.
      musime zvyseit mydu min. 43 000kc a uskromnit volim volfovou ktera zustane porad v praci a ja taky musime delat vse proto abychom utvorili socialismus 21.stol aby I v technologii byl kolobeh naseho zivota abychom meli opet moderni veci jako za socialismu na dalsich 30 a 50let a ja tomu verim nakupujme jen veci z bazaru a uskromneme se prosim jinak tenhle zivot nema smysl prosim udelejme zase stare casy modernimi 21.stol

  • ČSSD NE Reagovat (16.10.2013 15:02) Pavel

    Volit ČSSD je jedna z nejhorších variant. Znamená to dát podporu:
    -přistěhovalectví z muslimských zemí (ČSSD je zastáncem multikulti)
    -pokračovat v posilovaní vazalství k Bruselu (ČSSD je aktivním zastánce hlubší integrace v rámci EU)
    -pokračování v patologickém vývoji soužití s Romy (ČSSD chce problém řešit zvyšováním podpory této menšině)

    • Re: ČSSD NE Reagovat (20.10.2013 20:46) maanho60

      URČITĚ JSTE ČECHÁČEK NEBO PRAŽÁČEK,JE TO JASNÉ JAK FACKA PRO KALOUSKA

    • Re: ČSSD NE Reagovat (20.10.2013 20:43) maanho60

      jedině ČSSD JE TA PRAVÁ STRANA ,KTERÁ VOLBY VYHRAJE,DEJTE NA MÁ SLOVA VOLEBNÍ PREFERENCE,KTERÉ NALÉZÁM NA VEBU ODKUD JE ASI DĚLAJÍ,PROTOŽE AŽ PŮJDOU K VOLBÁM LIDÉ Z VESNIC,DŮCHODCI,NO CELÁ MORAVA TAK TEPRVE UVIDÍTE ,PROTOŽE TAK TO BYLO I PŘI VOLBĚ PREZIDENTA A ČECHÁCI I S PRAHOU UTŘOU NOS I S JEJICH TOPKOU I S BABIŠEM.TO JE MŮJ NÁZOR,KTERÝ MI OPĚT VYJDE JAK MINULÉ VOLBY.PRAVICI CHVÁLÍ JENOM LIDÉ,KTEŘÍ PŘI NÍ ZBOHATLI A MY OBYČEJNÍ JSME SE MĚLI LÉPE ZA KOMUNISTŮ NEBO ZA SOCIÁLNÍCH DEMOKRATŮ.

  • Jen se ptám? Reagovat (14.10.2013 10:09) Jirka

    Dobrý den, má tady někdo pocit, že pan Sobotka a jeho bratři sedí u koryt za menší peníze než pan Nečas nebo Kalousek. A už někdy někomu logicky vysvětlil kde chce na to všechno co slibuje vzít peníze? Mě jěště ne:-). Jedna moudrá paní , která svého času vládla Anglii prohlásila, že kdo nepracuje tak nemůže nic mít. A to je velká pravda a kapitalismus.

    • Re: Jen se ptám? Reagovat (23.10.2013 15:23) Jan

      Milý Jirko, kéž by to tak bylo. Bohužel u nás jsme dospěli, k tomu, že nemá nic ani ten co pracuje. Naše vlády(pravá nebo levá) jsou stejní lotři, jen jinak zbarvení, dávno jim nejde o člověka, ale vedeni svými kmotry, pouze a jen o peníze, o moc. A mi jsme jen nástroj , který jim k tomu pomáhá. Tuto zemi, bohužel nečeká nic dobrého. Je mi to líto, žil jsem tady rád a snad poprvé jsem rád, že jsem stár.

  • 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (8.4.2013 20:39) Karel

    Za první republiky české země patřily v rámci střední a východní Evropy nesporně k hospodářsky nejvyspělejším. Klíčovou roli tu hrál průmyslový rozmach. První republika dokázala vydat silné a mimořádné osobnosti, které daly mnohdy charakter městům i průmyslové krajině a byly skutečnými hybateli české meziválečné ekonomiky a uplatnili se i na evropském a světovém trhu. Pak ovšem se KSČ chopila moci a znárodnila / ukradla tyto výdobytky první republiky. Během 40ti let se z vyspělé ČR stala rozvojová zem východního bloku a všichni dobře víme, jaký rozdíl to byl, když jsme po otevření hranic braly útokem obchody u našich západních sousedů. Takže se z nakradeného žilo hodně dlouho a jak to tu těsně před revolucí vypadalo, si snad všichni ještě pamatujeme.

    • Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (20.10.2013 20:51) maanho60

      raději by jsem brala obchody útokem,ale jejich sociální jistoty pro rodiny,byly stokrát lepší než nyní když na tyto plné obchody nemáte peníze,tak nyní je mnohem nás více co si vzpomínáme na staré doby

    • Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (3.10.2013 18:49) Vašek

      Blbečku!Dnešní takzvaní demokrati všechno rozfofrovali.Těmto zlodějům komunisti dosahují tak po kotníky.I soudruzi měli našetřené peníze pro duchodce dokonce 80 miliard,ale ty Klaus a jeho parta rozkradli.Havla vynechám ten byl mimo mísu.To je jiná kapitola.

    • Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (25.8.2013 23:08) Jana

      A naší domácí výbavičku taky.:)
      http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.aspx?y=ekonomika/od.htm
      To mi taky hned připomnělo, že jsme i postupně střádali výbavičky svým dětem.

      • Re: Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (20.10.2013 20:53) maanho60

        a kdo rozkradl republiku nyní,když komunisté nejsou dlouho u moci

      • Re: Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (2.9.2013 23:05) ano.

        A kdo vás k tomu nutil? Jen vám vaše maminka taky nějakou udělala do začátku ne?

        • Re: Re: Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (9.9.2013 14:35) Jana

          Představte si, že nás k tomu nutily jen okolnosti. Střádalo se na živobytí našich dětí celý jejich dětský život, jinak byly v dospělosti dost v háji. O tom, že se střádaly více měně věci obnošený ani nemluvim. U popelnice byste tenkrát něco těžko našel/la. Ani zrnko na zmar.

          • Re: Re: Re: Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (9.9.2013 23:25) ano.

            Prosím Vás, co to tu píšete? Vy jste střádala dětem na živobytí v dospělosti "celý jejich dětský život" obnošené věci, aby pak nebyly dost v háji? (Vaše slova).
            Pokud vím, malé děti nosily oblečení po sobě, třeba po sourozenci atd. ale to se děje i teď. Nebo si myslíte, že si dnes rodiče mohou dovolit kupovat každému dítěti vše nové? A že by dětem rodiče dělali dřív z obnošených věcí výbavičku do dospělosti, tak to už vůbec nevím.

            • Re: Re: Re: Re: Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (10.9.2013 18:03) Jana

              Tak to toho víte hodně málo.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (11.9.2013 00:27) ano.

                To pochybuju. Tak nám prosím napište, z jakých obnošených věcí, byla pro Vaše děti ta výbavička Vámi nastřádaná, aby nebyly v dospělosti bez ní dost v háji.
                Pokud vím, dělala se výbava z nových věcí dětem do začátku, až si založí vlastní rodinu. Jako ručníky,ložní prádlo,příbory atd. a to ještě tak od 14-15ti let a ne celý jejich dětský život. Jen ty obnošené věci jste asi Vašim dětem dala sama. Ale za to nikdo jiný nemohl.

    • Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (21.6.2013 17:23) pech

      Ty si plně mimo.

    • Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (16.4.2013 14:45) Zrzka

      Jak to tu vypadá 23 let po revoluci? Rozprodaný stát cizincům a dluh 1 bilion a téměř 800 miliard?? Kdo to zaplatí a hlavně z čeho?? Když tu čechům téměř nic nepatří.

      • Re: Re: 40 let KSČ žila z nakradeného Reagovat (22.8.2013 21:52) Jára

        Na to se spíš ptejte naší vlády odborníků.
        Jak jí tak pozoruju ve zprávách z regionů, desítky
        milionů lítaj už sem tam každý den, jako by se
        nechumelilo. Tak ty to budou určitě vědět, kde
        na to vzít.

  • Nečas Reagovat (7.11.2012 19:25) Slávka

    Nečas s Kalouskem, ti s náma mávají, co!

    • Re: Nečas Reagovat (22.8.2013 21:56) Jana

      Se mnou mávaj víc voliči jako Vy.

      • Re: Re: Nečas Reagovat (28.8.2013 18:26) Jan

        No jo děvče,většina.

        • Re: Re: Re: Nečas Reagovat (9.9.2013 16:03) Jana

          Většina, je jen většina, nic víc.

          • Re: Re: Re: Re: Nečas Reagovat (11.9.2013 20:00) Jan

            Ó

  • Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (14.7.2012 20:04) Drobil

    Jak to jenom ta zázračná pravice ODS-TOP-VV-LIDEM v čele s chemickým alí Kalouskem dělá? Všude škrtá, reformuje, snižuje reálné mzdy, důchody, nejslabším, kteří se nemohou bránit - invalidům snižuje prostředky nebo jim rovnou odnímá invalidní důchody viz. 10% "zázračně uzdravených",Drábkokarty. Jaký je výsledek? Za posledních šest let vlády pravice se dluh zvýšil o těžko uvěřitelných 62%. Zatímco za vlády ČSSD byl dluh České republiky ve výši 27,9% HDP, během šesti let pravicových vlád dosáhl státní dluh hodnoty 43% HDP a roste přímo astronomickým tempem. Bravo pravicoví voliči, vedete to nikoliv do Řecka, ale rovnou da Zimbabwe!

    • Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (22.8.2013 22:11) Jana

      S tim si nelamte hlavu, protože pokud
      se to nikomu doteď nepodařilo Vám
      vysvětlit, tak už se to asi nepodaří..

      • Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (28.8.2013 18:28) Libor

        Zkuste to, prosím, prosím, podělte se o svá moudra.

        • Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (30.8.2013 15:58) Jana

          Sice souhlasim s názorem, že když je žák připraven učitel se vždycky dajde, nicméně to ale bohužel neni ani Váš případ.

          • Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (1.9.2013 13:00) Libor

            Škoda, učitel se nedašel.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (9.9.2013 16:17) Jana

              Nedašel a ani pro malicherného ubožáčka, posměváčka nikdy nedajde.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (11.9.2013 20:02) Jan

                Když dojdou argumenty,tak začnete urážet,jak malicherné a ubohé.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (11.10.2013 16:06) Radka

                  Jaký argumenty? On snad pan Drobil nějaký jako první předložil?

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (18.10.2013 16:12) mm

                    trošku mimo.

    • Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (26.9.2012 15:32) Karel Gotor

      Ještě ke schodkům a zadlužování....
      Projděte si data z českého statistického úřadu a až zjistíte kdo může nejvíce za zadlužování země tak si jděte rovnou hodit mašli...

      • Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (14.4.2013 23:59) ..

        Prošli a zjistili, že je to Kalousek. Vždy na prvém místě. No, sám ukázal prostředníčkem že je jednička.

      • Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (19.10.2012 10:39) Olda

        Víte, byl jsem překvapen jak je strašně těch, kterým vadí, že byla prohibice a že si nemohou koupit rum u stánku. Těžko pak po nich chtít, aby se podívali na schodky a příčiny našeho zadlužování. Vůbec neví, která bije a volit půjdou ČSSD a komunisty, co jim ten chlast rádi slíbí, protože takové potřebují.... s hořticí, s hořticí

      • Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (3.10.2012 23:48) Marie

        Mašli si asi budete házet Vy, Nejvíc dluhů udělali pravicové vlády, Topolánek, Kraďousek s Nečasem... Kam se hrabe ČSSD. Podívejte se tu na stránce vpravo níž, jak Veřejný dluh naskakuje každou vteřinu, za to nejvíc můžeme poděkovat pravičákům. Už je to na vidle a vyházet je z oken. Chátru jednu všivou.

        • Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (23.8.2013 02:23) Andy

          Jestlipak víte, co o Vás prozrazuje Vaše jméno? Zkuste zapátrat.
          Každopádně, buď se už cítíte na životě vážně ohrožená, nebo
          jste duševně chorá, nebo zaostalá.

          • Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (25.8.2013 01:36) ///////////

            A co Vaše jméno? Potřebujete Chocholouška.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (25.8.2013 23:33) Andy

              Copak, bojíte se své napsat? Podle Vaší inteligentní odpovědi, jste asi ani netušil/la, že nějaký význam může mít. Moje jméno je Andrej, je řeckého původu a znamená mužný, statný, odvážný (z řec. Andreas).

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (28.8.2013 18:32) Pandy

                Odvážný, statečný na anonymních stránkách je každý, proč máte být výjimkou, že jo.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (30.8.2013 15:17) Andy

                  Protože výjimka potvrzuje pravidlo.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (28.8.2013 02:00) ///////////////

                To musíte chodit často do posilovny a né tu plkat o významu jmen. Jinak vám ochabnou svaly a už nebudete dělat svému jménu čest. Vy budete nějaký narcis, zahleděný do sebe. Vůbec na jménu ani jeho významu nezáleží,co třeba charakter? Nic?

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (30.8.2013 15:25) Andy

                  Já jsem Vám jen na otázku odpověděl.
                  Co třeba mozek? Nic?

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (2.9.2013 00:32) Andreji, Andy

                    To vy !, nemáte ani mozek ani charakter. Chcete se tu jen předvádět. Já znám třeba psa, který se jmenuje Andy.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (9.9.2013 16:32) Andy

                      Vzpamatujte se, nikdo Vám nic nedělá.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (9.9.2013 23:32) Andreji, Andy

                        Ale já toho psa s tím vašim jménem opravdu znám. A Vám taky nic nedělám.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (10.9.2013 16:07) Andy

                          Já ho znám taky a ne jednoho. Na tom neni nic divného. Jeho jméno, nebo zdrobnělina ale o něm i možná něco vypovídá. Alespoň já takový zkušenosti mám. Vůbec teď nemluvím o sobě. Andy ale nemusí být vždy Andrej. Ne každý jméno má svůj význam. Stačí se podívat na Wikipedii a dohledat si své.

        • Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (8.10.2012 02:09) mane

          Mladá pani, přestaňte alkoholizovat. Tady šíříte neskutečný bláboly, za které by se styděl každý, kdo vychodil aspoň základní školu. Navíc to co tady hlásáte zjevně se Stalinovým medailonkem na krku jemně míjí realitu. Nejvíce dluhů samozřejmě udělala levice, zaprvé od toho ji tu máme, za druhé si to "vygooglete" když už umíte psát hovadiny na internetu. :)

          • Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (7.4.2013 15:31) ano.

            mane, alkoholizujete tu vy a nenapadejte tu paní, radši si to "vygoglete" vy na internetu. Prosím,tu to máte a bez práce. http://blog.beletris.cz/Stanislav_Hudsky_120910.php

            Nejvíc ze všeho lžou politici o tom, kdo může za ty biliony dluhů České republiky. Proto se podívejte na přehledná fakta, která z českých médií jen tak nevysosáte.
            Tabulky, v nichž je navíc zohledněna i inflace a dluhová služba, jsou v patě článku pod Poznámkami. Příznivce „nejspořivějšího ministra v naší historii" však ani tyto tabulky nepotěší. Tento příspěvek byl na internetu již 10.září 2012. name, nemáte pravdu.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (22.8.2013 22:49) Pepa

              Tak se ale naučte číst i období za které dluhy
              až do teď vznikly a nečtěte jenom pořadí.
              A nezapomínejte ani na povodně! Když
              už hodláte ostatní poučovat!

            • Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (7.4.2013 15:33) ano.

              oprava: mane, nemáte pravdu.

          • Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (1.3.2013 01:48) name

            mane, kecáte, nejvíce nás zadlužil Kalous kam jen tu držku vrazil !!!!

            • Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (26.3.2013 10:27) Kevin

              Nekecá, ale umí číst a správné informace si najít. Kalousek dostal i cenu za snižování dluhu a stal se nejúspěšnějším ministrem financí v roce 2011. Samozřejmě, že jeho úspory nám nejsou příjemné, ale z dluhů nás může dostat jen on!!!!!

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (22.8.2013 22:54) Luky

                Přesně tak, především umí číst, souhlas.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (11.4.2013 22:35) name

                Hmm, to si čte asi v Kalouskových výtvorech ne? Tady jsou podložené informace. Tak se podívejte, jak nás Kalousek dostává z dluhů. Chytráku, jeden i druhej. http://blog.beletris.cz/Stanislav_Hudsky_120910.php

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (22.8.2013 22:56) Petra

                  Naučte se číst!

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (30.3.2013 01:11) name

                Ano, dostal cenu za snižování dluhu, to máte pravdu. Měl dostat ale po držce, protože snižuje dluh na úkor důchodců,maminek s dětmi,invalidů a těch se polovina i zázračně uzdravila, když jim upravili stupně invalidity že.A sám je za vodou. Nakradeno, uloženo.Jděte do zádele i s vašim Kolouskem.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (22.8.2013 23:00) Jirka

                  Vám nepomůže žádná vláda.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (2.9.2013 22:48) Jakub

                    A vám nějaká vláda pomůže? Leda tak k zvýšení daní.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (9.9.2013 16:43) Jirka

                      Mně jo, já vim co chci.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (2.4.2013 08:24) Karel

                  Všichni bysme si měli konečně uvědomit, že si žijeme nad poměry. Všichni!!!!
                  Všichni bysme si měli uvědomit, že se nemohou neustále zvedat platy, sociální dávky, přídavky, důchody. Ano, stát by měl podpořit,aby se rodilo více dětí,aby se snížila rozvodovost, aby se dávky nezneužívaly a zda by nešlo něco lepšího vymyslet, když na důchody nejsou peníze. Ale musíme každý začít především u sebe a ne čekat jen s nataženou rukou a hlavně volit ty, co nekradou a co se chovají slušně!!!!!

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (22.8.2013 23:20) Lenka

                    Měli, souhlas, ale na to lidi musí přijít
                    sami. Lidé tu diskutují, jen aby
                    přesvědčili ostatní, i ty, co o žadné
                    přesvědčování nestojí, zbytečně. Tudy cesta
                    nevede.

                  • Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (3.4.2013 01:25) ano.

                    Karle,jak jako myslíte,že se nemohou neustále zvedat platy atd.? To myslíte 10-15 tisíc hrubého,nebo minimální mzdu? Komu se neustále vymýšlí nějaký přílepek k platu? Chtěl jste snad říct, že platy si nestydatě zvedají zákonodárci na úkor obyčejných lidí. A důchodcům přidají stovku a za tisíce jim zdraží. To je podle vás, žít si nad poměry? Kam se poděl přebytek cca 2 biliony korun na tomto účtu z roku 1989. Už "hradní pán" V.K. si kdysi "půjčil z důchod. fondu", když jej převedl do celostátního a také Topolánek s Kalouskem si nenávratně vypůjčili... takže chybí na důchody proto, že se tunelují příjmy. Ať peníze vrátí zpět, třeba ze své šrajtofle, stejně je jinam neulili, než na svá konta. Důchodci nanatahují ruku aby někomu vzali, ti si je tam totiž naspořili z rukou práce, aby mohli důstojně prožít stáří a ne aby živořili. A dávky? Ty by nemusely vůbec být, ať páni ve vládě obnoví státní podniky aby se peníze vraceli zpět státu a dají lidem práci, pak nemusí vyplácet dávky. Ať donutí zahraniční podnikatelé odvádět tu daně, (obchodní řetězce atd.)Pak byste mohl napsat, že si žijeme všichni nad poměry. Jenže to oni nemají na programu že, na to jim už nezbývá. To slibují jen před volbami, že sníží nezaměstnanost, nebudou zvyšovat daně a co vše udělají pro lidi a skutek utek. Pak se jen starají o sebe, jak si za volební období nakrást. Nevím, kde vidíte, že si všichni! žijeme nad poměry.

                    • Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (3.4.2013 10:29) Karel

                      NO, já si myslím, že kdyby si každý na důchod střádal, jako je to už hodně let v německu, tak už bylo po velkém problému. Navíc má převážná část důchodců děti a ty by se o své rodiče měly postarat. Jak jste si vychoval své děti, takové je máte. Já to vidím, když chodím za matkou do nemocnice. Někteří se ani nestydí okrást své rodiče v nemocnici o důchod.Takže ono je to všelijaké a proto by si měl každý začít hlavně u sebe.

                      • Re: Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (23.8.2013 01:04) Jitka

                        Vztah k rodičům dítě hezký má, nebo nemá.
                        Vychovat správně dítě zdaleka ne každý umí
                        a jen z povinnosti láska neplyne. Mít děti pro to, aby
                        se postaraly ve stáří, aby člověk nebyl sám, je začátek k
                        konce hezkého vztahu. Nesouhlas.

                      • Re: Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (7.4.2013 15:03) ano.

                        Ano, každý by si určitě rád něco nastřádal na důchod, jenže v dnešní době je to hodně těžké. Z dnešních výplat něco málo víc, jak minimální mzda, nedáte bokem nic. Lidi totiž většinou žijí z ruky do úst. Pravdu máte, že by se děti měly postarat ve stáří o rodiče ale jak to mají udělat, když mají taky děti a musí se starat i o ně, z těch "velkých" příjmů. A co lidé, kteří děti nemají, také potřebují jíst, bydlet a mít na léky a důchod mají nízký. Každý nemohl dělat v produktivním věku ředitele, aby měl slušný důchod.

                    • Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (3.4.2013 10:24) Arnošt

                      Co to tady pácáte, jaký 2 biliony. Komunisti jenom nám ukradli 2 autobusy anglické výroby. Ten dálkový s lůžkovou úpravou zničili během 14dní, protože byl v záběhu a oni zkoušeli jakou rzchlost z něj vytáhnou. Táta měl z toho smrt. Do dnes jsme se žádného navrácení nedočkali. Komunisty žili celých 40 let z nakradeného a některé továrny ještě po revoluci jely na ukradených strojích.
                      Tak si dejte pozor, co tady plácáte!!!!!!

                      • Re: Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (8.9.2013 23:00) Jakub

                        Tak si kupte jiný, za 24 let musíte mít už našetřeno, když průměrná mzda převyšuje 24000,- ne ? Nečasova a Kalouskova vláda přece přála všem.

                      • Re: Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (7.4.2013 14:43) ano.

                        Ten příspěvek je o tom, kdo vytuneloval státní účet, na kterém byl přebytek po r.1989 a proč není na důchody. Těžko by komunisti uživili národ 40 let jen z nakradeného. Plácáte tu Vy, Arnošte.

                        • Re: Re: Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (23.8.2013 01:59) Honza

                          Jen z nakradenýho ne, taky se vyvážely hmotný
                          statky, bylo víc živočišný, rostlinný výroby,
                          ale protože to bylo, jak když plivne do Stromovky,
                          nezbylo na rozvoj, pokrok = nadstandardy, opravy
                          budov, parky a okolí domů
                          nikdo nesekal, neupravoval, ani neuklízel, ani silnice.
                          Co schátralo a spadlo, to spadlo, nikdo si s tím hlavu
                          nelámal. Rychleji byste našel ve městě jedlou
                          houbu, než odpadkovej koš. Exkrementy a odpadky se válely na každym kroku a ani nebylo komu si postěžovat.
                          Postavilo se pravda metro a králikárny, o ničem jinym nevim. Šetřilo se zkrátka na všem, co nebylo životně důležitý. To je
                          celá záhada.

                        • Re: Re: Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (8.4.2013 11:09) Karel

                          Tak si to laskavě spočtěte. Když budu brát odvod do státní pokladny a budu počítat z každého pracujícího z 25.000,-Kč povinných 7.300,- měsíčně, tak počítejte!!!!!! Kolik je těch, kteří 25.000,-Kč měsíčně berou, kolik je těch co neberou nic ( maminky, děti, studenti, důchodci,testanci, nezaměstnaní) a kolik byl odvod před 10ti lety. Dále asi dobře víte, kolik berou důchody hlavně bývalý komunističtí představitelé, že asi těch 7.300,- Kč určitě neberou. Co myslíte, a po revoluci je už hodně let, že?????

                    • Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (3.4.2013 08:30) Jenda

                      Tak jste se měl dívat třeba na Jílkovou. Tam byl na jedné straně invalida, který se staral, aby byl na tom lépe a na druhé straně zdravý člověk, který se nestyděl si chodit pro podporu i když měl možnost pracovat a sám to tam uváděl. Prostě já Karla chápu. Parazity tady máme a nejen v politice a dokud se jich nezbavíme, tak holt se nám bude snižovat životní úrověň, ale do komunismu nás prosím netahejte.

                      • Re: Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (7.4.2013 14:46) ano.

                        Klidně tu napište, kdy ten pořad vysílali, podívám se. Do komunismu vás netahám, nikdy nikde totiž nebyl!

                        • Re: Re: Re: Jako jak si žijeme všichni nad poměry?! Reagovat (24.8.2013 01:30) Roman

                          Nebyl, v tom s Váma souhlasim, stejně
                          jako ráj na zemi. Co ale existuje určitě a vždycky asi
                          bude, je jeho ideologie a ti co nám ho slibujou. Přesto,
                          že je nereálnej. Nějak ty slibotechny pojmenovat ale
                          musíme. Všichni lidé, ať se jim to líbí, nebo ne,
                          nemůžou mít všeho stejně, moc o všem
                          rozhodovat, majetek, nástroje,
                          protože zkrátka nejsou všichni stejní. Spravedlivě si nic vzájemně
                          rozdělit nedokážeme, i kdyby jsme se rozkrájeli. Pokud to většina
                          nepochopí, nesmíří se s tím, budeme se mít špatně všichni.
                          Ráj neexistuje! Bohužel:(, je třeba se s tím smířit.

        • Re: Re: Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (5.10.2012 10:44) Fanda

          To celý problém, chcete říci, že opravdu nevíte, z jakého dluhu ty nemožné úroky, které tu naskakují, jsou? Po vyrovnaném rozpočtu, který sestavil Klaus, přišla právě opoziční smlouva a vlády ČSSD, a ty nejvíce slibovaly a utrácely a jsme tam,kde jsme.

    • Re: Proč mají voliči pravice rádi dluhy? Reagovat (26.9.2012 15:30) Karel Gotor

      Právě základ tohoto příspěvku je naprosto zcestný.....
      Již několik volebních období vládnou levicové vlády a provádí levicovou politiku. Mám samozřejmě na mysli i vlády Topolánka a nynější levicový sajrajt vedený Nečasem.

  • zadlužujme se Reagovat (12.7.2012 19:14) Jaroslav

    Vážení,
    volte ČSSD - volte zadlužování státu, vždyť pokud vám je 50 a více, tak je Vám to zřejmě jedno, ale myslete na Vaše, naše děti a jejich budoucnost. Chápu nepopulární kroky nynější vlády, reformy nikdy nikdo neměl rád, ale bohužel jsou nezbytné. Jo kdy nekradli, tak by jich nemuselo být tolik, souhlasím s Vámi. Ale ukažte mi člověka, který by si nepřilepšil, když může. Pokud pevně věřite v to, že jiná vláda, jiní poslanci, nebudou koukat na své peněženky, tak to jste mimo. Nevěřte ničemu a věřte jen sobě. Jen věřte tomu, že pravicová vláda, bude pro naše děti mnohem lepší, než zadlužování vlád levicových. Ale nechť se každý přesvědčí na vlstní kůži, jen aby nebylo pozdě.

    • Re: zadlužujme se Reagovat (8.9.2012 02:46) xman

      Co je to za lži? Kdo dělá v současné době sekeru? Pravicová ODS! Místo aby snížili daně a tak rozjeli ekonomiku, daně zvyšují. Korupci zametají pod koberec, přitom ty jejich zlodějiny nás stojí ročně desítky miliard. Naprosto všechno je předražené. Vondra ukradl 400 milionů, jaktože dělá ministra a nesedí? Tzv. pravicové strany nesplnily ani slovo z předvolebního programu. Dokonce se chovají přesně naopak. Ale ani ČSSD není čistá. S ODS jen hraje divadlo. Třeba když se hlasovalo, zda půjde "zákon o daru majetků ČR církvi" do dalšího čtení, poslanci ČSSD buď odešli, nebo nehlasovali. Kdyby byli proti, mohli tuhle zlodějinu smést ze stolu. Neudělali to, protože jsou s ODS a TOP jedna ruka a určitě mají taky něco slíbené... Jediný, kdo byl vžy proti jako jeden muž: komunisté. Ti jediní mají rozum. Proto budu volit už jen KSČM, ti alespoň nepodvádí voliče.

      • Re: Re: zadlužujme se Reagovat (24.8.2013 02:10) Pepa

        Souhlas, k Vám KSČM pasuje, jak hrnec na prdel.

      • Re: Re: zadlužujme se Reagovat (26.9.2012 15:34) Karel Gotor

        Vážená Jájinko. Co vás vede k názoru, že ODS je pravicovou stranou ?
        Současná ODS je středolevicovou stranou a její členové ve vládě provádějí levicovou politiku jak vyšitou...

        • Re: Re: Re: zadlužujme se Reagovat (3.10.2012 23:27) rapoma

          Ale, kde jste vzal tu informsci, že Nečas s Kraďouskem by se snížili k levicovosti ? Jsou to pravičáci a taky podle toho to tady vypadá. Co můžou, ukradnou !!!

          • Re: Re: Re: Re: zadlužujme se Reagovat (30.8.2013 15:41) Květa

            Když prodavačka udělá v práci manko, je to taky zlodějka v pravém slova smyslu?

            • Re: Re: Re: Re: Re: zadlužujme se Reagovat (31.8.2013 23:57) ano.

              Pokud v práci prodavačka udělá manko a neprodává tam sama, (kde nejde dokázat že to byla konkrétní osoba), zaplatí manko všichni. U Nečase s Kalouskem to zaplatí také všichni, jenže daňoví poplatníci, tedy i vy. A to je rozdíl.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: zadlužujme se Reagovat (14.11.2013 02:27) Květa

                Otázka zněla jinak.

      • Re: Re: zadlužujme se Reagovat (13.9.2012 16:55) Jájinka

        Vážený pane XMANE,
        populismem, který používají představitelé ČSSD ve svých volebních slibech zmanipulovali půl národa. Naletěli jim Ti co si bláhově myslí, že bude stát rozdávat z prázdných kapec, prostě si zase půjčí. Tak vznikl dluh s kterým současná pravicová vláda musí těžko hospodařit. Víte, u nás si lidé zvykli a bohužel i díky médiím, že si na vše mohou půjčit. Že mohou mít, na co si pomyslí, stačí si přece jen půjčit. Ale Ti co půjčují již neříkají, kolik je to vlastně ve skutečnoésti bude stát. To je ten problém. Každá nezodpovědná půjčka je cesta do pekel. Takže volte ČSSD a sejdeme se brzy všichni v pekle.

    • Re: zadlužujme se Reagovat (11.8.2012 18:06) Martin

      A ty jsi spadl z jahody na znak viď? Kdo zadlužil tuto republiku jsou vlády po listopadu 89. Jediná strana která s tím něco může udělat je KSČM .

      • Re: Re: zadlužujme se Reagovat (24.8.2013 02:29) Jan

        Správná adresa, KSČM miluje inteligentní voliče. Plánujete
        také pendrekový zákon?

      • Re: Re: zadlužujme se Reagovat (3.10.2012 23:31) rapoma

        100% souhlas !!!!!

  • Vláda ČSSD v kraji Reagovat (4.7.2012 19:12) Ladislav

    Sociální demokracie vládne v Pzeňským kraji s podporou komunistů a sociálno v příspěvkových organizacích vůbec nevládne. Pracuji v jedné příspěvkové organizaci řízené krajem. Ředitelství v této organizaci které vládne střediskum v celém kraji je o 50% větší než v jiných krajích. Mzdy snižují dělnickým profesím a sami si přidávají, kolektivní smlouva je jen cár papíru který se nemusí dodržovat a v odborech je celé vedení podniku které i vede. I když v celostátních volbách jsem vždy volil ČSSD po zkušenostech budu hledat jinou volbu.

  • zelení Reagovat (12.3.2012 14:28) radka

    budu volit zelené, protože je to jediná možná alternativa proti rudým, modrým, oranžovým, a nevyzkoušeným !!!!!

    • Re: zelení Reagovat (3.10.2012 23:53) rapoma

      Tak to budou mít jen Váš hlas. To snad nemyslíte vážně? Je to legrace, že jo. BIOMASA - jestli jsou tam všichni tak chytří, jako Kačenka, tak potěž koště a Vás.

  • Sociální demokracii ANO Reagovat (25.1.2012 15:59) jiri hradecky

    Sociální program ČSSD je u nás jediný, dlouhodobě platný, který je nutno podpořit, pokud se nechceme politicky, ekonomicky a sociálně úplně propadnout.
    Excesy některých členů této strany jsou jako u všech stran, ale přes jednotlivé stromy je nutno vidět celý les.

    • Re: Sociální demokracii ANO Reagovat (28.1.2012 15:02) jirka

      A jaký, že je to ten program? Co navrhuje ČSSD, aby náš stát sociálně a ekonomicky nepropadl? A na druhou stranu, co konkrétního dělá dosavadní vláda špatně?

      • Re: Re: Sociální demokracii ANO Reagovat (3.10.2012 23:33) rapoma

        VŠECHNO !!!!!!!!!!!!!!!

  • ODS,TOP 09 a VV Reagovat (24.6.2011 15:48) Alena

    TOP 09 a VV jsou jen odnože ODS.Pokud budou tyto strany spoulu,budou naši obyčejní lidé v prd....Komunisté kradli 50 let a nenakradli toho tolik co tato vláda za 4 roky.Jen lituji naše děti,že jim tato skur.... vláda připravila tak debilní reformy.Tato vláda by se měla stydět,vždyť kvůli sametové revoluci jsou dnes tam kde sou.Jsou jako vši které by se měli vyhubit.

    • Re: ODS,TOP 09 a VV Reagovat (9.7.2011 11:28) Josef N

      Stydět je slabé slovo. Všichni by měli vrátit nakradené a jít konečně něco dělat. Ne do basy. Tam by se měli královsky. Tolik, co se vynakládá na jednoho vězně denně, to důchodci a ani rodiny s dětmi nemají. Měli by dělat něco smysluplného. A třeba pod dozorem. Aby je nic nemohlo zlákat ke zlodějnám.

  • Mnohem menší zlo Reagovat (4.5.2011 11:45) Ladislav Malý

    I přes výhrady k Čssd /gross a pod/je faktem,jakou spoušť po ODSprivatizaci v ČR převzali,nemluvě o stamiliardách při sanaci bank,200 miliard povodně 2002.To potkat loupežníky z ODS,tak už jsou prodaný i korunovační klenoty.

  • NEJLEPŠÍ PROGRAM PRO LIDI Reagovat (22.4.2011 06:26) Pravda

    Ano, program této strany měl největší podporu při volbách, a nakonec,bohužel,vládne opozice

    • Re: NEJLEPŠÍ PROGRAM PRO LIDI Reagovat (3.5.2011 16:21) Lukáš

      taky vim o tom jak to v jejich kruzich chodi!!!!Benda a spol.jeho stará chrapala s clovekem kterymu pak musel zajistit starostovani a stalo se!Pok starosta MOLDAVY ale vim mnohem vic a po tom co vsechno vim se jich spis obavam jede v tom mafie zbrane drogy jinak jsou strasne hodny je mi z nich na bliti

    • Re: NEJLEPŠÍ PROGRAM PRO LIDI Reagovat (28.4.2011 22:37) Eva Macková

      Musíme ČSSD dostat do vedení.Jinak není šance,aby tenhle národ se měl lepší............!Ekonomika,soc.vztahy národů,atd.Polívku jsme si uvařili a teť ji jíme a sníst ji není lehké....................nesmíme se bát i tuhle hořkou sníst a pak to bude OK........!

      • Re: Re: NEJLEPŠÍ PROGRAM PRO LIDI Reagovat (3.10.2012 23:56) jaja

        Chá, chá, dobrý fór.

      • Re: Re: NEJLEPŠÍ PROGRAM PRO LIDI Reagovat (15.5.2011 18:40) Ilona

        Asi si nepamatujete, jak to bylo za vlády ČSSD, 8 let podpory cigánů a jiné verbeže,nákupu gripenů a vyplácení provizí za schválení státních grantů.Všichni, co tam jsou, chtějí vládnout, protože tak se nejlépe krade. Chtělo by to, aby měli snahu mladí a nezatížení stávající korupcí.

        • Re: Re: Re: NEJLEPŠÍ PROGRAM PRO LIDI Reagovat (18.5.2012 01:07) siola

          máte úplnou pravdu, ale počkejme si co bude vypovídat u soudu dr Rath, Sobotka už se teď třepe a všichni z vedení ČSSD křišťálově čistí

      • Re: Re: NEJLEPŠÍ PROGRAM PRO LIDI Reagovat (29.4.2011 09:31) Opatrně.

        Hlavně trochu opatrně. On už i Stanoušek Grossů nadělal spoustu prasáren. Také pan Sobotka jako ministr financí odpustil Paroubkovu kámoši z Mariánek nedoplatek na daních. Tak že šmejdi jsou ve všech sranách. Bohužel.

        • Re: Re: Re: NEJLEPŠÍ PROGRAM PRO LIDI Reagovat (4.5.2011 16:47) jan zvídavý

          K odpuštění Paroubkovu kámošovi.......jakpak asi vyřešil p.Kalousek "daňové podivnosti" sponzora TOPKY p.velkopodnikatele MVDr.Dušana Novotného.V Brně o tom vědí své.

          • Re: Re: Re: Re: NEJLEPŠÍ PROGRAM PRO LIDI Reagovat (3.10.2012 23:59) jaja

            Nijak, všechno je OK, jako vždy, co se týká ťopky a Kraďouska.

  • Krehka koalice Reagovat (20.4.2011 18:15) Max

    souhlasim, pri jakekoliv neshode koalice bude ohen na strese. Pan premier bude muset opet ustupovat pozadavkum VV a TOP, pardon "delat politicke kompromisy".

  • nynější koalice Reagovat (20.4.2011 08:08) Mazal

    Stávající koalice se nemůže nikdy dohodnout,
    protože jde proti většině národa. Bude dělat
    vše, jen aby se udržela na svích postech.
    ODS před volbami nejvíce zastrašovala voliče
    zadlužením.VV se objevily ,jako nová strana
    bojující proti korupce a výsledek je jaký ?

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor