Diskuze na téma "Souhlasíte s vyznamenáním bratrů Mašínů?"

Přidat nový příspěvek.
78
  • mašínové Reagovat (11.4.2014 08:47) karel

    Vrazi zaslouží smrt a ne jim dát vyznamenání debilové na Vás brzo dojde

  • Gauneři a vrazi Reagovat (5.2.2013 15:24) Mirek

    Co to tady někteří lidé pořád melete o Mašínech,že to jsou hrdinové.jsou to normální gauneři a vrazi,kteří už měli dávno viset a ne uvažovat o jejich vyznamenání.Za to si vážím pana pres.Havla i Klause,že se k tomu nepropůjčili a ty vrahy nevyznamenali.

  • Sprostí vrazi a zloději. Reagovat (17.12.2012 10:14) Josef

    Obhájcům jejich zločinů bych přál, aby tedy vznikla další podobná skupina a popravovala jejich blízké.

  • Nesouhlasím, Reagovat (28.11.2012 19:05) Jan Vavrečka


    Byl jsem u pohraniční stráže ve Znojmě jako sportovec.Hrál jsem hokej za RH Znojmo.Absolutně s takovým postupem nesouhlasím.Byli to dobroduzi......
    S pozdravem J.V

  • dvojití agenti Reagovat (14.11.2012 21:47) johar

    Mašínové byli pokusem čs. rozvědky nasadit do americké armády agenty. Jejich strýce Ctibora Nováka vytáhl v r. 1945 z velikého průšvihu Bedřich Reicin. A ten nedělal nikdy nic zadarmo. Ctibor Novák jako velitel internačního tábora sudetských Němců na Frývaldovsku měl na svědomí životy řady civilistů, mezi nimi i děti. Nechal zastřelit sourozence Haukovi 10 a 15 let a měl být zatčen na příkaz opavské prokuratury. Stíhání zastavi Reicin. V činnosti bratří Mašínů je mnoho znepokojivých míst včetně údajného selhání čs. kriminálky. STB kriminálce znemožnila vyšetřovbání. A jak to bylo s novými motocykly koupenými za uloupené peníze? Jawa 500 OHC stála 150 000 KČ, bya nápadná, poruchová a nedaly se na ni sehnat náhradní díly. Kdo je koupil a na čí jméno byly registrovány? Jak to, že orgány CIC nekontaktovaly osoby, které byli bratry Mašíny jmenováni jako osoby ochotné spolupracovat s Američany? Vysvětlení je jednoduché - CIC vyhodnotila tyto informace jako past. Takže příznivci Mašínů sedají na lep starému plánu vymyšlenému Reicinem a zpackanému jeho nástupci.

  • To sa nedialo ani za stalinizmu Reagovat (11.9.2012 11:40) Nanker

    Totiž glorifikácia očividných zločincov. Dekorovať štátnymi vyznameniami teroristov po 11.9.2001 je nielen politické šialenstvo. Je to jeden z neklamných dôkazov, že žijeme v latentne fašizoidnom režime.

    • Re: To sa nedialo ani za stalinizmu Reagovat (8.10.2012 18:41) Jarka

      Sice máte pravdu, a co váš fašoun Tiso, toho oslavujete jak svatýho a ještě se o něm učíte ve škole , jak o hrdinovy. Fuj to je ostuda

  • V jakém státě to žijeme Reagovat (17.6.2012 14:51) Jana

    Bratři Mašínové za několikanásobné vraždy jsou vyznamenáni,dokonce vládní představitelé jedou do USA na pohřeb jednoho z nich, i přes zadlužení jaké za 22 let jejich vládnutím vzniklo. Kolik stál ten výlet na pohřeb vraha? Neděje se nic.Na druhé straně pan doktor D.Rath ve vazbě,ten udělal pro náš stát daleko víc než vrahové výše uvedeni a vládou oslavováni nemyslíte ???

  • si asi děláte srandu Reagovat (10.5.2012 08:32) zuzana

    absolutní nesouhlas , letadlo - drahé vaše výplaty taktéž jste nerozumní a děláte jen samé absordut . když vidím p. Vondru nedokázal prohýřit dost fin. prostř. státu jakto že nedostal výpověd , jakto že je jěště vidět kdy budete řešit tohle , na konci roku se rozdělují odměny a stát jde automaticky s neuvěřitelným dluhem od 1 dne roku nejste na svých místech dobře , hýříte a berete a lidi Vás nezajímají taky pracujte za minim. mzdu jste tam pro nás a my pro Vás děláme za dost ? mějte se stejně nadstandartně jako my dole

  • What if Reagovat (20.4.2012 14:27) Ron Paul4free

    Vyznamenávat vrahy je BUSH-LIKE NEOCONservative zvrhlost. Česká pravice=NEOCON=sionistické nekonečné války, korupce,zbrojení, mrtvoly. http://www.youtube.com/watch?v=FqAF-Alc7CM

  • když už... Reagovat (7.2.2012 16:40) wlastenec

    Když už, měli zastrelit Gottwalda.

  • Komedie Reagovat (7.1.2012 19:47) Lon

    Kdo oceňuje druhého - ten kdo se ztotožňuje s jeho názory a činy.
    Kdo oceňuje vrahy - opět pouze vrah.

    Pokud bych byl držitelem stejného ocenění jaké má vrah, ihned bych jej veřejně vrátil. Nechtěl bych žít s pocitem, že jsem zařazen do této skupiny.

  • Sebeúcta Reagovat (25.9.2011 05:52) pimon

    V této kauze mne zajímá jediná věc. Najde se někdo, kdo obdržel stejné vyznamenání a vrátil jej, neb si váží sám sebe a nechce patřit do skupiny držitelů tohoto vyznamenání společně s takovými ludrami jako jsou Mašíni.

    • Re: Sebeúcta Reagovat (24.10.2011 21:07) pimoni

      POLOZTE SI OTAZKU: Kdyz ti zavrazdi otce, seberou majetek, zavrou v lagru, tak budete delat co?! Pujdes na hranici a budes prosit at te v klidu nechaji odejit za svobodou? Ale chapu obycejne lidi, ze pokud za komunismu drzeli pusu a krok, meli klidek a jednou rocne manadarinky a dovolenou v Bulharsku. Ma to, ale jednu chybku, v podstate se za tech 40 let komunismu "prozralo" a znicilo co nasi predkove budovali nekolik generaci.

      • Re: Re: Sebeúcta Reagovat (7.1.2012 19:55) Lon

        "Má to jednu chybku ...."

        Ano byla to jedna chybka, ale vládní garnitury stihli rozprodat a zničit celý náš stát za mnohem kratší dobu!

        Kde je zlatý poklad, kde jsou peníze z Ruského dluhu, kde jsou bývalé státní podniky, které vydělávali na tento stát? Víš kde jsou? V prd*li!!!

        Co můžu v této "demokracii" oproti "minulosti"?
        Můžeme vše. Jezdit na dovolenou kamkoliv po světě, můžeme si kupovat mandarinky bez front a kteroukoliv denní dobu.
        Jen to má malinký háček. Ti co poctivě pracují si to nemohou dovolit!

      • Vraždit nevinné? Reagovat (5.12.2011 14:25) Historik

        Mašíni vraždili nevinné a loupili, aby si užili motorek, lepšího oháknutí a barů. Logika, že když tě někdo poškodí nebo naštve, tak jdeš zavraždit si nějakého pokladníka a uloupit nějaké peníze, to je logika slaboduchého vraha a zloděje.

  • Nechápu Reagovat (25.9.2011 05:46) pimon

    Nechápu jak se kdokoli může zabívat takovými nickami (Mašínové a spol.) a nezabývat se současnou vládou, která nám všem kálí na hlavy. Všude je plno "vášnivých" diskuzí nad jednotlivostmi, ale nikdo , nebo skoro nikdo se nevěnuje jádru pudla a tím je dnešní politická reprezentace, která ve své podstatě již není politická, neb jediným jejím zájmem je pouze jejich prospěch. Co jim ještě dovolíme udělat, než se vzpamatujeme a naložíme s nimi dle práva. Kdy se naplní čas a opět vyjdeme do ulic.

    • Re: a co rozkradl Klaus Reagovat (5.12.2011 14:23) Pepik

      Klaus a spol deset let rozkrádali a privatizovali, co dostali od komunistů. Od 1948 do 1989 se národní produkt zesedminásobil

  • Vlezdoprdelismus Reagovat (6.9.2011 21:15) Jarka

    Pane Vondro, nezlobte se, ale ulevilo by se mi, pokud bych vám mohla dát pár facek. Kdysi jste mi byl nablízku, na Zamini, škoda že nyní už ne, protože tu facku bych vám ráda dala. Nejsem komunistka, naopak, vzpamatujte se! Zapomeňte konečně na svůj vlezdoprdelismus, umřete zrovna tak jako ostatní, akorát budete míti zatížené svědomí. Havel se za vás musí stydět.

    • Re: Vlezdoprdelismus Reagovat (11.6.2012 14:54) mirďa

      Ten uslintanej slizoun Vondra by nejraději těm Amíkům vlezl do zadku

  • Také si dobře pamatuji dobu za minulé éry Reagovat (6.9.2011 12:07) Honza

    Rozhodně je pro nás a naši Vládu , velká hanba,že vyznamenáváme VRAHY Mašíny. Pamatuji si dobře také minulý režim. Jenom záleží na úhlu pohledu, Vážení. Podporujete jenom další vrahy, kteří se budou chytře vymlouvat,že bojují za (Něco.....) Pro mně a spoustu těch co nemají Net, jsou to rozhodně V R A Z I !!!!!!

  • Co udělali ? Reagovat (6.9.2011 08:36) tulák

    Zakladatelé 3.odboje Mašíni.Jejich „odboj“ lze shrnout do několika slov: zapalovali,kradli,přepadávali,​vraždili,stříleli,utekli.Co je na tom, proboha,odbojového? Co to má společného s bojem proti komunistickému režimu? Jaký byl efekt z jejich čínů?..

  • Jsou to vrazi! Reagovat (3.9.2011 10:32) Elvira

    Zabít někoho, kdo je bezbranný a svázán - to nedělali ani fašisté!Jsou to bezohlední a hloupí vrazi, kteří sledovali pouze svůj profit!!!

    • Re: Jsou to vrazi! Reagovat (8.9.2011 09:56) Jaroslav

      Nezapomente, že oběti byly představitelé moci a navíc ozbrojeni.A kdo měl v 50. letech zbraň-kovaní komunisté!!

      • Re: Re: Jsou to vrazi! Reagovat (9.9.2011 07:55) jura

        A Mašíni byli kovaní, že ukradli zbraně a pak s nimi vraždili??

    • Re: Jsou to vrazi! Reagovat (3.9.2011 13:15) Jarka

      Přečtěte si článek od Petra Uhla v dnešním Právu. Lépe bych to nenapsala. Výstižný článek, souhlasím a doufám, že si ho přečte mnoho lidí.

      • Re: Re: Jsou to vrazi! Reagovat (5.9.2011 08:56) Jaroslav

        Článek jsem nečetl, Rudé právo neodbírám a p. Uhlovi již dávno nevěřím, takže věc je jasná.

        • Re: Re: Re: Jsou to vrazi! Reagovat (12.12.2011 16:15) mirďa

          TO by jsi měl číst ty nulo,protoře tam píšou nejvíc objektivně o tom našem bordelu za který ty grázlové údajně také bojovali.Amíci jsou největší gauneři na světě a ty dva vrazi se tam akorát tak hodili.

        • Re: Re: Re: Jsou to vrazi! Reagovat (24.10.2011 17:23) berka

          Škoda, že neumíte rusky. Na vás přesně platí ruské přísloví:"U duraka durackaja i rěč!.

  • Směji se Reagovat (30.8.2011 09:41) Jarka

    Vážení, zde nemá cenu diskutovat, neuznáváte jiný názor. Vrah zůstane vrahem, ať bojuje za jakýkoliv ....ismus. Co se týká těch výkřiků, že jsme za totality "drželi ústa", tak věřte mi, že já a moje rodina opravdu nikoliv. Otec vězněn, děda popraven, tchýně v koncentráku, kde zahynuli všichni její příbuzní, můj můž disident, tak mi dovolte můj názor na Mašíny, nebo chcete opravdu opět zavést totalitní systém??? Naštěstí takové příspěvky jako ty přede mnou se zde vyskytují pouze sporadicky, mám pocit že je píše jeden autor. Tak brzděte pane Jaroslave. Diskuse zde pro mne skončila.

    • Re: Směji se Reagovat (30.8.2011 10:38) Jarka

      Opravuji, pode mnou.
      Ale bohužel se vždy nechám vyvést z míry hloupostí některých diskutérů.

  • Jedině souhlasit... Reagovat (29.8.2011 20:55) Jara z Brna

    Všichni kdo se postavili tehdejšímu zrůdnému režimu jsou u mně hrdinové. A bratři Mašínové mezi ně rozhodně patří.
    Dosáhli na svobodu co chtěli, uměli se o sebe venku postarat, všechna čest.
    A vy kdo na ně plivete, zamyslete se nad svým životem, čeho jste dosáhli, co jste dokázali? Všichni rycle zapomínáte jak to tu bylo za vlády KSČ, nebo tu plivají snad jen ti komunisté.
    Národe probuď se ! ! !

    • Re: Jedině souhlasit... Reagovat (22.10.2011 13:32) mir´da

      Mašínové,gauneři a vrazi a blb je ten kdo je oslavuje

  • S tím jednoznačným Reagovat (29.8.2011 18:42) Jaroslav

    názorem bych brzdil. Mašínovy jako vrazi hodnotí 26%, jako hrdiny 18% a plných 40 % se neumí vyjádřit , ptotože jim chybí vysvětlení, které tu je ,fakta a ne smýšlené informace tipu Blesk.Jinak pohřeb v USA se všemi poctami za poměrně početné učasti čechů a slováků.Nevím proč odsuzovat, když nacismus=komunismus a ten kdo bojoval proti nacismu byl u 80 % vrah ?

    • Re: S tím jednoznačným Reagovat (23.7.2012 14:52) mirďa

      Ty blbečku Ty jsi asi modrej pták i s vejcima,když tak obhajuješ ty gaunery.Můžeš si podat ruku s Nečasem.

    • Re: S tím jednoznačným Reagovat (3.9.2011 21:31) tulák

      Jenom Jardo zapomínáte, že vaše čísla si rychle pořídila ČT před vysíláním OVM. Správná čísla oficiálních agentur jsou: s vrahy Mašíny souhlasí jen 15,2%.Řiďte se tedy těmito čísly. Pro vás to co řekl W,Churchil - Statistice věřím poze té kterou si zfalšuji sám. Myšlenka jistě správná.

      • Re: Re: S tím jednoznačným Reagovat (6.9.2011 09:56) Jaroslav

        Tři procenta nemají vliv na to podstatné, že 60%lidí nemá na to svůj názor!!40 % nemá a 20% to je jedno.!

  • Drzost Reagovat (29.8.2011 13:25) Jarka

    Považuji za opravdu velkou drzost, že pan Vondra udělil vyznamenání lidem, které nejméně 80% našeho národa odsuzuje a ještě si dovolí hovořit za celou Českou republiku. Mě to osobně velmi uráží, pan Vondra měl jednat pouze za sebe a těch pár jemu podobných. Zdaleka nejsem zastánkyní komunistického režimu, naopak! Ale vyznamenat vrahy je opravdu alarmující. Budeme časem vyznamenávat takové Kájínky apod??? Zavraždit bezmocného svázaného člověka, jenom proto, že byl jiného smýšlení než Mašíni??? To bychom se tady mohli začít vraždit navzájem. Mnoho lidí se pokoušelo o útěk, ale nikdo se nechoval takovým trestuhodným způsobem. Kdyby šlo o přestřelku, tak to ještě dokážu pochopit, jejich jednání byla pouze srabárna. Jak je možné, že takovému nehoráznému skutku namyšleného pana Vondry a několika dalších nebyla učiněna přítrž????
    Proč nebyli odškodněni rodiny obětí? Považuji to za typicky český vlezdoprdelismus. Omlouvám se, ale jiné slovo mě nenapadá.

  • Vrazi Mašínové Reagovat (29.8.2011 10:58) Eva z Chlumce n.C.

    Chodím kolem malé vilky,co Mašínové vraždili.Tenkrát jsem byla dítě a měla jsem v té vilce kamarádku-viděla jsem díry od střel ve zdi a pod.Pamatuji ten hrozný odpor k vrahům jak se o tom mluvilo.Byl to normální chlumečák a táta od dětí.A ti vrazi?Jak bojovali za"svůj stát"dál?A vyznamenání-ostuda.

    • Re: Vrazi Mašínové Reagovat (3.9.2011 21:36) tulák

      A dnes se najdou taky chlumečáci - modrobolševici,(dnešní novinová zpráva) kteří by chtěli pamětní desku činu Mašínů. Ještě že chlumecká radnice má lidi, kteří to n e d o v o lí. Provokatérům, které financuje Vondra, jehož působením jsme přišli o půl miliardy je třeba zavřít ústa.

      • Re: Re: Vrazi Mašínové Reagovat (23.11.2011 15:46) mir´da

        \\\\ne ůsta.ale hubbbbu

      • Re: Re: Vrazi Mašínové Reagovat (9.9.2011 17:18) Vladimíra

        Cožééé? P a m ě t n í d e s k u ???
        No, už jen návrh je výsměch všem slušným. Za činy Mašínů,by jsme se měli stydět a ne je prezentovat. Jen taková odbočka - Rakušané (asi 95%) mají v sobě stud,že Hitler byl Rakušan a cítí to jako vinu.

  • Rosicky nebyl komunista Reagovat (29.8.2011 09:27) Honza

    Celkem náhodou jsem vyslechl v posledním Hyde parku jak padnul od syna pana Rosického, že jeho táta nikdy nebyl komunista, že byl přísně apolitický, jen účetní. Ale také hned tam padlo, že matka bratří Mašínů, vysokoškolačka, byla od r. 1948 členm KSČ. To jsou věci, že pane Topolánku a Vondro, když vyznamenáváte někoho a nevíte s jakou minulostí. Halt lepší by bylo mlčet.

  • Dodatečná výroba hrdinů s.r.o. Reagovat (28.8.2011 18:55) hafusak2

    Každý pochybný režim jako sůl potřebuje nějaké vzory z minulosti, aby ospravedlnil svou existenci. Kdo mohou být v kleptokratickém režimu lepšími hrdiny minulosti nežli loupežní vrazi?

  • Nerozumím, ale asi to nebude mým věkem :-)) Reagovat (28.8.2011 13:50) Marta

    Po sametové revoluci když lidé chtěli potrestání komunistických pohlavárů a estébáků stejně tvrdě jako oni trestali své odpůrce, tuším že to byl pan Václav Havel, který řekl : "Kdybychom to udělali, byli bychom stejní jako oni." No, je to výraz velkomyslnosti a nebo slabosti? Zvláště, když jsme měli (a máme ve vládě doposud) bývalé komunisty, kteří jen vyměnili rudou hvězdu za modrého ptáka či jiné logo (viz p. Čalfa. Dlouhý atd)
    A pánům Mašínům, když se s pompou objevili v republice to nevadilo?? Pane ministře, kdo vyznamená ty tisíce odpůrců bolševického režimu, kteří trpěli v bolševických kriminálech, v uranových dolech, byli týráni, umírali tam ? Kdo vyznamená všechny ty jejich rodiny, které dostali punc "politicky nespolehlivých", lidé trpěli, nedostali pořádnou práci, děti nemohly studovat, cestovat atd ? Kdo vyznamená všechny ty, kteří na protest proti režimu emigrovali a nebo byli donuceni k emigraci, ale nezůstávaly za nimi mrtvoly ? A bohužel, celá ta léta po sametové revoluci v naší společnosti je morálka tak pokřivená, že platí, čím větší grázl a zloděj, tím víc je obdivován. A tak musím souhlasit s názorem, že vrah zůstává vrahem ať byly k tomu činu jeho pohnutky jakkoliv krásné. Páni Mašínové a spol. když za sebou nechávali mrtvoly ve jménu svobody a boje proti režimu se postavili do stejné řady s nacisty a komunistickými tyrany, kteří také vraždili ve jménu své ideologie.

    • Re: Nerozumím, ale asi to nebude mým věkem :-)) Reagovat (28.8.2011 16:42) Miroslav

      Naše rodina byla také postižena komunistickým režimem, otec byl připraven nejen o majetek ale i o zdraví na vynucených pracech, ale přesto plně podporuji Váš názor.

  • co na to prezident Reagovat (28.8.2011 10:32) luděk

    *Novinky 27.08.2011

    Vyjádření prezidenta Václava Klause

    chápete vládu, že vyznamenala bratry Mašíny?

    Považuji to za něco naprosto mylného a chybného. Je to podivný způsob uvažování, který se u nás zahnízdil. Ponechme Mašíny, jací jsou. Ponechme Mašínům styl života, který si zvolili. Ale není sebemenší důvod, abychom je vyznamenávali. Neudělal to mimochodem ani můj předchůdce Václav Havel. Opakovaně jsem říkal, že to neudělám ani já. Ten fakt, že shodou okolností jsme v tomto zajedno, by také pro někoho mohl být jistá informace.

    • Re: co na to prezident Reagovat (19.9.2011 10:53) jarek

      známé vyjádření, ale neříká, zda-li byli Mašínové vrazi, nebo hrdinové. pozor neslučovat s antimašínovskou náladou.

    • Re: co na to prezident Reagovat (29.8.2011 11:13) Slávek

      Vážený pane prezidente děkuji za Vaše vyjádření a máte můj obdiv a úctu,že se nebojíte vyjádřit takto svůj názor i když jste pravicově založený.

      • Re: Re: co na to prezident Reagovat (29.8.2011 21:06) Klausik

        Co vlastne Venda za komousu delal, asi bojoval za svobodu, ale bohuzel jen dusevne...

  • CSSR Reagovat (27.8.2011 21:31) Lenin

    Podle nazoru lidi co tady ctu, v tomto narode snad sedej u netu jen komousi.Ikdyz bych se nedivil, vsichni ostatni cucej jen na bulvar a ctou maximalne titulky o pani Bartosove....

    • Re: CSSR Reagovat (23.11.2011 15:44) Mirďa

      Ty debile kdo sedí u netu tak potom Ti je kulový,ale zlatí komunisté proti dnešní pakáži a hlavně Ti by nejraději vlezli zase do řiti těm pojebaným Amíkum

    • Re: CSSR Reagovat (29.8.2011 13:30) Jarka

      Přečetla jsem pár příspěvků a vesměs se jedná o kultivované inteligentní lidi,kteří sem přispívají. Je zde ovšem jedna výjimka, a tou jsi ty Lenine!!!!
      Raději si jdi přečíst Blesk a nesnaž se diskutovat s lidmi, kterým nesaháš ani po kotníky.

  • nesouhlasím Reagovat (27.8.2011 21:05) jiřina

    Nesouhlasím a stydím se za takovou vládu která dopustí vyznamenávat vrahy,jsou to vrazi!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: nesouhlasím Reagovat (27.8.2011 21:25) Jan

      Mila Jirko, vlada nikoho nevyznamenala, bohuzel se stejne jako vetsina naroda,co byla zalezla 40, neumi podivat pravde do oci...

  • Odvaha Reagovat (26.8.2011 12:36) Zdenda

    Tezke hodnotit po tolika letech. Jejich otec padl do rukovu fasistu a byl popraven, pak prisli komunisti a jejich perzekuce v lagrech a zabaveni majetku.Mozna, kdyby podobnych "Masinu" bylo vice, nebyla by CR tak zdevastovana a moralne deformovana.Mozna by nedoslo i na nevinne obeti.

    • Re: Odvaha Reagovat (22.10.2011 13:38) mirda

      Vážená zdevastovaná a deformovaná společnost je až nyní v tzv.demokracii což je ale jeden veliký bordel.Zlatí komunisté.

  • Den hanby Reagovat (25.8.2011 19:49) divím se

    Navrhuji, aby datum 24.8. bylo vyhlášeno za DEN HANBY ČR. V tento den v r. 2011 česká vláda prostřednicrvím ministra VONDRY, který měl být už minimálně odvolán podle doporučení parlamentu, vyznamenala loupežné vrahy, což je v demokratickém světě skutečně "neobvyklé". Je to hanba a plivnutí do tváře skutečným hrdinům a odbojářům. V tento den by se měly vyvěšovat černé prapory.

    • Re: Den hanby Reagovat (29.8.2011 11:06) VLÁĎA.

      SOUHLASÍM.vEDENÍ NAŠEHO STÁTU BY SE MĚLO STYDĚT,ŽE VYZNAMENÁVÁ VRAHY

    • Re: Den hanby Reagovat (26.8.2011 12:27) Soudruh

      Souhlasim, se Sovetskym svazem na vecne casy

      • Re: Re: Den hanby Reagovat (26.8.2011 19:13) bratr a přítel

        Jenomže SSSR už bohužel není a není kdo by brzdil ty bezuzdné rejdy a šmejdy Západu, které nás stejně dovedou jenom do nového pokračování krize, která nakonec vyústí ve válku. V té doufám bude váš oblíbený kapitalismus konečně smeten a jeho představitelé postaveni před soud (ne ten tendenční v Haagu, tam kdyby platilo právo, tak už dávno byli za Jugoslaviji, Irák i Libyi). Před soud spravedlivých celého světa, které současní mocní utlačují.A vzpomeňte na svět od r. 1945 do r. 1985 bipolárně rozdělený - ale bez válek.

Unaveni politikou?

Odpočiňte si a dopřejte svému namáhanému tělu kvalitní zdravotní matrace za jedinečné ceny.

Nabídka práce

Národ sobě vyjadřuje názor